Жаңа сабаққа кіріспе: Проблемалық сұрақ Фотосуреттерге қарап, осы үш ағзаның
қандай ортақ қасиеті бар? Қалай ойлайсыңдар? Ағзалардың қоректенуі
туралы білімімізді толықтырып , нақтылау үшін, мәтінді оқып
шығамыз.Қызығушылықты ояту.
Жұптық жұмыс:
Терминдер сөйлейді.
Оқушыларға теминдер беріледі, оқушылар
трминдерге анықтама беріп оны айтылуын үйренеді.
Эндемик
Автотрофтар
Гетеротрофтар
Сапрофиттер
Паразит
Жыртқыштар
Топтық жұмыс.
5*5*1 әдісі
Әр топқа мәтін беріледі, сол мәтінен оқушылар 5
сөйлем ( негізгі ойды білдіретін) 5 тірек сөз, 5 сөзден 1 тірек
сөзді жазуды тапсырылады.
1 топ. Ағзалардың қоректену
типтері
2 топ. Қоректену типтеріне қарай тірі
ағзалардың түрлері
3 топ. Автотровты және гетеретрофты,
миксотропты
қоректену типтері
Дескрипторлар:
1.Мәтін бойынша ағзаларды қоректену типтеріне
қарай жіктейді.
2.Қоректену типтеріне қарай тірі ағзалардың
түрлерін анықтайды
3.Автотрофты және гетеротрофты,миксотропты қоректену
типтерінің басты ерекшеліктерін атайды
ҚБ.Топтар
бірін-бірі бағалайды.
Жеке жұмыс:
« Тв бинго»
ойыны
ҚБ. «Бағдаршам».
Кері байланыс
Мұғалім сабақ мақсатарына қайта оралып, сабақ
мақсаттарына жету деңгейін талқылайды.
Кері байланыс «БББ» әдісі
Б
-білемін
Б –
білдім
Б – білгім
келеді.
Үйге
тапсырма:Ағзалардың қоректену типтері.Тақырып
соңындағы 1-2 тапсырманы орындау.
Рефлексия: « Нысана »
әдісі.
|