Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ахмет Байтұрсынов "Егіннің бастары " Ахмет аға хат . 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге қысқа мерзімді сабақты жоспарлауда көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Сәуір 2018
7139
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
СабақБөлім: «Адамгершілік- асыл қасиет» А.Байтұрсынов «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат | Мектеп: Жаңаталап орта мектебі | |
Күні: 23.01.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Монтаева Ақерке Мархаббатовна | |
Қатысқандар: 13 | Қатыспағандар: | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | А/И4. Көркем шығармалардан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: шығармадан алған әсерін сипаттайтын пікірін жазбаша жеткізеді | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін мазмұны бойынша әсер еткен тұсын анықтап, авторға хат жазады | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадан алған әсерімен бөлісе отырып, өлең жазады | ||
Бағалау критерийі | Шығармадан алған әсерін сипаттайтын пікірін жазбаша жеткізеді | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: шығармадан алған әсерлерін ортаға салып, шағын диалогке қатысады, көркем шығарма желісімен өлең, хат жазады | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: автор, форма, тақырып, сюжет | ||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: тәкаппар бидай, иілген егін, әке ақылы | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: Мысалда келтірілген бидайды адам мінезімен салыстыра аламыз ба? | ||
Не себепті егіннің басы иіліп тұрады деп ойлайсыздар ? | ||
Ишара: | ||
Құндылықтармен байланыс | Ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыра отырып, өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, өзін-өзі тану | |
Алдыңғы оқу | «Айналмалы тәрелке» әдісі арқылы бірнеше сөйлеммен оқушылардың осы тақырып туралы білетіндерін еске түсіріп, жинақтау. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы8 минут | Психологиялық ахуал: «Қар үйіндісі» әдісі «Нағыз еңбек адамы болу үшін адам бойындағы үш қасиетті ата».Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұппен ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша үш жауап бір жауап болып біріктіріледі. (Жеке, жұппен, топпен жасайды) Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлемін.Түрлі-түстерді адам мінезімен байланыстыра отырып, психологиялық мінездеме беремін | Ақ қағаз, ватман Түрлі-түсті қима қағаздар |
Сабақтың ортасы 29 минут | 1-тапсырма. Шығармадан алған әсеріңізді сипаттап, мәтін мазмұны бойынша өз пікіріңізді жазыңыз.«Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушылар жеке жұмыс жасайды 1-сөйлем: шығарманың қалай әсер еткені туралы бір ой жазыңыз;2-сөйлем: өлеңнен бір мысал келтіріңіз;3-сөйлем: бір сұрақ қойыңыз;4-сөйлем: сол сұраққа жауап беріңіз. Дескриптор- шығармадан алған әсерін жазады;- өлеңнен бір мысал келтіреді;- сұрақ қойып,жауап жазады .«Дарақ ағашы»әдісі арқылы бағалау 2-тапсырма. «РАПТ» әдісін негізге ала отырып, мәтін мазмұны бойынша әсер еткен тұсын анықтай отырып, авторға хат, ойтолғау, мақала жазыңыз.«РАПТ» әдісі арқылы топта жұмыс жасайды 1-топ. Ахмет атаға хат2-топ. А.Байтұрсынов -асыл қасиеттер иесі3-топ. А.Байтұрсынов мысалдарын оқығаннан кейінгі ойлар ... Дескриптор-мәтіннен әсер еткен тұсын анықтайды;- хат, ойтолғау, мақала жазады; -хат, эссе, мақаланың жазылу тәртібін сақтайды.«Май шам ойға жетелейді» әдісі арқылы топтар өз шығармаларын ортаға шығып оқиды «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды 3-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша бір зат есімге таңдау жасап, бес жолды өлең құрастырыңыз . Өлең құрылысындағы сөздер арқылы шығармадан алған әсеріңізді көрсетіңіз.(жеке жұмыс)«Бес жолды өлең» әдісі1.зат есім 2.сын есім3. етістік 4 сөзді сөйлем 5.синоним Дескриптор -мәтін мазмұнынан зат есімдерге таңдау жасайды;-таңдаған зат есімге қатысты екі сын есім жазып,зат есімге қатысты үш етістік жазады;-төрт сөзден тұратын сөйлем құрастыру арқылы әсерін жеткізеді;-таңдаған зат есімге мағыналас болатын бір зат есім жазады. Смайликтер арқылы бағалау. 4-тапсырма. Көркем шығармадан алған әсеріңізбен бөлісе отырып, тақырып аясында немесе авторға өлең жазыңыз (Жеке жұмыс)«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі Дескриптор-шығарма мазмұнынан ерекше әсер еткен үзіндіні жазады;-таңдаған үзінді әсерімен өлең жазады.«Автор орындығы» әдісі. Оқушылар жазған өлеңді автор орындығында оқиды.«Шаршылар» әдісі арқылы бағалау. | Оқулықпен жұмыс «РАПТ» кестесімен жұмыс Балауыз ортада тұрады Екі түрлі түсініктеме күнделігі кестесімен жұмыс |
Сабақтың соңы8 минут | «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.Мен бүгін ...білдім.Маған ...қызықты болды.Маған ... қиын болды. | |
Саралау – Сіз қандайтəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасын сақтау |
«Тапсырма» тәсілі. «Екі жақты күнделік» әдісі және «РАПТ», «Бес жолды өлең»әдісі күрделігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырма беру. Мұғалімнің көмегін аса қатты қажет ететін оқушыларға өлең жолдарының соңғы буындарын ұйқастырып үлгі ретінде көрсетемін. 3 тапсырма бойынша жазылым әрекеті іске асады. Қолдауды қажет ететін оқушыларға мұғалім жетекшілігімен жүретін жазылым жүргізіледі. «Қарқын» тәсіл.«4 сөйлем әдісі»көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беремін, көп күш жұмсауды талап ететін оқушыларға сұрақ түрлерін ұсынамын. Диалог және қолдау көрсету үшін «Аяқталмаған сөйлем»,«Қар үйіндісі» әдісі әдісі тиімді болады.Себебі, оқушылар алдын ала дайындалған сұрақ төңірегінде жұмыс жасайды. | «Басбармақ»,«Дарақ ағашы», «Смайлик», «Шаршылар» әдісі арқылы өзара бағалау, топтық бағалау жүргізіледі | Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері сақталады |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | ||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.2. | ||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)