Сабақ
тақырыбы
|
Айтыс
|
Сілтеме
|
Білім
стандарты,пән бағдарламасы, “Қазақ әдебиеті”, Алматы, ”Мектеп”
2013 жыл,Т.Ақшолақов , Т.Жұмажанова,
С.Дүйсебаев
|
Жалпы
мақсаты
|
Айтыс
жанрының өзіндік ерекшелігін,түрлерін,көрнекті өкілдерін танытып,
зор әлеуметтік мәнін
ұғындыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
— -Шағын топтарда жұмыс
істеуі арқылы бірін-бірі
оқытуын
қалыптастыру,
-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне
сүйену,
— өз бетімен білім
алушылық қабілетін
қалыптастыру
-сыни
ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін
дамыту
|
Негізгі
идеялар
|
Шыншылдыққа,әділдікке,турашылдыққа ,сөз өнері қадірін
ұғынуға тәрбиелеу
|
Дереккөздер
|
“Айтыс” І, ІІ том,
М.Ғабдуллин “Халық ауыз әдебиеті”, ғаламтор
деректері,сайттар,ресурстар,бейнебаян,үнтаспа,т.б
|
Тапсырмалар
|
Ой
шақыру”Айтыс өнері бар туралы білетіндерін ортаға
салу
Айтыс
түрлері,өзіндік ерекшелігі туралы топтық жұмыс (постер
қорғау)
Бұрынғы
және бүгінгі айтыстарды салыстыру (Венн диаграммасы
)
Айтыс
мәтінінің тілі,сөздер мағынасы,көтерген тақырыбы арқылы қай дәуір
туындысы екенін анықтау
Ойталқы
“Айтыстың болашағы туралы не
ойлайсың?”
Блум
кестесін толтыру арқылы өзін-өзі
бағалау
|
Кейінгі
тапсырмалар
|
Айтыс
өнері,көрнекті тұлғалары туралы реферат жазу,веб-сайттан тың
деректер жинау,
|
Мұғалім
жазбалары:
Ұйымдастыру
жұмыстары:
Амандасу
Шаттық шеңбері 2
мин.
Топқа
бөлу
Сабақ
мақсатымен таныстыру
Бағалау
өлшемдерімен таныстыру
Білу,
түсіну -1
Қолдану-1
Салыстыру-1
Жинақтау
-1
Ой
түйін-1
Үй
тапсырмасы:
Шешендік сөздердің түрлерін
сұрау
«Айтыс»
тобы
|
Шешендік сөз деген
не? Шешендік сөздерге тән
ерекшеліктер?
|
«Ақын»
тобы
|
Шешендік сөздің жанрлық
түрлері? Шешендік арнау
дегеніміз
не?
|
«Біржан»
тобы
|
Шешендік толғау дегеніміз
не?
|
«Сара»
тобы
|
Шешендік дау дегеніміз
не?
|
Ойқозғау
-
«Айтыс» дегеніміз
не?
-
«Ақын» дегеніміз
кім?
-
Білу
“Қызығушылықты
ояту”
Айтыстан
үзінді бейнебаян көрсету 2
мин.
-
Түсіну (топтық
жұмыс)
Постер қорғау 6
мин.
«Айтыс»
тобы
|
Айтыс, бәдік
айтысы
|
«Ақын»
тобы
|
Жануарлар мен адамның
айтысы, жұмбақ айтысы
|
«Біржан»
тобы
|
Салт айтысы. Қыз бен
жігіт айтысы
|
«Сара»
тобы
|
Ақындар айтысы, оның
ерекшелігі
|
-
Топтастыру
стратегиясы
-
Шығармашылық
жұмыс
«Өлең құрастыр»
ойыны
-
Қаратауым дегенде,
Қаратауым,
Тау басынан соғады қара
дауыл.
Сіздің үйде бір бәдік
бар дегенге,
Қаптай көшіп келеді
біздің ауыл.
-
Шолақ сиыр, көзіңді
ояйын ба?
Биылғы жыл соғымға
сояйын ба?
Биылғы жыл соғымға сойып
алып,
Танабайға жаяңды қояйын
ба?
-
Бір құс бар қанат жайса
дөп-дөңгелек,
Адамнан еш уақытта
жүрмес бөлек.
Ұшырса, қондырса да еркі
адамда,
Шықпайды панаңыздан
көлеңкелеп.
-
Мен жетсем, уәдеге сен
жетпедің,
Қайғымды қай-қайдағы
тербетпегін.
Айтқан серт, алысқан қол
сені тапсын,
Аузыңды байқап сөйле,
көрсеткенім.
-
«Жұмбақ құрастыр»
ойыны
1
қорқады,
жортады.
құлағы,
тұрағы.
2
ойнайды,
қоймайды.
күзетеді,
түзетеді.
3
ине,
тиме.
түнде,
күнде.
4
басылды,
ашылды.
жасылды,
асылды.
-
Жинақтау(Ойталқы)
«Егер мен айтыскер ақын
болсам?...»
-
Егер
айтыскер ақын болсаң, айтыстың қай түрін дамытар
едің?
-
Егер
айтыскер ақын болсаң, қандай тақырыпты қозғар
едің?
-
Бағалау: Инсерт әдісі бойынша
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
-
Үйге:
«Айтыс – киелі өнер» шығарма
жазу