Материалдар / Айтыс туралы түсінік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Айтыс туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Айтыс туралы түсінік туралы толық мағұлмат берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1757
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбыАйтыс
СілтемеБілім стандарты,пән бағдарламасы, “Қазақ әдебиеті”, Алматы, ”Мектеп” 2013 жыл,Т.Ақшолақов , Т.Жұмажанова, С.Дүйсебаев
Жалпы мақсатыАйтыс жанрының өзіндік ерекшелігін,түрлерін,көрнекті өкілдерін танытып, зор әлеуметтік мәнін ұғындыру
Күтілетін нәтиже— -Шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-біріоқытуын қалыптастыру,-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену,— өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру-сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамыту
Негізгі идеяларШыншылдыққа,әділдікке,турашылдыққа ,сөз өнері қадірін ұғынуға тәрбиелеу
Дереккөздер“Айтыс” І, ІІ том, М.Ғабдуллин “Халық ауыз әдебиеті”, ғаламтор деректері,сайттар,ресурстар,бейнебаян,үнтаспа,т.б
Тапсырмалар  Ой шақыру”Айтыс өнері бар туралы білетіндерін ортаға салуАйтыс түрлері,өзіндік ерекшелігі туралы топтық жұмыс (постер қорғау)Бұрынғы және бүгінгі айтыстарды салыстыру (Венн диаграммасы )Айтыс мәтінінің тілі,сөздер мағынасы,көтерген тақырыбы арқылы қай дәуір туындысы екенін анықтауОйталқы “Айтыстың болашағы туралы не ойлайсың?”Блум кестесін толтыру арқылы өзін-өзі бағалау
Кейінгі тапсырмаларАйтыс өнері,көрнекті тұлғалары туралы реферат жазу,веб-сайттан тың деректер жинау,
 Мұғалім жазбалары:Ұйымдастыру жұмыстары:Амандасу Шаттық шеңбері 2 мин.Топқа бөлуСабақ мақсатымен таныстыруБағалау өлшемдерімен таныстыруБілу, түсіну -1Қолдану-1Салыстыру-1Жинақтау -1Ой түйін-1















Үй тапсырмасы: Шешендік сөздердің түрлерін сұрау
«Айтыс» тобыШешендік сөз деген не? Шешендік сөздерге тән ерекшеліктер?
«Ақын» тобыШешендік сөздің жанрлық түрлері? Шешендік арнау дегеніміз не?
«Біржан» тобыШешендік толғау дегеніміз не?
«Сара» тобыШешендік дау дегеніміз не?


Ойқозғау
  • «Айтыс» дегеніміз не?
  • «Ақын» дегеніміз кім?


  • Білу
“Қызығушылықты ояту”Айтыстан үзінді бейнебаян көрсету 2 мин.

  • Түсіну (топтық жұмыс)
Постер қорғау 6 мин.
«Айтыс» тобыАйтыс, бәдік айтысы
«Ақын» тобыЖануарлар мен адамның айтысы, жұмбақ айтысы
«Біржан» тобыСалт айтысы. Қыз бен жігіт айтысы
«Сара» тобыАқындар айтысы, оның ерекшелігі


  • Топтастыру стратегиясы
  • Айтыс
  • Айтыста қойылатын талаптар


  • Шығармашылық жұмыс
«Өлең құрастыр» ойыны

  • Қаратауым дегенде, Қаратауым,
Тау басынан соғады қара дауыл.Сіздің үйде бір бәдік бар дегенге,Қаптай көшіп келеді біздің ауыл.









  • Шолақ сиыр, көзіңді ояйын ба?
Биылғы жыл соғымға сояйын ба?Биылғы жыл соғымға сойып алып,Танабайға жаяңды қояйын ба?

  • Бір құс бар қанат жайса дөп-дөңгелек,
Адамнан еш уақытта жүрмес бөлек.Ұшырса, қондырса да еркі адамда,Шықпайды панаңыздан көлеңкелеп.

  • Мен жетсем, уәдеге сен жетпедің,
Қайғымды қай-қайдағы тербетпегін.Айтқан серт, алысқан қол сені тапсын,Аузыңды байқап сөйле, көрсеткенім.





  • «Жұмбақ құрастыр» ойыны
1 қорқады, жортады. құлағы, тұрағы.

2 ойнайды, қоймайды. күзетеді, түзетеді.

3 ине, тиме. түнде, күнде.

4 басылды, ашылды. жасылды, асылды.

 
  • Жинақтау(Ойталқы)
«Егер мен айтыскер ақын болсам?...»
  • Егер айтыскер ақын болсаң, айтыстың қай түрін дамытар едің?
  • Егер айтыскер ақын болсаң, қандай тақырыпты қозғар едің?
  • Бағалау: Инсерт әдісі бойынша
Білемін Білдім Білгім келеді








  • Үйге: «Айтыс – киелі өнер» шығарма жазу




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!