Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әжеге көмек ортаңғы топ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА I апта
Бір аптаға (01.09-04.09.2020жыл)
№26 «Қарлығаш» бөбекжайы №3«Қошақан»ортаңғы тобы
Өтпелітақырып: «Балабақша»
Тақырыпша: «Менің балабақшам»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар ( үстел үсті, саусақ және т.б.)
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және Көтеріңкі көңіл –күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
|
Тазалықтарын тексеріп, қабылдау. Суретті альбомдар қарау. |
Денсаулықтарын қарау, қабылдау. Үстел үсті ойындары |
Көңіл күйлеріне қарай балаларды қабылдау. Д/о: «Мамандықтар» |
Балаларды қабылдау. Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау, шаңын сүрту. Гүлдерді суару |
|||||
Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын-жаттығу (мысалы: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, майдайың. |
||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін уйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын жаттығулар |
||||||||
Оқу қызметіне дайындық |
Шаттық шеңбері |
Қажетті оқу-құралдарын дайындау |
Ұйымдастыру бөлімі |
Бір-біріне жылы лебіздер айту |
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
|
1 Дене шынықтыру: Маман жоспары бойынша 2 Құрастыру «Жаяу жүргіншілерге, мәшинелерге арналған кең және тар жолдар»
|
1 Орыс тілі «Мебель» 2 Музыка «Бақшаға барамын »
|
1 Жапсыру: т: «» 2 Дене шынықтыру: т: «Негізгі қимылдар» Логика «Кім солай сөйлейді?Қайсысы артық? »
|
1. Мүсіндеу «Доп 2 Математика негіздері «Біреу көп, бір-бірден,бірде-біреуі жоқ» 3Сурет Маман жоспары бойынша
|
||||
Серуен: |
|
Күзгіағаштарды бақылау, ерекшеліктерін байқап, әңгімелеп беру. Қ.қ.о: «Мысық пен торғайлар» |
Көрші топ балалар ойынын бақылау. М: «Ұйымшылдықпен ойнау.» Ойыншықтарын жинау. Еңбекке баулу. Ойындар ойнау |
Көліктерді бақылау, ажырату. М: «Байқағыштыққа тәрбиелеу» Қ.қ.о: «Ұстап ал» М: «Қимыл қозғалыстарын дамыту» |
Далаға таза ауаға шығып, жазғы табиғатты бақылау. Қ.қ.о: «Бос орын» М: «Ептілікке үйрету |
||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті. |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтаніға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауын жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдырларды орындау. Ойын-жаттығі: Салдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Вариативтік компонент |
|
Қауіпсіздік әліппесі: т: «Қауіпсіздік әліппесі» |
|
Логика: т: «Жыл мезгіліне байланысты ағашты боя» |
Өз қолыммен жасаймын: т: «Көңілді автобус» |
||||
Ойындар, дербес әрекет |
. |
Қуыршақты дұрыс киіндіру. |
Құрастырмалы материалдармен жұмыс. |
«Ұстаз» өлеңін жаттату. |
Суретті бояулар раскраскамен |
||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
. |
Дінмұхаммед пен Айсұлтанға достық ұғымын түсіндіру. |
Адиля мен Мединаға ойыншықтарды сындырмай ойнауды айту. |
Айзере мен Ясинге жұмбақтар жасыру. |
Жұлдыз пен Умиралиға бөлме өсімдіктерімен таныстыру. |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
|
Балабақша ауласына саяхат. Ойын: «Ұшты-ұшты» |
Далаға шығу. Өз қалаулары бойынша ойындар ойнату. |
Таза ауаға шығу. Ойын: «Жалаушаны тап» |
Дербес ойындар. Ойын алаңын жинату. |
||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
|
Далаға шығу.Ойындар ойнату. Үйге қайту |
Балалармен отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Ойын алаңын безендіру туралы ата-аналармен ақылдасу. |
Таза ауаға шығу, ойындар. Үйге қайту |
Тексерілді: Әдіскер
ЦИКЛОГРАММА II апта
Бір аптаға (6.09-11.09.2020 жыл)
№26 «Қарлығаш» бөбекжайы №3 «Қошақан» ортаңғы тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша» Тақырыпша: «Менің достарым»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар ( үстел үсті, саусақ және т.б.)
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және Көтеріңкі көңіл –күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Балаларды қабылдау. Әңгімелесу: «Менің достарым» |
Денсаулықтарын тексеру. Үстел үсті ойындарын ұйымдастыру. |
Тазалықтарын қарау, балаларды қабылдау. Д/о: «Қазақстан қалалары» |
Көңіл күйлеріне қарай балаларды қабылдау. Суреттер көрсету |
Балаларды қабылдау. Әңгіме: «Бөбекжайға кіммен келдің? Жолда не көрдің?» |
|||||
Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын-жаттығу (мысалы: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, майдайың. |
||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін уйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын жаттығулар |
||||||||
Д/о: «Үй жануарларын ата» |
Суретті альбомдар қарау |
Ойын жаттығуларын қайталау. |
Оқу қызметін ұйымдастыру. |
Сергіту қимыл жаттығулары. |
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
1 Сөйлеуді дамыту: «Шар мен текшені салыстыру» 2 Дене шынықтыру: т: Маман жоспары бойынша |
1 Дене шынықтыру: т: Маман жоспары бойынша 2 Қоршаған орта «Балабақша-біздің үйіміз» |
1Көркем әдебиет : т: «Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту» 2 Музыка «Бақшаға барамыз»
|
1 Жаратылыстану «Бақшадағы көкеністер» 2 Дене шынықтыру: Маман жоспары бойынша Логика «Ғажайып қапша»
|
1.Музыка «Бақшаға барамын» 2.Математика негіздері «Таңертен біреу-көп» 3.Сурет Маман жоспары бойынша |
||||
Серуен: |
Ауа-райын бақылау. Ойын алаңын тазалау. Адинаға қазақша сөздерді үйрету. Қ.қ.о: «Кім шапшаң?» |
Биік үйлерді бақылау. Қоқыстарды жинау. Аян мен Айдосқа балалармен тату ойнауды үйрету. |
Көліктерді бақылау. Құм салғышқа тазалық жасау. Қ.қ.қ: «Қоянша секір» |
Үлкендер еңбегін бақылау. Ойыншықтарды сындырмай, ұқыпты ойнауға кеңес беру. Дербес ойындар. |
Еңбек ұйымдастыру, тазалыққа баулу. Табиғат ерекшеліктерін бақылау. Қ.қ.о: «Жұбыңды тап» |
||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |