Материалдар / Акробатикалық жаттығулардың тізбегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Акробатикалық жаттығулардың тізбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Акробатикалық жаттығулардың тізбегіжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжждддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
432
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісілді ---------------Умирзахов Е.К.

Қысқа мерзімді жоспар.

Мектеп: «Балдәурен» РОСО

Күні: 20.11.2020ж

Мұғалім: Жолдасбек Е.Ж.

Сынып: 8 «А»





Қатысатындар саны:

Сабақта жоқ:

Сабақ тақырыбы.

Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру

Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар)

8.1.2.1 - кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу


Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады:

Акробатикалық жаттығулаларды үйренеді.Алға артқа аунау, жауырынға тұруды үйренеді.

Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады:

Сапқа тұрғызу кезіндегі қозғалыстарды үйрету, тақырыпты түсіндіру, жаттығуларды жасату, орындалу әдістерін, қимыл қозғалыстарын түсінеді

Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады:

Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару.

Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау

Жетістік критерийлері

Саптық жаттығуларды орындай біледі

Акробатикалық жаттығуларды тізбегін меңгерген

Тепе теңдік және секіруді жақсы біледі

Тілдік мақсат

өздерінің когнитивтік және физикалық білімдерін, гимнастика контексінде түсініктері мен дағдыларын көрсете және талқылай алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер: Сендерде бұл тапсырмада басқа қауіпсіздік ережелерің бар ма және бар болса, неліктен?



  • Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл:

  • қозғалыстар үйлесімі

  • мүсін


Талқылау үшін сұрақтар


Неге болғанын айта аласыз ба?

  • Сендер соңғы қозғалыстар реттілігін әр алуан әрі қарама-қайшы ету үшін кеңістіктегі қозғалыстарыңды өзгерте аласыңдар ма (деңгей/бағыт)?


Алдыңғы білімдер

Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Құралдар


басы

Сапқа тұрғызу. Ақпар алу. Сәлемдесу. Түгелдеу. Сабақ тақырыбын түсіндіру.



Сап жаттығулары

Оңға, солға, айнал, айнал, оңға


Қадамдау


Жүру барысында орындалатын жаттығулар

  • Бастаушы артынан алға

  • Аяқ ұшымен

  • Өкшемен

  • Аяқтың ішкі бетімен

  • Аяқтың сыртқы бетімен

  • Жартылай отырып

  • Толық отырып

  • Толық отырып, секіріп жүру

  • Жай жүгіріске ауысу


Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар

  • Аяқты ішке бүгу

  • Аяқты сыртқа бүгу

  • Аяқты алға сермеп

  • Аяқты артқа сермеп

  • Тізені көтеріп


  • Аяқты артқа

  • Оң жақ бүйірмен


  • Сол жақ бүйірмен


  • Арқа тұсымен алға жүгіру

  • Жылан тәрізді жүгіру

  • Жәй жүріске ауысу

  • Тыныс алу жаттығулары


Жалпы денені жетілдіру жаттығулары


Б.Қ.Н.Т. мойын бөлігін қыздыру

1-4 оңға қарай айналдыру

5-8 солға қарай айналдыру


Б.Қ.Н.Т. қол бүгіліп иыққа қою

1-4 оңға қарай айналдыру

5-8 солға қарай айналдыру


Б.Қ.Н.Т. оң қолды жоғары тік созу, сол

қол төмен тік созу

1-2 артқа тарту

3-4 қолды ауыстырып тарту


Б.Қ.Н.Т. қол кеуде тұсында бүгулі

1-2 қолды артқа тарту

3-4 оң жақта кеудені бұрып,

қолды жазып тарту

5-6 қолды бүгіп артқа тарту

7-8 сол жаққа кеудені бұрып,

қолды жазып тарту


Б.Қ.Н.Т. оң қол жоғары созу ,

сол қол белде

1-2 оңға иілу

3-4 солға иілу


Б.Қ.Н.Т. белді қыздыру

1-2 оңға айналдыру

3-4 солға айналдыру


Б.Қ.Н.Т. 1 қолды жоғары шалқая иілу, 2 алға еңкею, 3 қолды алға соза отыру, 4 Б.Қ, тұру,


Б.Қ.Н.Т. 1 оң аяққа, 2 ортаға, 3 сол аяққа, 4 Б.Қ, тұру.


Б.Қ.Н.Т. 1 толық отыру қолды тіреп, 2 қолды тіреп аяқты артқа созу, 3 аяқты тартып толық отыру, 4 Б.Қ, тұру


Б.Қ.Н.Т. аяқ иық көлемінен алшақ 1 оң аяққа отыру, 2Б,Қ. 3 сол аяққа отыру 4 Б.Қ.


Б.Қ.Н.Т. 1 қадам баса алға оң аяққа отыру, 2 Б.Қ. отыру, 3 сол аяққа қадам баса, 4 Б.Қ.


Б.Қ.Н.Т. оң аяққа секіру

Сол аяққа секіру

Қос аяққа секіру


Б.Қ.Н.Т. отырып тұру


Тыныс алу жаттығулары

.


Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң.


Ортасы










Гимнастика бойынша қауіпсіздік техникасы жөніндегі жалпы талаптар.

Акробатикалық жаттығу түрлерін үйрену


Жүреден алға аунап түсу

Жүреден артқа аунап түсу

Жауырынға тік тұру

Қарлығаш тәрізді тұрыс





Жүреден алға аунап түсу




Жүреде отыра алға еңкейе қолды тіреп, иық тұсына басты, желкені тигізе жауырынға тұру


Жүреден артқа аунап түсу.

Оқушыларға әдіс тәсілдерін, қимыл қозғалыс қалыптарын көрсете үйрету.



Жүреден отыра артқа аунап, жауырынды тигізе қолды тіреп қайта жүреге отыру.

Артқа аунап түсу


Жауырынға тік тұру

Шалқадан жата аяқты жоғары көтере, қолды бел арқа тұсына қою арқылы иетер жауырынға тұру, аяқты тік жоғары соза ұстап тұру.


Қарлығаш тәріздес тұрыс

Қолды жанға соза аяқты артқа түзу көтере алға еңкейіп, қарлығаш тәріздес тұрыс қалпына тұру.


Акробатикалық жаттығу

Акробатикалық төсеніште алға екі рет аунап түсу, артқа аунап түсу, жауырынға тік тұру, қарлығаш тәріздес тұрысқа тұру.

Ұйымдастырып ойнату.

(С, К, Ф) Дағдыны бекіту үшін жұпқа тұру дағдысы бірнеше рет қайталанады. «Таралыңдар!» командасы бойынша оқушылар жүреді немесе жүгіреді. «Жұпта тұрыңдар!» бұйрығы бойынша жұптарға сап түзейді. Алдымен балалар қалаулары бойынша жұптарға сап түзейді, содан кейін бала кіммен жұпта тұрғанын есте сақтау тапсырмасы беріледі де, жүріс немесе жүгірістен кейін өзінің жұбын табулары тиіс. Одан әрі жұптарға сап түзеу белгілі бір уақыт ішінде және барынша жылдам жүргізіледі. Қозғалыс ойындарын пайдаланыңыз («Өзіңе жұп тап» және т.б.).

Мұғалімге ысқырық.



Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):




Соңы


Қауіпсіздік техникасы. Саптық жаттығуларды зерттеу

Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі.

Сатының суреті, сатының;

1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*,

2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



Спорт алаңы.


Қосымша ақпарат

Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай







жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
АКТ байланыстары
Мәндік байланыстары

  • Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

  • Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.

  • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету.

  • Ең жақсы өрнектерді таңдап, сөз қорын тереңдету үшін барлық оқушылармен бөлісу.

  • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

  • Оқушылар иірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?

  • Оқушылар алаң мен динамикадағы өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле ме?

  • Топтық композиция мен талқылау сапасы.

  • Ғылыммен байланыс денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

  • Математикамен байланыс: айналу осьтері, кеңістік, бағыт және бұрыштар.

  • Басқалармен жұмыс істеу, пікірлерді құрметтеу.

  • Бірігіп оқу, зерттеу және коммуникация НЗМ құндылықтарын көрсетеді

Сын-пікір

Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Оқу ортасы қандай болды?

Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?



Қорытынды бағалау



Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


1:


2:


Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім?






































Негізгі мектеп

8-сынып

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ

Сабақ тақырыбы: Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары

Оқу мақсаттары

8.2.3.1 - қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу

Сабақ мақсаттары

оқушылардың күш-жылдамдық қасиеттерін даму;

оқушылар көшбасшылық қасиеттерін дамыту;

бірлескен жұмыста жауапкершілікті бөлуге үйрету;

бірлескен жұмыстағы патриоттық сезім маңыздылығын түсіндіру;

оқушылар жұптық және командалық ілгерілеу туралы үнемі ойланады және ойындарда таңдалған рөлдерді орындайды;

Бағалау критерийлері

Жаттығуларды жасауда өзінің қателіктерін атайды және

қателіктермен жұмыс жасайды

Топта жұмыс жасау барысында өзінің біліктілік сапасын жақсартады

Тілдік мақсаттар


  • Қызықты және команда түзуші ойындардың шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипаттай, талқылай және көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология

Мыналарды қамтиды:

  • шабуыл, қорғаныс

  • адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

  • кеңістікте бағдарлану

  • командалық жұмыс

  • тактика, стратегиялар

  • доппен және допсыз қозғалу

  • жүгіру, жылдамдықты, бағытты өзгерту

  • дриблинг, пас, допты беру

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ойыншыны-қорғаушыны жеңудің үздік тәсілі қандай?

Команда ретінде есеп жүргізуге қалай тиімдірек қол жеткізуге болады?

Сендерге доптан тыс қозғалысты, сондай-ақ шабуылға шыққан кезде бір-біріңмен қарым-қатынасты жақсарту не үшін қажет?

Неліктен өз назарыңды бір ойыншыға бір рет шоғырландырған дұрыс немесе әрбір қарсыласты белгілеген жақсы ма?

Құндылықтарды дарыту

Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру.

Пәнаралық байланыстар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!