Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Келісілді ---------------Умирзахов Е.К.

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Мектеп: «Балдәурен» РОСО

    Күні: 20.11.2020ж

    Мұғалім: Жолдасбек Е.Ж.

    Сынып: 8 «А»





    Қатысатындар саны:

    Сабақта жоқ:

    Сабақ тақырыбы.

    Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру

    Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар)

    8.1.2.1 - кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу


    Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Акробатикалық жаттығулаларды үйренеді.Алға артқа аунау, жауырынға тұруды үйренеді.

    Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Сапқа тұрғызу кезіндегі қозғалыстарды үйрету, тақырыпты түсіндіру, жаттығуларды жасату, орындалу әдістерін, қимыл қозғалыстарын түсінеді

    Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару.

    Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау

    Жетістік критерийлері

    Саптық жаттығуларды орындай біледі

    Акробатикалық жаттығуларды тізбегін меңгерген

    Тепе теңдік және секіруді жақсы біледі

    Тілдік мақсат

    өздерінің когнитивтік және физикалық білімдерін, гимнастика контексінде түсініктері мен дағдыларын көрсете және талқылай алады.


    • Негізгі сөздер мен тіркестер: Сендерде бұл тапсырмада басқа қауіпсіздік ережелерің бар ма және бар болса, неліктен?



    • Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл:

    • қозғалыстар үйлесімі

    • мүсін


    Талқылау үшін сұрақтар


    Неге болғанын айта аласыз ба?

    • Сендер соңғы қозғалыстар реттілігін әр алуан әрі қарама-қайшы ету үшін кеңістіктегі қозғалыстарыңды өзгерте аласыңдар ма (деңгей/бағыт)?


    Алдыңғы білімдер

    Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Құралдар


    басы

    Сапқа тұрғызу. Ақпар алу. Сәлемдесу. Түгелдеу. Сабақ тақырыбын түсіндіру.



    Сап жаттығулары

    Оңға, солға, айнал, айнал, оңға


    Қадамдау


    Жүру барысында орындалатын жаттығулар

    • Бастаушы артынан алға

    • Аяқ ұшымен

    • Өкшемен

    • Аяқтың ішкі бетімен

    • Аяқтың сыртқы бетімен

    • Жартылай отырып

    • Толық отырып

    • Толық отырып, секіріп жүру

    • Жай жүгіріске ауысу


    Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар

    • Аяқты ішке бүгу

    • Аяқты сыртқа бүгу

    • Аяқты алға сермеп

    • Аяқты артқа сермеп

    • Тізені көтеріп


    • Аяқты артқа

    • Оң жақ бүйірмен


    • Сол жақ бүйірмен


    • Арқа тұсымен алға жүгіру

    • Жылан тәрізді жүгіру

    • Жәй жүріске ауысу

    • Тыныс алу жаттығулары


    Жалпы денені жетілдіру жаттығулары


    Б.Қ.Н.Т. мойын бөлігін қыздыру

    1-4 оңға қарай айналдыру

    5-8 солға қарай айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. қол бүгіліп иыққа қою

    1-4 оңға қарай айналдыру

    5-8 солға қарай айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. оң қолды жоғары тік созу, сол

    қол төмен тік созу

    1-2 артқа тарту

    3-4 қолды ауыстырып тарту


    Б.Қ.Н.Т. қол кеуде тұсында бүгулі

    1-2 қолды артқа тарту

    3-4 оң жақта кеудені бұрып,

    қолды жазып тарту

    5-6 қолды бүгіп артқа тарту

    7-8 сол жаққа кеудені бұрып,

    қолды жазып тарту


    Б.Қ.Н.Т. оң қол жоғары созу ,

    сол қол белде

    1-2 оңға иілу

    3-4 солға иілу


    Б.Қ.Н.Т. белді қыздыру

    1-2 оңға айналдыру

    3-4 солға айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. 1 қолды жоғары шалқая иілу, 2 алға еңкею, 3 қолды алға соза отыру, 4 Б.Қ, тұру,


    Б.Қ.Н.Т. 1 оң аяққа, 2 ортаға, 3 сол аяққа, 4 Б.Қ, тұру.


    Б.Қ.Н.Т. 1 толық отыру қолды тіреп, 2 қолды тіреп аяқты артқа созу, 3 аяқты тартып толық отыру, 4 Б.Қ, тұру


    Б.Қ.Н.Т. аяқ иық көлемінен алшақ 1 оң аяққа отыру, 2Б,Қ. 3 сол аяққа отыру 4 Б.Қ.


    Б.Қ.Н.Т. 1 қадам баса алға оң аяққа отыру, 2 Б.Қ. отыру, 3 сол аяққа қадам баса, 4 Б.Қ.


    Б.Қ.Н.Т. оң аяққа секіру

    Сол аяққа секіру

    Қос аяққа секіру


    Б.Қ.Н.Т. отырып тұру


    Тыныс алу жаттығулары

    .


    Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң.


    Ортасы










    Гимнастика бойынша қауіпсіздік техникасы жөніндегі жалпы талаптар.

    Акробатикалық жаттығу түрлерін үйрену


    Жүреден алға аунап түсу

    Жүреден артқа аунап түсу

    Жауырынға тік тұру

    Қарлығаш тәрізді тұрыс





    Жүреден алға аунап түсу




    Жүреде отыра алға еңкейе қолды тіреп, иық тұсына басты, желкені тигізе жауырынға тұру


    Жүреден артқа аунап түсу.

    Оқушыларға әдіс тәсілдерін, қимыл қозғалыс қалыптарын көрсете үйрету.



    Жүреден отыра артқа аунап, жауырынды тигізе қолды тіреп қайта жүреге отыру.

    Артқа аунап түсу


    Жауырынға тік тұру

    Шалқадан жата аяқты жоғары көтере, қолды бел арқа тұсына қою арқылы иетер жауырынға тұру, аяқты тік жоғары соза ұстап тұру.


    Қарлығаш тәріздес тұрыс

    Қолды жанға соза аяқты артқа түзу көтере алға еңкейіп, қарлығаш тәріздес тұрыс қалпына тұру.


    Акробатикалық жаттығу

    Акробатикалық төсеніште алға екі рет аунап түсу, артқа аунап түсу, жауырынға тік тұру, қарлығаш тәріздес тұрысқа тұру.

    Ұйымдастырып ойнату.

    (С, К, Ф) Дағдыны бекіту үшін жұпқа тұру дағдысы бірнеше рет қайталанады. «Таралыңдар!» командасы бойынша оқушылар жүреді немесе жүгіреді. «Жұпта тұрыңдар!» бұйрығы бойынша жұптарға сап түзейді. Алдымен балалар қалаулары бойынша жұптарға сап түзейді, содан кейін бала кіммен жұпта тұрғанын есте сақтау тапсырмасы беріледі де, жүріс немесе жүгірістен кейін өзінің жұбын табулары тиіс. Одан әрі жұптарға сап түзеу белгілі бір уақыт ішінде және барынша жылдам жүргізіледі. Қозғалыс ойындарын пайдаланыңыз («Өзіңе жұп тап» және т.б.).

    Мұғалімге ысқырық.



    Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):




    Соңы


    Қауіпсіздік техникасы. Саптық жаттығуларды зерттеу

    Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі.

    Сатының суреті, сатының;

    1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*,

    2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

    3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



    Спорт алаңы.


    Қосымша ақпарат

    Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай







    жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар

    Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
    АКТ байланыстары
    Мәндік байланыстары

    • Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

    • Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.

    • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету.

    • Ең жақсы өрнектерді таңдап, сөз қорын тереңдету үшін барлық оқушылармен бөлісу.

    • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

    • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

    • Оқушылар иірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?

    • Оқушылар алаң мен динамикадағы өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле ме?

    • Топтық композиция мен талқылау сапасы.

    • Ғылыммен байланыс – денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

    • Математикамен байланыс: айналу осьтері, кеңістік, бағыт және бұрыштар.

    • Басқалармен жұмыс істеу, пікірлерді құрметтеу.

    • Бірігіп оқу, зерттеу және коммуникация НЗМ құндылықтарын көрсетеді

    Сын-пікір

    Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Оқу ортасы қандай болды?

    Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

    Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?



    Қорытынды бағалау



    Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


    1:


    2:


    Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


    1:


    2:


    Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім?






































    Негізгі мектеп

    8-сынып

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ

    Сабақ тақырыбы: Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары

    Оқу мақсаттары

    8.2.3.1 - қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу

    Сабақ мақсаттары

    • оқушылардың күш-жылдамдық қасиеттерін даму;

    • оқушылар көшбасшылық қасиеттерін дамыту;

    • бірлескен жұмыста жауапкершілікті бөлуге үйрету;

    • бірлескен жұмыстағы патриоттық сезім маңыздылығын түсіндіру;

    • оқушылар жұптық және командалық ілгерілеу туралы үнемі ойланады және ойындарда таңдалған рөлдерді орындайды;

    Бағалау критерийлері

    • Жаттығуларды жасауда өзінің қателіктерін атайды және

    қателіктермен жұмыс жасайды

    • Топта жұмыс жасау барысында өзінің біліктілік сапасын жақсартады

    Тілдік мақсаттар


    • Қызықты және команда түзуші ойындардың шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипаттай, талқылай және көрсете алады.

    Пәндік лексика және терминология

    Мыналарды қамтиды:

    • шабуыл, қорғаныс

    • адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    • кеңістікте бағдарлану

    • командалық жұмыс

    • тактика, стратегиялар

    • доппен және допсыз қозғалу

    • жүгіру, жылдамдықты, бағытты өзгерту

    • дриблинг, пас, допты беру

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Ойыншыны-қорғаушыны жеңудің үздік тәсілі қандай?

    • Команда ретінде есеп жүргізуге қалай тиімдірек қол жеткізуге болады?

    • Сендерге доптан тыс қозғалысты, сондай-ақ шабуылға шыққан кезде бір-біріңмен қарым-қатынасты жақсарту не үшін қажет?

    • Неліктен өз назарыңды бір ойыншыға бір рет шоғырландырған дұрыс немесе әрбір қарсыласты белгілеген жақсы ма?

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жолдасбек Ералы Жолдасбекұлы
    05 Қараша 2021
    579
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Акробатикалық жаттығулардың тізбегі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Акробатикалық жаттығулардың тізбегі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Акробатикалық жаттығулардың тізбегіжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжждддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддддд
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Келісілді ---------------Умирзахов Е.К.

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Мектеп: «Балдәурен» РОСО

    Күні: 20.11.2020ж

    Мұғалім: Жолдасбек Е.Ж.

    Сынып: 8 «А»





    Қатысатындар саны:

    Сабақта жоқ:

    Сабақ тақырыбы.

    Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру

    Бұл сабақ қатыстыратын танымдық мақсат(тар)

    8.1.2.1 - кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу


    Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Акробатикалық жаттығулаларды үйренеді.Алға артқа аунау, жауырынға тұруды үйренеді.

    Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Сапқа тұрғызу кезіндегі қозғалыстарды үйрету, тақырыпты түсіндіру, жаттығуларды жасату, орындалу әдістерін, қимыл қозғалыстарын түсінеді

    Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады:

    Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару.

    Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау

    Жетістік критерийлері

    Саптық жаттығуларды орындай біледі

    Акробатикалық жаттығуларды тізбегін меңгерген

    Тепе теңдік және секіруді жақсы біледі

    Тілдік мақсат

    өздерінің когнитивтік және физикалық білімдерін, гимнастика контексінде түсініктері мен дағдыларын көрсете және талқылай алады.


    • Негізгі сөздер мен тіркестер: Сендерде бұл тапсырмада басқа қауіпсіздік ережелерің бар ма және бар болса, неліктен?



    • Диалог/жазу үшін сынып ішіндегі пайдалы тіл:

    • қозғалыстар үйлесімі

    • мүсін


    Талқылау үшін сұрақтар


    Неге болғанын айта аласыз ба?

    • Сендер соңғы қозғалыстар реттілігін әр алуан әрі қарама-қайшы ету үшін кеңістіктегі қозғалыстарыңды өзгерте аласыңдар ма (деңгей/бағыт)?


    Алдыңғы білімдер

    Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Құралдар


    басы

    Сапқа тұрғызу. Ақпар алу. Сәлемдесу. Түгелдеу. Сабақ тақырыбын түсіндіру.



    Сап жаттығулары

    Оңға, солға, айнал, айнал, оңға


    Қадамдау


    Жүру барысында орындалатын жаттығулар

    • Бастаушы артынан алға

    • Аяқ ұшымен

    • Өкшемен

    • Аяқтың ішкі бетімен

    • Аяқтың сыртқы бетімен

    • Жартылай отырып

    • Толық отырып

    • Толық отырып, секіріп жүру

    • Жай жүгіріске ауысу


    Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар

    • Аяқты ішке бүгу

    • Аяқты сыртқа бүгу

    • Аяқты алға сермеп

    • Аяқты артқа сермеп

    • Тізені көтеріп


    • Аяқты артқа

    • Оң жақ бүйірмен


    • Сол жақ бүйірмен


    • Арқа тұсымен алға жүгіру

    • Жылан тәрізді жүгіру

    • Жәй жүріске ауысу

    • Тыныс алу жаттығулары


    Жалпы денені жетілдіру жаттығулары


    Б.Қ.Н.Т. мойын бөлігін қыздыру

    1-4 оңға қарай айналдыру

    5-8 солға қарай айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. қол бүгіліп иыққа қою

    1-4 оңға қарай айналдыру

    5-8 солға қарай айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. оң қолды жоғары тік созу, сол

    қол төмен тік созу

    1-2 артқа тарту

    3-4 қолды ауыстырып тарту


    Б.Қ.Н.Т. қол кеуде тұсында бүгулі

    1-2 қолды артқа тарту

    3-4 оң жақта кеудені бұрып,

    қолды жазып тарту

    5-6 қолды бүгіп артқа тарту

    7-8 сол жаққа кеудені бұрып,

    қолды жазып тарту


    Б.Қ.Н.Т. оң қол жоғары созу ,

    сол қол белде

    1-2 оңға иілу

    3-4 солға иілу


    Б.Қ.Н.Т. белді қыздыру

    1-2 оңға айналдыру

    3-4 солға айналдыру


    Б.Қ.Н.Т. 1 қолды жоғары шалқая иілу, 2 алға еңкею, 3 қолды алға соза отыру, 4 Б.Қ, тұру,


    Б.Қ.Н.Т. 1 оң аяққа, 2 ортаға, 3 сол аяққа, 4 Б.Қ, тұру.


    Б.Қ.Н.Т. 1 толық отыру қолды тіреп, 2 қолды тіреп аяқты артқа созу, 3 аяқты тартып толық отыру, 4 Б.Қ, тұру


    Б.Қ.Н.Т. аяқ иық көлемінен алшақ 1 оң аяққа отыру, 2Б,Қ. 3 сол аяққа отыру 4 Б.Қ.


    Б.Қ.Н.Т. 1 қадам баса алға оң аяққа отыру, 2 Б.Қ. отыру, 3 сол аяққа қадам баса, 4 Б.Қ.


    Б.Қ.Н.Т. оң аяққа секіру

    Сол аяққа секіру

    Қос аяққа секіру


    Б.Қ.Н.Т. отырып тұру


    Тыныс алу жаттығулары

    .


    Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң.


    Ортасы










    Гимнастика бойынша қауіпсіздік техникасы жөніндегі жалпы талаптар.

    Акробатикалық жаттығу түрлерін үйрену


    Жүреден алға аунап түсу

    Жүреден артқа аунап түсу

    Жауырынға тік тұру

    Қарлығаш тәрізді тұрыс





    Жүреден алға аунап түсу




    Жүреде отыра алға еңкейе қолды тіреп, иық тұсына басты, желкені тигізе жауырынға тұру


    Жүреден артқа аунап түсу.

    Оқушыларға әдіс тәсілдерін, қимыл қозғалыс қалыптарын көрсете үйрету.



    Жүреден отыра артқа аунап, жауырынды тигізе қолды тіреп қайта жүреге отыру.

    Артқа аунап түсу


    Жауырынға тік тұру

    Шалқадан жата аяқты жоғары көтере, қолды бел арқа тұсына қою арқылы иетер жауырынға тұру, аяқты тік жоғары соза ұстап тұру.


    Қарлығаш тәріздес тұрыс

    Қолды жанға соза аяқты артқа түзу көтере алға еңкейіп, қарлығаш тәріздес тұрыс қалпына тұру.


    Акробатикалық жаттығу

    Акробатикалық төсеніште алға екі рет аунап түсу, артқа аунап түсу, жауырынға тік тұру, қарлығаш тәріздес тұрысқа тұру.

    Ұйымдастырып ойнату.

    (С, К, Ф) Дағдыны бекіту үшін жұпқа тұру дағдысы бірнеше рет қайталанады. «Таралыңдар!» командасы бойынша оқушылар жүреді немесе жүгіреді. «Жұпта тұрыңдар!» бұйрығы бойынша жұптарға сап түзейді. Алдымен балалар қалаулары бойынша жұптарға сап түзейді, содан кейін бала кіммен жұпта тұрғанын есте сақтау тапсырмасы беріледі де, жүріс немесе жүгірістен кейін өзінің жұбын табулары тиіс. Одан әрі жұптарға сап түзеу белгілі бір уақыт ішінде және барынша жылдам жүргізіледі. Қозғалыс ойындарын пайдаланыңыз («Өзіңе жұп тап» және т.б.).

    Мұғалімге ысқырық.



    Конустар. Бағалау криерийлері үшін Негізгі қимыл қабілеттері ресурсын қараңыз (2-кітап, қашықтыққа секіру, 21-24 бб):




    Соңы


    Қауіпсіздік техникасы. Саптық жаттығуларды зерттеу

    Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі.

    Сатының суреті, сатының;

    1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*,

    2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

    3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*



    Спорт алаңы.


    Қосымша ақпарат

    Түрленім – көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай







    жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар

    Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
    АКТ байланыстары
    Мәндік байланыстары

    • Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

    • Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.

    • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету.

    • Ең жақсы өрнектерді таңдап, сөз қорын тереңдету үшін барлық оқушылармен бөлісу.

    • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

    • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

    • Оқушылар иірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?

    • Оқушылар алаң мен динамикадағы өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле ме?

    • Топтық композиция мен талқылау сапасы.

    • Ғылыммен байланыс – денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

    • Математикамен байланыс: айналу осьтері, кеңістік, бағыт және бұрыштар.

    • Басқалармен жұмыс істеу, пікірлерді құрметтеу.

    • Бірігіп оқу, зерттеу және коммуникация НЗМ құндылықтарын көрсетеді

    Сын-пікір

    Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

    Оқушылар бүгін не үйренді?

    Оқу ортасы қандай болды?

    Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

    Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?



    Қорытынды бағалау



    Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


    1:


    2:


    Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?


    1:


    2:


    Сынып пен жеке тұлғалар туралы келесі сабақ туралы хабар беретін не білдім?






































    Негізгі мектеп

    8-сынып

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ

    Сабақ тақырыбы: Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары

    Оқу мақсаттары

    8.2.3.1 - қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу

    Сабақ мақсаттары

    • оқушылардың күш-жылдамдық қасиеттерін даму;

    • оқушылар көшбасшылық қасиеттерін дамыту;

    • бірлескен жұмыста жауапкершілікті бөлуге үйрету;

    • бірлескен жұмыстағы патриоттық сезім маңыздылығын түсіндіру;

    • оқушылар жұптық және командалық ілгерілеу туралы үнемі ойланады және ойындарда таңдалған рөлдерді орындайды;

    Бағалау критерийлері

    • Жаттығуларды жасауда өзінің қателіктерін атайды және

    қателіктермен жұмыс жасайды

    • Топта жұмыс жасау барысында өзінің біліктілік сапасын жақсартады

    Тілдік мақсаттар


    • Қызықты және команда түзуші ойындардың шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипаттай, талқылай және көрсете алады.

    Пәндік лексика және терминология

    Мыналарды қамтиды:

    • шабуыл, қорғаныс

    • адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    • кеңістікте бағдарлану

    • командалық жұмыс

    • тактика, стратегиялар

    • доппен және допсыз қозғалу

    • жүгіру, жылдамдықты, бағытты өзгерту

    • дриблинг, пас, допты беру

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Ойыншыны-қорғаушыны жеңудің үздік тәсілі қандай?

    • Команда ретінде есеп жүргізуге қалай тиімдірек қол жеткізуге болады?

    • Сендерге доптан тыс қозғалысты, сондай-ақ шабуылға шыққан кезде бір-біріңмен қарым-қатынасты жақсарту не үшін қажет?

    • Неліктен өз назарыңды бір ойыншыға бір рет шоғырландырған дұрыс немесе әрбір қарсыласты белгілеген жақсы ма?

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Ашық сабақ 8 сынып
    05.11.2021
    579
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жолдасбек Ералы Жолдасбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации