Сабақтың
басы
Қызығушы-
лықты
ояту.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
«Әр елдің
сәлемдесуі» ширату
жаттығуы
Әбір оқушы шеңбер бойымен
жүріп, аталған халықтарды айтқанда сол халықтар сияқты
сәлемдеседі:
«қазақтар» қолдарын
қысады, «жапондықтар» бастарын
иеді «италиандықтар» құшақтасады,
«жаңа
Гвинеяда» алқымдарын
қыдықтайды,
австралийцтер билеп
сәлемдеседі.
Үй
тапсырмасы
«Кім көп біледі?»
әдісі
1.Зевс мүсіні туралы не
білдіңіздер?
2.Мүсіннің биіктігі
қанша?
3.Ежелгі гректер ең үлкен
бақытсыздық,-деп нені меңзеді?
4.Күрделі сөздерді
атаңыз
5.Бірге жазылатын сөздер
дегенді қалай түсінесіздер?
6.Бөлек жазылатын сөздерге
қандай сөздерді жатқызамыз?
7.Дефис арқылы жазылатын
сөздерді атаңыз.
|
Білім алушы
амандасады.
Оқу –құралдарын
дайындайды.
Бір-бірімен сәлемдесіп жақсы
көңіл-күймен сабаққа назар аударады.
Декскритор:
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап бере отырып өтілген тақырыптарды
еске
түсіреді.
Әр дұрыс жауапқа бір балдан
алады.
Маңыздылығы диалогтік
қарым-қатынас орнайды.
|
ҚБ
|
Оқулық
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
тану
|
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
таныстырамын.
Оқылымалды
тапсырмасы
Суретке қарап тақырыпты
болжайды
Суреттен қандай бейнені көріп
тұрсыздар?
Әлемнің жеті кереметіне
бұның қандай қатысы бар ?
Оқылым
тапсырмасы.
1-тапсырма.Мәтінді мұқият
оқып, негізгі мәліметтерге назар
аударыңыз.
Александрия шамшырағы —
“Әлемнің жеті кереметінің” бірі саналатын, б.з.б. 280 ж. салынған
архитектуралық құрылыс. Александрия шамшырағын
Ніл аңғарына таяу, Фарос аралының шығыс бөлігіне
Мысыр патшасының (Птоломей әулетінің өкілі) бұйрығымен
Книдтік Сострад тұрғызған. Кейінгі ұрпаққа өз атын қалдырғысы
келген сәулетші шамшырақтың мәрмәр қабырғасына “Книдтен шыққан
Декстифонулы Сострад теңізшілердің амандығы үшін
құтқарушы-құдайларға бағыштайды” деп жазған. Бірақ патшаның
қаһарынан қорқып жазудың үстін сылап бетіне әміршінің атын жазған.
Уақыт өте келе сылақ түсіп қалып, ел сәулетшінің өз атын
білді.
Оқылымнан
кейін
«Ой түрткі»
сұрақтары
1.Александр шамшырағы қандай
мақсатта салынған?
2.Неге шамшырақты «Жеті
кереметке қосады»?
3.
Александр шамшырағы туралы
бұрын білетіндерің бар ма?
Нақтылау сұрақтарына жауап
беру.ТЖ
Сандар
|
Мәтінде қандай сандар
айтылады?
|
Сөздер
|
Мәтінде қандай тірек сөздер
бар?
|
Ақпарат
|
Бұл ақпараттар не үшін
қажет?
|
Табиғат
|
Мәтіннің табиғатқа байланысты
қандай тұстары бар?
|
Әрекеттер
|
Шамшырақ қалай
салынды?
|
Көзқарас
|
Шамшырақты
сипаттаңдар
|
3-тапсырма. «Таза
тақта» әдісі.Ж
Тақырып бойынша басқа тілден
енген жеке
сөздерді теріп
жаздыртамын.
2-тапсырма.Жақша ішіндегі берілген
сөздерді бөлек,бірге не дефис арқылы
жазыңыз.
Бөлек жазылатын сөздер: еш
уақытта, Хан Тәңірі,
Біріккен
сөздер:Сарыарқа,Бурабай,шекара.
Дефис арқылы жазылатын сөздер:
киім-кешек,ер-тұрман,жоғары-төмен.
|
Дескриптор:
Суретке қарап не білетіндерін
айтады.
Дескриптор:
Мәтінді мұқият
оқиды-1б
Мазмұны не жайында екенін
түсіндіреді-1 б
Мәтіндегі басқа тілден енген
сөздерді анықтайды-1б
Маңызын
айтады-1б
Дескриптор:
«Ой түрткі» сұрақтарына жауап
береді-1б
Дескриптор:
Нақтылау
сұрақтарына
жауап береді-1
б
Дескриптор:
Тақырып бойынша басқа тілден
енген жеке сөздерді теріп жазады.
ЕҚҚЕО
|
|
armanpv.
kz
Қазақ
тілі.
6-сынып
50-51-беттер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғау
Рефлексия
|
Сабақты
қорыту:
Бүгінгі сабақтан не
түсіндің?
Не білдің? Не қиын
болды?
Үйге: 5-тапсырма.51-бет.
Қай баспалдақта
тұрсың?
|
Бүгінгі сабақтан түйгенін
,
не түсінгенін
айтады.
5-тапсырма.51-бет
|
|
|