Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, алтын ережемен
таныстыру
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату.
Оқушыларды
«Брелог» әдісімен 3- топқа бөлемін
.
1-топ.
Қызыл
2-топ.Көк
3-топ.
Сары
«Сұрақты ұстап ал!», «Орнына
қой», «Суреттер не болды?» әдістері
І-топ
Ортағасырлардағы
сәулет өнерінің ерекшелігі тапсырмасын «Сұрақты ұстап ал!» әдісі
арқылы сұрау
ІІ-топ
«Орнына қой»
ортағасырлық қалалардың орналасуын карта арқылы
орналастырады.
ІІІ-топ
Айша-бибі, Бабаджа
хатун, Алаша хан, Қарахан кесенелері «Суреттер не болды?»
тапсырмасы арқылы оқушыларға сурет көрсетіледі ? Оқушылар суретті
түсіндіру қажет.
|
Брелог
Стейкер
Қимақағаз
Суреттер
Карта
Электронды
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Оқушылыр суретте не
болып жатқанын және оның себептерін
түсіндіреді.
Бұдан қандай тақырып
шығуы мүмкін деп
ойлайсыңдар?
.
«
Джигсо» әдісімен жеке, жұптық,
топтық талқылау жасайды , түсіндіреді, кластер
жасайды.
1-топ. Х-ХІІІ ғ.ғ. қолөнердің дамуына
ықпал еткен себептерді ашып
көрсетеді.
2-топ. Металл өңдеу мен ұсталық
кәсіпті сипаттайды .
3-топ. Көшпелілердің материалдық
мәдениетінің ескерткіштерін анықтап
дәлелдейді.
«Бір минуттық
эссе»
Сен бүгін ең бастысы
не туралы біле алдың?
Сен үшін қандай
сұрақтар түсініксіз болып
қалды?
|
Суреттер,заттар:
Киіз үй, бас киім,
шапан,тері,жүн,
сырға, құмыра,
тостаған, қару-жарақ
карта
оқулық
кластер
маркер
А4
формат
қаламсап
|
Саралау– Сіз
қандай тəсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау–
Сіз
оқушылардың
материалды
игеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
жəне
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Барлық
оқушылар:
«
Джигсо» әдісі
арқылы
көшпелілер мен
отырықшылар арасындағы байланысты
анықтады.
-Басым
көпшілігі:
Кластер толтыру
барысында
көшпелілер мен
отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын
топтастырды
-Кейбір
оқушылар«Бір минуттық
эссе»:
көшпенділер мен отырықшылар
арасындағы материалдық мәдениетін анықтап,
талдады.
|
1.«Басбармақ»
әдісімен оқушылар бір-бірінің жауабын
бағалайды.
2.Күлегештер беру
арқылы өзін – өзі бағалайды.
|
Сабақтағы шаралар
барысында оқушылардың гигиеналық талаптар,АКТ қолданудың
қауіпсіздік ережелері сақталуы
тиіс
|
Рефлексия:
Сабақтың мақсатты
смарт мақсатта қойылып қол жетімді
шынайы.
Оқушылар бүгінгі
сабақтан Әлем өркениетінің дамуына
түрік мәдениетінің қосқан үлесін
меңгерді.
Сыныптағы ахуал
топқа бөлгеннен бастап әр түрлі әдіс-тәсілдер оқушыларға тиімді
әсер етті, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы
артты.
Мен жоспарлаған
сабақ құрылымым оқушыларға жақсы әсер еткендіктен тиімді болды деп
есептеймін.
|