Материалдар / «Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің ҚМЖ - да бірнеше әдіс -тәсілдер көп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1391
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В-бөлім Интернеттегі қауіпсіздік

Мектеп: 86

Күні: 15-19.10.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Пилалова Г

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.3.1 .Ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру,өзгерту,жүктеу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Интернеттен қолданысқа рұқсат етілген файлдарды жүктеу,орналастыру, өзгертуді білу.

Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдана отырып мини жоба жасау..

Кейбір оқушылар: Мини жобаны қорғау.

Ойлау дағдылары

Білу,қолдану, талдау, жинақтау

Бағалау критерийі

  • Интернеттен қолданысқа рұқсат етілген файлдарды жүктей алады.

  • Жүктелген файлдарды орналастыра алады

  • Файлдарға өзгерту жасайды

  • Мини жоба жасауды біледі

  • Мини жобаны қорғайды

Тілдік мақсаттар


Лексика және терминология:

  • ғаламтор -интернет-internet

  • жоба-проект-projectum

  • файл-файл-file

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: интернет, минижоба,файл.

Құндылықтарға баулу



Оқушыларды еңбекке, шығармашылыққа тәрбиелеу. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

ағылшын тілі,орыс тілі

Алдыңғы білім


Құжат құра алады

Құжатқа құпия сөз орната алады

Құжатқа құпия сөз орналастырудың ретін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы


«Ашық аспан»

2 мин


Т опқа бөлу

3 мин


Үй жұмысын тексеру 5 мин

«Ыстық орындық» әдісі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату.


Психологиялық ахуал: «Ашық аспан»

(Оқушылар жұпта қолдарын ұстап, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.)

Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді.

«Ғаламтор»,«Файлдар» «Вирустар»атауларын таңдаған оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.Топ басшылары сайланады.

Үй жұмысы: Әр топтан бір-бір оқушыдан ыстық орындыққа отырады, қалған оқушылар өткен тақырыптар бойынша сұрақтар береді.







Стикерлерге «Ғаламтор», «Файл» сөздері жазылады






Орындық


Сабақтың ортасы

жобамен жұмыс

оқылым,білу, түсіну.

15 мин















«Мини жобаларды қорғау»

6 мин








Қауіпсіздік ережесінің тармақтарын еске түсіру:

Көз жаттығуыларын өткізу

2 мин



Қолдану




Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы .


Жобаның тапсырмасы:

Берілген жобаны жасау ендіру,сақтау.


«Ғаламтор» тобына- «Компьютер құрылғылары және атқаратын міндеттері» тақырыбы бойынша

Word мәтіндік редакторында шолу жасау


Дескриптор:

  1. Word мәтіндік редакторын іске қоса алады

  2. Тақырып бойынша мәтіндерді жаза алады

  3. Мәтіннің мазмұнын жасай алады


«Файл» тобына- «Интернет әлемі» жоба жасау

Дескриптор:

1. Word бағдарламасын іске қоса алады.

2.Интернет әлемі жайлы

тақырыбында мәліметтерді тере алады.


«Бума» тобына- «Вирусқа қарсы программалар» жоба жасау

Дескриптор:

1. Word бағдарламасын іске қоса алады.

2.Вирусқа қарсы программалар жайлы

тақырыбында мәліметтерді тере алады


Әр топ өз тақырыптары бойынша жақсы шыққан бір-бір дайын жобаларын қорғайды


Дескрипторлар бойынша оқушылар «смайликтер» арқылы бағаланады


Компьютерлер,







Интербелсенді тақта






А-4 қағазына жазылған тапсырмалар










Сабақтың соңы

Қорытынды

Талдау

«Кезбе тілші» әдісі

Жоба жасауда түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушыларға мұғалім жеке сұрақтар беру арқылы жүзеге асады.

7 мин
















Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі

2 мин




Үй жұмысын беру.






Сұрақтар:

Word мәтіндік редакторын іске қосу ретін айтып бер



Дескрипторлар

  • Берілген сұрақтарға нақты жауап береді.

  • Берілген сұрақтарды талдайды.




«Ғаламтор» тобына- «Ақпараттық техника саласындағы соңғы жаңалықтарға шолу»

«Файл» тобына- «Медицина саласындағы соңғы жаңалықтарға шолу» тақырыптарына эссе жазу.






Микрофон
















Бес саусақ суреті салынған қағаздар



Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Саралау жұмысының жалпыға ортақ қабылданған диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша қабілеті төмен оқушыларға мини жоба құруда көмек беріледі.

Практикалық жұмыста, оқушыларға жобаны орындау кезеңдерін беру арқылы қолдау .

Шығармашыл, қабілетті оқушыларға сабақ барысында күрделі тапсырма беру жағы қарастырылды. Қабілетті оқушыларға «Қазақстан дамыған 50 елдің қатарында» тақырыбында мини жоба жасау тапсырылды.

«Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылап кері байланыс беріледі.

Бағалау критерийлері мен дескрипторларға сүйене отырып және «Кезбе тілші» әдісі бойынша қалыптастырушы бағалау.

Әр оқушы сабақ барысында берген жауаптарына немесе істеген тапсырмаларына смайликтер беру арқылы бағаланады. Сабақтың соңында жиналған смайликтер ол - оқушының алған білімі.




Сабақта «Ашық аспан» сергіту жаттығуы мен белсенді «Топтық» және компьютерде «Жеке» жұмыс түрлерін қолдану.

Көзге арналған жаттығулар:
1 - 4 - ке дейiн санап көздi қатты жұмып, сонан кейiн ашып, жайбарақат ұстап,
1 - 6 - ға дейiн санай отырып, алысқа қарау қажет. 4 - 5 рет қайталау қажет

Техника қауіпсіздік ережелерінің тармақтарын ескеру.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз







Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?











Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Байдуллаева М































































Г







1-тапсырма. Ж.Ж

Сәйкестікті орнатыңыз.

Жағдаят


Операция

Біз сыныптастарымызбен

жобаға суреттер қоямыз және

мәтінді реттейміз.

Жалпы қолданысқа рұқсат ету үшін файлды орнату.

Мен сыныптастарымның

құжаттарындағы ақпаратты

қолданамын.

Жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлды өзгерту.

Сыныптастарым менің

топтамамдағы суреттерді

қолдана алады

Жалпы қолданысқа рұқсат етілген файлды жүктеп алу.






2-тапсырма Т.Ж

1-топ. Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумаға файлдарды орналастырудың әрекеттер тізбегін көрсетіңіз.



Менің

Компьютеріңдегі файл

компьютерімді

белгісін белгілеу→

ашу → Желі

Көшіру командасын

белгісін таңдау

таңдау









2-топ.

Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлды өзгертудің әрекеттер тізбегін көрсетіңіз.



Файлды өзгерту →

Жалпы компьютерді ашу

Менің

Өзгерту үшін файл

Файлды сақтау

жалпы қолданысқа

компьютерімді ашу

белгішесін ерекшелеу


рұқсат етілген буманы ашу

Желі белгісін

Ашу командасын



таңдау

таңдау











3-топ. Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлды жүктеп алу әрекеттерін таңдаңыз және орындалу ретін көрсетіңіз.



Бумада

Жалпы

Файлға

Менің

Компьютеріңдег

Жалпы

тышқанның оң

компьютерді

өзгерісте

компьютерімді

і файл белгісін

қолданысқа

жақ

ашу

р енгізу

ашу → Желі

белгілеу→

рұқсат етілген

батырмасын

Қажетті


белгісін таңдау

Көшіру

бумадағы

басу→

жалпы



командасын

файлды

Қою

қолданысқа



таңдау

белгілеу

командасын

рұқсат




таңдау

етілген




Көшіру


буманы ашу




командасын






таңдау



















  1. Word мәтіндік редакторын іске қосу ретін айтып бер

  2. Құжатқа құпия сөз орнату реті қандай?

  3. Power Point бағдарламасын іске қосу реті қандай?

  4. Интернеттен керекті сурет көшірмесін қалай аламыз?

  5. Интернеттен көшіріп алынған мәліметтерді Power Point бағдарламасына қалай орналастырамыз?

  6. Алынған суреттердің көшірмесін мәтіндік редакторға қалай қоямыз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!