Материалдар / Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар 11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа дайын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
1660
21 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

4-тарау.Әлемді өзгерткен өнертабыстар. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

20.02.23

Сынып: 11 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;

Сабақтың мақсаты.

Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау.

Бағалау критерийлері

Мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды. Тиісті ақпаратты анықтайды.Арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды табады.Мәтін үзінділерін талдайды.

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу, түсіну

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Білу:

Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Зияткерлік миграцияның пайдасы мен қаупі неде екен?


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Күн.кз

Смартфон




2.Жаңа сабақты түсіндіру




5минут








Түсіну:

Жеке жұмыс. Тыңдалымалды тапсырмасы.

Білім алушылардың тақырып бойынша пікірлерін қалыптастыру мақсатында «3 қадам» тәсілі арқылы сұрақ қойып, жауап алады.

1-қадам:

2-қадам:

3-қадам:

Өнертабыс дегенді қалай түсінесіңдер?

Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар туралы білесіңдер?

Қазіргі кезде әлемге танымал қандай өнертабыстар бар?

Мұғалім «Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар» тақырыбы бойынша қысқаша түсінік береді.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.

Білім алушылар өз ойларымен бөліседі.


«3 қадам» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.

Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;Әр оқушыны сөз маржандарымен ынталандыру (ЕБҚ белсенділігін атап өту)

Оқулық 68-бет

ҚБ



Сабақтың ортасы



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

Қолдану:

1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Тыңдалым тапсырмасы. «Болжау» әдісі арқылы мұғалімнің мәнерлеп оқуында мәтін үзінділерін тыңдаңдар, ары қарай не жайында айтылатынына болжам жасаңдар, нақты ақпаратты анықтаңдар.

1 - мәтін үзіндісі

2-мәтін үзіндісі

1897 жылы Джозеф Джон Томсон атом құрамына кіретін теріс электр зарядты элементарлық бөлшек – электронды ашты. Зерттеулер нәтижесінде электрондар ағыны электр тогі (электрлі ағын) деп аталған табиғат құбылысы ашылып....

1895 жылы Германиядағы көрнекті физик неміс Вильгельм Конрад Рентген табиғаты беймәлім сәуле ашты да, оны Х-сәуле деп атады. Бұл сәуле.....

Мұғалім тыңдалым мәтінін оқып,толықтыру енгізеді.

1897 жылы Томсон атом құрамына кіретін теріс электр зарядты элементарлық бөлшек – электронды ашты. 1906 жылы Томсонға Нобель сыйлығы табысталды. Зерттеулер нәтижесінде электрондар ағыны электр тогі (электрлі ағын) деп аталған табиғат құбылысы ашылып, бұл құбылыс мол энергия көзі екені анықталды және оны өндіру, басқару, қолдану кең өріс алды. Еліміз осы электр энергиясын ішкі қажеттілікке жеткілікті мөлшерде, экспорттауға да мүмкіндігі бар шамада өндіреді. 1898 жылы Франция ғалымдары Пьер Кюри және Мария Складовская-Кюри химиялық радиобелсенді элемент – радийді ашқандарын жариялады. Бұл ғалымдар радиобелсенділік құбылысын алғашқы әрі нәтижелі зерттеушілер қатарынан орын алды. Аталған ғалымдар Нобель сыйлығымен марапатталды. 1900 жылы неміс ғалымы Макс Карл Планк квант ғылыми гипотезасын жасап, квант теориясының негізін қалаушылардың бірі болды. 1919 жылы Планк Нобель сыйлығының лауреаты атанды. Қазіргі уақытта кванттық физика тек теория емес, қолданбалы ғылымға айналды. Кванттық физикамен кванттық техника нақтылы жағдайларда кең қолданыс табуда. 1899 жылы ағылшын ғалымы Резерфорд альфа-сәуле, бета-сәулені ашып, олардың табиғатын анықтады. 1903 жылы Резерфордпен Содди химиялық элементтердің бір түрден екінші түрге ауысу теориясын жасады.1907 жылы Эрнест Резерфорд атом ядросы оң электр зарядты элементарлық бөлшек протон мен зарядсыз нейтрондардан тұратынын ашты. 1908 жылы Э. Резерфордқа Нобель сыйлығы берілді. 1895 жылы Германиядағы көрнекті физик неміс Конрад Рентген табиғаты беймәлім сәуле ашты да, оны Х-сәуле деп атады. Бұл сәуле Ресейде, Қазақстанда, т.б. елдерде рентген сәулесі, Еуропа елдерінде, ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиетте Х-сәуле (беймәлім сәуле) болып аталады. Осы жаңалығы үшін I901 жылы Рентген бірінші болып Нобель сыйлығын алды.

Дескриптор:

мәтін үзінділерін тыңдайды;

ары қарай не жайында айтылатынына болжам жасайды;

нақты ақпаратты анықтайды;

ойларын жүйелі жеткізеді;

Мұғалім білім алушыларды әр тапсырма бойынша бағалап,кері байланыс беріп отырады.

Білім алушылар 1-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. «Болжау» әдісі арқылы мұғалімнің мәнерлеп оқуында мәтін үзінділерін тыңдап,ары қарай не жайында айтылатынын болжайды.

Нақты ақпаратты анықтайды.

Білім алушылар қолдарын шапшаң көтеру арқылы жауап береді.


ЕБҚ жұбымен бірге жұмыс жасайды.(тапсырманы баяу,көп ойланып орындайтын оқушы)




Бағалау балы:

мәтін үзінділерін тыңдайды;

1

ары қарай не жайында айтылатынына болжам жасайды;

1

нақты ақпаратты анықтайды

1

ойларын жүйелі жеткізеді;

1

Жалпы балл-4+ белсенділік

(ЕБҚ белсенділігін атап өту)

Дескриптор арқылы ҚБ бағалау Кері байланыс

Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. (ынталандыру)

Оқулық 68-69 беттер









Топтама



ҚБ



15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

Талдау:

Топпен жұмыс. 1-топ: «Физиктер» 2-топ: «Химиктер» 3-топ: «Медиктер»

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. 2-тапсырма « 3 Т-талда, түсіндір,тап» әдісі арқылы тыңдалым мәтінінен берілген үзінділерді талдаңдар, мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды тауып, түсініктеме беріңдер, тілдік оралымдарды атаңдар. 1-топ: «Физиктер»

« 3 Т-талда, түсіндір, тап» әдісі

Мәтін үзінділерін талдаңдар

Терминдер мен ұғымдарға түсініктеме

Тілдік оралым

1897 жылы Джозеф Джон Томсон атом құрамына кіретін теріс электр зарядты элементарлық бөлшек – электронды ашты. 1906 жылы Д. Томсонға Нобель сыйлығы табысталды. Зерттеулер нәтижесінде электрондар ағыны электр тогі (электрлі ағын) деп аталған табиғат құбылысы ашылып, бұл құбылыс мол энергия көзі екені анықталды және оны өндіру, басқару, қолдану кең өріс алды. Дамыған елдерде электрификациялау жүргізілді және әлі күнге дейін жалғастырылуда. Қазақстан да бұл заманауи үдерістен тыс қалған жоқ. Осындай жаңалықты естігенде төбем көкке төрт елі жетпеді.

Электрон

барлық атомдар мен молекулалар-дың құрамына енеді және заттардың құрылысы мен қасиеттерінде маңызды рөл атқарады.

Тұрақ-ты тіркес-төбем көкке төрт елі жетпеді.

2-топ: «Химиктер»

Мәтін үзінділерін талдаңдар

Терминдер мен ұғымдарға түсініктеме

Тілдік оралым

1898 жылы Франция ғалымдары Пьер Кюри және Мария Складовская-Кюри химиялық радиобелсенді элемент – радийді ашқандарын жариялады. Бұл ғалымдар радиобелсенділік құбылысын алғашқы әрі нәтижелі зерттеушілер қатарынан орын алып, «Өнерлі өрге жүзер» дегендей, Нобель сыйлығымен марапатталды.


Радий (лат. Radium; Ra) — химиялық радиоактивті ІІ-топқа жататын, атомдық номері — 88, атомдық салмағы 226,0254, құрамында салмақтык сандары 213-тен 230-ға дейін және жартылай ыдырау кезеңдері 10"3 секундтан бастап. 1600 жылға дейін созылатын изотоптар болатын элемент. Массалық саны 226-дан тұратын радий изотопы медициналы, гамма-терапиялы емшаралар жүргізу үшін пайдаланады.

«Өнерлі өрге жүзер»- мақал-мәтел

3-топ: «Медиктер»

Мәтін үзінділерін талдаңдар

Терминдер мен ұғымдарға түсініктеме

Тілдік оралым

1895 жылы Германиядағы көрнекті физик неміс Вильгельм Конрад Рентген табиғаты беймәлім сәуле ашып,айды аспанға бірақ шығарды да, оны Х-сәуле деп атады. Бұл сәуле Ресейде, Қазақстанда, т.б. елдерде рентген сәулесі, Еуропа елдерінде, ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиетте Х-сәуле (беймәлім сәуле) болып аталады. Осы жаңалығы үшін I901 жылы Рентген бірінші болып Нобель сыйлығын алды. Рентген сәулесі заттың, дененің, бұйымның тұтастығын бұзбай ішкі микроқұрылымын зерттеу, өндірілген бұйымның ішкі ақаулар

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!