Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар 11-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
4-тарау.Әлемді өзгерткен өнертабыстар. Шешендік сөздер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
Күні: |
20.02.23 |
|
Сынып: 11 қазақ тілі |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; |
|
Сабақтың мақсаты. |
Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу. Арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау. |
|
Бағалау критерийлері |
Мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды. Тиісті ақпаратты анықтайды.Арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды табады.Мәтін үзінділерін талдайды. |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу, түсіну |
Сабақтың барысы:
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Білу: Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Зияткерлік миграцияның пайдасы мен қаупі неде екен?
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Күн.кз Смартфон |
||||||||||||||||
2.Жаңа сабақты түсіндіру 5минут |
Түсіну: Жеке жұмыс. Тыңдалымалды тапсырмасы. Білім алушылардың тақырып бойынша пікірлерін қалыптастыру мақсатында «3 қадам» тәсілі арқылы сұрақ қойып, жауап алады.
Мұғалім «Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар» тақырыбы бойынша қысқаша түсінік береді. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. |
Білім алушылар өз ойларымен бөліседі.
«3 қадам» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. |
Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;Әр оқушыны сөз маржандарымен ынталандыру (ЕБҚ белсенділігін атап өту) |
Оқулық 68-бет
ҚБ
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Қолдану: 1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Тыңдалым тапсырмасы. «Болжау» әдісі арқылы мұғалімнің мәнерлеп оқуында мәтін үзінділерін тыңдаңдар, ары қарай не жайында айтылатынына болжам жасаңдар, нақты ақпаратты анықтаңдар.
Мұғалім тыңдалым мәтінін оқып,толықтыру енгізеді. 1897 жылы Томсон атом құрамына кіретін теріс электр зарядты элементарлық бөлшек – электронды ашты. 1906 жылы Томсонға Нобель сыйлығы табысталды. Зерттеулер нәтижесінде электрондар ағыны электр тогі (электрлі ағын) деп аталған табиғат құбылысы ашылып, бұл құбылыс мол энергия көзі екені анықталды және оны өндіру, басқару, қолдану кең өріс алды. Еліміз осы электр энергиясын ішкі қажеттілікке жеткілікті мөлшерде, экспорттауға да мүмкіндігі бар шамада өндіреді. 1898 жылы Франция ғалымдары Пьер Кюри және Мария Складовская-Кюри химиялық радиобелсенді элемент – радийді ашқандарын жариялады. Бұл ғалымдар радиобелсенділік құбылысын алғашқы әрі нәтижелі зерттеушілер қатарынан орын алды. Аталған ғалымдар Нобель сыйлығымен марапатталды. 1900 жылы неміс ғалымы Макс Карл Планк квант ғылыми гипотезасын жасап, квант теориясының негізін қалаушылардың бірі болды. 1919 жылы Планк Нобель сыйлығының лауреаты атанды. Қазіргі уақытта кванттық физика тек теория емес, қолданбалы ғылымға айналды. Кванттық физикамен кванттық техника нақтылы жағдайларда кең қолданыс табуда. 1899 жылы ағылшын ғалымы Резерфорд альфа-сәуле, бета-сәулені ашып, олардың табиғатын анықтады. 1903 жылы Резерфордпен Содди химиялық элементтердің бір түрден екінші түрге ауысу теориясын жасады.1907 жылы Эрнест Резерфорд атом ядросы оң электр зарядты элементарлық бөлшек протон мен зарядсыз нейтрондардан тұратынын ашты. 1908 жылы Э. Резерфордқа Нобель сыйлығы берілді. 1895 жылы Германиядағы көрнекті физик неміс Конрад Рентген табиғаты беймәлім сәуле ашты да, оны Х-сәуле деп атады. Бұл сәуле Ресейде, Қазақстанда, т.б. елдерде рентген сәулесі, Еуропа елдерінде, ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиетте Х-сәуле (беймәлім сәуле) болып аталады. Осы жаңалығы үшін I901 жылы Рентген бірінші болып Нобель сыйлығын алды. Дескриптор:
Мұғалім білім алушыларды әр тапсырма бойынша бағалап,кері байланыс беріп отырады. |
Білім алушылар 1-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. «Болжау» әдісі арқылы мұғалімнің мәнерлеп оқуында мәтін үзінділерін тыңдап,ары қарай не жайында айтылатынын болжайды. Нақты ақпаратты анықтайды.
Білім алушылар қолдарын шапшаң көтеру арқылы
жауап береді.
ЕБҚ жұбымен бірге жұмыс жасайды.(тапсырманы баяу,көп ойланып орындайтын оқушы)
|
Бағалау балы:
Жалпы балл-4+ белсенділік (ЕБҚ белсенділігін атап өту) Дескриптор арқылы ҚБ бағалау Кері байланыс Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. (ынталандыру) |
Оқулық 68-69 беттер
Топтама
ҚБ
|
||||||||||||||||
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Талдау: Топпен жұмыс. 1-топ: «Физиктер» 2-топ: «Химиктер» 3-топ: «Медиктер» Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. 2-тапсырма « 3 Т-талда, түсіндір,тап» әдісі арқылы тыңдалым мәтінінен берілген үзінділерді талдаңдар, мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды тауып, түсініктеме беріңдер, тілдік оралымдарды атаңдар. 1-топ: «Физиктер»
2-топ: «Химиктер»
3-топ: «Медиктер»
|