Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау КТЖ 9-сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін»
атындағы Директордың оқу ісі
қазақ орта мектебінің директоры: жөніндегі орынбасары ________________ ______________
Тақырыптық-күнтізбелік жоспары
Үйден оқыту
-
Пән мұғалімі:
-
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
-
Сыныбы: 9
-
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына - 1 сағат, жылына – 34сағат
-
-
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының 533-қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
-
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі №469 бекітілген бұйрықтың 105- қосымшасын басшылыққа ала отырып жасалды.
-
2024 – 2025 оқу жылы
9 - сынып оқушыларына арналған жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылар
үшін «Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Түсінік хат
1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім беру деңгейінің 9 сынып үшін «Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» пәнінен жаңартылған үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
2. «Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау» (бұдан әрі - ӘТБ) пәнінің мақсаты: жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың әр түрлі тұрмыстық және әлеуметтік жағдайларда белсенді және дербес болуға ықпал ететін арнайы әлеуметтік-бейімдеушілік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
3. Оқу пәнінің міндеттері:
1) білім алушылардың тұрмыстық еңбектік дағдыларын қалыптастыру;
2) білім алушыларды әртүрлі кәсіпорындар мен мекемелерде бағдарлауға (сауда, тұрмыстық қызмет, байланыс, мәдениет, медициналық көмек), ондағы қызмет түрлерін пайдалана білудің қарапайым дағдыларын үйрету;
3) жақын және танымайтын орта адамдарымен қарапайым түрде тұрмыстық қатынас орнату;
4) психофизикалық даму кемшіліктерін түзеуге ықпал ету; сөздікті байыту және жүйелендіру; диалог пен монологты ауызша сөйлеуде дамыту, арнайы әдістемесін ұйымдастырады және білім алушылардың оқу-танымдық қызметтерін бағыттайды.
Р/с |
Бөлімдер |
Бөлімшелер |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
1 тоқсан |
|||||||
1 |
1.Денсаулық |
1.1 Дене гигиенасы |
9.1.1.1 өз бетімен денесінің, шашының тазалығын қадағалап, қажетті гигиеналық рәсімдерді орындай білу; |
1 |
|
|
|
2 |
9.1.1.2 қажетті гигиеналық талаптарды орындай білу; заттар мен жеке гигиена өнімдерін таңдауға және пайдалануға, оларды дұрыс сақтауға; |
1 |
|
|
|||
3 |
1.2 Медициналық көмек |
9.1.2.1 медициналық мекемелерге медициналық көмек көрсету үшін хабарласу ережесін білу, үйде дәрігер шақыру; |
1 |
|
|
||
4 |
1 |
|
|
||||
5 |
2. Киім, аяқ киім. |
2.1 Киім, аяқ киім, бас киім түрлері. |
9.2.1.1дүкенге шығып,өз өлшеміңіз бойынша киім мен аяқ киім табуып, киім мен аяқ киім сатып алуды білу ; киіміңіздің өлшемін ,сатып алу кезінде киімдегі ақаулар туралы білу; |
1 |
|
|
|
6 |
1 |
|
|
||||
7 |
1 |
|
|
||||
8 |
2.2 Киімге, аяқ киімге күтім жасау |
9.2.2.1 киім, аяқ киімге күнделікті күтім жасай білу; жасалған материалына байланысты аяқ киімге күтім жасай білу |
1 |
|
|
||
2-тоқсан |
|||||||
9 |
3.Тамақтану |
3.1 Азық-түлік өнімдері |
9.3.1.1 түрлі топтардан тағамды ажырату; (пайдалы) және бүлінген (тұтынуға жарамсыз) өнімдерді ажырату; тағамды тиісті орындарға орналастыруға; |
|
|
|
|
10 |
1 |
|
|
||||
11 |
1 |
|
|
||||
12-13 |
3.2 Ас үй және асхана ыдысы, техникасы |
9.3.2.1 ас үй, асхана, шай ыдысы, асхана аспаптары, ас үй аспаптары мен құралдарын, негізгі тұрмыстық ас үй құралдарын дұрыс қолдануға; |
2 |
|
|
||
14 |
3.3 Ас дайындау |
9.3.3.1 ұлттық тағамдар дайындау (палау,бауырсақ, тұшпара);аспазкітабына бағдар беріп, рецепт; бойынша тағамдарды дайындау; мерекелік үстелдің мәзірін жасауға. |
1 |
|
|
||
15 |
1 |
|
|
||||
16 |
1 |
|
|
||||
3-тоқсан |
|||||||
17 |
4. Тұрғын үй |
4.1 Тұрғын үй түрлері |
9.4.1.1 киіз үйде киім мен үй тұрмысындағы заттардың сақталу ерекшеліктері туралы білу; |
1 |
|
|
|
18 |
9.4.1.2 пәтер мен үйде жиһаз және интерьер заттарын ұтымды орналастыра білу. |
1 |
|
|
|||
19 |
4.2 Тұрғын үйді тазалау |
9.4.2.1 пәтерді (үйді) күнделікті, апталық,маусымдық тазалауды жүзеге асыра білу; |
1 |
|
|
||
20 |
9. 4.2.2 косметикалық жөндеуге арналған құрылыс материалдарын сатып алу орындарын бағдарлай білу; (асүйді, жуынатын бөлмені) тазалай білу; |
1 |
|
|
|||
21 |
9.4.2.3 айналарды күте білу; жуғыш заттарды таңдауды және сатып алуды білу |
1 |
|
|
|||
22 |
5. Көлік, көше |
5.1 Көлік құралдарының түрлері |
9.5.1.1 әуежайдың және оның негізгі қызметтері туралы білу; |
1 |
|
|
|
23 |
9.5.1.2 әуе көлігінің жолаушыларына қызмет көрсетумен айналысатын адамдардың жұмысын түсіну; |
1 |
|
|
|||
24 |
9.5.1.3 авиабилеттерді сатып алу тәртібі туралы білу (қолма-қол ақшаны сатып алу, телефон бойынша тапсырыс беру); |
1 |
|
|
|||
25 |
9.5.1.4 багажды және қол жүгі тіркеу тәртібі туралы білу; |
1 |
|
|
|||
26 |
9.5.1.5 сақтау қоймасын пайдалану тәртібі туралы білу |
1 |
|
|
|||
4-тоқсан |
|||||||
27 |
|
5.2. Көліктегі және жолдағы жүріс-тұрыс |
9.5.2.1 әуежай мен әуежай ғимаратында арнайы таңбалар мен ақпараттық тақталар арқылы бағдарлай білу; |
1 |
|
|
|
28 |
1 |
|
|
||||
29 |
9.5.2.2 әуе кемесінің ұшу кестесін бағдарлай білу; |
1 |
|
|
|||
30 |
9.5.2.3 әуежай мен әуежай терминалының анықтамалық қызметтерін және әртүрлі қызметтерді пайдалана білу; |
1 |
|
|
|||
31 |
5.3. Қаланың ішіндегі қозғалыс бағыттары |
9.5.3.1 қоғамдық көлікте (қалалық,қала маңындағы, қалааралық) саяхаттау ережелерін білу және оларды пайдалана алу; |
1 |
|
|
||
32 |
1 |
|
|
||||
33 |
6. Отбасы |
6.1 Отбасы құрамы |
9.6.1.1 өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы,анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атай білу; |
1 |
|
|
|
34 |
6.2 Отбасы қарым-қатынасы |
9.6.2.1 үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасауға белсенді қатысу; |
1 |
|
|