Материалдар / Алғашқы адам
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алғашқы адам

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған. Бұл қысқа мерзімді жоспар 1 сынып мұғалімдеріне дүниетану пәнінен сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2018
327
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: дүниетану Мектеп:№126 «Айнатас» негізгі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3А Саяхат орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Дабылова Н.

Күні:

Сынып:



Сабақ тақырыбыАлғашқы адам.

Оқу мақсаты1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Алғашқы адамдардың қандай болғанын біледі.Көптеген оқушылар: Алғашқы адамдардың қалай тіршілік жасағанын көрсетеді.Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың тіршілік еткен жерлерін картадан көрсетеді

Бағалау критерийлері
  • Алғашқы адамдар туралы көрнекі материалдарды зерделейді.
  • Ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді.
  • Зерттеу арқылы ежелгі адамдардың өмірін әңгімелейді.




  • Тілдік мақсаттарТерімшілік, аңшылық, ежелгі адам, қоныстану.

    Құндылықтарды дарытуӨткенді ұмытпау, келешекке сеніммен қарау.

    Пән аралық байланыстарКөркем еңбек, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, слайд.

    Бастапқы білімАлғашқы адамдар туралы білді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы5-7минЖақсы көңіл-күй сыйлауШаттық шеңберіАрайланып таң аттыАлтын сәуле таратты .Жер бетінде тыныштық,Келбетінде күн ысытық.Қайырлы таң балалар!Қайырлы таң достарым!«Түрлі түсті қағаздар» әдісі арқылы оқушыларға көк, жасыл, қызыл қағаздар таратып беріп, үш топқа бөлемін.«Тас ғасыры»«Қола дәуірі»«ХХІ ғасыр»«Стоп-кадр» әдісі . Оқушыларға алғашқы адамдар туралы мултьфилм көрсетіледі. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады.



















    Жасыл, қызыл, көк қағаздар



    Сабақтың ортасы

    20-28мин

























































































































































































    Сергіту сәті



    Топтық жұмыс. 1 тапсырма. «Көремін-естимін-сеземін» әдісі (белсенді оқу).Өздеріңе берілген бұтақтар, кептірілген шөптер және ермексаздан алғашқы адамдардың үйлерін жаса.















    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын



    Алғашқы адамдарды ғылыми зерттеу бойынша 2 млн. жыл бұрын пайда болған. Алғашқы адамдар Шығыс Африкада пайда болған. Ағылшын ғалымы Ч. Дарвин өз зерттеулерінде адамды маймылдан пайда болды деп тұжырым жасады.Ал сендер қалай ойлайсындар? Адамдар маймылдан жаратылған ба? Онда неге қазіргі кезде маймылдар адамға айналып кетпейді?

    Оқулықпен жұмыс: 2 тапсырмаСуретке қарап ежелгі адамдарды және қазіргі адамдарды салыстыр.





    « Венн диаграммасы» әдісі

    Ұқсастығы Ерекшелігі







    (ҚБ) «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалаймын

    Оларға бірлесе аң аулау жеңіл болғандықтан, топтасып өмір сүрді. Ал әйелдер терімшілік пен айналысты. Ғалымдардың зерттеуінше адамдар көшіп-қонып отырған Олар ең бірінші кезде тамақты шикідей жеген.

    Жеке жұмыс. 3 тапсырма.«Суреттер сөйлейді» әдісі1)Өзің білетін Жер шары бөліктерін ата.2)Оларды картадан көрсет.3)Картадан Африканы тап.



    (ҚБ) «Көңіл-күй» әдісі арқылы бағалаймын
  • Бір орында тұрып жүру.
  • Ежелгі адамдар секілді еңкейіп жүру, қазіргі адамдар сияқты тік жүру.
  • «Жеміс жина» қолдарымызды көтеріп, жемістерді тереміз




  • Бұтақтар, кептірілген ағаштар, ермексаз



























































































    Оқулық 48-бет































































    Карта
    Сабақтың соңы5минКері байланыс «Ай» әдісі-Толық ай – сабақты толық түсідім-Жарты ай- мен жартылай түсіндім-Жаңа ай менің түсінбегенім басым болды







    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау тапсырмасы бойынша үлгерімі төмен оқушыларға алғашқы адаммен қазіргі адамды салыстыруды ұсынамын.Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықпен жұмысты беремінӘрбір тапсырманы дескриптор арқылы бағалап отырамын.Сергіту сәтіБұтақтар, кептірілген ағаш, ермексаз

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ өз мақсатына жетті.Оқушылар алғашқы адамдар туралы білді. Олардың топтасып өмір сүретіні, қалай тіршілік жасағаны, еңбек құралдары туралы білді. Топтық жұмыс өте қызықты өтті. Картадан алғашқы адамдар пайда болған жер Африканы тапты. Сабақ қызықты өтті. Келесі сабақта АКТ көбірек қолдану керек екенін түсіндім.



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткені аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы ойланыңыз)?1: «Көремін-естимін-сеземін» әдісі арқылы орындалған топтық жұмыс оқушылардың шығармашылық тұрғысынан ойлауды дамытуға тиімді болды.2: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы дарынды оқушылармен жеке жұмыс жұмыс істеу тиімді болды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Ресурстардың жеткілікті болуы тапсырманы тиімді орындауға септігін тигізді.2: Тапсырмалардың алғашқы және қазіргі адамдармен байланысты болуы тиімді болды, есте сақтап қалуына тиімді болдыСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сыныптың өте белсенді екендігі көрінді.Тапсырмаларды әліде көп беріп отыру қажет.







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!