Материалдар / Алғашқы адам қалай пайда болды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алғашқы адам қалай пайда болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
347
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімі: Бөлім 1A:Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейінМектеп: "№7 мектеп-лицейі" ММ
Уақыты:04.09.2018жМұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 5 «а» «ә» "б"Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАлғашқыадамқалайпайдаболды?

Осысабақарқылыжүзегеасырылатыноқумақсаттары(оқу жоспарына сілтеме) 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру.
Сабақтыңмақсаты
  • Алғашқыадамныңқалайпайдаболғанынтүсіндіреалады
  • Алғашқыадамдардыңбірлестікформаларынтүсіндіріп, ажыратаалады
  • ТілдікмақсаттарОқушытарихидеректердеберілгентеориялар мен гипотезалартуралыдискуссияғақатысаалады
    Құндылықтарды дарытуЕркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм
    Пәнаралық байланыстарГеография, биология, Қазақстантарихы, экономика.
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Алғашқы адамдардың шығуы, эволюция теориясы мен түрлердіңпайдаболуы, континенттердіңқалыптасуы мен климаттықөзгерістертуралыбіледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың қезеңдеріСабақтаорындалатын іс - әрекеттер

    Оқытуресурстары
    Сабақтың басы(БЫМ)Оқушыларүлестірілгениллюстрациялардықарап, олардыңарасындағыұқсастықтардыанықтайды. Оқушылар өз болжамдарымен бөліседі. Мұғалім адамдардың пайда болуы туралы бейнебаян көрсетеді. Оқушылардан ықтимал теорияны анықтау сұралады.Оқушылар «Менің ойымша, ежелгі адамдар … пайда болды, себебі …» тіркесі бойынша пікір алмасады.Гоминидтерден қазіргі адамдарға дейінгі эволюцияны бейнелейтін сурет, иллюстрациялар, алғашқы адамдардың пайда болуы туралы түрлі теориялар. http



    Сабақтыңортасы(Т)Оқушылартопқабөлініп, түрліресурстарды (интернет, мұғалім ұсынған материалдар) қолдана отырып, ежелгіадамдардыңпайдаболуытуралытеориянызерттейді. Зерттеу нәтижелерінен жоба (постер) әзірлейді.

    Талдау және талқылауПостерлерді қорғауПроблемалық сұрақтарға жауап беру.Бағалау критерийлері:
  • Оқушыларадамдардыңпайдаболуытуралыәртүрлі теория арқылы түсіндіреді
  • Дескрипторлар:
  • Топ біртеориянықарастырды.
  • Әртүрліресурстардықолданды.
  • Шағынжобаларындайындады.
  • Шағынжобаларынқорғады.
  • Проблемалықсұрақтарынажауапберді. 

    (Т) Топтарға қоғамдық ұйымдардың (тобыр, ру, қауым, тайпа) атауы алдын-ала жазылған 4 карточка беріледі. Оқушылар карточкаларды хронологиялық тәртіппен орналастыру керек. Барлық оқушылар тапсырманы дұрыс орындауы үшін терминдердің анықтамаларын беруге болады.

    (Т) Оқушыларды топқа бөліп, оларға алғашқы адамдардың бірлестік формаларын пантомимо түрінде бейнелеу тапсырылады. Тапсырманы орындап болған соң мұғалім оқушыларға алғашқы адамдардың өміріндегі өзгерістер туралы аргументтік шешім, қорытынды жасауды ұсынады.

    Бағалаукритерийлері:
  • Оқушылар адамдардыңбірігуініңбастапқынысандарынажыратажәнекөрсетеалады.
  • Дескрипторлар:
  • Оқушылардың әртістік қабілеттері.
  • Пантонимадаадамдарбірігуініңәртүрлінысандарбейнелеуі.
  • Қорытындыжасайды.




  • Адамның пайда болуы туралы теориялар http://www.licey.net/myth/book1/bibliyaSotvoreniehttp://www.pavluchenkov.ru/teoria_kulturi/tp/index.html

    Әлем мен адамның қалыптасуы. Адам мен Хауа.

    Сабақтыңсоңы) Зерттеу нәтижесінде оқушылар адамның шығуы туралы түрлі теорияларды талдап, қорытынды жасай алады.

    Рефлексия.Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.



    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдануҚұндылықтарменбайланыс(тәрбие элементі)






















    РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауҚорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!