Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оңтүстік Қазақстан облысы
Ордабасы ауданы
Теспе ауылы
«Теспе жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
« Шахмат » үйірмесінің жетекшісі Жантөре Пернеханның
2017 – 2018 оқу жылына арналған жылдық жоспары
2017 – 2018 оқу жылы
« Бекітемін»
Мектеп директоры : Н.Қ.Табылды
« Келісемін»
Тәрбие ісінің меңгерушісі : Малимоа М
Түсінік хат
Қазіргі өмірдің өзінен туындап отырған талаптарды орындау білім алушылардың бос уақыты белсенді ,мазмұнды ,салауатты ұйымдастыру болып табылады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың « Қазақстан – 2050 стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саясибағыты» атты Қазақстан халқына жолдауында мемлекеттік тілге және көп тілді білім берудің дамудың мәселелеріне ерекше назар аударылып отыр. Жас ұрпақтың шығармашыл потенциалын дамыту және экологиялық тәрбие беру барысында қоршаған ортаны аялау,табиғатты сүю, өмірде болып жатқан экологиялық жағдаяттарды хабардар болды.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың Астана қаласының оқушыларымен өткізілген патриотизм сабағында « Мен сендерге әлеуметтік желілерге көп әуестенбеуге кеңес беремін. Компьютердің алдында көп отыратындар кейін көп кітап оқығандар мен сауатын көтергендерге қызмет ететін болады. Шыңдап келгенде , адаммен сөйлескенде ғана көзіне қарап , оның эмоциясын сезінесің әлеуметтік желілерде отырмай , көбірек кітап оқып , жаңа білім алу қажет» - деп көркем әдебиет оқудың маңыздылығына баса назар аудару керектігін айтты.Білім алушыларды ата – баба ізімен шебер сөйлеу ,тілдерін дамыта түсу , олардың үлгі – өнегесін бойларына дамыту. Ұстанымды – олардың қоғамдағы өз орнын , жолын өз бетінше таңдауға өзін – өзі тануға және өз қабілеттерін іске асыруға дағдыландыру. Білім алушының өз көзқарасы мен ізденіс нәтижесінде ғылым мен әлемнің жұмбақ тұстарын ашу, қызығушылығын арттырып , түрлі жанрдағы стильде құрылған шығармаларды көркем ойда жазуға ,сөздік қорды молайтуға , сөздік мәдениетін арттыруға үйрету.
Ұқыптылықпен қарау сияқты экологиялық адамгершілік әрекеттерді
қалыптастыру.Білім алушыларды түрлі ақпарат құралары, радио –телекешен
арқылы ақпарат алудан түрлі тәсілдерін меңгерту.
Өзім туралы мәлімет
Аты –жөні : Жантөре Пернехан Құлжанұы
Т уылған күні ,айы,күні : 31/2/1964ж
Туылған жері: Оңтүстік Қазақстан облысы Ордабасы ауданы
Теспе ауылы
Б ілім алған жері : Оңтүстік Қазақстан облысы Ордабасы ауданы
Теспе елді мекені
Оқыған оқу – орны: ОҚМУ
Мамандығы : Дене шынықтыру
Жұмыс орны: Оңтүстік Қазақстан облысы Ордабасы ауданы
Теспе елді мекені « Теспе жалпы орта мектебі»
мемлекеттік мекемесі
« Шахмат » үйірмесінің 2017 – 2018 оқу жылына жүргізілетін
жұмыс жоспары
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
мерзімі |
1 |
Шахмат ойынының тарихы және ол туралы мәлімет |
1 |
|
2 |
Шахмат тастары оларды жүру ережелері |
1 |
|
3 |
Шахмат жазу |
1 |
|
4 |
Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады. |
1 |
|
5 |
Алмастыру жүрісі |
1 |
|
6 |
Фигуралар қозғалысы ферзі королге қарсы |
1 |
|
7 |
Қос лодья кооролге қарсы |
1 |
|
8 |
Екі піл королге қарсы |
1 |
|
9 |
Ат пен піл королге қарсы |
1 |
|
10 |
Генерал болуды армандайтын жауынгер |
1 |
|
11 |
Жүйке шаршағанда не істеу керек? |
1 |
|
12 |
Шахмат сағаты |
1 |
|
13 |
Тең ойынды қалай ұсынуға болады |
1 |
|
14 |
Мәңгілік шахмат дегеніміз не? |
1 |
|
15 |
Жарысқа қалай дайындалу керек? |
1 |
|
16 |
Фигураларды алмастырғанда абай болу |
1 |
|
17 |
Дебютті зерттеудің мақсаты не? |
1 |
|
18 |
Дебют барысында ұстанатын қағидалар |
1 |
|
19 |
Қос ат қорғанысы |
1 |
|
20 |
Шотландия партиясы |
1 |
|
21 |
Испан партиясы |
1 |
|
22 |
Итальян партиясы |
1 |
|
23 |
Орыс партиясы |
1 |
|
24 |
Француз партиясы |
1 |
|
25 |
Каро канн қорғанысы |
1 |
|
26 |
Сицилиан қорғанысы |
1 |
|
27 |
Ферзь гамбиті |
1 |
|
28 |
Ортодоксаль қорғанысы |
1 |
|
29 |
Кембридж спринг варианты |
1 |
|
30 |
Славян қорғанысы |
1 |
|
31 |
Тарраштың қорғанысы |
1 |
|
32 |
Альбина гамбиті |
1 |
|
33 |
Ескі үнді қорғанысы |
1 |
|
34 |
Грюнфиельдтің қорғанысы |
1 |
|
35 |
Жаңа үнді қорғанысы |
1 |
|
36 |
Нимцовичтің қорғанысы |
1 |
|
37 |
Рагозин қорғанысы |
1 |
|
38 |
Голландия қорғанысы |
1 |
|
39 |
Ағылшын қорғанысы |
1 |
|
40 |
Ойын басында ойланға жөн |
1 |
|
41 |
Ферзі гамбитіндегі қақпан |
1 |
|
42 |
Қақпанға түсіп қапыда қалмаңыз |
1 |
|
43 |
Этюдтер әлемі |
1 |
|
44 |
Шаршы алаңның өз бар |
1 |
|
45 |
Маңызды алаң |
1 |
|
46 |
Оппазиция дегеніміз не? |
1 |
|
47 |
Орталық алаң үшін күрес |
1 |
|
48 |
Пешкілердің бір – бірімен үйлесімді |
1 |
|
49 |
Сабаздар тосқауылын бұзып жару |
1 |
|
50 |
Цигцвант |
1 |
|
51 |
Материалдық және позициялық артықшылықты қалай пайдаланамыз |
1 |
|
52 |
Шахмат ойыныңың тактикасы тең стратегиясы |
1 |
|
53 |
Тактика дегеніміз не? |
1 |
|
54 |
Еліктіру әдісі |
1 |
|
55 |
Қос соққы әдісі |
1 |
|
56 |
Байлап матау әдісі |
1 |
|
57 |
Ашық шабул әдісі |
1 |
|
58 |
Шалғыту әдісі |
1 |
|
59 |
Кеңістікті босату әдісі |
1 |
|
60 |
Тосқауыл қою әдісі |
1 |
|
61 |
Қорғаушының көзін жою әдісі |
1 |
|
62 |
Өтпелі жүріс әдісі |
1 |
|
63 |
Жол бөгеу |
1 |
|
64 |
Стратегиялар |
1 |
|
65 |
Күшті және әлсіз нүктелер |
1 |
|
66 |
Варианттарды есептеу тәсілі |
1 |
|
67 |
Алдын алу немесе сақтық шаралары туралы |
1 |
|
68 |
Ойын соңының ерекшіліктері |
1 |
|
« Теспе » жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2017 -2018 оқу жылындағы өлкетану үйірмесіне қатысатын
оқушылар тізімі
-
қ/с
Оқушылар тізімі
Сыныбы
1
Мақсутов Пархат Талғатұлы
11
2
Мәді Назгүл Ермаханқызы
11
3
Үсіп Мұхан Жарқынбекұлы
11
4
Аманбай Жібек Жаңабайқызы
11
5
Аман Ұлбосын Салауатқызы
11
6
Балғынбай Аружан Сүнетиллақызы
11
7
Ережеп Ақниет Төребайқызы
11
8
Жүрсінбек Серікболсын Оңалбекұлы
11
9
Лесбек Бекзат Сәтбайұлы
11
10
Камалханов Саят
10
11
Райымбек Дінмұхамед
10
12
Тәжен Төремұрат
10
13
Тұрысбек Әлішер
10
14
Шеріп Қазына
10
15
Ерсін Гүлғайша
9
16
Аманбай Аружан
9
17
Калқаман Шапағат
9
18
Лесбек Гүлназ
9
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады.Ақ жағы ладьялардың бірін –бірі қозғалтудың орнына Крb6 жүрісінің жасап, пат жағдайына әкеледі.Бұл позицияда ақтан жүріс болғандықтан , ойын тең аяқталады. Крb6 жүрісі патқа әкеледі.Корольдің басқа жүрістері пешкіден айырады.Бәрібір ойын тең аяқталады.Бұл жағдайда қара жағы берілуге тиіс еді, бірақ ақ жағы ойсыз 1h7?? Жүрісін жасады.Енді қара жағы тең ойын жасауға мүмкіндік алады.1.Лb2+.Kpa3+! 2. Лb3+ !3.Kpa 4 Лb4+ 4.Kpa5 Лb5+! 5.Kpa6 Лb6+ 6.Kpa 7 Лb7+ Ладья «b» алаңы арқылы « мәңгілік шах » беруде.Ал 7. Л:b7, онда пат болады.
Жас шахматшылар соңғы жүрісіне дейін ,сақ болғаны жөн. Тең ойын қаупі жиі туып отырады.
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге тапсырма беру: Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады
Сабақтың тақырыбы: Шахмат ойынының тарихы және ол туралы мәлімет
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін арттыр
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі:
Шахмат өте ертеден келе жатқан көне ойын. Бұл ойын V –VІ ғасырда Үндістанда пайда болды.Алғашқыда ол әскери ойындарының бірі болды.Шахмат ойынын екі адам ойнайды.Ойынның басты мақсаты королге мат қою.
Шахмат атауы « шах» /королге/, « мат »/өлім/ деген сөздерден құралған.» .
« Шахмат » деген королге өлім дегенді білдіреді.Кім королді тұтқынға алып, мат қойса , сол жеңіске жетеді.Тең ойын жағдайы да кездесіп тұрады.
А) ақ тастардың королі қара түсті шаршы бөлікте , ал қаралардікі ақ шаршыда тұрады.
Ә) әр қарсыластың ферзісі өз түсіне боялған шаршы бөлікте тұрады.
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
3)Кемшілігін айту
4)Үйге тапсырма беру:
Шахмат ойынының тарихы және ол туралы мәлімет
Сабақтың тақырыбы:Шахмат тастары оларды жүру ережелері
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі:
Король - ең пір тұтар фигура . Ол 64 шаршы тақтаның билеп – төстеушісі патшасы.Оған бар фигура бас иіп,қызмет етеді.Егер де тақтадағы король жазатайым қарсы жақтағы сарбаздардың қолынан құрбан болса (мат алса,арабша-;мерт болады;деген), ойлаған партияны бір қарсылас ұтқан болып есептеледі.Король тасы өзі тұрған шаршы бөлікке көршілес (тік ж)
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Шахмат тастары оларды жүру ережелері
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу
Сабақтың тақырыбы:Пат немесе тең ойын қандай жағдайда болады.
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру.
1)Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру
2)Шахмат ойыны өнердің негізгі логикалық ой қоруту әлем болып
табылады
3)Шахмат ойынын түсіндүру.
Өтетін орыны:шақымат сыныбы
Көрнелігі;Ойын фигуралары мен шахмат тақтасы
Тәрбиелік мәні:Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Сабақтың мазмұны:
1)Дайындық бөлімі
1)Шахмат ойынындағы жүру тактикасын үйрету
2)шахматпен шығылдану логикалық интуциялық ойынды дамыту
3)Арнайы жаттығулар
2)Негізгі бөлімі: Пат тең ойын жағдайында болатын көрініс.Егер ойыншының жол жүріс жасауға жағдайда мүмкіндігінде болмаса пат ойын мына жағдайда болады
Қорытынды бөлім:
1)Ақыл-ой жаттығулар
2)Қортындылау
3)Кемшілігін айту
4)Үйге жаттығу