Материалдар / Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері. 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
701
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып:

Мектеп: «№188 мектеп-гимназия» КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Ахметжанова А.А.

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау;

5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты

Барлықоқушылар:

  • Алгоритмнің түрлері тақырыбы бойынша оқушылар алгоритмнің анықтамасын және түрлерін біледі, түрлерінің анықтамаларын айтады жәнемысалдар келтіре алады.

Оқушылардыңкөпшілігі:

  • Түсінеді, компьютерлік бағдарламада алгоритм түрлеріне сөздік және графиктік түрде практикалық жұмыс жасай алады

Кейбіроқушылар:

  • Оқып үйренген білімдерін жинақтайды, алгоритнің түрлері тақырыбында үйренгендерін саралайды, талдайды.

Бағалау критерийлері

  1. Алгоритм түрлерін біледі және ажырата алады.

  2. Алгоритм түрлерін блок-сызба түрінде көрсете біледі.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:

Алгоритм түрлеріне мысал келтіреді. Практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Пәндік лексика мен терминология:

Алгоритм түрлері, сызықтық алгоритм, тармақталған алгоритм, циклдік алгоритм, қызметші сөздер: егер онда әйтпесе

Құндылықтарға баулу

Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру-жалпы ережелерді ұстану, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарау арқылы жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылатын азаматтарды қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Математика, бейнелеу

Алдыңғы бөлім

Алгоритм ұғымын, жазылу жолдарын, қасиеттерін біледі. Алгоритмді графикалық түрде кескіндей алады, блок-сызба жасай біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

Сабақтың басы














Сәлемдесу.Класты ұйымдастыру

Топтастыру.

Мақсаты:Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, бір-бірінің ойын тындауға үйрету.

К омпьютер, ноутбукжәне планшеттің суреті бар қағаздарды таңдайды. Сол суреттерге сәйкес топқа бөлінеді

1 -топ 2-топ 3-топ cуреті.


«Техникалық диктант» әдісі (топтық жұмыс)

(үй тапсырмасы тексеріледі)

Мақсаты:Оқушылардың өткен сабақта алған білімдерін тексеру. Сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

екі топқа ортақ дұрыс және бұрыс сөйлемдер оқылады. Дұрыс сөйлемге “+”, қате сөйлемге “-”таңбасын қою арқылы орындайды.

  1. Алгоритм-алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын іс-әрекеттердің тізбектеліп орындалуы. «+»

  2. Алгоритм орындаушысының ролін адам, жан-жануар, автоматтандырылған құрылғылар және жәндіктер атқармайды. «–»

  3. Үзіктілік, түсініктілік, жалпылық, формальдылық, нәтижелілік бұлар алгоритм түрлеріне жатады. «–»

  4. Алгоритм орындаушысы дұрыс көрсетілген «



Прямая со стрелкой 1

  1. Блок-сызба, алгоритмнің графиктік түрде кескінделуі. «+»

  2. А лгоритм атауы араб математигі әл-Хорезми (780-850)байланысты аталған. «+»

Қалыптастырушы бағалау:бас бармақ арқылы бағалау





Кеспе қағаздағы суреттер







Интерактивті тақта
















Бас бармақ


Сабақтың ортасы















































Сабақ тақырыбын тану. (жеке, топтық жұмыс)

Мақсаты:Жаңа сабақтың тақырыбын ашу, ойлау қабілеттерін дамыту.

Нұсқау: берілген тақырыптардан оқушылар артықтарын табу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтайды.

Вертикальный свиток 1


Scratch бағдарламасы

Алгоритм түрлері

Анимация құру

Блок-сызба

Алгоритм қасиеттері



«Айнымалы бекет» әдісі (жеке, топтық жұмыс)

Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша теориялық білімдерін және білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеттерін арттыру.

Нұсқау: Оқушылар жаңа тақырып бойынша кітапты пайдалана отырып, «сызықтық», «тармақталған», «циклдік» алгоритм анықтамаларын айтып, мазмұнды сызба дайындайды.

1.Мәтінді жеке түсініп оқып алады;

2. Талқылайды;

3. Постерге түсіріп, сағат тілі бойынша әр топтан бір өкіл шығып келесі топқа түсіндіріп отырады.

  1. Топ. Сызықтық алгоритм (Бутерброд дайындау алгоритмі)


  1. Т
    оп.
    Тармақталған алгоритм (Ауа райына қарай киіну алгоритмі)

  2. Т
    оп.
    Циклдік алгоритм (Тақтайша сырлау алгоритмі)

Picture 1

Қалыптастырушы бағалау: бағдаршам арқылы бағалау






Интерактивті тақта












мәтін парақтары,

флипчарт, слайд


























Түрліүсті қағаздар



Сабақтың соңы

































Деңгейлік тапсырма (жеке жұмыс)

Мақсаты:Әр оқушының білімін деңгей бойынша тексеріп, сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу дағдыларын анықтау.

1 деңгей.

1. Paint бағдарламасында «Шәй қайнату» алгоритмін құру.

2-деңгей.

  1. MS Word бағдарламасында «Бағдаршамнан өту» алгоритмін құру

  2. Төмендегі алгоритмге сәйкес есептің жауабын хабарлаңдар:

Басы

66-ға 28-ді қос

Нәтижесінен 55-ті азайт

Шыққан санды хабарла

Соңы

3-деңгей.

  1. MS Word бағдарламасында y=5a-(x+3) есептің алгоритмін сөз түрінде блок-сызбада жазу

  2. Төмендегі алгоритмге сәйкес есептің жауабын хабарлаңдар:

Басы

66-ға 28-ді қос

Нәтижесінен 55-ті азайт

Шыққан санды хабарла

Соңы

Group 1

Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы бағалау.

Дискриптор: - компьютерлік бағдарламада практикалық жұмыс

жасай алады;

- алгоритм түрлерін сөз түрінде және блок-сызба түрінде көрсете алады.



«Өзіңді тексер» әдісі (жұптық жұмыс)

Мақсаты: Оқушылардың сабақ бойы алған білімдерін жүйелеп, жеке және жұптық жұмыс жасауға, шапшаңдыққа үйрету.

MyTest бағдарламасында шағын тест орындатамын. Нәтижесін компьютер өзі экранға шығарады.

  1. Блок-сызбада фигуралардың бір-бірімен байланыстырып тұратын сызықтар қалай аталады?

А.байланыс блоктары Б.ӘрекеттерС.байланыс сызықтары Д.кескіндер

  1. Алгоритмнің неше түрі бар?

А.5 Б.2С.3Д. 4

  1. Тармақталған алогритмде қандай тірек сөздер

А.егер, онда, әйтпесеБ.кескін, суретС.дұрыс, қате Д. программа, команда

  1. Егер алгоритмде бірнеше рет қайталанатын қадамдар болса, мұндай алгоритмді ... деп атаймыз

А. СызықтықБ.тармақталған

С.циклдікД. команда

  1. Тармақталған алгоритмбұл-

А. әрекеттердің бірінен кейін бірі тізбектеле орындалуы

Б.белгілі бір логикалық шартқа байланысты әрекеттердің біріншісін немесе басқасын орындау

С . егер алгоритмде бірнеше рет қайталанатын қадамдардың болуы

Қалыптастырушы бағалау: фигуралар арқылы бағалау

Дискриптор: - алгоритм түрлерін біледі;

  1. сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритмдерді ажырата алады;

- блок-сызба түрінде көрсете біледі.

Кері байланыс «Тазалық»

Мақсаты:

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау,

білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілетін, бүгінгі тақырып бойынша қай деңгейде тұрғандығын анықтау.

  1. Тақырып бойынша алған ақпаратты чемодандарына салады;

  2. К ерек емес болған артық дүниені қоқыс жәшікке салады;

  3. Әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса ерттартқышқа салады.

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, 91 бет 3 тапсырма








Компьютер, кеспе қағаздары

















смайликтер
















Компьютер

( MyTest бағдарламасында)













фигуралар









стикер


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау





















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!