Деңгейлік тапсырма (жеке
жұмыс)
Мақсаты:Әр оқушының білімін деңгей
бойынша тексеріп, сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу
дағдыларын анықтау.
1
деңгей.
1. Paint
бағдарламасында «Шәй қайнату» алгоритмін
құру.
2-деңгей.
-
MS Word
бағдарламасында «Бағдаршамнан өту» алгоритмін
құру
-
Төмендегі алгоритмге
сәйкес есептің жауабын
хабарлаңдар:
Басы
66-ға 28-ді
қос
Нәтижесінен 55-ті
азайт
Шыққан санды
хабарла
Соңы
3-деңгей.
-
MS Word
бағдарламасында y=5a-(x+3) есептің алгоритмін сөз
түрінде блок-сызбада жазу
-
Төмендегі алгоритмге
сәйкес есептің жауабын
хабарлаңдар:
Басы
66-ға 28-ді
қос
Нәтижесінен 55-ті
азайт
Шыққан санды
хабарла
Соңы
Қалыптастырушы
бағалау: смайлик арқылы
бағалау.
Дискриптор: - компьютерлік бағдарламада
практикалық жұмыс
жасай
алады;
- алгоритм түрлерін
сөз түрінде және блок-сызба түрінде көрсете
алады.
«Өзіңді тексер» әдісі
(жұптық жұмыс)
Мақсаты: Оқушылардың сабақ бойы алған
білімдерін жүйелеп, жеке және жұптық жұмыс жасауға, шапшаңдыққа
үйрету.
MyTest бағдарламасында шағын
тест орындатамын. Нәтижесін компьютер өзі экранға
шығарады.
-
Блок-сызбада фигуралардың
бір-бірімен байланыстырып тұратын сызықтар қалай
аталады?
А.байланыс блоктары
Б.ӘрекеттерС.байланыс сызықтары
Д.кескіндер
-
Алгоритмнің неше түрі
бар?
А.5
Б.2С.3Д.
4
-
Тармақталған алогритмде қандай
тірек сөздер
А.егер, онда, әйтпесеБ.кескін,
суретС.дұрыс, қате Д. программа,
команда
-
Егер алгоритмде бірнеше рет
қайталанатын қадамдар болса, мұндай алгоритмді ... деп
атаймыз
А.
СызықтықБ.тармақталған
С.циклдікД.
команда
-
Тармақталған алгоритмбұл-
А. әрекеттердің бірінен кейін
бірі тізбектеле орындалуы
Б.белгілі бір логикалық шартқа
байланысты әрекеттердің біріншісін немесе басқасын
орындау
С . егер алгоритмде бірнеше рет қайталанатын
қадамдардың болуы
Қалыптастырушы
бағалау: фигуралар арқылы
бағалау
Дискриптор: - алгоритм түрлерін
біледі;
-
сызықтық,
тармақталған, циклдік алгоритмдерді ажырата
алады;
- блок-сызба түрінде
көрсете біледі.
Кері байланыс
«Тазалық»
Мақсаты:
Оқушылардың сын тұрғысынан
ойлау,
білімді шығармашылық
тұрғыда қолдана білу қабілетін, бүгінгі тақырып бойынша қай деңгейде тұрғандығын
анықтау.
-
Тақырып бойынша
алған ақпаратты чемодандарына
салады;
-
К ерек емес
болған артық дүниені қоқыс жәшікке
салады;
-
Әлі оқуым керек,
толықтыруым керек дегендері болса ерттартқышқа
салады.
Үйге
тапсырма: Тақырыпты оқу, 91 бет 3
тапсырма
|