Материалдар / "Алтын балта" әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Алтын балта" әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
БжС технологиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы,

Абай атындағы №4 мектеп-лицейінің

бастауыш сынып мұғалімі

Маденова Эльмира Кайратовна


Сабақ тақырыбы: Алтын балта

Сабақ мақсаты: Мәтінді түсініп оқу.

Сабақ міндеттері:

Білімділік: Бай мен кедей арасындағы әңгімені оқып, мазмұнын түсіну.

Дамытушылық: Ертегідегі сөз тіркестерінің мән-мағынасын ашып түсіну.

Тәрбиелік: Көре алмаушылық, дүниеқорлық сияты жаман қасиеттерден сақтандыру.

Түрі. Ауызша сабақ - 1

Технология «БжС»

Ауызша – 1 сабақ картасы

1- кезең

Ұйымдастыру.

Мақсатты айту

Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі

1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар

2. Тірек сөздер

3. Мәтінмен жұмыс

4. ҚҚС

5. СТС

6. ТСҚ

Көшбасшыға сөз

Жылдамдық жаттықтыруы

1. Кедей

2. Бай

3. Балта

4. Отын

5. Диірмен

6. Су

7. Диірменші

2 - кезең

Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру

1) Үй тапсырмасын қайталау. «Баланың айласы» бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.

Қарама-қарсы сұрақтар:

1. Хан қандай жерлермен келе жатты?

2. Олар не көрді?

3. Хан не деп бұйырды?

4. Шапқыншылар не көрді?

5. Қойшы не істеді?

6. Шапқыншылар не сұрады?

7. Қойшы не деп жауап берді?

8. Шабармандар не деп ежіреңдейді?

9. Қойшы жауабы қандай болды?

10. Шабармандар не деп бұйырды?

11. Қойшы неге бармай қойды?

12. Хан қандай әмір берді?

13. Шабармандар қойшыны қалай алып келді?

14. Хан қойшыға не айтты?

15. Қойшы ханға не айтып бермек болды?

16. Қойшы хикаясы не туралы еді?

17. Сұңқар не іздеп келе жатты?

18.Ол нені кездестірді?

19. Торғай не деп өтінді?

20. Сұңқар неге шөже торғайды босатты?

21. Қойшы ханға осы оқиға туралы не айтпақ болды?

22. Хан не істеді?

23. Қойшы ханға қандай сұрақ қойды?

24. Хан қойшыдан қалай жеңілді?

25. Қойшыны ажалдан құтқарған не?

26. Мәтінді тағы басқаша қалай атауға болады?

27. Мәтін неліктен ,,Ажалдан құтқарған асыл сөз,,деп аталған?

Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%

2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.

Жаңа сабақ

Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)

3 кезең

Қабылдауды ұйымдастыру

Тірек сөздерімен жұмыс. Тірек сөздерге түсінік беру. Тақтаға тақырыпқа байланысты тірек сөздер берілген.

Тірек сөздермен жұмыс

1. Кедей

2. Бай

3. Балта

4. Отын

5. Диірмен

6. Су

7. Диірменші

8. Алтын

9. Күміс

10. Темір

11. Сиқырлы

12. Адал

13. Дүниеқор

14. Қанағат

1) Оқу, есте сақтау, - 30 сек.

2) Блок жабылды, балалар естерінде қалған сөздерді жазады – 30 сек

3) Тексеру.(6 - 7 сөз) Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау

4) Толықтырып жазып алу

5) Көзді жұмып 3 сөзді өшіру, оны тапқызу, сөйлем құру

4 кезең

Ұғынуды ұйымдастыру

Мәтінмен жұмыс

1) Мәтінді оқу (1бетке - 3 мин)

2) Тірек сөздердің мазмұнын ашу.

4’ минут беріледі

5 кезең

Түсінудің біріншілік тексеруі

Қарама - қарсы сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.

Қарама-қарсы сұрақтар:


1. Кедей балтаны кімнен сұрады?

2. Ол қайда бармақ болды?

3. Кедей балтасының басы қайда түсті?

4. Кедей диірменшіден не деп өтінді?

5. Диірменші кедейге қандай балталар ұсынды?

6. Кедей қандай балтаны алды?

7. Ол неліктен алтын, күміс балтаны алмады?

8. Шал кедейге қандай балта сыйлады?

9. Кедейге ол не айтты?

10. Шалға кедей не үші ұнады деп ойлайсың?

11. Кедей балтамен қалай еңбек жасады?

12. Оның балтасы қандай балта болып шықты?

13. Сиқырлы деген нені білдіреді?

14. Үйге береке кіруі деген сөзді қалай түсінесің?

15. Көрші бай не туралы сұрады?

16. Кедей оған не айтты?

17. Бай қайда барды?

18. Ол не істеді?

19. Шал оған қандай балта көрсетті?

20. Бай қандай балта алуға барды?

21. Диірменші шал оған алтын балтаны неге берм еді?

22. Диірменші шал байға не деп ұрысты?

23. Бай неліктен сары ауру болды?


6 кезең

Біріншілік бекітуді ұйымдастыру

Сыни сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.

Сын тұрғысынан сұрақтар


1. Кедей көршілес байдан балта алды. +

2. Ол орманға жидекке бармақ болды. -

3. Кедей балтасының басы балшыққа түсті. -

4. Кедей балтасын өзі алды. -

5. Диірменші шал кедейге алтын балта берді. +

6. Кедей оны алды. -

7. Кедей балтаны алды. -

8. Диірменші шал кедейге темір балтаны сыйлады. -

9. Ол кедейге сен адал жан екенсің деді. +

10. Кедей алтын балтамен еңбек етпеді. -

11. Оның өз балтасы сиқырлы. -

12. Кедей ісі оңға баспады. -

13. Көрші бай оны байқады. +

14. Бай диірменшіге барды. -

15. Ол балтасын жоғалтты. -

16. Ол балтасын диірменшіден сұрады. +

17. Диірменші оған күміс балта берді. -

18. Бай алтын балта алды. -

19. Бай темір балтамен үйіне қайтты. +

20. Байдың шаруасы жөнделмеді. +

Тақырыптық сөздік қор.


7 кезең

Талдау

Тақырыптық сөздік қор.

Мәтіннен сөздер немесе мәтіннің мазмұнын жазу.

37 сөз.

1) Матрицаны толтыру

2) Ең көп сөз жазған оқушы сөздерін оқып береді.

3) ТСҚ - ның пайызы есептеледі.

Түйсіну: 4 - 5 белгі - 5 ұпай

3 белгі - 4 ұпай

2 белгі - 3 ұпай

1 белгі - 2 ұпай

Қорытынды сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс

Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!