Материалдар / «Алюминий өндірісі»

«Алюминий өндірісі»

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныптарға арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
937
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Металдар

Мектеп:М.Исламқұлов атындағы ЖОМ

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Ауелбеков Дауренбек

СЫНЫП:9 «Ж»Қатысқандар :

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: «Алюминий өндірісі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Алюминий элементінің периодтық жүйедегі орнын,табиғатта кездесуі,алынуы,физикалық,химиялық қасиеттерін, қолданылуын, қосылыстары  туралы мəліметтерді меңгерту.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:


  • Алюминийдің физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуын біледі;
  • Алюминий айналуларын көрсетеді (сызбаларын дұрыс салады және көрсетеді),реакция теңдеулерін жазады;
  • Алюминийдің маңызды қосылыстары мен тұздарын мысалдар келтіреді;


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Алюминий құймасы және оның қолдану бойынша қорытынды жасайды;
  • Алюминий өндірісінің технологиясын топтың басқамүшелерімен және оқытушымен талқылауғабелсенді қатысааладыалады;


  • Кейбір оқушылар:


  • Қазақстанда алюминий жәнеоныңқұймаларынөндіру
  • (статистикалықдеректер, ғылымизерттеунәтижелері)дұрысжауаптарбереалады
  • Алюминий минералдары мен кендеріналутуралыәдебиеттер мен анықтамалықақпараткөздерінзерттейді;
  • Бағалау критерийі
  • Алюминийді электролитті әдіспен алуға болатынынатайды;
  • Алюминий кендері және оның қолдану бойынша қорытынды жасайды;


  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • Тақырыпты баяндау кезінде оқушылар ғылыми тілде сөйлейді, химиялық реакция атаулары мен сипаттамаларын дұрыс қолдана біледі.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Электролиз, боксит, глинозем, автоклав, алюминат, электролит, тұнба, вакуумдық шөміш, алюмосиликаттар.


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Алюминий – белсенді болғандықтан табиғатта бос күйінде кездеспейді, ал қосылыстар құрамында ең көп таралған металл


    Алюминийді алу жолдары....,сондықтан....


    Елімізде алюминий кендерінің үлкен қоры Арқалықта кездеседі







    Алюминийді электролиз әдіспен алуға болады. Алюминий өндірісінде, шикізат ретінде көбінесе боскситтер жиі қолданады.....



    Алюминий өндірісі … орналасқан/… орын алады.
    Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.
    Пәнаралық байланысГеография ( Пайдалы қазбалар), физика (физикалық қасиеттері)
    Алдыңғы оқу

    Кен, Пайдалы қазбалар
    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы13 мин3мин











    5 мин

























    5 мин









    Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу. Топқа бөлу. Стикер арқылы Топқа бөлу Табысқа жетуге тілектестік білдіру. «Іздесең - табасың, талаптансаң – жетесің, зейін салсаң – ұғасың» Үй тапсырмасын қайталау«Ия – жоқ» әдіс (Жеке жұмыс)

    «Жарияланбаған тақырып» әдісі1.Сабақтың тақырыбын жұмбақты шешу арқылы біледі.“Қанатты металл”Болмасам да айтарлықтай салмағым,Мен көбіңмен ардақтымын, алдамын,Ұшақ болып аспанға ұшып қалықтапЖердің жүзін , көк аспанды шарладым ,Дюралюминий дейтін менің қоспамды,Әспеттейді химияның достары.Осыларға төсек, үстел, ыдыс пен,Бағандардың бұйдаларын қос тағы.Қағаз да мен қант-шайды сәндеген,Тоққа балқып, келіп тұрған ән де мен.




    Қағаз қиындылары



































    Жұмбақ, шешуіАлюминий
    Сабақтың ортасы27 мин20 мин





















    7 мин















































    «Джигсо» әдісі Оқушы жаңа материал бойынша жеке өзінің түсінігін жазады.(Топтық жұмыс)

    Мәтін №1Алюминийдің табиғатта таралуы Мәтін №2Алюминийдің физикалық және химиялық қасиеттеріМәтін №3Алюминийдің алынуы және қолданылуы



    Тақырып бойынша оқушыларға тәжірибе көрсетіледі

    «Кім зерек» тақырып бойынша есеп шығару арқылы сабақты бекіту№11. Металл алюминийдің құрамында 1,5 моль натрий гидроксиді бар, сілті ерітіндісімен әсер еткенде сутектің қандай көлемі (қ.ж) бөлінетінін есептеңдер.№21. Мына айналуларды жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жаз. Al→ Al2O3 → Al(OH)3→ AlCl3 → Al(NO3)331. Мына айналуларды жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жаз. Al(NO3)3→ Al(OH)3 → Al2 O3→Al








































































    Сабақтың соңы5 мин

    3+2мин























    Ой толғаныс.

    Үйге тапсырма.«Ойна, ойла, оқы!» сөзжұмбақ шешу оқулық бойынша 167 бет .

    Бағалау: Әр топ өзін өзі бағалайды және сабаққа белсене қатысқан оқушылар бағаланады.
    Стикерлер, кеспе қағаздар









    Оқулық


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ