Материалдар / Ән өнері . "Аққұс "туралы аңыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ән өнері . "Аққұс "туралы аңыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
131
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиеттік оқу 7-сабақk


Бөлім:

Өнер

Мұғалімнің аты-жөні

Кыдырбаева Б.М

Күні:

23.01.2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ән өнері .Аққұс туралы аңыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.8.2 мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру

3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу

Сабақтың мақсаты

ватсаппен

Барлық оқушылар: көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі нұсқасымен салыстырады, мәтінді дауыстап түсініп оқи алады.

Көптеген оқушылар: мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізе алады.

Кейбір оқушылар: кейіпкер жайлы білетін мәліметтерді есіне түсіріп әңгімелей алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

- «Күй құдыреті» мәтінін мазмұндау, бір күйдің шығу тарихын зерттеу.

Жұмбақ:

Екі шекпен күмбірлеп,
Көңіл сазын сапырады,
Тұлпар шабыс дүмбірлеп,
Желпіндіріп отырады. (Күйші)

Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

-Күйден басқа қандай құдыретті өнер бар?

-Абай атамыздың

Құлақтан кіріп, бойды алар,

Жақсы ән мен тәтті күй.

Көңілге түрлі ой салар,

Әнді сүйсең, менше сүй,-деген өлең жолдары жайлы өз пікірлерің қандай?

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда ән құдыреті жайлы шығарманы оқитын боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Топқа бөлу «Санау» әдісімен жүреді.

  1. Жаттығу жасайды.


Оқу тапсырмасы жайлы сұрақтарға жауап береді.


Тақырыпты ашады.



«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

















Жаңа білім

15 мин




















2 мин


Бекіту

15 мин






(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.

А)Мәтінмен жұмыс. «Аққұс туралы аңыз» мәтінін түсініп тізбектей дауыстап оқыңдар.

Ә) Сөздік жұмысы:

Тау мүлгiп – тау ұйқыға кетiп.

Көл тынып – көл тып-тыныш күйге түсiп.

Аспан егiледi – аспан жылағандай күйге түседi.

Б) Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

Оқиғаның басталуы …

Жалғасуы …

Аяқталуы …

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Шәмші жайлы білетін мәліметтерді есіңе түсіріп әңгімеле.


Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

А) Кестемен жұмыс:

1) Мәтінге сүйеніп, әннің құдіреті туралы айт. Алдында оқығаныңмен салыстыр.

2) Мәтіндегі өнер адамдары туралы берілген мәліметтерді түсініп оқы және өз бетіңше толықтыр.

Ә) Суретпен жұмыс:

Суретке зер сал. Осы сурет саған «Шәмшінің әндері» деген тақырыпта сөйлеуіңе көмектесе ме? Өзің не салар едің?

Б) Талқылау:

«Шәмшінің әндері» деген тақырыпта сөйлеуге дайындал.

Шәмші Қалдаяқов кім?

Оның қандай әндерін білесің?

Халық композиторды неліктен жақсы көреді?

Өз сөзіңді «Шәмшінің әндері мәңгі жасайды. Ән де, әнші де туған елінде құс сияқты қалықтап, биікке ұша береді» деген пафоспен аяқта.

- Мәтінді оқиды.

-Сөздікті жазып алады.

- Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.















Билеп сергиді.

-Кестемен, суретпен жұмыс жасайды.

-Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін білдіреді.

Дескриптор:

- Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды-1балл.

-Сөздікті жазып, жаттап алады-1балл.



- Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-2балл.










Дескриптор:

- Мәтінге сүйеніп, әннің құдіреті туралы айтады, күймен салыстырады -1балл.

Өнер адамдары туралы берілген мәліметтерді толықтырады-2балл.

-Суретті зерттеп, өз қиялымен салынатын суретін сипаттайды-1балл. «Шәмшінің әндері» деген тақырыпта әңгімелейді-2балл.

Оқулық

























Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді оқу, Шәмші туралы мәліметтер жинау.

Сабаққа кері байланыс жасайды.

ҚБ қойылады.



Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия





Жеке жұмыс:

5 мин.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

«Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.



Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

3-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!