Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал тудыру
|
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл
боламыз десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың ортасы
.
|
1-тапсырма
Тыңдалым
Сынып
2-тапсырма.
3-тапсырма.
Оқылым.
Жұптық жұмыс
4-тапсырма.
Топтық жұмыс.
5-тапсырма.
Жазылым.
Жеке жұмыс
ӘТН
|
Мәтінді тыңда. Мәтіннің тақырыбын, негізгі ойды
анықта.
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер. Жұбыңның
жауабымен салыстыр.
-
«Әнді кестелеп, қошқар мүйіз салып, үкі-маржан тағып айту»
дегенді қалай ұқтың?
-
«Ертеден қара кешке дейін үздіксіз ән шырқаса да, айнымай,
әнді жаңа ғана бастағандай әрбір әні мүлтіксіз естіледі» дегенді
қалай түсіндіресің?
Мәтінді оқып, қазақ музыка өнерінің дүлдүлдері тізімін
жалғастыр. Дереккөзіне сілтеме
жаса.
Мәтін тақырыбы:
«ЭКСПО»-ға қатысқан
алғашқы қазақ.
Бүкіл әлем өнеріне тәнті болған әншінің тағдыры қалай болды
деп ойлайсың? Тобыңмен талдап,
пікірлес.
Кірме сөздерді синонимдерімен алмастырып, мәтінді
редакцияла.
Әміре Қашаубайұлы – әуелеген әнімен адамзат баласын
таңдандырған тенор әнші.
Қазақ музыкасындағы Әміренің миссиясы Біржан сал, Ақан
сері, Мұхит, Мәди сынды тұлғалардың әншілік
дәстүрін советтік кезеңге жалғастырып,
жеткізіп беру болды. Қатарлас әріптесі Елубай Өмірзақов Әмірені
«самородный сары алтын» деп атаған екен. Әміре, шын мәнінде,
асылдың сынығы, тұлпардың тұяғы
еді.
Жарқын Шәкәрім
Оқушылар келер шақ туралы ережемен оқып танысып, жасалу
жолдарын Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерге
жазады.
|
Дескриптор:
-тыңдалым мәтінінің тақырыбы мен негізгі ойын
анықтайды;
-айтылым дағдысын
қалыптастырады;
-мәтін бойынша
сұхбаттасады;
-сілтеменің құрылымын
біледі;
Дескриптор:
-шылаулардың ерекшелігін
ескереді;
-үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазады;
-мәтінді өңдеп, редакциялай
алады;
-келер шақ етістігі және оның түрлері, жасал жолдары туралы
біледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
Мадақтау стикерлері-мен
бағалау
|
Сабақты
бекіту
|
6-тапсырма.
Тақтамен жұмыс
7-тапсырма.
Жеке жұмыс
|
Етістіктерге жұрнақ жалғап, келер шақ етістіктеріне
айналдыр.
Сұрақтарға жауап жаз. Осы шақ және келер шақ етістіктерін
тап.
-
Қазіргі қазақ музыкасының дамуына көңілің тола
ма?
-
Музыканың қай түрін
(жанрын) ұнатасың?
|
Дескриптор:
- -етістіктерге жұрнақ
жалғайды;
-келер шақ етістіктеріне
айналдырады;
-сұрақтарға жауап береді;
-осы, келер шақ етістіктерін
табады
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы
рефлексия
|
«Кері байланыс
бутерброды»
әдісі.
|
Кері байланыс әр түрлі
тәсілдермен берілуі мүмкін.
Кері байланыс «бутерброды»
дегеніміз бұл:
1) бірінші жағымды түсініктеме
беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір
білдіру;
2) Жағдаяттық мәлімдеме
– Маған ұнады ......, себебі
..... Енді/келесі жолы
.....
|
|
|