Материалдар / :«Ән репертуарын таңдау және оған қойылатын талаптар. Ән үйрету кезіндегі дирижердің ролі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

:«Ән репертуарын таңдау және оған қойылатын талаптар. Ән үйрету кезіндегі дирижердің ролі»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Музыка және оқыту әдістемесі» пән бағдарламасындағы әрбір бөлім арнайы тақыраптарға бөлінеді. Атап айтсақ; Дыбыстың музыкалық негізі. Музыкалық дыбыстар. Нота сауаты. Метр. Ырғақ. Екпін. Өлшем. Акцент. Интервалдар және олардың түрлері. Лад, мелодия және олардың түрлері. Аккордтар, түрлері, орын алмасуы. Мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық тәрбие әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері.Мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық іс-әрекет түрлері. Музыка жетекшісінің міндеттері мен ролін түсіндіріп, оқытып үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
1944
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Cабақ жоспары № 1


ПәнМузыкалық білім беру әдістемесі»

Сабақтың тақырыбы:«Ән репертуарын таңдау және оған қойылатын талаптар. Ән үйрету кезіндегі дирижердің ролі»

Сабақта қарастырылатын құндылық: Қиянат жасамау.

Қалыптастырылатын қасиеттер: қамқорлық, құрмет көрсету, зиян келтірмеу

Сабақтың типі: Жаңа білім,білікті және дағдыны игерту.

Сабақтың мақсаты:Оқушыларға пән туралы түсінік беріп, пәннің оқыту дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:

Білімділік:Музыка пәнінің оқыту әдістемелерін оқытып үйрету.

Тәрбиелік: Мамандыққа бағдарлау,оны құрметтеу, көзқарасын,сенімін қалыптастыру.

Дамутышылық: Білімдарлығын,ақыл- ой даму қабілеттерін жоғары деңгейге жеткізу.

Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Лекция жинақтары, бағдарлама.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді хабарлау.

Оқыту әдістері: Оқулықпенжұмыс, түсіндіру, сұрақ-жауап.

Сабақтың көрнекілігі: оқулықтар, карточкалар, клавиатура.

Әдебиеттер:Р.Сүлейменова «Музыка пәнін оқыту әдістемесі» Л.К.Аббасова «Мектепке дейінгі ұйымдағы музыкалық тәрбие әдістемесі».Жусупова М.М «Мектептегі музыкалық тәрбие»

Пәнаралық байланыс: Педагогика.

Сабақтың барысы:

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    2. Үй тапсырмасын тексеру.

    3. Жаңа тақырып түсіндіру.

    4. Жаңа тақырып бойынша сұрақтар.

Үй тапсырмасы


II. Мамандыққа сәйкес өткізілген пәндер туралы түсініктерін әңгімелесу арқылы сұрау.

а) Қандай жаңа пәндер оқып жатырсыздар?

б) «Педагогика» пәні нені оқытады,не үйретеді.

в) «Әдістеме» пәндерінің мақсаты қандай?

б) Мектепте «Музыка» пәнінен қандай тақырыптар өттіңіздер?

в) Бұл пәннің басқа пәндерден айырмашылығы қандай?


III. Пән туралы түсінік.

  1. Музыка туралы түсінік.

  2. Музыканың тәрбиелік мәні.

  3. Пәннің мақсаты.

  4. Оқу бағдарламасында енгізілген тақырыптар мен бөлімдер.

  5. «Музыка және оқыту әдістемесі» пәнінің басқа пәндермен өзара байланысы .

  6. Сабақтың оқыту түрлері.

  7. Үйге берілетін қосымша тәжірибелік тапсырмалар өз бетімен орындау және жинақтау.

Музыка - табиғаттың, адам өмірінің сан алуан ішкі және сыртқы құбылыстарын нәзік үн, ерекше тіл арқылы суреттеп беретін өнердің бір түрі. Яғни, музыка адамның ішкі сезім дүниесін (эмоциясын), ашып айтқанда оның жеке басының көңіл-күйін, қуанышы мен ренішін, аңсаған арманын, өмір сүрген қоғамын, тіршілік дүниесін, қоршаған табиғат- анасын, өзен –суын, орман-тоғайын, асқар таулары мен байтақ даласын жырлайды, осыларды өзінің нәзік тілі- көркем үнімен баяндайды.Shape1

«Музыка және оқыту әдістемесі» пән бағдарламасындағы әрбір бөлім арнайы тақыраптарға бөлінеді. Атап айтсақ; Дыбыстың музыкалық негізі. Музыкалық дыбыстар. Нота сауаты. Метр. Ырғақ. Екпін. Өлшем. Акцент. Интервалдар және олардың түрлері. Лад, мелодия және олардың түрлері. Аккордтар, түрлері, орын алмасуы. Мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық тәрбие әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері.Мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық іс-әрекет түрлері. Музыка жетекшісінің міндеттері мен ролін түсіндіріп, оқытып үйретеді.

Пән бағдарламасы білімдарлық және іскерлік бағыттыры бойынша оқытылыды.

Білімдер бағытында:

- музыкалық дыбыстар, нота сауаты және музыкалық өлшемдер мен ұғымдар туралы;

- мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық тәрбие әдістемесінің мақсаттары мен міндеттерін;

-мектепке дейінгі ұйымдардағы музыкалық іс-әрекет түрлерін;

- музыка жетекшісінің міндеттері мен ролі туралы оқып үйренсе,

Іскерліктер бағытында:

-балаларға арналған әндер мен әуендерін нотамен сауатты орындау;

-балаларға ән үйретудің әдістерін, музыкамен жеке аспапта сүйемелдеу;

- мектепке дейінгі ұжымдардағы музыкалық іс – шараларды ұйымдастыру жолдарының әдіс-тәсілдерін менгередіү


IV.Үйге тапсырма. Ән туралы түсінік. Буклет жасау.





Қорытынды



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!