Ана тілім асыл қазынам тәрбие сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ана тілім асыл қазынам тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ана тілім асыл қазынам атты 5 сынып аасында тәрбие сағаты өткізілді.Тәрбиесағатының тақырыбы Ана тілім оьбаюпролорпавыфывапнгшщджщшдлоьртпиамвыцвукңғен,гшлоьртпимасвычфйцуікңеғн,гортпиамсыфчцвукепротимсч
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі

1.Фонетика нені зерттейтінін көрсетіңіз

А) Сөз таптарын. В) Тіл дыбыстарының жүйесін. С) Сөз тіркесінің байланысу тәсілін. Д) Сөз құрамын. Е) Сөз мағыналарын.

2.Қысаң дауыстылары бар сөзді көрсетіңіз.

A) Әділет.B) Жауырын.C) Ғылыми.D) Төсек.E) Іңкәр.

3.Әріптің анықтамасын көрсетіңіз.

A) Үннен ғана тұратын дыбыстар.B) Дыбыстық жақты зерттейтін.
C) Дыбыстың жазудағы таңбасы.D) Алиф пен би атауларының бірігуі.
E) Кедергісіз шығатын дыбыстар.

4.Жіңішке дауысты дыбыстарды көрсетіңіз.

A) Ы, І, Ә.  B) О, Ұ, Ү.  C) Ө, Е, І. 
D) Ұ, Ү, Ы.
E) А, Е, Ы.


5.Бірыңғай ұяң дауыссыз қатысқан сөзді көрсетіңіз.

A) Ешбір. B) Қап-қалың. C) Дағды.
D) Сыңғырлату. E) Етікші.


6.Езулік дауысты дыбыстардан жасалған сөзді табыңыз.


A) Мұқан, Ербол. B) Әдебиет, теңіз. C) Орден, нөсер.
D) Ине, бөдене. E) Адам, өнім.


7.Бірыңғай еріндік дауысты дыбыстан тұратын сөзді анықтаңыз.

A) Үгіт, ұйыту. B) Ұзақ, үркек. C) Ұлу, үйту
D) Үзеңгі, ұқсау. E) Ұшқын, үтір.




8. Дауысты дыбыстар тілдің қатысына қарай қандай түрлерге бөлінетінін белгілеңіз.

А) Үнді, қатаң В) Езулік, еріндік С) Жуан, жіңішке

Д) Қатаң, ұяң Е) Ашық, қысаң

9. Бірыңғай еріндік дыбысты сөзді ажыратыңыз.

А) Метр. В) Әңгіме. С) Көну.

Д) Білімді. Е) Жеміс.

10. Үндестік заңы нешеге бөлінетінін көрсетіңіз.

А) 4 В) 2 С) 5

Д) 3 Е) 6

11. Үндестік заңына бағынбайтын қосымшалы қатарды көрсетіңіз.

А) Бейбітшілік,ауылдас,сапарға.

В) Сезімтал,келісімпаз,әкежан.

С) Сағатты,керекті ,мысалдар.

Д) Өмірлік,зертте,басылым.

Е) Дүниелік,айтыста,мерекені.

12. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар қатарын табыңыз.

А) -лар, -лер

В) -кер, -гер

С) - дан, -ден

Д) -тың, -тің

Е) -лас, -лес

2-тапсырма. Мәтінді оқып,не жайында айтылғанын жазыңыз. Екі сұрақ құрастырыңыз.

Ұлт бірлігі – мемлекеттік тілде

- Тіл – халық пен халықтың, ел мен елдің және ұлттар арасындағы достықтың ең негізгі құралы. Осы орайда «Қазақстан халқының тілдері күні» еліміздегі ұлттар достығын нығайтуда қандай рөл атқарады?

- Өзіңіз айтып өткендей, тіл – барша халықтар арасындағы достық қарым-қатынастарды сақтаудың негізгі құралы. Адам тіл арқылы түсініседі, өзге ұлттың тілін қаншалықты меңгерген болса, соншалықты сол ұлтқа жақындай түседі. Мұндай құбылысты қазіргі қоғамнан анық байқауымызға болады. Бұл тұста тілдің тілден еш артықшылығы жоқ екендігін айтып өткім келеді. Адам алдымен өз тілін білуі қажет. Одан кейін неше тілді білсе де артықтығы жоқ.

Қазіргі таңда өзге ұлттардың қазақ тілін білуге деген ниетінің болуы – қазақ халқын құрметтеуі. Жиырма жыл ішіндегі жеткен жетістігіміз. Ел бола алатынымызды дәлелдедік, соның арқасында қазақ баласына, қазақ халқына деген сый-құрмет едәуір артты.


_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3-тапсырма Бір сөзге фонетикалық талдау жасаңыз


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тест орындайды

1


1


Мазмұнға қатысты көтерілген мәселеге сұраққа жауап беру арқылы ойын білдіреді

2

Мәтін мазмұны бойынша 2 сұрақ құрастырады;

1

1

Не жайында айтылғанын жазады

1

Жауабына дәлелдер келтіреді;

1

Фонетикалық талдау жасайды

2

Барлығы

7



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2021
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі