Сабақ: әдебиеттік оқу | Мектеп: Қарасу ЖОББМ |
Күні: 21.11.2017 | Мұғалімнің есімі: С. Мухамбеткалиева |
Сынып: 4 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Е. Мырзахметов Ананың алақаны. Балуан Шолақ |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар : Әңгімені, өлеңді оқып, мазмұнын түсінеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Әңгімені, өлеңді түсініп, ондағы негізгі ойды тауып, әңгіме мазмұнын бейнелеп, балуанға мінездеме бере алады. |
| Кейбір оқушылар:. Әңгімені, өлеңді түсініп, бес жолды өлең құрастырып, өмірмен байланыстырып, сатылай кешенді талдай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Жаңа сабақты меңгереді, әңгімедегі, өлеңдегі негізгі ойды табады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: «Бауан Шолақ», «Нұрмағанбет», «Ананың алақаны» |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Әңгімедегі жағдайға қалай қарайсың? Балуан Шолақ кім? Нұрмағанбет жас кезінде қандай болған? |
| Талқылауға арналған тармақтар: Тақырыпты, өлеңді түсінеді, әңгімедегі негізгі ойды тауып, өз пікірін білдіре алады. |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықпен жұмыс, тапсырмалар |
Алдыңғы оқу | Қайталау: балуандар туралы ақпараттарын еске түсіру. |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар, ескертпелер | Ресурстар
|
Басталуы 6 минҰйымдастыру1 мин
Tопқа бөліну- 2минӨткен сабақты пысықтап алайық-3мин | Психологиялық дайындықҚуан шаттан, қуан шаттанқуанатын күн бүгінқайырлы күн, қайырлы таң!күліп шықты күн бүгінҚима қағаздарды таратату. «Стикердегі диалог » әдісі арқылы үй жұмысы тексеріледі. |
қима қағаздар |
Ортасы 34 минЖаңа сабақОй қозғау:2 мин(топтарға тапсырма)-2мин
/Жаңа сабақпен танысу 5 минОқулық бойынша жұмыс 20 мин
АКТ пайдалану
| IV. Жаңа материалды меңгерту бөліміБалуан деп кімді айтамыз?Ортақ түйін шығару, ойларын ортаға салуТабыс критерийлерін құру1.Әңгімені оқып, мазмұнын түсіне аламын2.Әңгімені түсініп, мазмұны бойынша сурет сала аламын 3. Әңгімені талдап, балуан туралы бес жолды өлең құрастыра аламын Оқулықпен жұмысОқушылар әңгімені, өлеңді өз беттерінше түсініп оқиды, түсініксіз сөздерді белгілеп отырады «Тізбектеп оқу» әдісіЖоғарғы, төменгі деңгейлі сұрақтар-Әңгіме не туралы?- Әңгімедегі Нұрмағанбет кім? Ол не істеді? Мәтін неліктен «Ананың алақаны» деп аталған?-Әңгімеден қандай ой түйдің? «Менің ойымша.... , өйткені» әдісімен талдау-Нұрмағанбет елі үшін не істеді? Неліктен?-Ол жас кезінде қандай бала болған?-Нұрмағанбет үшін ананың алақаны қандай болды?АББҚ бар балаларға көмек«Бауан Шолақ» туралы видеоролик қарау.Дарынды балаларға арналған тапсырмаӘңгімеге жоспар құрДәптермен жұмысБауанға арнап өлең шығару.Топтық жұмыс1.Бес жолды өлең2. Сатылай кешенді талдау3. Әңгіме мазмұнына сурет салу4. Шығармалар кестесін толтыр. |
Үнтаспа
Оқулық, дәптер
|
Аяқталуы 5 мин Бекіту 2 минКері байланыс: Үй жұмысын беру 1мин Бағалау 2мин | Топтардың тапсырмасын тексеру Бір -бірін бағалау-Не үйрендің? –Не қиын болды?Жарайсыңдар. Үйге: Мәтінді оқып мазмұнын айтып келу«Төрт терезе» арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайдыКритерий арқылы мұғалімнің қорытынды бағалауы |
Стикер |