Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
«Ыстық алақан» әдісі арқылы бүгінгі
сабаққа сәттілік тілеу
«Wordwall» әдісімен үй
тапсырмасы тексеріледі:
1.Мыс кенінің ежелгі
орталығын атаңыз? Жезқазған.
2.Ғалымдар Жезқазған
өңірінен неше тонна мыс өндіретінін айтқан? 100
мың.
3.48 мың тонна мыс
өндірілгенін қалай анықтаған?Имантау кен орнындағы қалдықтарға
қарап.
4.Мыс пен қалайы кені
қандай құралдармен қазып алынған?Қайла, балта,
тесе.
5.Тау жыныстары қызған
кезде үстіне не құйған?Су.
6.Шахталардағы
төтенше,қайғылы жағдайлардың орын алғанына қандай дәлел
келтіресің?Кен толтырылған тері қап арқалаған адам қаңқаларының
табылуы.
7.Қолөнер кәсібінің ең
дамыған түрі?Зергерлік бұйым жасау ісі.
8.Шеберханалар қайда
орналасты? Қоныстарда.
9. Әшекей бұйымдары
негізінен қандай әдіспен дайындалды? Қақтау, сығымдау,
шеку.
10.Ерте металл
дәуірінің тұрғындары қандай шаруашылықпен айналысты? Мал
шаруашылығы, балық және аң аулау.
Бейне баян көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар
жақсы лебіздер айту арқылы бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Бейне баян көру арқылы өз ойларын ортаға
салады
|
мадақтау
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
(Б) Түрткі сұрақ
Ширaту жaттығуы:
Іс-әрекет: «Қоныстың» суретін
тақтадан көрсетіп, оқушыларға:
Бұл
не?
Қандай
мақсатта жасалған?
Кімдер
жасаған?
Қазіргі
адамдар қолдана ма? Неліктен?
Ал алғашқы
адамдар қолданды ма?
Олардың не
қолданғаны туралы білгілерің келе ме?-деген сұрақтар арқылы
сыныптық талқылау ұйымдастыру.
Мақсаты:
сыныпта
ынтымақтастық атмосферасын құру;
оқушылардың
қызыгушылығын оятып, зейінін сабаққа аудару;
жаңа
сабақтың тақырыбын ашу.
Ширaту жaттығу aрқылы
сaбaқтың тaқырыбын aштым және мақсатын таныстырып
өттім:
Тыңдaлым
бaрысындaғы тaпсырмa:
(Б) «Саусақ
ұшы» әдісі
Іс-әрекет: Интерактивті тақтаға
Андронов және Беғазы-Дәндібай терминдері жазылған алақандардың
суретін ұсынып, оқушыларға екі мәдениеттің ерекшеліктерін саусақ
ұштарына жазуды ұсыну.
Тыңдалымнан
кейін:
Мәтінмен жұмыс. Графикалық органайзер «Ақпаратты сүзу»
әдісі.
1. «Қазақстанның солтүстік-батысынан табылған
артефактілер»
2.«Қазақстанның орталығынан табылған
артефактілер»
3. «Қазақстанның оңтүстік-шығысынан табылған
артефактілер»
Графикалық кескін-суреттер жапсырылған кестемен жұмыс
жасап, осы суреттер негізінде Андронов және Беғазы-Дәндібай
мәдениеттеріне сипаттама жасауды ұсыну.
Б/Т «МИКС» әдісі арқылы 3 топқа 3 түрлі
тапсырмалар беріледі.
Тапсырма. Картамен жұмыс.
-Тақырыптық картаны пайдалана отырып,1-контур картаға
Андронов мәдениетінің ескерткіштерін белгілеп
көрсетіңіз;
-2-контур картаға Беғазы-Дәндібай мәдениетінің
ескерткіштерін белгілеп көрсетіңіз;
Тапсырма. Кестемен жұмыс.
Андронов
мәдениеті мен Беғазы-Дәндібай мәдениетін салыстырады,
ерекшеліктерін анықтайды. Өз жауаптарын дәйектер келтіре отырып
қорытындылайды.
Андронов
мәдениеті
|
ұқсастығы
|
Беғазы-Дәндібай
мәдениеті
|
|
|
|
қорытынды:
|
|
Дескриптор
Андронов және
Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің негізгі ерекшеліктерін
анықтайды.
Екі
мәдениеттің белгілеріне сипаттама жасайды
Дескриптор
1. Тақырыпқа қатысты
кескін суреттермен жұмыс жaсaйды.
2. Андронов пен
Беғазы-Дәндібай мәдениетінің ерекшеліктерін
дәлелдейді.
3. Дәлелдер келтіріп, талдау
жасайды.
Дескриптор:
1.Андронов және
Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің орналасқан жерін картада
көрсетеді;
2.Қола дәуірі тұсындағы
басқа мәдени ескерткіштерді картада
белгілейді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ «Бас
бармақ» әдісімен оқушылар
өзін-өзі бағалау.
«Жұлдызшалар»
|
АКТ, суреттер, дәптер,
оқулық, карта, кесте,
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
«Оқушы
үні»
Тақырып бойынша
оқушылар келесі мазмұнды кестені
толтырады:
1.«Берілген тақырып
бойынша бұрыннан білетінім».......
2.«Мәтінді оқып жаңадан
білгенім».........
3.«Болжамдар».................
4.«Тың
ақпараттар».........................
|
Тақырып
бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|