Күні: Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Әңгіме оқимын. Сөз. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1,2,9,1 әріпті тану, ажырату жіне оны дыбыспен сәйкестендіру1,2,4,1 Мұғалім көмегімен қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағынасын ажырату |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Мұғалім көмегімен қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерге мысал келтіредіКейбірі: қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің ережесін шығарады |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба |
Тілдік құзыреттілік | Сөз – слова – word (уорд) |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыруТопқа бөлу | І. Шаттық шеңбері Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Бір-бірімізге силаған қуаныш арқылы топқа бөліне қояйық.Топқа бөлуКеспе қағазда 1,2 және 3 сөз жазылған топшама таратылады.1 топ: Көктем, күн, бұлт, құстар, жапырақтар.2 топ: Көктем келді. Күн жылынды. Балалар ойнады. Құстар сайрады. Өзен тасыды.3 топ: Көктем мезгілі келді. Бүгін күн жылынды. Балалар далада ойнады. Құстар тамылжыта сайрады. Өзен арнасынан тасыды. Мақсаты: жай ғана топқа бөле салмай балаларды сыни тұрғыдан ойлауға бағыттай отырып, өткен материалдарды қайталату.Неліктен топқа бұлай бөліндіңдер?Сөз санына байланысты.Сөз неден құралады?Дыбыс деген не?Осы тапқырлығымызды қошеметтеп қояйық «Шапалақтау» |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
Дәптермен жұмыс
| Мақсатты хабарлауТүрлі тапсырмалар орындай отырып, қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағынасын ажыратамыз1-жаттығуМәтінді алдымен аудиожазбадан тыңдайды. Мәтін не туралы?Бидай мен жүгеріЕкеуі не үшін таласты?-Мен ірімін деп-Немен аяқталды?-Әтеш жеп қойды.-Сонда екеуінің таласып қалуына қай сөз себеп болды?-Ірімін деген сөз.-Ендеше сол ірімін деген сөзді басқа қандай сөзбен алмастыруға болады?-үлкенмін (дәумін депте айтуға болады екен) Рөлге ену. (3 оқушы шығып рөлге еніп сахналайды.«Отшашу» әдісі арқылы бағалау2-жаттығу (Саралаудың қарқын тәсілі бойынша күрделенген тапсырма бұрын бітірген оқушыға беріледі)Көп нүктенің орнына сол сөзге мағынсы жуық сөз тауып жаз. (тақпақтарын айтады)Зілдей – ауыр (жеңіл)Суық – салқын (жылы)Сәлемдесу – амандасу (амандаспау)Әдемі – сұлу (көріксіз) т.с.с.Мағынасына қара кім ереже шығарады.Өзін-өзі бағалау «Мені әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын қоршайды. |
Аудиожазба, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті«Кубик-рубик» | Әр топтың ортасына цифр жазылған кубикті лақтырамын. Қай сан түссе сонша сөз айтады.Мысалы: 1 түссе – қарама-қарсы мағынада 1 сөз (ақ – қара)2 түссе мағынасы жуық 2 сөз (әдемі- сұлу, қайратты – әлді) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Жұптық жұмыс | Жұпқа адасқан әріптер беріледі. Сол әріптен сөз шығарып жабыстырады. Сол әріпте неше сөз, дыбыс, буын барын жазады. Мұғалімнің бағалауы. Смайлик арқылы бағалау |
|
Аяқталуы
Қызықты тапсырма
| 1 топБерілген сөзге мағынасы жуық сөздер жазу Ержүрек -батыр, өжет, батыл 2 топ Берілген сөзге мағынасы қарсы сөздер жазу Батыр – қорқақ, сужүрек, ез3 топ Берілген сөзге мағынасы көп сөздер жазу Түс – түс көру, түс болды, көліктен түс«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау |
Постер |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта алған білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті стақандарға салу арқылы бағалау.
|
3 түсті стақантаяқшалар |
Үйге тапсырма | 3-жаттығуӨлеңді көшіріп жаз. Өлеңді жаттап ал. | Оқулық, дәптер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қарқын Қабілеті жоғары оқушылар берілген сөздерге қосымша сөз жаза алады. | «Шапалақтау» «Отшашу» Өзін-өзі бағалау «Мені әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын қоршайды.Мұғалімнің бағалауы. Смайлик арқылы бағалау. «Басбармақ»Кері байланыс: «Бүгінгі сабақта алған білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті стақандарға салу арқылы бағалау» | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |