Материалдар / Әңгіме оқимын. Сөз.

Әңгіме оқимын. Сөз.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 класқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
847
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні: Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыӘңгіме оқимын. Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1,2,9,1 әріпті тану, ажырату жіне оны дыбыспен сәйкестендіру1,2,4,1 Мұғалім көмегімен қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағынасын ажырату
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Мұғалім көмегімен қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерге мысал келтіредіКейбірі: қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің ережесін шығарады
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба
Тілдік құзыреттілікСөз – слова word (уорд)
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыруТопқа бөлуІ. Шаттық шеңбері Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Бір-бірімізге силаған қуаныш арқылы топқа бөліне қояйық.Топқа бөлуКеспе қағазда 1,2 және 3 сөз жазылған топшама таратылады.1 топ: Көктем, күн, бұлт, құстар, жапырақтар.2 топ: Көктем келді. Күн жылынды. Балалар ойнады. Құстар сайрады. Өзен тасыды.3 топ: Көктем мезгілі келді. Бүгін күн жылынды. Балалар далада ойнады. Құстар тамылжыта сайрады. Өзен арнасынан тасыды. Мақсаты: жай ғана топқа бөле салмай балаларды сыни тұрғыдан ойлауға бағыттай отырып, өткен материалдарды қайталату.Неліктен топқа бұлай бөліндіңдер?Сөз санына байланысты.Сөз неден құралады?Дыбыс деген не?Осы тапқырлығымызды қошеметтеп қояйық «Шапалақтау»

Шаттық шебері



















Сабақтың ортасы



























Дәптермен жұмыс

Мақсатты хабарлауТүрлі тапсырмалар орындай отырып, қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағынасын ажыратамыз1-жаттығуМәтінді алдымен аудиожазбадан тыңдайды. Мәтін не туралы?Бидай мен жүгеріЕкеуі не үшін таласты?-Мен ірімін деп-Немен аяқталды?-Әтеш жеп қойды.-Сонда екеуінің таласып қалуына қай сөз себеп болды?-Ірімін деген сөз.-Ендеше сол ірімін деген сөзді басқа қандай сөзбен алмастыруға болады?-үлкенмін (дәумін депте айтуға болады екен) Рөлге ену. (3 оқушы шығып рөлге еніп сахналайды.«Отшашу» әдісі арқылы бағалау2-жаттығу (Саралаудың қарқын тәсілі бойынша күрделенген тапсырма бұрын бітірген оқушыға беріледі)Көп нүктенің орнына сол сөзге мағынсы жуық сөз тауып жаз. (тақпақтарын айтады)Зілдей – ауыр (жеңіл)Суық – салқын (жылы)Сәлемдесу – амандасу (амандаспау)Әдемі сұлу (көріксіз) т.с.с.Мағынасына қара кім ереже шығарады.Өзін-өзі бағалау «Мені әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын қоршайды.

Аудиожазба, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті«Кубик-рубик»Әр топтың ортасына цифр жазылған кубикті лақтырамын. Қай сан түссе сонша сөз айтады.Мысалы: 1 түссе – қарама-қарсы мағынада 1 сөз (ақ – қара)2 түссе мағынасы жуық 2 сөз (әдемі- сұлу, қайратты – әлді)Сергіту сәтіне арналған жинақ
Жұптық жұмысЖұпқа адасқан әріптер беріледі. Сол әріптен сөз шығарып жабыстырады. Сол әріпте неше сөз, дыбыс, буын барын жазады. Мұғалімнің бағалауы. Смайлик арқылы бағалау

Аяқталуы

Қызықты тапсырма



1 топБерілген сөзге мағынасы жуық сөздер жазу Ержүрек -батыр, өжет, батыл 2 топ Берілген сөзге мағынасы қарсы сөздер жазу Батыр – қорқақ, сужүрек, ез3 топ Берілген сөзге мағынасы көп сөздер жазу Түс – түс көру, түс болды, көліктен түс«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау







Постер
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта алған білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті стақандарға салу арқылы бағалау.



3 түсті стақантаяқшалар
Үйге тапсырма3-жаттығуӨлеңді көшіріп жаз. Өлеңді жаттап ал.Оқулық, дәптер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қарқын Қабілеті жоғары оқушылар берілген сөздерге қосымша сөз жаза алады.«Шапалақтау» «Отшашу» Өзін-өзі бағалау «Мені әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын қоршайды.Мұғалімнің бағалауы. Смайлик арқылы бағалау. «Басбармақ»Кері байланыс: «Бүгінгі сабақта алған білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті стақандарға салу арқылы бағалау»Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




















































Көктем



Күн


Бұлт


Құс





Жапырақ


Көктем келді



Күн жылынды.


Балалар ойнады.



Өзен тасыды.


Құстар сайрады.

Көктем мезгілікелді.Құстар тамылжыта сайрады.
Өзен арнасынан тасыды.Бүгін күн жылынды.
Балалар далада ойнады.Ағаштар бүршік жарды.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ