Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Әңгіме оқимын.
Сөз.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1,2,9,1 әріпті тану,
ажырату жіне оны дыбыспен
сәйкестендіру
1,2,4,1 Мұғалім көмегімен
қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағынасын
ажырату
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Мұғалім көмегімен
қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерге мысал
келтіреді
Кейбірі:
қарама-қарсы, мәндес, көп
мағыналы сөздердің ережесін
шығарады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Сөз – слова
– word
(уорд)
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Топқа
бөлу
|
І. Шаттық
шеңбері
Бала, бала,
балапан
Қане, қайсы,
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Бір-бірімізге
силаған қуаныш арқылы топқа бөліне
қояйық.
Топқа
бөлу
Кеспе қағазда 1,2
және 3 сөз жазылған топшама
таратылады.
1 топ: Көктем, күн,
бұлт, құстар, жапырақтар.
2 топ: Көктем келді.
Күн жылынды. Балалар ойнады. Құстар сайрады. Өзен
тасыды.
3 топ: Көктем
мезгілі келді. Бүгін күн жылынды. Балалар далада ойнады. Құстар
тамылжыта сайрады. Өзен арнасынан
тасыды.
Мақсаты: жай ғана топқа бөле салмай
балаларды сыни тұрғыдан ойлауға бағыттай отырып, өткен
материалдарды қайталату.
Неліктен топқа бұлай
бөліндіңдер?
Сөз санына
байланысты.
Сөз неден
құралады?
Дыбыс деген
не?
Осы тапқырлығымызды қошеметтеп
қояйық «Шапалақтау»
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
Дәптермен
жұмыс
|
Мақсатты
хабарлау
Түрлі тапсырмалар
орындай отырып, қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздердің
мағынасын ажыратамыз
1-жаттығу
Мәтінді алдымен
аудиожазбадан тыңдайды.
Мәтін не
туралы?
Бидай мен
жүгері
Екеуі не үшін
таласты?
-Мен ірімін
деп
-Немен
аяқталды?
-Әтеш жеп
қойды.
-Сонда екеуінің
таласып қалуына қай сөз себеп
болды?
-Ірімін деген
сөз.
-Ендеше сол ірімін
деген сөзді басқа қандай сөзбен алмастыруға
болады?
-үлкенмін (дәумін
депте айтуға болады екен)
Рөлге ену. (3 оқушы
шығып рөлге еніп сахналайды.
«Отшашу» әдісі
арқылы бағалау
2-жаттығу (Саралаудың қарқын тәсілі
бойынша күрделенген тапсырма бұрын бітірген оқушыға
беріледі)
Көп нүктенің орнына
сол сөзге мағынсы жуық сөз тауып жаз. (тақпақтарын
айтады)
Зілдей – ауыр
(жеңіл)
Суық – салқын
(жылы)
Сәлемдесу – амандасу
(амандаспау)
Әдемі – сұлу
(көріксіз) т.с.с.
Мағынасына қара кім
ереже шығарады.
Өзін-өзі бағалау «Мені
әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын
қоршайды.
|
Аудиожазба, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
«Кубик-рубик»
|
Әр топтың ортасына
цифр жазылған кубикті лақтырамын. Қай сан түссе сонша сөз
айтады.
Мысалы: 1 түссе –
қарама-қарсы мағынада 1 сөз (ақ –
қара)
2 түссе мағынасы жуық 2 сөз
(әдемі- сұлу, қайратты –
әлді)
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Жұптық
жұмыс
|
Жұпқа адасқан
әріптер беріледі. Сол әріптен сөз шығарып жабыстырады. Сол әріпте
неше сөз, дыбыс, буын барын
жазады.
Мұғалімнің бағалауы.
Смайлик арқылы бағалау
|
|
Аяқталуы
Қызықты
тапсырма
|
1
топ
Берілген сөзге
мағынасы жуық сөздер жазу
Ержүрек -батыр, өжет,
батыл
2 топ Берілген сөзге
мағынасы қарсы сөздер жазу
Батыр – қорқақ, сужүрек,
ез
3 топ Берілген сөзге
мағынасы көп сөздер жазу
Түс – түс көру, түс болды,
көліктен түс
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Постер
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
алған білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті
стақандарға салу арқылы
бағалау.
|
3 түсті
стақан
таяқшалар
|
Үйге
тапсырма
|
3-жаттығу
Өлеңді көшіріп жаз. Өлеңді
жаттап ал.
|
Оқулық,
дәптер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қарқын
Қабілеті жоғары
оқушылар берілген сөздерге қосымша
сөз жаза алады.
|
«Шапалақтау» «Отшашу»
Өзін-өзі бағалау
«Мені әдемі жазуым» әркім өзінің ең әдемі жазуын
қоршайды.
Мұғалімнің бағалауы.
Смайлик арқылы бағалау. «Басбармақ»
Кері байланыс:
«Бүгінгі сабақта алған
білімдерін өз аттары жазылған таяқшаларды үш түсті стақандарға салу
арқылы бағалау»
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|