Материалдар / Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
6-бөлім . класс XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? Зерттеу сұрағы; Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2022
1325
29 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүниежүзі тарихы, 7 сынып.

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім

XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері

Мектеп:«М.Мақатаев атындағы №73 жалпы білім беретін орта мектебі»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз?

Зерттеу сұрағы; Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • 7.1.1.3 - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау;


Сабақ мақсаттары

  • 7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

  • 7.4.1.4 - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру


Бағалау критерийлері



  • Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Қытай мемлекетінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді біледі;

  • Терминдерді қолданып, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттайды;

  • Екі апиын соғысының ерекшелігін,ұқсастығын анықтайды;

  • «Нанкин», «Айгун», «Тяньцзинь» келісімдерінің шарттарының Қытайға әсерін талдайды;


Тарихи концепт


Маңыздылық

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология

«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау»

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

Мен императорға ... кеңес берер едім

Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ...

Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ...

Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ...

Құндылықтарды дарыту




- патриотизм;

- өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту;

-тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану;

- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;

Пәнаралық байланыстар

География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша)

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.

Бастапқы білім


Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

0-3 мин


(БЫМ)

Берілген оқиғаны қалай сипаттауға болады?...

Сурет арқылы тақырыпты анықтау

Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау

Презентация

Macartney Mission To China 1793 Climbing The Great Wall

http://www.pinsdaddy.com/mccartney-mission-china_t*b7SH5LKoW6OJM1r61wKb98W07BPvf8gGWqtbBk1y8

Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс түрі (мәтінді оқу)

3-20 мин








20-25 мин


Ж. Мәтінмен жұмыс

Мәтінді оқу арқылы ,мәтіннің мазмұны туралы шағын бейнематериалды тыңдап, Тақырыптың жағымды жағы.Неге? Тақырыптың жағымсыз жағы.Неге?

1-апиын соғысы

  • 1840-1842 жылдары болған І-апиын соғысында ағылшындар жеңіп ,Қытай үшін әділетсіз «НАНКИН» келісімшартына қол қоюға мәжбүрледі.

  • Шарт бойынша Қытай бес портты ағылшындар үшін ашық деп жариялады.

  • Гонконгты шектеусіз уақытқа иеленуге, орасан зор шығынды өтеуге мәжбүр болды.

  • Отаршылдарының қысымымен «Гунхан» сауда монополиясы жойылды.

2-апиын соғысы

  • Англия ,Франция,АҚШ Қытайды отарлау үшін екінші апиын соғысын бастады.

  • 1850 жылы Гуандун, Гуанси провинцияларында шаруалар көтерілісі басталып,халық күйзеліскеұшырап Цинь империясының елді дағдарыстан шығаруға дәрменсіздігі шаруалардың наразылығын туғызды.

  • 1858 жылы ағылшын-француз әскерлері Дагу бекінісін басып алған соң,америка билігі де ,Қытаймен жеке- жеке ТЯНЬЦЗИНЬ келісіміне қол қойды.

  • Шарт бойынша, Қытай жерінде апиынды шектеусіз сатуға, саудаға салынатын салық мөлшері азайтылып,сауда кемелері порттарға емін еркін сауда жасауға рұқсат алды.

Сабақты бекіту:




Презентация

Қосымша 1










Қосымша 3

Сабақтың соңы

25-30мин

Сабақты қорытындылау:

Бағалау:

Үй тапсырмасы:

  • «Нанкин» ,«Айгун» келісімшартарын салыстыру.

  • Дескриптор

  • 1. 5 -ерекшелігін жазыңыз

  • 2. 3 -ортақ белгісін жазыңыз



Рефлексия:

  • Қандай дағдыларыңды дамыттың?

  • Қандай білім алдың?

  • Қандай қиыншылықтар туындады?

  • Ұсыныстарың қандай?

презентация

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданылады. Әсіресе топтық жұмыста оқушылар деңгейіне қарай тапсырмалады орындау барысында.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Мұғалім сабақ барысында кері байланыс беріп тұрады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!