Материалдар / Анимация. Қозғалатын элементтер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Анимация. Қозғалатын элементтер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
1717
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 Бөлім: Визуалды өнер

Мектеп: №7 мектеп -гимназиясы

Күні:9.10

Мұғалімнің аты-жөні:Рахымберлина Кызгалдак Орынбаевна

Сынып: 6

Қатысқандар саны:12

Қатыспағандар саны: жоқ


Сабақ тақырыбы

Анимация. Қозғалатын элементтер (ермексазды анимация, көлеңкелі театр, саусақты және таяқшалы қуыршақтар).

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1

Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.

Сабақ мақсаттары

  • Визуалды бейнелерді қимыл-қозғалысқа келтірудің әдістерін зерттеу;

  • Қарапайым иллюзия жасаудың әдісімен таныстыру;

  • Флипбук, тауматроп жасау.

Жетістік критерийлері

  • Қозғалмалы бейнелердің жасалу әдісін зерделеді;

  • Қозғалыс иллюзия үлгілерімен танысты;

  • Флипбук, тауматроп жасады

Тілдік мақсаттар


Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру.

Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:

  • , қозғалыс, ракурс, көрініс, сценарий, сюжет

  • Менің ойымша, анимациялық өнерде қозғалатын ..... тақырыптар, балалардың тәрбиесіне тигізер әсері мол. Себебі,.....

  • Бейнелерді қозғалту үшін .... жасау керек.

  • Анимация жасау үшін.... ескеру қажет.

Құндылықтарды дарыту

Мультфильмдерде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет, тарих, ағылшын тілі, геометрия.

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Анимация, мультфильм түсініктерімен танысу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы

5( мин)

Оқушылармен амандасу, түгендеу сыныптың ахуалын бақылау .Арнайы киімдерін тексеру бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары таныстырамын.

М:Салематсыздар ма қонақтар оқушылар, біз бүгін топтасып жұмыс жасаймыз. Олай болса мына жерден үш бұрышты және төрт бұрышты фигура жатыр осыдан таңдап аламыз да топтасып отыра қаламыз.Онда топтың аты мен бүгінгі сабаққа арналған тірек сөз жазылған осыны пайдаланып сабаққа өз тілектерін білдіреді.

1 Өткір қайшы.Қайшыдай өткір сөздерді ойымызға тоқып алайық..

2 Жіптер. Сабақтан үйренгенімізді жіпке тізгендей айтып берейік.

М:Осы тілектер орындала берсін деген тілекпен сабағымызды әрі қарай жалғастырайық.

Дескриптор.

Білім алушы.

-Сабақта топтасып жұмыс жасайды;

-Өз ойын еркін жеткізеді;



Shape2





Shape3




Мадақтау

Өте жақсы, тамаша







Сабақтың ортасы

(25мин)

М; Бүгінгі сабағымыздың тағырыбы. Анимация. Қозғалатын элементтер.

Сабағымыздың мақсатын айтып өтемін және анимация ережесіне түрлеріне тоқталаиын.

Кейіпкерлер элементтердің қозғалу үрдісін кадр бойынша құруға назар аударыңыз.Анимацияға түсініктеме беру.Анимация сөзі латын тілінен шыққын жан беру тірілтіу дегенді білдіреді.Анимация туралы алғашқы дерек б.з.б. 1 ғасырда пайда болған.Негізінен үш топқа бөлінеді. Олар ермексаз анимациясы, сұлба анимациясы, және қуыршақ анимациясы. Осыдан келе қозғалыс илюзиясы туады.

Қарапайым оптималық иллюзия екі түрлі болады.

1.Тауматроп, 2.Флипбук.

Енді бейнежазбаға назар аударайық.

Бейне жазба

https://ok.ru/video/9


Жұмысты бастамас бұрын бізге қандай құрал- жабдықтар керек болады, оқушылар қайшы жіп ине деп жауап береді қауіпсіздік ережелерін қайталап алайық.

Қайшы.

Қайшыны ашық тастауға болмайды.

Қайшыны жолдасыңа ұшы жағымен бер ме

Жолдасың қайшымен жұмыс істеп жатқан кезде көңілін бөлуге болмайды.

Қайшының ұшын жоғары көтерме.

Қайшы өткір болуы керек.

Ине.

Иненің арнайы қобдишасы болуы керек.

Инені киімге қыстыруға болмайды,арнайы жастықшаға түйреу керек.

Ине жібін тіспенүзуге болмайды.

Инемен жұмыс кезінде оймақ киген дұрыс.

Инемен ойнап отыруға болмайды.

Нұсқау карта таратылады, оны әр топтан бір оқушы оқып таныстырады.

Тапсырманы орындау:

Енді екі топқа екі тапсырма беріледі.

1 топ Тауматроп жасайды.Ол үшін қағаз карандаш сызғыш, қайшы қолданылады.

2 топ. Флипбук жасайды.

Оқушыларды сергіту.

Бір, екі, үш.

Бойға жинап күш.

Қолды сермеп аламыз.

Іске ісмер боламыз.

Дескриптор

Білім алушы:

-Нұсқау карта бойынша жұмыс жасайды.

-Жұмысты қадағалаймын.

-Ережені ұстанады.

Слайд

Құрал-жабдықтар

Стикерлер, фломастер, қарындаштар.

жіп, қайшы.














Бейне жазба

https://ok.ru/video/9



НPicture 2 ұсқау карта


Сабақтың соңы

(7 мин)

Бағалау кртийтериі.

  • Қозғалмалы бейнелердің жасалу әдісін зерделеді;

  • Қозғалыстағы иллюзия жасаудың тәсілімен танысты;

  • Флипбук, тауматроп жасайды, өте ұқыпты жасалған болып табылады.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды. Тапсырманы таныстырып болған соң, оқушыларға стикерлерге алдын ала жасалған дискрипторлар бойынша "Екі жұлдыз, бір тілек" тәсілімен бір-бірінің бағалайды.

Рефлексия:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Сұрақтарға жауап бер:

  • Жұмысыңда не сәтті шықты?

  • Нені түрлендірер едің?

Үйге тапсырма. Ермексаз алып келу












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!