Материалдар / Анимациялар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Анимациялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Кескін, графикалық объектілерді салуда API функцияларын пайдалана отырып, жаңа ұғымдар түсінііктермен таныстыру 2. Анимацияланған объектілер, мультимедиа компоненттерімен қолданбаларды жасауды үйрену. 3. Бағдарлама жазу барысында тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Түрі: аралас сабақ Формасы: жеке, топпен жұмыс Әдісі: репродукциялық, проблемалық ізденіс, түсіндірмелі –иллюстративті Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, слайдтар, бейне сюжеттер. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі - Оқушыларды түгелдеу - Сабаққа дайындық жасау ІІ Үй жұмысын тексеріп өту Үйге берілген тапсырма: Пішінге сызық, боялған төртбұрыш, боялған шеңбер салу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
713
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:  Анимация, мультимедиа

 Мақсаты:

 1. Кескін, графикалық объектілерді салуда API функцияларын пайдалана отырып, жаңа ұғымдар түсінііктермен таныстыру

 2. Анимацияланған объектілер,  мультимедиа компоненттерімен қолданбаларды жасауды үйрену.

3. Бағдарлама жазу барысында тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу

 Түрі:           аралас сабақ

Формасы:  жеке, топпен жұмыс

Әдісі:         репродукциялық, проблемалық ізденіс, түсіндірмелі –иллюстративті

Көрнекілігі:  компьютер, интерактивті тақта, слайдтар, бейне сюжеттер.

 Сабақ барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

   - Оқушыларды түгелдеу

   - Сабаққа дайындық жасау

 ІІ Үй жұмысын тексеріп өту

   Үйге берілген тапсырма: Пішінге сызық, боялған төртбұрыш, боялған шеңбер салу.

 

Бағдарлама кодын тақтамен тексеріп өту:

 Dim Xp, Yp As Integer

Private Sub Command1_Click()

Xp = 1300

Yp = 800

FillStyle = 0

FillColor = QBColor(14)

Circle (Xp, Yp), 850, QBColor(14)

Xp = 1620

Yp = 2200

FillStyle = 0

FillColor = QBColor(11)

Print Tab; "       Геометриялыќ фигуралар"

Line (Xp, Yp)-(Xp + 2000, Yp + 1500), , B

Line (4620, 1000)-(9390, 3700)

End Sub

Private Sub Command2_Click()

End

End Sub

 

 

ІІІ Сабақтың мақсатын айтып өту: Бүгін сабақта біз  Visual Basic ортасында графикалық объектілерді бағдарламалау және оғана қарапайым анимация жасауды үйренеміз

 

IV. Оқушылардың білімін тексеру

- Cұрақ қою:

 1. Visual Basic- тің негізгі объектісінің бір  болып табылады, оны атаңыз

 Жауап: Пішін. Басқа объектілер сияқты ол да қасиеттер, әдістер мен оқиғаларға ие бола алады. Пшін әр түрлі басқару элементтері орналасқан қолданбалардың болашақ терезесі деп айтуға болады.

2. Қасиет дегеніміз не? Анықтамасын беріңіз

Жауап: Қасиет дегеніміз объектінің сипаттамаларын (өлшемі, түсі, экрандағы жағдайын, белгілейтін объект атрибуты

3. Оқиға дегеніміз не? Объект дегеніміз объектімен жасалатын әрекеттерді айтады Мысалы тышқанды шерту пернені басу, пішінді экранда бейнелеу оөиғалар болып табылады.

4. Біз бүгін графикалық объектілерді қарастыратын болғандықтан, графикалық пішінді құруға мүмкіндік беретін әдістерді атап өтейік

Жауап:

     Графикалық әдістер

     Cls-  пішінді фон түсімен, яғни BackColor қасиетімен берілген түспен бояп, тазалайды

     Circle- берілген түспен шеңбер, эллипс немесе доғаның суретін салады салады

     Line- сызықтар салу

     Print- мәтінді шығарады

Үйге берілген тапсырманы талдау. Үй тапсырмасында геометриялық фигураларды салу әдістерін көрсету.

 V. Сарамандық жұмыс орындау

Мақсаты:

Сабақта үш тапсырма орындаймыз, олардың бағдарлама кодын жазып, бағдарламаны пішінде орындаймыз.

1. Бағдарлама жазуға дайындық жасау

Тапсырма 1.

 Пішінде сызық салып, оны экранда жылжыту, анимация эффектісін жасау Пішін тақтада орналастырады. Оқушыларға келесі сұрақтар қойылады?

1 Пішге қандай басқару элементтері орналастырылған?

2 Сызықтың қасиеттерін сипаттаңыз

3 Пішінде  орындалатын оқиғаларды атаңыз

4 Бағдарламаның кодын жазыңыз

 1- Тапсырма

 Бағдарлама коды:

 Private Sub Command1_Click()

Line1.X1 = Int(Form1.Width * Rnd)

Line1.Y1 = Int(Form1.Height * Rnd)

Line1.X2 = Int(Form1.Width * Rnd)

Line1.Y2 = Int(Form1.Height * Rnd)

End Sub

 Private Sub Command2_Click()

End

End Sub

 1-ші тапсырманы қорытындылау Бағдарламаның кодында қандай фуекциялар, процедуралар қолданылды? / Оқушылардың жауабы тыңдалады/

  Жауап: Бағдарламада Rnd (Randomize) – кездейсоқ санды генерациялау, Int – санның бүтін бөлігін анықтау (алу)

 Тапсырма 2.

 - Пішінде элементтер панеліндегі қандай басқару элементтері қолданылған?

 - Пішіндегі элементтердің бағдарлама кодын жазыңыз .

 Тапсырма бойынша қосымша сұрақтар беру:

-         Көлденең айналдыру жолағы басқару элементіне  сипаттама беру.

-         Фигура басқару элементіне сипаттама беріп өту.

-         Shape қасиетінің тұсындағы цифрларға тоқталып, оларға сәкес геометриялық фигураларды атап өту.

 

  Екінші тапсырманы қорытындылау. Бағдарлама кодында қандай функциялар мен процедуралар қолданылғанын айтып өту.

 

Үшінші тапсырманы орындар алдында оқушылармен тарихи оқиғаларды еске түсіру.

  1. Балалар 1,2 желтоқсанда елімізде Қазақстан Республикасында қандай үлкен тарихи оқиға болды?

Жауап: 1,2 желтоқсанда Европадағы қауіпсіздік пен ынтымақтастық ұйымының саммиті өтті

  1. Осы қаңтар айының аяғында   қандай іс- шара өткізуге дайындалып жатыр?

Жауап: 30 қаңтар мен  6 ақпан аралығында елімізде қысқы Азия ойындары өтеді.

 

Тапсырма 3

1. Пішінге үш берілген суреттерді орналастырыңыз, ондағы үшінші суретке  (барыс бейнесіне) анимация жасаңыз.

2. Пішінде қандай басқару элементтері      орналастырылған?

3. Таймер басқару элементін сипаттап өту.

4.  Image басқару элементін сипаттап өту

 

 Бағдарламаның кодын жазу

Код.

Private Sub Command1_Click()

Timer1.Enabled = True

Timer3.Enabled = True

End Sub

Private Sub Command2_Click()

End

End Sub

 

Private Sub Timer1_Timer()

Image3.Left = Image3.Left + 25

End Sub

 

Private Sub Timer2_Timer()

Image1.Left = Image1.Left - 25

End Sub

 

Private Sub Timer3_Timer()

If Image3.Left <= -400 Then

 Timer1.Enabled = True

 Timer2.Enabled = False

End If

If Image3.Left >= 4000 Then

 Timer2.Enabled = True

 Timer1.Enabled = False

End If

End Sub

 

VI. Өзіңді тексер. Сұрақтар арқылы оқушылардың білімін пысықтау, тиянақтау.

 

  1. DLL –файлы дегеніміз не?

  2. Windows API функциясына мысал келтіріңіздер?

  3. Анимация эффектісі ненің көмегімен пайда болады?

  4. Графикалық өріс басқару элементі қалай жасалады?

  5. Drag & Drop және DragOver оқиғаларын сипаттаңыз .

  6. Пішіннің негізгі қасиеттерін атаңыздар

  7. Пішіннің оқиғалары

  8. Пішіннің әдістері

  9. Пішіннің  өлшемдерін беретін қасиеттердің негізгі өлшем бірлігін атаңыз

 

Тест сұрақтары

 

1. Visual Basic іске қосқанда экранда Project Wizart  жобаларының менеджері өзінің  қанай   терезесімен пайда болады?   /New Project/

2. Терезе неше қосымша беттен тұрады? Атаңыздар. New (Жаңа жоба),  Existing (Қолданыстағы жобалар), Recent (Жақында пайдаланған жобалар)

3. Инструменттер панелі қалай қосылады? Viewà ToolBars à Standart

4. Қарапайым жаба терезесінің негізгі екі батырмасын атаңыз? View Object  пішінді көру үшін View Code пішінмен байланысты бағдарламалық кодты көру үшін қолданылады.

5. VB те объектінің сипаттамалары (өлшемі, түсі, экрандағы жағдайы), белгіленетін объект атрибутын атаңыз? /Қасиет/

6. VB тің негізгі объектісі болып табылады /Пішін /

7. Обьектімен танылатын әрекетті  атаңыз? /Оқиға/

8. Объектіге қатысты жасалатын әрекет қалай аталады? /Әдіс/

9. Элементтер панелі қалай іске қосылады? View àToolBox

10 Пішіннің  өлшемдерін беретін қасиеттердің негізгі өлшем бірлігін атаңыз, | Twip |

11 Дюйм, сантиметр, твип арасындағы байланысты атаңыз? 1 дюйм = 2, 54 см;  1 дюйм=1440 евипов; 1 см= 567 твипов: 1 дюйм=72 пункт

 12. Жаңа пішін жобаға қалай қосылады? Project à Add Form

 

VII Үй тапсырмасын беру.

1) Анимация, мультимедиа

     сұрақтарға жауап беру.

2) Пішінде берілген шеңберді солға, оңға жылжыту бағдарламасын жазу

 

VI. Оқушылардың білімін бағалау.

 

VIІ. Қорытындылау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!