Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Animals 3 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сөздік қорын арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қазан 2018
548
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
LESSON: Unit 1.Animals | School: A.Karsakbaeva | |
Date:05.09.18 | Teacher name: Duzelbaeva K | |
CLASS: 3"б,в" | Number present: | absent: |
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to | 1.L3 recognise with support simple greetingsrecognise the spoken form of a limited range of basic and everyday classroom words1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly1.S1 make basic personal statements and simple statements about objects | |
Lesson objectives | All learners will be able to: | |
Most learners will be able to: | ||
Some learners will be able to: | ||
Previous learning | Learners were introduced to colours in their English subject area class. | |
Plan | ||
Planned timings | Planned activities (replace the notes below with your planned activities) | Resources |
Beginning | Organizational momentPre-teaching.Teacher: How are you today?Children: We are fine, thank you!Teacher: Look at the picture and guess the topic of the lesson. | PPT |
Middle | DemonstrationPupils pronounce basic words.Teacher: Watch! Listen! Repeat!Teacher presents the names of colors through a short video presentation purple, blue, yellow, pink, green and pupils repeat .2.Teacher shows the colours and the pupils name them without the Teacher’s supportPupils listen and recognise colours.PAINTINGTeacher: You can see colors in the Art room.1. Art teacher invites pupils to sit at the tables. Teacher explains how to use paints and brushes.2. Pupils are given worksheets with words of colours.3. Pupils recognize colours and paint.Teacher: 1, 2, 3! Stop! SING- A-SONGPupils pronounce basic words and expressions intelligibly.Pupils sing a “Colour Song” to revise the colours. PAINTINGTeacher: Colour in and describe the pictures which you hear and see in the song. | VideoLearn Colours with Animal Erasers! Crayons, worksheets |
End | REFLECTIONWhat is your favorite colour?How many colors do you know?Where did we see colours today?Can you paint pictures with different colours? | Crayons, worksheets |
Additional information | ||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check learners’ learning? | Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links |
ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic?What did the learners learn today?What was the learning atmosphere like?Did my planned differentiation work well?Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why? | Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. | |
Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?1:2:What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1:2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)