|
Жамбыл облысы Шу қаласы «Ыбырай Алтынсарин
атындағы орта мектебі» КММ Кожамкулова Замира Алибековна
|
11 сынып.
|
Алгебра және анализ бастамалары.
|
Сабақ тақырыбы
|
Анықталған интегралдың көмегімен жазық
фигуралардың ауданын есептеу.
|
|
|
Жалпы мақсаттар
|
Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары
туралы
ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу
бойынша білім, біліктілік дағды-ларын қалыптастыру.оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы
сабақтың мазмұнын ашу; формативті бағалауды сыни тұрғыдан
ойлау.
|
Оқыту нәтижелері
|
Анықталған интеграл формулаларды есеп шешкенде қолдана
білу.Негізгі білімдерін жинақтау, саралау
-диалогтік әдістің тиімділігін арттыру;
-формативті бағалау әдістерін пайдалануға
сенімді болу
|
Негізгі мақсаттар
|
- Анықталған интегралдың көмегімен жазық
фигуралардың ауданын есептеу үшін алғашқы функция формулаларын
қолданып есептер шешу дағдысын қалыптастыру; өзін-өзі
реттеудің Марта
Бронсон(2002) бейімдеген санаттарының
бірі әлеуметтік өзін өзі
реттеуін дұрыс жолға қою
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Жұптастырып жұмыс істеу
|
1-тапсырма
|
Тірек ұғымдар:
-
Алғашқы функция формулалары
-
Қисықсызықты трапеция
-
Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц
формуласы
-
Жазық фигураның ауданын интегралмен
есептеу
формулалары
|
2-тапсырма
|
• Қисық сызықты трапецияның ауданы (флипчарт1)
Қисықсызықты трапецияның ауданын есептеу үшін S=F(b)-F(a)
формуласын қолданады.
Қисықсызықты трапецияның ауданы төмендегідей алгоритм
бойынша есептелінеді:
1.
Бір координаталық жазықтықта берілген сызықтардың графиктерін
салу;
2.
Фигураны OX осі бйымен шектелген кесіндісінің шеткі нүктелерін,
яғни a және b-ның мәндерін анықтау;
3.
f(x) функциясының алғашқы функциясын табу;
4. S=F(b)-F(a) формуласы бойынша қисықсызықты
трапецияның ауданын есептеу. Алгоритм еске түсіреміз
|
Механикалық есте сақтау(үнемі қайталап отыру арқалы
алгоритмді жаттау. Александр,2001,2008 «нұсқаулық» 51-бет )
Оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлауына
әсер ету.
|
3-тапсырма
|
№60
а) есепті шешіп әр жұп бір-бірінің шешкен есебін
тексереді
|
Өз-ара бағалау
|
Сергіту сәті
|
|
|
4-тапсырма
|
№61 а)есепті бірінші қатарә)есепті екінші қатар
оқушылары шешеді . Әр жұп бір-бірінің шешкен есебін
тексереді.
|
Екінші оқушының шешкен есебін тексере отырып өзіде үйренеді
және сыни тұрғыдан ойлауын дамытады
|
5-тапсырма
|
Тест.Есепті шешпей жауапты бірден көрсетеді және сол
жауапты не үшін,қандай белгілеріне қарап таңдағаны туралы пікірін
ортаға салады.
|
Декламация (тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы білім
мен ұғымдарды толықтыру. Александр,2001,2008 «нұсқаулық»
51-бет)
Не үшін осы жауапты таңдадың? деген сұраққа
жауап береді. Бұл жерде оқушылардың жылдам ойлап шешімге келуі.Өз
шешімін қорғауы есепке алынады
|
қорыту
|
Сабақта ең оңай және қызықты болған есепті
таңдау
|
сабаққа қатыспай отырған оқушылар-мен жұмыс,
алға жетелеу
|
Бағалау критерийлерін анықтау
|
-
Өткен сынып матералдарын еске
түсіруі
-
Формулаларды дұрыс жазып және оқи
білуі
-
Сұрақ қоя білуі
-
Тестте таңдаған жауабын негіздей
білуі
-
Есептер шеше білуі,
формулаларды қолдана білуі
|
|
Шығармашылық жұмыс: оқушылардың логикалық және
шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында математикалық фокус
көрсетемін олар сол фокустың сырын ашуы керек.
|
|
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
№60 б),в) №61 в)
|