Материалдар / Ақ бота-2024 тапсырмалары, 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақ бота-2024 тапсырмалары, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ бота-2024 тапсырмалары, 2024 жыл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
205
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

1 сұрақ|| вопрос

Жолаушылар 1 км және қалған жолдың жартысын жүргенде, оларға әлі барлық жолдың үштен бір бөлігін және тағы 1 км жол жүру қалды. Барлық жолдың ұзындығы қандай?|| После того как туристы прошли 1 км и половину оставшегося пути, им еще осталось пройти треть всего пути и 1 км. Чему равен путь?

*

A) 4 км

B) 6 км

C) 8 км

D) 9 км

E) 12 км

2 сұрақ|| вопрос

Жыл басында сыныпта 25 оқушы еді. Үш оқушы қосылған соң, сыныпта үздіктер саны 1 пайызға артқан. Қазір сыныпта неше үздіктер бар?|| В начале года в классе учились 25 учеников. После того как туда пришли трое новеньких, количество отличников увеличилось на 1 процент. Сколько теперь отличников в классе?

*

A) 2

B) 3

C) 5

D) 7

E) 8

3 сұрақ|| вопрос

Бір сағатта ұста 3 тетік, ал оқушысы 2 тетік дайындайды. Олар бірігіп, осындай 140 тетікті қаншы уақытты дайындайды?|| Мастер делает 3 изделия в час, а его ученик 2 изделия. За какое время они сделают 140 изделий ?

*

A) 25 сағ||час

B) 28 сағ||час

C) 30 сағ||час

D) 32 сағ||час

E) 35 сағ||час

4 сұрақ|| вопрос

Шеңбер бойына барлық тақ цифрлар кез келген ретпен жазылған. Кез келген қатар тұрған үш цифр сағат бойымен үш таңбалы сан құрайды. Барлық бес үш таңбалы сандардың қосындысын табыңыз.|| По кругу расставлены все нечетные цифры в произвольном порядке. Каждые три цифры, стоящие подряд по часовой стрелке, образуют трёхзначное число. Найдите сумму всех пяти таких чисел.

*

A) 2776

B) 2998

C) 2887

D) 2443

E) 2775

5 сұрақ|| вопрос

Үстел үстінде 4 бірдей алма, 5 бірдей банан және 6 бірдей алмұрт жатыр. Неше тәсілмен осы жемістердің үшеуін анасы ұлына сыйлай алады? || На столе лежат 4 одинаковых яблок, 5 одинаковых бананов и 6 одинаковых груш. Сколькими способами мама может подарить сыну 3 фрукта?

*

A) 9

B) 27

C) 6

D) 3

E) 10

6 сұрақ|| вопрос

Шашки ойыны барысында бос торкөздер саны тастар тұрған торкөздер санынан жеті есе артық екенін байқалды. Егер ойыншылардың біріншісінде екіншісінен 2 тасқа артық болса, бірінші ойыншыда неше тас бар? || Во время игры в шашки было замечено, что пустых клеток на доске было в семь раз больше, чем занятых шашками. Сколько шашек у первого игрока было в это время на доске, если у него на 2 шашек больше, чем у второго?

*

A) 9

B) 4

C) 7

D) 8

E) 5

7 сұрақ|| вопрос

Егер уақыт 3:05 болса, неше минуттан кейін минуттық тіл сағаттық тілді қуып жетеді? || Через сколько минут минутная стрелка догонит часовую стрелку, если сейчас часы показывают 3:05?

*

A)

B)

C)

D)

E)

8 сұрақ|| вопрос

Қорапта 11 ақ, 8 көк және  4 сары шарлар бар. Ішінде түстері бірдей 5 шар міндетті түрде табылуы үшін, қораптан қарамай, кем дегенде неше шар алу керек? || В коробке лежат 11 белых, 8 синих и 4 жёлтых шариков. Какое наименьшее количество шариков нужно достать из коробки, чтобы среди них наверняка было не менее 5 шаров одного цвета?

*

A) 11

B) 12

C) 13

D) 14

E) 15

9 сұрақ|| вопрос

Егер қандай да бір үшеуі әрдайым қатар тұруы керек болса, бес кітапты сөреге неше тәсілмен қоюға болады? || Сколькими способами можно расставить пять книг на полке, если известно, что какие то три из них всегда должны  стоят рядом?

*

A) 64

B) 81

C) 144

D) 36

E) 25

10 сұрақ|| вопрос

Екі жыл бұрын Талғат пен Мараттың ортақ жасы 15 жыл еді. Екі жылдан кейін Талғат 15 жаста болса, неше жылдан кейін Марат 9 жаста болады?|| Два года назад Талгату и Марату вместе было 15 лет. Через два года Талгату будет 15 лет. Через сколько лет Марату будет 9 лет?

*

A) 1

B) 2

C) 3

D) 4

E) 5

Информатика

1 сұрақ || вопрос

1017 КБ көлеміндегі файл белгілі бір қосылым арқылы 3072 бит/с жылдамдықпен беріледі. Файлды жіберуге қанша секунд қажет болады? || Файл размером 1017КБ передается через некоторое соединение со скоростью 3072 бит/с. Сколько секунд он будет передаваться?

*

A) 24

B) 2712

C) 331

D) 339

E) 993

2 сұрақ || вопрос

128 х 512 нүкте өлшеміндегі сурет 16 түспен боялған. Осы суретті сақтау үшін қажет жад көлемін (КБ) табыңыз. || Рисунок размером 128 х 512 точек раскрашен в 16 цветов. Найдите объем памяти (в Кб), необходимый для хранения этого рисунка.

*

A) 32

B) 128

C) 4

D) 64

E) 1024

3 сұрақ || вопрос

Excel-де C3 ұяшығында = A1 + B2 формуласы жазылған. Бұл формула D3 ұяшығына көшірілді. Осы ұяшықта алынатын формуланы көрсетіңіз. || В ячейке C3 Excel записана формула: = А$1 + B2. Эту формулу скопировали в ячейку D3. Укажите формулу, которая будет получена в этой ячейке.

*

A) =A$1 + B2

B) =A$1 + C2

C) =B$1 + C2

D) =B$1 + C3

сұрақ || вопрос

Формулаларды көрсету режимінде электрондық кестенің фрагменті берілген. A2 ұяшықтар диапазонының мәндері бойынша есептеулер жүргізілгеннен кейін диаграмма құрылған. Алынған диаграмманы көрсетіңіз. || Дан фрагмент электронной таблицы в режиме отображения формул. После выполнения вычислений по значениям ячеек диапазо­на A2:D2 была построена диаграмма. Укажите получившую­ся диаграмму.

*

A) диаграмма А

B) диаграмма B

C) диаграмма C

D) диаграмма D

E) диаграмма E

5 сұрақ || вопрос

Бағдарламаның фрагментін орындағаннан кейін A айнымалысының мәнін анықтаңыз. ||Определите значение переменной А после выполнения фрагмента программы.

*

A) 6

B) 3.33333

C) 0.33333

D) 4

E) 5

6 сұрақ || вопрос

Үш таңбалы санның орташа санын табу үшін қандай әрекеттер жасау керек? || Какие действия позволяют найти среднюю цифру трехзначного числа N?

*

A) N // 10 % 10

B) N % 10 // 10

C) N % 10 / 10

D) N % 100 / 10

E) N // 10 % 100

7 сұрақ || вопрос

Бағдарламаның фрагментін орындағаннан кейін N айнымалысының мәнін анықтаңыз. || Определите значение переменной N после выполнения фрагмента программы.

*

A) 10

B) 2

C) 3

D) 8

E) 5

8 сұрақ || вопрос

Бағдарлама экранға қанша сан шығарады? || Сколько чисел выведет на экран программа?

*

A) 1

B) 2

C) 3

D) 5

E) 0

9 сұрақ || вопрос

A > 5 or B < 8 шартын қарастырғанда, оның қарсы шартын таңдаңыз. || Для условия A > 5 or B < 8 выберите противоположное:

*

A) A < 5 and B > 8

B) A <= 5 and B >= 8

C) A < 5 or B > 8

D) A <= 5 or B >= 8

10 сұрақ || вопрос

Бағдарлама фрагменті қандай әрекеттерді орындайды? || Какие действия выполняет фрагмент программы?

*

A) B және C сандарының ішіндегі ең кішісін табады || находит меньшее среди чисел B и C

B) екі санның минимумын табады || находит минимальное из двух чисел

С) екі санның максимумын табады || находит максимальное из двух чисел

D) үш санның минимумын табады || находит минимальное из трех чисел

E) үш санның максимумын табады || находит максимальное из трех чисел

Биология

1 сұрақ || вопрос

Археологтар ежелгі ағзаның қаңқасын тапты (қаңқа суретте берілген). Ағза туралы ДҰРЫС ЕМЕС тұжырымды белгілеңіз ||

Археологи нашли скелет древнего организма (скелет изображен на рисунке). Укажите НЕПРАВИЛЬНОЕ утверждение об этом организме?

*

A) Бұл ағза омыртқасыз / Этот организм является беспозвоночным

B) Бұл ағза қозғала алады / Этот организм может двигаться

C) Бұл ағза омыртқалы ретінде жіктеледі / Этот организм классифицируется как позвоночное

D) Бұл ағзаның төрт аяғы бар / У этого организма четыре ноги

E) Бұл ағза жануар / Этот организм является животным

2 сұрақ || вопрос

Үш түрлі ағза берілген:


Қоян

Бүркіт

Сәбіз

Жоғарыда көрсетілген ағзалар үшін қай қоректік тізбек дұрыс? 

|| 

Даны три разных организма:


Кролик

Орел

Морковь

Какая пищевая цепочка правильна для указанных организмов?

*

A) сәбіз –» қоян –» бүркіт / морковь –» кролик –» орел

B) қоян –» сәбіз –» бүркіт / кролик –» морковь –» орел

C) қоян –» бүркіт –» сәбіз / кролик –» орел –» морковь

D) бүркіт –» сәбіз –» қоян / орел –» морковь –» кролик

E) сәбіз –» бүркіт –» қоян / морковь –» орел –» кролик

3 сұрақ || вопрос

Экожүйедегі абиотикалық және биотикалық факторлардың өзара әрекетін дәл сипаттайтын жауапты белгіле ||  Укажите правильный ответ, точно описывающий взаимодействие абиотических и биотических факторов в экосистеме

*

A) Абиотикалық факторлар биотикалық факторларға әсер етеді, бірақ биотикалық факторлар абиотикалық жағдайларды өзгерте алмайды. / Абиотические факторы оказывают влияние на биотические факторы, но биотические факторы не могут изменять абиотические условия.

B) Биотикалық факторлар абиотикалық факторларға мүлдем тәуелсіз, және олардың дамуы қоршаған орта жағдайларына тәуелсіз жүреді. / Биотические факторы полностью независимы от абиотических факторов, и их развитие происходит независимо от условий окружающей среды.

C) Абиотикалық факторлар экожүйеде қандай түрлердің мекендей алатынын анықтайды, бірақ биотикалық факторлар, мысалы, бәсекелестік пен жыртқыштық, түрлердің таралуына да әсер етуі мүмкін. / Абиотические факторы определяют, какие виды организмов могут обитать в экосистеме, однако биотические факторы, такие как конкуренция и хищничество, также могут влиять на распределение видов.

D) Өсімдіктер сияқты биотикалық факторлар климат пен топырақты қоса алғанда, барлық абиотикалық жағдайларды бақылайды және бейорганикалық ортамен өзара әрекеттеспейді. / Биотические факторы, такие как растения, контролируют все абиотические условия, включая климат и почву, без взаимодействия с неорганической средой.

Е) Биотикалық факторлар абиотикалық факторларға мүлдем тәуелді емес және олар абиотикалық ресурстарға әсер етпейді. / Биотические факторы абсолютно не зависят от абиотических факторов и не влияют на абиотические ресурсы.

4 сұрақ || вопрос

Тіршілік деңгейлерін ең кішісінен ең үлкеніне қарай дұрыс ретпен орналастырыңыз || Расположите уровни жизни в правильном порядке от самого маленького к самому большому

*

A) мүше, органелла, ұлпа, ағза, жасуша / орган, органелла, ткань, организм, клетка

B) ұлпа, жасуша, органелла, мүше, ағза / ткань, клетка, органелла, орган, организм

C) органелла, жасуша, ұлпа, мүше, ағза / органелла, клетка, ткань, орган, организм

D) жасуша, ұлпа, мүше, органелла, ағза / клетка, ткань, орган, органелла, организм

E) органелла, ұлпа, жасуша, мүше, ағза / органелла, ткань, клетка, орган, организм

5 сұрақ || вопрос

Қай өсімдіктің тұқымы да, тамырдың өткізгіш ұлпасы да (тасымалдау жүйесі) болмайды? || У какого растения нет ни семян, ни проводящей (транспортной системы) ткани?

*

A) Қарағай / Сосна

B) Лалагүл / Лилия

C) Мүк / Мох

D) Алма ағашы / Яблоня

E) Папоротник / Папоротник

6 сұрақ || вопрос

Органеллаларды қызметімен сәйкестендіріңіз:

Органеллалар:

1 - ядро

2 - хлоропластар

3 - хромопластар

Қызметтері:

i. жасыл түс береді

ii. қызыл, сары, қызғылт сары түстерді береді

iii. жасушаның басқару орталығы

||

Соотнесите органеллы с их функциями.

Органеллы:

1 - ядро

2 - хлоропласты

3 - хромопласты

Функции:

i. придают зеленый цвет

ii. придают красный, желтый, оранжевый цвета

iii. центр управления клеткой

*

A) 1-i, 2-ii, 3-iii

B) 1-iii, 2-ii, 3-i

C) 1-iii, 2-i, 3-ii

D) 1-ii, 2-i, 3-iii

E) 1-i, 2-iii, 3-ii

сұрақ || вопрос

Экологиялық сукцессия экожүйелердің уақыт өте келе өзгеретін және біртіндеп дамитын процесі. Кестеде экологиялық сукцессияның болуы мүмкін орындары көрсетілген. Дұрыс нұсқаны табыңыз ||

Экологическая сукцессия — это процесс постепенного изменения и развития экосистем с течением времени. В таблице указаны возможные места экологической сукцессии. Найдите правильный вариант

*

A

B

C

D

E

8 сұрақ || вопрос

Қышқыл өндіретін және тастарды топыраққа айналдыратын организм || Организм, который производит кислоту и превращает камни в почву

*

A) Мүк / Мох

B) Қына / Лишайник

C) Бал арасы / Пчела

D) Бұта / Кустарник

E) Қарағай / Сосна

9 сұрақ || вопрос

Барлық тірі организмдердің 96% төрт элементтен тұрады.

Қай элемент осы қатарға кірмейді? || 

Все живые организмы на 96% состоят из четырех элементов. 

Какой элемент не входит в этот ряд?

*

A) сутегі / водород

B) көміртегі / углерод

C) азот / азот

D) күміс / серебро

Е) оттегі / кислород

10 сұрақ || вопрос

Әрбір қоректік тізбектің немесе қоректік тордың негізінде фотосинтез немесе хемосинтез процестері арқылы бейорганикалық заттарды органикалық қосылыстарға айналдыратын организмдер … || В основе каждой пищевой цепи или пищевой сети находятся организмы, которые преобразуют неорганические вещества в органические соединения через процессы фотосинтеза или хемосинтеза

*

A) өндірушілер / производители

B) бастапқы тұтынушылар / первичные потребители

C) екінші реттік тұтынушылар / вторичные потребители

D) ыдыратушылар / редуцент

E) үшінші реттік тұтынушылар / третичные потребители

География

1 сұрақ||вопрос   

Бұл жануар эндемик.  Қай континенттікі || Данное животное – эндемик . Какого материка?

*

A) Оңтүстік Америка || Южная Америка

B) Аустралия || Австралия

C) Африка

D) Антарктида

E) Солтүстік Америка || Северная Америка

2 сұрақ||вопрос

0 градус ендік және 0 градус бойлық нүктесі орналасқан мұхит  || Точка 0 широты и  0 долготы находится в океане

*

A) Тынық || Тихом

B) Атлант || Атлантическом

C) Солтүстік Мұзды || Северном Ледовитом

D) Үнді || Индийском

E) ондай нүкте жоқ || такой точки нет

3 сұрақ||вопрос

2 минут ішінде бүкіл әлем бойынша саяхатты қандай материкте жасауға болады (батыс және шығыс жарты шарға барыңыз) || Кругосветное путешествие за 2 минуты можно сделать на каком материке ( побывать и в западном и восточном полушарии)

*

A) Оңтүстік Америка || Южная Америка

B) Аустралия || Австралия

C) Азия

D) Антарктида

E) Солтүстік Америка || Северная Америка

4 сұрақ||вопрос

 Қате мәлімдемені анықтаңыз || Определите  неправильное утверждение

*

A) Покровка өзеннің сол жағалауында орналасқан || Покровка стоит на левом берегу реки

B) Покровка өзеннің оң жағалауында орналасқан || Покровка стоит на правом берегу реки

C) Аралас типтегі орман || Лес смешанного типа

D) Картаның сол жағы - Батыс || Левая часть карты- запад

E) Картаның оң жағы-Шығыс || Правая часть карты- восток

5 сұрақ||вопрос  

Бір нүктедегі ең жоғары халық тығыздығы || Наибольшая плотность населения в точке

*

A) 1

B) 2

C) 3

D) 4

E) 5

6 сұрақ || вопрос  

Осы график бойынша анықтауға болады (қате жауапты таңдаңыз) || По данному графику можно определить ( выбрать неправильный ответ)

*

A) Ең жоғары температура сағат 14-те болды || Самая высокая температура была в 14 часов

B) Ең төменгі температура сағат 6-да болды || Самая низкая температура была в 6 часов

C) Күндізгі амплитуда - 7 градус || Дневная амплитуда составляет 7 градусов

D) Күндізгі амплитуда - 9 градус || Дневная амплитуда составляет 9 градусов

E) түнде ауа температурасы төмендейді || температура ночью будет падать

7 сұрақ||вопрос

 Осы екі материкті де шаймайтын мұхитты анықтаңыз ||

 Определите океан , который не омывает эти оба материка

*

A) Тыныш || Тихий

B) Атлант || Атлантический

C) Солтүстік Мұзды || Северный Ледовитый

D) Үнді || Индийский

E) мұндай мұхит жоқ || такого океана нет

8 сұрақ||вопрос 

Бұл құрылғы қалай аталады? || Этот прибор как называется?

*

A) курвиметр

B) спидометр

C) гигрометр

D) термометр

E) барометр

9 сұрақ||вопрос

Бұл ағаш арқылы көкжиек тұстарын қалай табуға болады? / Как с помощью данного дерева определить стороны света?

*

A) бұтақтар оңтүстік жағында көбірек || веток больше на южной стороне

B) бұтақтар батыс жағында көбірек || веток больше на западной стороне

C) бұтақтар шығыс жағында көбірек|| веток больше на восточной стороне

D) бұтақтар солтүстік жағында көбірек || веток больше на северной стороне

E) маңызды емес || не играет значения

10 сұрақ||вопрос

Сызбаны пайдаланып, дұрыс жауапты анықтаңыз  || Используя схему, определите правильный ответ

*

A) креолдар || креолы

B) метистер || метисы

C) мулаттар || мулаты

D) үндістер || индейцы

E) самбо

Физика

1 сұрақ || вопрос

*

A)

B)

C)

D)

E)

2 сұрақ || вопрос 

*

А) 70 Н

В) 80 Н

С) 50 Н

D) 60 Н

E) 45 Н

3 сұрақ || вопрос

*

A)

B)

C)

D)

E)

4 сұрақ || вопрос

 Екі бірдей ыдысқа күнбағыс майы және су құйылды. Осы ыдыстарды су толтырылған ваннаға қойған кезде суы бар ыдыс батып кетті де, ал күнбағыс майы құйылған ыдыс су бетінде қалқып жүрді. Неліктен? || В два одинаковых сосуда были налиты подсолнечное масло и вода. Когда эти сосуды помещены в ванну с водой, сосуд с водой утонул, а сосуд с подсолнечным маслом остался на поверхности. Почему?  

*

А) себебі сұйықтардың тығыздықтары әртүрлі / потому что жидкости имеют разную плотность

В) себебі сұйықтардың көлемі бірдей / потому что объемы жидкостей одинаковы

С) себебі сұйықтықтардың салмағы бірдей / потому что жидкости имеют одинаковый вес

D) себебі сұйықтардың көлемі әртүрлі / потому что объёмы жидкостей разные

E) себебі сұйықтықтардың тығыздығы бірдей / потому что жидкости имеют одинаковую плотность

5 сұрақ || вопрос

 Жанат пен Шәмші екі түрлі жолмен мектепке барады: Жанат тура жолмен, Шәмші айналма жолмен. Шәмшінің жолы 1,5 есе ұзын болса да, ол мектепке тез жетеді. Бұлай болуы мүмкінбе? || Жанат и Шәмші идут в школу разными путями: Жанат идет по прямой, а Шәмші по круговому маршруту. Хотя путь Шәмші в 1,5 раза длиннее, он все равно быстро добирается до школы. Как это возможно?  

*

А)

B)

C)

D)

E)

6 сұрақ || вопрос

*

А) ≈15,64 мин

В) ≈ 14,48 мин

С) ≈13,33 мин

D) ≈18,31 мин

E) ≈12,44 мин

7 сұрақ || вопрос

*

A)

B)

C)

D)

E)

8 сұрақ || вопрос

*

A)

B)

C)

D)

E)

9 сұрақ || вопрос 

Бала ұзындығы 50 м вагонның соңынан басына дейін барып қайтадан өз орнынан келді. Баланың вагонмен салыстырғандағы жылдамдығы 0,8 м/с. Егер бала поезд вагонының соңына жеткен кезде поезд 3,2 м/с жылдамдықпен қозғала бастаса, онда баланың алғашқы 100 с ішіндегі жермен салыстырғандағы жолын есептеңіз. || Ребенок прошел от конца вагона длиной 50 м до его начала и вернулся на свое место. Скорость ребенка относительно вагона составляет 0,8 м/с. Если поезд начинает двигаться со скоростью 3,2 м/с, когда ребенок доберется до конца вагона, каково расстояние, пройденное ребенком за первые 100 секунд относительно земли?  

*

А) 500 м

В) 340 м

С) 420 м

D) 450 м

E) 600 м

10 сұрақ || вопрос

Екі дос бір уақытта ауылдан 2,5 км жерде орналасқан ауылдағы дүкенге жол тартты. Оларда тек бір орындық велосипед бар. Достардың келісуі бойынша әуелі бірінші бала велосипедке мініп, сосын оны жолда қалдырып, жаяу жүрді, сосын екінші бала алдымен жаяу жүріп, велосипедке жеткенде оған отырып, жолдың қалған бөлігін велосипедпен жүріп өтті. Егер екі дос бір мезетте дүкеннің жанына жететін болса, олар жалпы үйден дүкенге дейін қанша уақытта жетті. Жаяу адамның жылдамдығы 4,2 км/сағ, ал велосипедте 18 км/сағ. || Два друга одновременно направились в магазин, который находится в 2,5 км от деревни. У них есть только один велосипед. По договоренности, сначала первый друг садится на велосипед, потом оставляет его и идет пешком, затем второй друг сначала идет пешком, а когда добирается до велосипеда, садится на него и проезжает оставшуюся часть пути. Если оба друга одновременно достигают магазина, сколько времени они потратили на путь от дома до магазина? Скорость пешехода — 4,2 км/ч, а скорость на велосипеде — 18 км/ч.

*

А) ≈56 минут

В) ≈44 минут

С) ≈50 минут

D) ≈36 минут

E) ≈48 минут

Химия

1 сұрақ  || вопрос

Жер үйлерде көбіне газ баллон қолданылады. Ол газдың аты – пропан. Пропан газы қызыл баллондарда сақталады және оны ас әзірлеуге қолданады.  Осы көрсетілген газдың формуласын белгіле: || В домах чаще всего используется газовый баллон. Название этого газа - пропан. Пропан хранится в красных баллонах и используется для приготовления пищи. Определите формулу этого газа: 

*

A)

B)

C)

D)

E)

2 сұрақ || вопрос. 

Отшашу қазіргі уақытта арнайы мерекелер мен туған күндерде болады. Көп мөлшерде ауаға отшашу тараса, ауаны ластайды. Қоршаған ортаға зияны тиеді. Отшашу кезіндегі процесс қандай реакцияға жатады: || Фейерверком в настоящее время пользуются в особые праздники и дни рождения. Если фейерверк распространяется по воздуху, то большое количество загрязняет воздух. И наносит вред окружающей среде. Какой реакции относится процесс во время фейерверка:

*

A) химиялық реакция || химическая реакция;

B) эндотермиялық реакция || эндотермическая реакция;

C) газ бөліне жүретін реакция || реакция с выделением газа;

D) экзотермиялық реакция || экзотермическая реакция;

E) жылу сіңіре жүретін реакция || реакция с поглощением теплоты.

3 сұрақ || вопрос.  

Плазма – заттың табиғатта кең тараған күйі. Күн, жұлдыздар, тұмандықтар плазмадан құралған. Плазма түрлеріне жататындар || Плазма - это широко распространенное в природе состояние вещества. Солнце, звезды, туманности состоят из плазмы. К типам плазмы относятся следующие перечисления:

*

A) су буы, мұз || пар воды, лед;

B) ауа – газдар қоспасы, тұман || воздух – смесь газов, туман;

C) поляр шұғыласы, найзағай || полярное сияние, молния;

D) найзағай, су буы || молния, пары воды;

E) мұз, поляр шұғыласы || лед, полярное сияние.

4 сұрақ || вопрос. 

Сауле бір стақан су құрамында қанша молекула бар екенін есептегісі келді. Авогадро тұрақтысын пайдаланды. Бір стақандағы судың көлемі 250 мл деп алды, судың тығыздығы 1г/мл. Қанша молекула болатынын тапты.  Ол: 

|| Сауле хотела подсчитать, сколько молекул содержится в стакане воды. Она попыталась вычислить число молекул с помощью числу Авогадро. Объем воды в стакане 250 мл, плотность воды 1 г/мл. Обнаружила, сколько молекул содержится в стакане воды:

*

A

B

C

D

E

5 сұрақ || вопрос.  

Адам организмін құрайтын ең маңызды элементтердің бірі ол – оттек, көміртек, сутек және азот. Адам салмағы 73 кг құрайтын болса, оның 70 кг осы аталған элементтер үлесіне тиесілі. Адам организміндегі ең көп таралған элементтер қатары: || Одним из важнейших элементов, составляющих организм человека, является кислород, углерод, водород и азот. Если человек весит 73 кг, то на его долю приходится 70 кг указанных элементов. Ряд наиболее распространенных элементов в организме человека:

*

A) кальций, күкірт || кальций, сера;

B) калий, натрий || калий, натрий;

C) хлор, калий || хлор, калий;

D) фосфор, темір || фосфор, железо;

E) кальций, фосфор || кальций, фосфор.

6 сұрақ || вопрос.   

Индикаторлар – қышқыл және сілті ерітінділерінен түсін өзгертетін заттар. Индикатордың лакмус, фенолфталейн, метилоранж сияқты түрлері бар. Неге лакмус мандарин, апельсин ерітіндісінде  - қызыл, ал сабынның сулы ерітіндісінде фенолфталейн таңқурай түске өзгереді? Қандай орта көрсететінін анықтаңыздар. || Индикаторы-вещества, меняющие цвет в кислотных и щелочных растворов. Существуют такие виды индикатора, как лакмусовая бумага, фенолфталейн, метилоранж. Почему лакмусовая бумага в растворе мандарина, апельсина показывает красный цвет, а в водном растворе мыла фенолфталейн меняется на малиновый цвет? Определите, какую среду показывают эти вещества.

*

A) лакмус қызыл түске боялса қышқылдық орта көрсетеді, фенолфталейн таңқурай түсті болса – сілтілік орта көрсетеді || если лакмусовая бумага красного цвета, то кислая среда, если фенолфталейн малинового цвета-щелочная среда;

B) лакмус қызыл түске боялса бейтарап орта көрсетеді, фенолфталейн таңқурай түсті болса – сілтілік орта көрсетеді || если лакмусовая бумага красного цвета указывает на нейтральную среду, если фенолфталейн малинового цвета-указывает на щелочную среду;

C) лакмус қызыл түске боялса қышқылдық орта көрсетеді, фенолфталейн таңқурай түсті болса – бейтарап орта көрсетеді || лакмусовая бумага красного цвета указывает на кислую среду, фенолфталейн малинового цвета-на нейтральную среду;

D) лакмус қызыл түске боялса қышқылдық орта көрсетеді, фенолфталейн таңқурай түсті болса – қышқылдық орта көрсетеді || если лакмусовая бумага красного цвета указывает на кислотную среду, если фенолфталейн малинового цвета-указывает на кислотную среду;

E) лакмус қызыл түске боялса сілтілік орта көрсетеді, фенолфталейн таңқурай түсті болса – қышқылдық орта көрсетеді || если лакмусовая бумага красного цвета, то щелочная среда, если фенолфталейн малинового цвета-кислая среда.

7 сұрақ || вопрос.   

Мұғалім Маратқа қауіпсіздік ережесін ескере отырып, натрий, мырыш, темір, алюминий, мыс металдар кесегін және сұйытылған тұз қышқылын берді. Марат келесі реакциялардың қайсысын дұрыс орындамады? || Учитель дал Марату кусок натрия, цинка, железа, алюминия, меди и разбавленную соляную кислоту с учетом правил безопасности. Какие из следующих реакций Марат выполнил неправильно?

*

A)

B)

C)

D)

E)

8 сұрақ || вопрос.    

Химиялық элементтердің периодтық жүйесін ашуға бірнеше ғалымдар еңбек сіңірді, жүйенің 500 жуық нұсқасы ұсынылды. Химиялық элементтердің ашылуына ат салысып, рекордсмен атанған ғалым: || Открытие периодической таблицы химических элементов было проведено несколькими учеными, было предложено около 500 вариантов системы. Ученый, участвовавший в открытии химических элементов и ставший рекордсменом:

*

A) Д.И.Менделеев;

B) Карл Шееле;

C) Дж.А.Ньюлендс;

D) И.В.Деберейнер;

E) М.В.Ломоносов.

9 сұрақ || вопрос.     

Қазіргі кезде заманауи көліктердің барлығында қауіпсіздік жастығы қолданылады. Ол жастық натрий мен азот қоспасынан тұрады. Бұл жаңалық 1980 жылдан бастап қолданыста. Натрий мен азот қоспасы қызған кезде қандай газ жастықты толтырады: || В настоящее время все современные автомобили используют подушки безопасности. Подушка состоит из смеси натрия и азота. Это открытие использовался с 1980 года. Какой газ наполняет подушку, когда смесь натрия и азота нагревается:

*

A) Натрий мен азот қоспасы қызған кезде азот газы бөлінеді || Когда смесь натрия и азота нагревается, выделяется газообразный азот;

B) Натрий мен азот қоспасы қызған кезде қосымша сутек газы бөлінеді || Когда смесь натрия и азота нагревается, выделяется дополнительный газообразный водород;

C) Натрий мен азот қоспасы қызған кезде тұз бөлінеді || Когда смесь натрия и азота нагревается, то выделяется соль;

D) Натрий мен азот қоспасы қызған қосалқы газдар бөлінеді || Смесь натрия и азота выделяет нагретые другие побочные газы;

E) Натрий мен азот қоспасы қызған кезде ауа газдар қоспасы бөлінеді || Когда смесь натрия и азота нагревается, то выделяется смесь газов воздуха.

10 сұрақ || вопрос.      

Дирижабль – арнайы газбен толтырылатын, ауада ұшатын үлкен құрылғы. 1937 жылы Гинденбург дирижаблі сутек газымен толтырылып, ол кейін апатқа ұшырады. Сол уақыттан бастап сутек газын  басқа жеңіл газбен алмастыру ұйғарылды. Ол газдың аты: || Дирижабль-это большое летающее на воздухе устройство, которое наполняется специальным газом. В 1937 году дирижабль Гинденбурга был заполнен водородным газом, который позже потерпел крушение. С тех пор было решено заменить газообразный водород другим легким газом. Этот газ называется:

*

A) Хсенон;

B) Криптон;

C) Аргон;

D) Неон;

E) Гелий.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!