Материалдар / Ақ шаш
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақ шаш

Материал туралы қысқаша түсінік
Ана туралы оқушыларға түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін:

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Василий Сухомлинский.

Ақ шаш.

Мұғалімнің аты-жөні:Әбдіғали Дина

Күні: 19 қазан,2017 жыл

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдағы білім

Ой қорыту: «Айгүлдің әңгімесі» мәтіні

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі Бағалау парақшасымен таныстыру

* Топтарға бөлу,ережені еске түсіру.

Picture 8

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

  • Ақ тілек. Әсем күлкі».

Көңіл – күйлеріңіз қалай?

Керемет! (Қолдарын көтереді)

Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?

Тамаша! ( Алақандарын шапалақтайды)

Ынтаңыз ше?

Ғажап! (Қолдарын көтереді).

Ендеше бастайық!

Бүгінгі көңіл-күйлеріңізді бет әлпеттеріңіз арқылы көрсетіңіздерші.







1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл кәмпиттер»



Жаңа білім

10 минут























































Ортасы

10 минут





Білу және түсіну Негізгі ойды анықта,түйін.

Ы.Алтынсарин. Бұл кім?

«Бала, бала, бала деп

Түнде шошып оянған.

Түн ұйқысын төрт бөліп,

Түнде бесік таянған. (Ана)

Дүниеде анаға жыр арнамаған жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, шығармасын арнамаған жазушы бар ма екен?

Ананы жырлаймын деп ақын тебіренсе, ана бейнесін мүсіндеймін деп суретші ойланды. «Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы – өмір сыйлайды ғой!» - деп тебіренеді Ғ.Мүсірепов. «Әлемде өзгермейтін үш-ақ зат бар, ол ананың ақ сүті, күннің нұры, сәбидің күлкісі» дейді орыс жазушысы М.Горкий. «Ананың тілі, ананың махаббаты, ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе! Па шіркін, ананың айналып-толғанғаны кімнің есінен кетеді!» - дейді Баубек Бұлқышев.

Сонымен ана дегеніміз – төзімділік пен адамгершііліктің тәңірісі.

  • Қазір Ана сөзінің мағынасын ашып алайық.

Ана тілі Ана Отан ана Жер ана

І-топ. «Ана тілі» деп неге айтамыз?

ІІ-топ. «Отан ана» деп неге айтылады?

ІІІ-топ. «Жер ана» деп неге айтылады?

Жалпы ана атаулыға тән, біріміздің анамызға ортақ оқулығымызда тамаша бір шығарма беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш» әңгімесі.

В.А.Сухомлинский Украина Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты ұстазы, жазушысы.

* Оқулықпен жұмыс. «Болжау» стратегиясы.

а) Балалардың алдына әңгімеден үзінді беру, яғни оны оқушылар ары қарай жалғастырып, оқиғаның немен аяқталғанын өз ойларымен жеткізеді.

ә) Оқулықтағы мәтінді оқып беру.

б) Мәтінді оқушылар ойымен салыстыру.

в) Сұрақ-жауап.

- Мәтінде негізгі ой қандай мәселеге құрылған ?

- Мишаның байқампаздығын қалай аңғардың?

«Рөлдегі оқушылар» әдісі

1-топ Баяндаушы ( 1-2 оқушы мәтін бойынша түсінгенін айту)

2-топ «Сұрақ-қоюшы» әдісі (мәтін бойынша сұрақтар қою)

3-топ « Іздеушілер» (мәтін кейіпкерлерін атау)

* «Екі жақты күнделік» стратегиясы.

1-топ. Мәтіннен өздеріңе әсер етіп, ойыңда қалған үзіндіні жаз.

Сұрақ: Анының жүрегі қай кезде ауырады? (бірденеге қапаланғанда, ренжігенде, уайымдағанда).

2-топ. Мишаның келесі сұрағына анасы не деп жауап берді деп ойлайсың, соны жаз.

Сұрақ: Ананың жүрегі қай кезде толқиды? (қуанғанда, шаттанғанда).

3-топ. «Ананың көңілі балада. Баланың көңілі далада» мақалының мәтінге қандай қатысы бар?

Қолдану Дәптермен жұмыс. Топтастыру стратегиясы.

1 топ – Дүниеде не қымбат? (Ана)

Ана неден қымбат? (Бәрінен)

«Бәрі» ұғымына не кіреді? (Ананың аялы алақаны, мейіріміне тең келер нәрсе жоқ. Ана біз үшін тіпті жалпақ дүниеден де қымбат).

2 топ – Анаға деген махаббат қай күннен басталады? (Құндақта жатқан кезден) Құндақта сөзін қалай түсінеміз? (Жөргекте жатқанда, нәсертелік шақ)

3-топ. Жылап, уанбай, шырылдағанда кімді іздейсің? (Ананы)

Уанбай сөзімен мағыналас қандай сөздер бар?

жұбанбай Уанбай жылай беру еш нәрсеге көнбеу





Оқулық,

мәтіндер.




Слайд көрсету.

Ана дүниеге жарық сыйлаушы ғана емес, бүгінгі таңда ана – жұмысшы, ана – ақын, ана – жазушы, ана – батыр, ана – әнші, ана – дәрігер, ана – депутат, ана – мұғалім, ғалым, ел басқарушы болып әр салада қызмет етуде.



























Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер





Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті. Мен қазақпын.


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

8 минут

Шығармашылық тапсырма:

1 топ. Шағын әңгіме жазу «Менің анам»

2 топ.Өлеңді аяқта

... .... сыйлаймын.

... .... тыңдаймын.

.... .... аламын,

.... .... боламын.

3 топ. Мәтіннің мазмұнына сай нақыл сөз, мақал-мәтел немесе шешендік сөз жаз.

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау


3 минут

Кері байланыс

2 минут

«Білім ағашы» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушылар

ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









« Серпілген сауал.» әдісі Мәтін бойынша сұрақтар қою.

  • Бүгінгі танысқан мәтіндеріңнен қандай түйінді ойға келдіңіздер?

  • Ендеше сабағымызды ақын – жазушылардың Ана туралы өлеңімен аяқтағалы отырмыз.

Анашым сен барда қартаймаймын!


Қызық қуып. Кеш келіп, есік қақтым,

Ұрыспадың, күтіп-ап мені бақтың.

Ұйықтамадың түнімен, айта алмаймын,

Анашым сен барда мен қартаймаймын.


Ауырмашы, мәңгі соқсын жүрегің,

Ұйқысыз қанша рет өтті түндерің.

Сүріңгенде күш беріп аяладың,

Қалайша сен барда мен қартаямын?


.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!