Жаңа
білім
10
минут
Ортасы
10
минут
|
Білу және түсіну Негізгі
ойды
анықта,түйін.
Ы.Алтынсарин. Бұл
кім?
«Бала, бала, бала
деп
Түнде шошып
оянған.
Түн ұйқысын төрт
бөліп,
Түнде бесік таянған.
(Ана)
Дүниеде анаға жыр арнамаған
жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, шығармасын арнамаған
жазушы бар ма екен?
Ананы жырлаймын деп ақын
тебіренсе, ана бейнесін мүсіндеймін деп суретші ойланды.
«Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі
асылдың асылы – өмір сыйлайды ғой!» - деп тебіренеді Ғ.Мүсірепов.
«Әлемде өзгермейтін үш-ақ зат бар, ол ананың ақ сүті, күннің нұры,
сәбидің күлкісі» дейді орыс жазушысы М.Горкий. «Ананың тілі, ананың
махаббаты, ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе! Па
шіркін, ананың айналып-толғанғаны кімнің есінен кетеді!» - дейді
Баубек Бұлқышев.
Сонымен ана дегеніміз –
төзімділік пен адамгершііліктің
тәңірісі.
Ана
тілі Ана Отан
ана Жер
ана
І-топ. «Ана тілі» деп неге
айтамыз?
ІІ-топ. «Отан ана» деп неге
айтылады?
ІІІ-топ. «Жер ана» деп неге
айтылады?
Жалпы ана атаулыға тән,
біріміздің анамызға ортақ оқулығымызда тамаша бір шығарма
беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш»
әңгімесі.
В.А.Сухомлинский Украина
Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты ұстазы,
жазушысы.
* Оқулықпен
жұмыс.
«Болжау»
стратегиясы.
а) Балалардың алдына әңгімеден
үзінді беру, яғни оны оқушылар ары қарай жалғастырып, оқиғаның
немен аяқталғанын өз ойларымен
жеткізеді.
ә) Оқулықтағы мәтінді оқып
беру.
б) Мәтінді оқушылар ойымен
салыстыру.
в)
Сұрақ-жауап.
- Мәтінде негізгі ой қандай
мәселеге құрылған ?
- Мишаның байқампаздығын қалай
аңғардың?
«Рөлдегі
оқушылар» әдісі
1-топ Баяндаушы ( 1-2 оқушы
мәтін бойынша түсінгенін
айту)
2-топ «Сұрақ-қоюшы» әдісі
(мәтін бойынша сұрақтар
қою)
3-топ « Іздеушілер» (мәтін
кейіпкерлерін атау)
*
«Екі жақты күнделік»
стратегиясы.
1-топ. Мәтіннен өздеріңе әсер етіп,
ойыңда қалған үзіндіні
жаз.
Сұрақ: Анының жүрегі қай кезде
ауырады? (бірденеге қапаланғанда, ренжігенде,
уайымдағанда).
2-топ. Мишаның келесі сұрағына анасы
не деп жауап берді деп ойлайсың, соны
жаз.
Сұрақ: Ананың жүрегі қай кезде
толқиды? (қуанғанда,
шаттанғанда).
3-топ. «Ананың көңілі балада. Баланың
көңілі далада» мақалының мәтінге қандай қатысы
бар?
Қолдану Дәптермен
жұмыс. Топтастыру
стратегиясы.
1
топ – Дүниеде не қымбат?
(Ана)
Ана неден қымбат?
(Бәрінен)
«Бәрі» ұғымына не кіреді?
(Ананың аялы алақаны, мейіріміне тең келер нәрсе жоқ. Ана біз үшін
тіпті жалпақ дүниеден де
қымбат).
2
топ – Анаға деген махаббат қай
күннен басталады? (Құндақта жатқан кезден) Құндақта сөзін қалай
түсінеміз? (Жөргекте жатқанда, нәсертелік
шақ)
3-топ. Жылап, уанбай, шырылдағанда
кімді іздейсің? (Ананы)
Уанбай сөзімен мағыналас
қандай сөздер бар?
жұбанбай Уанбай
жылай беру еш нәрсеге көнбеу
|
Оқулық,
мәтіндер.
Слайд
көрсету.
Ана дүниеге жарық сыйлаушы
ғана емес, бүгінгі таңда ана – жұмысшы, ана – ақын, ана – жазушы,
ана – батыр, ана – әнші, ана – дәрігер, ана – депутат, ана –
мұғалім, ғалым, ел басқарушы болып әр салада қызмет
етуде.
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен
берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз
жоспарыма
қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
« Серпілген
сауал.» әдісі Мәтін бойынша сұрақтар
қою.
Анашым сен барда
қартаймаймын!
Қызық қуып. Кеш
келіп, есік қақтым,
Ұрыспадың, күтіп-ап
мені бақтың.
Ұйықтамадың түнімен,
айта алмаймын,
Анашым сен барда мен
қартаймаймын.
Ауырмашы, мәңгі
соқсын жүрегің,
Ұйқысыз қанша рет
өтті түндерің.
Сүріңгенде күш беріп
аяладың,
Қалайша сен барда
мен қартаямын?
.
|