Материалдар / Ақиқат және жалған пікір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақиқат және жалған пікір

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақиқат және жалған пікір
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
1365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: математика

Мектеп: № 32 мектеп гимназия

Ортақ тақырып: Менің өлкемдегі өсімдіктер әлемі

Мұғалімнің аты: Сәулебек Т.Д.

Күні: 21.12.2017ж.


Сынып: 2 «Қ»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Ақиқат және жалған пікір

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.4.2.1. Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат

немесе жалған тұжырымдар құру

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: ақиқат немесе жалған тұжырымдар деген не екенін түсінеді. Жиын элементтерін таңдай алады. Жиын құра алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықтайды. Сызбаны толықтырып, есептерді шығарады.

Кейбір оқушылар орындай алады: ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрастырады.

Бағалау критерийлері

  1. Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды, ақиқат

немесе жалған тұжырымдар құрады.

  1. Жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды.



Тілдік мақсат

Оқушылар білу, түсіну, талдау барысында тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтайды. Және ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрастыра алады. Жиындарды бөліктерге бөледі және жиындардың қиылысуында тұрған элементтерді анықтайды.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Ақиқат пікір – истинное мнение - true opinion

Жалған пікір – ложное мнение - false opinion

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Дұрыс тұжырымдар (пікірлер) қалай аталады? (ақиқат пікір)

  2. Егер тұжырым (пікір) қате болса, ол қандай болғаны? (Жалған.)

  3. Тұжырымның ақиқат екенін қалай жазуға болады? (А бас əрпімен.)

  4. Тұжырымның жалған екенін қалай жазуға болады? бас əрпімен.)

Құндылықтарды дарыту

Өлкеміздегі өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану (өсімдіктер). Әдебиеттік оқу (өтірік өлеңдер).

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер.

Бастапқы білім

Топқа бөлу. Смарт-бейджигтер көмегімен топқа бөлінеді.

«Бір айналым сөйлесу»

  1. Біздің өлкемізде қандай өсімдіктер өседі?

  2. Өсімдіктер адамзатқа яғни тіршілікке не үшін қажет?

  3. Оларға қалай қамқорлық жасауымыз қажет?

  4. Дұрыс тұжырымдар (пікірлер) қалай аталады? (ақиқат пікір)

  5. Егер тұжырым (пікір) қате болса, ол қандай болғаны? (Жалған.)

  6. Тұжырымның ақиқат екенін қалай жазуға болады? (А бас əрпімен.)

  7. Тұжырымның жалған екенін қалай жазуға болады? (Ж бас əрпімен.)

Белсендіру. «Шындық пен өтірік» ойыны.

1-топ:

Алыстағы Марсқа, 
Бақа қашып кетіпті. 
Тасбақамен жарыста,
Қоян зорға жетіпті.

2-топ:

Көшеде түтін тұр,

Мұржасынан үй шығып.

Шатырға шықты қасық,

Үстелден құлады мысық.

3-топ:

Шыбындармен дос болып,

Айға ұштық бәріміз.

Айдан жүзім жинап –ап,

Күнге қондық қайта біз.

4-топ:

Еркелесем күлімдейтін

Ұрысқаны білінбейтін,

Маңдайымнан иіскеп менің

Құлыншағым күнім дейтін

Ол менің ақ анашым!

  • Бұл өлеңдер шындыққа жанаса ма? Неліктен?

/Оқушылар өз ойларын дәлелдейді./

Кері байланыс: «Шапалатайық!»

Қ. «Өте жақсы! Жақсы! Орташа!»

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі


ресурстар


Басы

Мақсат қою (проблемалық жағдаят).

  • Бүгінгі сабақта біз немен жұмыс істейтін боламыз?

  • Ақиқат жəне жалған тұжырымдарды анықтау жəне өз

тұжырымдарын құрастырамыз.


Үй тапсырмасы сұралады. 57 бет, №5.


Т. №1. Қай сурет үшін төмендегі пікірлер ақиқат не жалған екенін анықта. Кестені толтыр.

1-топ: Еңлікгүл

2-топ: Қызғалдақ

3-топ: Қарағай

4-топ: Сексеуіл

5-сурет – қайыңды сыныппен орындаймыз.


Пікірлер:

  1. Бұл – ағаш.

  2. Ол – мәңгі жасыл өсімдік.

  3. Ол тауда өседі.

  4. Ол құмда өспейді.

  5. Бұл – гүл.


1-сурет

2-сурет

3-сурет

4-сурет

5-сурет

1-пікір






2-пікір






3-пікір






4-пікір






5-пікір






Дескриптор:

  1. Ақиқат пікірлерді таба алады.

  2. Жалған пікірлерді таба алады.

Кері байланыс: «Шапалақтайық!»

Қ. «Өте жақсы! Жақсы! Орташа!»











Дәптер. Суреттер.







































Ортасы



























































































































































































Соңы













Т. №2. Сызбаны толықтырып, есептерді шығар.

1,4 -топ: а) Ботаника бағына 24 бірінші сынып, олардан 18-і артық екінші сынып оқушылары келді. Ботаника бағына барлығы неше оқушы келді?

Шешуі: (24+18)+24=66

Жауабы: барлығы 66 оқушы келді.



2-топ: ә) Ботаника бағындағы топсеруен 1 сағат 30 минутқа созылды. Оның 30 минуты жетекшінің әңгімесіне, 25 минуты – гүлзарларды көруге, ал қалған уақыт бақ ішін аралауға кетті. Ботаника бағын аралауға қанша уақыт кетті?

Шешуі: (90-30)-25=35

Жауабы: бақ ішін аралауға 35 минут кетті.



3-топ: б) Саябақта 16 адам серуендеп жүрді. Содан соң тағы 9 қыз және 12 ұл келді. Саябақта барлығы неше адам серуендеп жүр?

Шешуі: (16+9)+12=37

Жауабы: барлығы 37 адам серуендеп жүр.



Дескриптор:

  1. Сызбаны қажетті деректермен толықтырады.

  2. Есептерді екі амалмен өрнектейді.

  3. Есептердің мәнін дұрыс анықтайды.

Кері байланыс: «Шапалақтайық!»

Қ. «Өте жақсы! Жақсы! Орташа!»



Ө. «Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі.

Сыныптың әр бұрышына мұғалім «ақиқат», «жалған» деген сөздерді іліп қояды, оқушылардың қолдарына пікірлер жазылған парақтар беріледі. Берілген пікірлердің ақиқат немесе жалғандығын анықтап, тиісті орнына жабыстырады.



Дескриптор:

  1. Пікірдің ақиқат/жалған екенін анықтайды.

  2. Өз ойын дәлелдеп жазады.

Кері байланыс: «Шапалақтайық!»

Қ. «Өте жақсы! Жақсы! Орташа!»



Т. №3. Сандар жазылған карточкаларды 3 жиынға бөл. Жиындарға атау бер.



14 12 33 35 78 39

100 200 300 400 500

1 3 2 7 5 6 9











Бірліктер жиыны Ондықтар жиыны Жүздіктер жиыны

  • Екі жиынның қандай элементтері жиындардың қиылысқан бөлігінде болатынын анықта.

Дескриптор:

  1. Сандар жиынын 3 жиынға бөледі.

  2. Жиындарға атау береді.

  3. Жиын элементтерінің санын есептейді.

  4. Екі жиынның қандай элементтері жиындардың қиылысқан бөлігінде болатынын анықтайды.

Кері байланыс: «Шапалақтайық!»

Қ. «Өте жақсы! Жақсы! Орташа!»

Сергіту сәті. «Теріске шығару» ойыны

Отырыңдар. (Тұрады)

Қолдарыңды көтеріңдер. (Көтермейді)

Отырмаңдар. (Отырады)

Еңкейіңдер. (Еңкеймейді)

Оң қолдарыңды көтермеңдер. (Көтереді)

Сол қолдарыңды көтеріңдер. (Көтермейді)

Артқы партаға бұрылыңдар.


Ө. №4. Тиімді тәсілмен есепте.

15+12+35=62

23+17+45=85

(34+25)-14=45

(38+26)-16=48

Дескриптор:

  1. Бірінші өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді.

  2. Екінші өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді.

  3. Үшінші өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді.

  4. Төртінші өрнектерді тиімді тәсілмен есептейді.

Кері байланыс: «Шапалақтайық!»

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!