Әдебиеттік оқу |
|
|
Сабақтың атауы | Әмірхан Абдуллин. Ақкөл жағасында |
Сілтеме | Әдебиеттік оқу 4 сынып оқулығы |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Оқушыларға Әмірхан Абдуллиннің «Ақкөл жағасында» атты шығармасы бойынша Ахмет Байтұрсынұлы өмірімен таныстыру. Мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Туған елі, туған тілі туралы түсініктерін кеңейту |
Сабақтың жабдығы | Оқулық,тақырыпқа сай суреттер |
Психологиялық ахуал | Қазақ тілім, өз тілім, ана тілім,Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.Қастерлейді ұл қызың мәнгі сені,Болашағым, бақытым дара тілім. | Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
Үй тапсырмасы | С.Бегалин. Қырдың жас түлегі1. Шығарма кім туралы?2. Анатолийдің жасағаны дұрыс па?3.Шоқан бұл шығармада кім болған?4.«Қорқарың бар қораға кірме» дегенді қалай түсінесің? |
Қызығушылықты ояту
| Жұмбақ шешу:Бір нәрсе қанаты бар ұшпас биік,Сонда да жүрмейді екен жерге тиіп.Арасын жер мен көктің өрт алса да,Кетпейді ешбір жері отқа күйіп. (Балық)Балық қайда мекендейді?Балықтың қандай түрлері бар? (Ақбалық, шортан, алабұға, көлтабан, сазан,жайын т.б) |
Мағынаны тану
| Автор туралы қысқаша мәліметӘ.Абдуллин Торғай селосы Жанкелдин ауданының тумасы, газет редакторы болып қызмет атқарған зейнеткер. А.Байтұрсынұлы – аса ірі ғалым, қазақ тіл білімінің негізін қалаушы, ақын, аудармашы, ұстаз, әдебиет зерттеушісі, мемлекет қайраткері, ағартушы, күрескер. Ол 1873 жылы Торғай облысында Ақкөл ауылында туған. Орыс ақыны И.Крыловтың мысалдарын аударып, «Қырық мысал» деген атпен 1909 жылы Петербургте кітап боп басылып шыққан. Қазақ әліппесі «Әліпби» 1921 жылы шыққан. «Тіл құралы» атты 3 бөлімнен тұратын еңбегі бар.Оқулықпен жұмыс:-Мұғалімнің оқуы -Оқушыларға тізбектей оқыту-Жекелеген сұрақтар:І топ1. Әңгімеде кім туралы?2. Балалар Ахмет Байтұрсынұлын қалай қарсы алды? ІІ топ3. Ақкөл жағасындағы балалар не істеді?4. АхметБайтұрсынұлы неге риза болды? ІІІ топ5. А.Байтұрсыновтыңсөйлегенсөзінен, іс-әрекетіненқандайадамекенінбайқадыңдар?6. Неге бұләңгіме “Ақкөлжағасында” депаталады? |
Сергіту сәті | Секем ап бір дауыстан,Қанша болды сөресі?Безектеп бес сауысқан,Үш үкі үркіп ұшты,Тасқа құлап түсіпті.Жарда жеті жапалақ,Отырғанда қатарлап,Топ тоғыз тоқылдақ,Қарғып кеткен топырлап.Сөйтіп қызық іс болды,Бәрі қанша құс болды? (5+3+7+9=24) | Оқушылардың бойын сергіту |
Ой толғаныс
| Дәптермен жұмыс:Сызбаны толықтырып жаз |
Үй тапсырмасы | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Журналға қою | Күнделікке қою |