Материалдар / "Ақпаратты қорғау .Вирусқа қарсы программалар" 6 - сынып

"Ақпаратты қорғау .Вирусқа қарсы программалар" 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпаратты қорғау .Вирусқа қарсы программалар" 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2018
539
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕРМектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіКүні: «____» ______ 201Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы№ 4Ақпаратты қорғау .Вирусқа қарсы программалар
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: Компьютердің қалай зақымдануы мүмкін жолдарымен танысады, және білімдері қалыптасады. Басым бөлігі: Вирусқа қарсы программалардың талаптары мен ережелерін меңгереді.Кейбір оқушылар :Ақпаратты қорғаудағы қауіпсіздік ережелерін шынайы өмірде пайдалана алады.
Бағалау критерийі
  • Ақпарат қауіпсіздігін біледі.
  • Ақпарат қорғау ұғымын анықтайды.
  • Ақпарат санаттарын анықтайтын сөздерді толық емес сөйлемдерді толықтыруда қолданады.
  • Ақпаратты қорғаудың техникалық құрылғыларын айырып таниды
  • Тілдік мақсаттарОқушылар ақпаратты қорғау қажеттілігін түсіндіреді және оны қамтамасыз ету жолдарын сипаттап ашып бере алады.Негізгі сөздер мен тіркестер:



    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • DVD-ROM
  • АНТИВИРУС
  • WINDOWS
  • Құндылықтарға баулуКомпьютерде жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік ережелерін сақтауды үйрене отырып, сол ережелерді үнемі жауапкершілікпен қолдануға баулу. Алған білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.
    Пәнаралық байланысМатематикка ағылшын тілі , орыс тілі.
    Алдыңғы білімАқпараттың қасиеттері.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    5 мин
    Ұйымдастыру кезеңіСергіту сәті: Шаттық шеңберін құру. Топқа бөлу:Оқушылар ортадағы кеспе қағаздарын алады. Кеспелерде ағылшын және қазақ тілінде жазылған компьютер құрылғыларының аттары берілген. Алған кеспедегі құрылғы аттарын оқып, қазақ тілінде оқығандар бір топқа, ағылшын тілінде оқығандар бір топқа бірігеді.1 топ «Модем»2 топ «Желі»«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар, Ақпараттық қасиеттердің қандай түрлері бар т.б. сұрақтар.

    Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары

    Сабақтың ортасы







    30 мин





















    Жаңа тақырыпОқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Ақпаратты қорғау .Вирусқа қарсы программалар». Осыдан соң Компьютерде жұмыс істеу барысында ескерілетін қауіпсіздік ережелерімен танысады.Жаңа тақырыпты «Кейс стади» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. «Кейс стади» әдісі-өз бетінше ойлау қабілетін және шешім қабылдау дағдыларын көрсетуге мүмкіндік беретін мәселелі сипаттағы сұрақтарды топпен талдау әдісі.1-топқа: Ақпаратты қорғау деген не ?2-топқа: Вирусқа қарсы программалар деген не? деген сияқты сұрақтарға жауап береді . Топтар тапсырманы топпен талқылап, түсіндіреді. «Ой қозғау » әдісі бойынша мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны анықтау Әр бір топ тапсырмалардың жауабын тапқандығын қол көтеру арқылы білдіреді. Әрбір дұрыс жауапқа топ «5»баллдық көрсеткішпен бағаланып отырады. Бұл тапсырма оқушыларды , шапшаңдыққа және бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелейді. «Сергіту сәті» кезінде ән тыңдау арқылы көзге арналған жаттығуларды жасатамын. Оқушыларды слайдтағы жаттығуларды ретімен орындату арқылы сергітіп аламын.Қорытындылау: Тест тапсырмасы. Тест тапсырмасын электронды түрде тапсырады. Тест нәтижесі оқушыға тапсырма соңында бірден көрсетіледі. ADSoft Tester-де жасалған тест тапсырмасын тапсырып, бағдаршам арқылы бағаланады бағаланады.Қалыптастырушы бағалау «Миға шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын беремінДискрептор
  • Компьютердің қалай зақымдануы мүмкін жолдарымен танысады, және білімдері қалыптасады.
  • Вирусқа қарсы программалардың талаптары мен ережелерін меңгереді.
  • Ақпаратты қорғаудағы қауіпсіздік ережелерін шынайы өмірде пайдалана алады.
  • КомпьютерОқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары









    Интерактивті тақта







    КомпьютерОқулық,Жұмыс дәптерлері









    Сабақтың соңы5мин «Ақпаратты сүзу» әдісі бойынша бүгінгі сабақта өтілген ең маңызды сөздерді «тұғырыққа» орналастыру қажет, ал маңызы азырақ сөздер құбырда сүзіліп қалуы тиіс. Үйге тапсырма: Оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды аяқтап келу.Информатика оқулығы
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»


    Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін. Ресурстарды интернеттен және оқулықтан, әртүрлі дидактикалық материалдардан жинақтаймын. Барлық оқушылар компьютердегі деректерді қалай қорғауға болатынын біледі. Бірақ Ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу кезінде қателеседі, сол себепті ол оқушыларға әрбір қадамды түсінуге көмектесемін. Кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындайды. Мұндай оқушыларға күрделірек тапсырма беремінҚабілеті жоғары оқушылар:
  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;
  • Сабақ барысындағы «Кейс стади» әдісі арқылы оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.
  • Практикалық жұмыстың қабілеті жоғары оқушыларға арналған екі нұсқасы бар, таңдау құқығына ие.
  • Қабілеті орта оқушылар:
  • Мәтін оқудағы «Ой қозғау» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;
  • Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі;
  • Орта деңгейдегі тапсырма ұсынылады. (Тапсырма мазмұны бір, орындау уақытына қарай ықшамдалған, бірақ оқушының таңдау құқығы бар)
  • Қабілеті төмен оқушылар:
  • Деңгейлік сұрақтар;
  • Мұғалімнің қолдауы;


  • Сабақ барысында оқушылар өзін өзі бағалайды.Топпен бағалайды











  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;
  • Жұппен бағалау жүргізеді;
  • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;




  • Дербес компьютерді пайдалану барысындағы қауіпсіздік ережесін сақтау.Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?.
    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2:


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ