|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№3. Ақпараттың қасиеттері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді. Басым бөлігі: Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді. Кейбір оқушылар : Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін салыстыра алады. 2.Берілген кесте арқылы ақпаратты кодтап, сөздерді басқа тілге түрлендіред. 3.Әлемнің ақпараттық бейнесін түйіндейді. Ақпарат қасиетін сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ақпараттың ережелерін және сөздердің мәнін ашып бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды, кіріктірілген оқу бағдарламасынан құндылықтарды және қарым – қатынас жасауды дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика , ағылшын тілі , орыс тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Әлемнің ақпараттық көрінісі ? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1. Ұйымдастыру а) оқушылармен сәлемдесу; ә) сыныпқа жағымды ахуал туғызу; б) «Сөзімді аяқта» әдісі арқлы, оқушыларға «ақпарат» сөзін береді, оқушылар сол сөзге ой қосу арқылы оқиға құрастырады Оқушыларды смайликтер арқылы 3 топқа бөліп отырғызамын.
«Жаңгақ» әдісі арқылы үй тапсырмасы жеке сұраймын.
|
Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин |
Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат былай бөлінеді 2. Жаңа тақырыпқа кіріспе «Ой қозғау» әдісі
Шығу обылысына қарай ақпарат мынадай болады
4.Тапсырма таратылады. 1. Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасайды.
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары
ІІ деңгей тапсырмалары Төмендегі сөздерді пайдаланып, кестені толықтырыңыз: адекваттық қасиеті, толықтық қасиеті, қатынау мүмкіндігі қасиеті, эргономдық қасиеті, өзектілік (дәл уақыттылық) қасиеті, объектілік және субъектілік қасиеті, ақиқаттық қасиеті
Қалыптастырушы бағалау «Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін Дискрептор
|
Компьютер Оқулық, жұмыс дәптерлері Оқу құралдары Интерактивті тақта Компьютер Оқулық, Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақ соңында оқушылар «Табыс сатысы» әдісін пайдаланып, кері байланыс жасады.
Үй тапсырмасы Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді: |
Информатика оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, Қабілеті жоғары оқушылар:
|
|
Сергіту сәттері. Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1: 2: |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып
"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№3. Ақпараттың қасиеттері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді. Басым бөлігі: Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді. Кейбір оқушылар : Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін салыстыра алады. 2.Берілген кесте арқылы ақпаратты кодтап, сөздерді басқа тілге түрлендіред. 3.Әлемнің ақпараттық бейнесін түйіндейді. Ақпарат қасиетін сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ақпараттың ережелерін және сөздердің мәнін ашып бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды, кіріктірілген оқу бағдарламасынан құндылықтарды және қарым – қатынас жасауды дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика , ағылшын тілі , орыс тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Әлемнің ақпараттық көрінісі ? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1. Ұйымдастыру а) оқушылармен сәлемдесу; ә) сыныпқа жағымды ахуал туғызу; б) «Сөзімді аяқта» әдісі арқлы, оқушыларға «ақпарат» сөзін береді, оқушылар сол сөзге ой қосу арқылы оқиға құрастырады Оқушыларды смайликтер арқылы 3 топқа бөліп отырғызамын.
«Жаңгақ» әдісі арқылы үй тапсырмасы жеке сұраймын.
|
Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин |
Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат былай бөлінеді 2. Жаңа тақырыпқа кіріспе «Ой қозғау» әдісі
Шығу обылысына қарай ақпарат мынадай болады
4.Тапсырма таратылады. 1. Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасайды.
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары
ІІ деңгей тапсырмалары Төмендегі сөздерді пайдаланып, кестені толықтырыңыз: адекваттық қасиеті, толықтық қасиеті, қатынау мүмкіндігі қасиеті, эргономдық қасиеті, өзектілік (дәл уақыттылық) қасиеті, объектілік және субъектілік қасиеті, ақиқаттық қасиеті
Қалыптастырушы бағалау «Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін Дискрептор
|
Компьютер Оқулық, жұмыс дәптерлері Оқу құралдары Интерактивті тақта Компьютер Оқулық, Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақ соңында оқушылар «Табыс сатысы» әдісін пайдаланып, кері байланыс жасады.
Үй тапсырмасы Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді: |
Информатика оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, Қабілеті жоғары оқушылар:
|
|
Сергіту сәттері. Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1: 2: |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














