"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР

Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

3. Ақпараттың қасиеттері

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

Басым бөлігі: Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

Кейбір оқушылар : Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани

Бағалау критерийі

1.Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін салыстыра алады. 2.Берілген кесте арқылы ақпаратты кодтап, сөздерді басқа тілге түрлендіред. 3.Әлемнің ақпараттық бейнесін түйіндейді. Ақпарат қасиетін сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар ақпараттың ережелерін және сөздердің мәнін ашып бере алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Compitor-есептеуіш машина

  • Принтер-баспа

Құндылықтарға баулу

Тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды, кіріктірілген оқу бағдарламасынан құндылықтарды және қарым – қатынас жасауды дамыту.

Пәнаралық байланыс

математика , ағылшын тілі , орыс тілі.

Алдыңғы білім

Әлемнің ақпараттық көрінісі ?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



5 мин

1. Ұйымдастыру

а) оқушылармен сәлемдесу;

ә) сыныпқа жағымды ахуал туғызу;

б) «Сөзімді аяқта» әдісі арқлы, оқушыларға «ақпарат» сөзін береді, оқушылар сол сөзге ой қосу арқылы оқиға құрастырады

Оқушыларды смайликтер арқылы 3 топқа бөліп отырғызамын.

Бағалау парақшаларын таратамын.

«Жаңгақ» әдісі арқылы үй тапсырмасы жеке сұраймын.

  • Ақпарат деген не?

  • Ақпараттың қандай түрлері бар?

  • Ақпараттың өлшем бірлігі қандай?

  • Бит деген не?

  • Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады?


Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары


Сабақтың ортасы







30мин







Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат былай бөлінеді

2. Жаңа тақырыпқа кіріспе

«Ой қозғау» әдісі

Жаңа сабаққа өту. «Тармақталу» әдісі бойынша жаңа сабақ бастаймын.

Шығу обылысына қарай ақпарат мынадай болады

4.Тапсырма таратылады.

1. Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасайды.

Ақпараттың қасиеттері

Ақпаратты түрлері

Ақпараттық үдерістер




Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

  1. Ақпарат дегеніміз не?

  2. Шығу облысына қарай ақпарат түрлері

  3. Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлері

  4. Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлері

  5. Ақпараттың сыртқы қасиеттерін ата.

  6. Ақпараттың ішкі қасиеттерін ата.

ІІ деңгей тапсырмалары

Төмендегі сөздерді пайдаланып, кестені толықтырыңыз:

адекваттық қасиеті, толықтық қасиеті, қатынау мүмкіндігі қасиеті, эргономдық қасиеті, өзектілік (дәл уақыттылық) қасиеті, объектілік және субъектілік қасиеті, ақиқаттық қасиеті


Ақпарат қасиеті

Анықтама


ақпараттың жеке көзқарастар м
н талқылаудан тәуелсіздігін анықтай
ын қасиеті


ақпараттың объектіні немесе үрдісті толық мінездеу қасиеті


ақпараттық ағымдық уақыт мезетіне сәйкестік дәрежесін анықтайтын қасиеті


ақпаратта жасырын қателіктердің болмауы қасиеті


пайдаланушының ақпар
тты алу мүмкіндігі дәрежесін анықта
тын қасиеті


ақпараттың өзі бейнелейтін объектіге немесе құбылысқа, үрдіске бірмәнді сәйкестігін анықтайтын қасиеті


белгілі қолданушы үшін ақпараттың пішімі мен көлемінің ыңғайлылық дәрежесін көрсететін қасиеті


Қалыптастырушы бағалау

«Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін

Дискрептор

  • Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

  • Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

  • Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани

Компьютер

Оқулық,

жұмыс дәптерлері

Оқу құралдары






Интерактивті тақта Компьютер

Оқулық,

Жұмыс дәптерлері






Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соңында оқушылар «Табыс сатысы» әдісін пайдаланып, кері байланыс жасады.

  • Мен түсіндім;

  • Мен жақсы түсінбедім;

  • Мен мүлдем түсінбедім;

Үй тапсырмасы

Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді:

Информатика оқулығы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»

Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып,

Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

  • Ынталандыру, қолдау көрсету.

  • Оқушылар өзара бағалайды.

  • Топ басшы бағалайды.

  • «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын.

Сергіту сәттері. Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2018
800
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі