Материалдар / "Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпараттың қасиеттері " 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
685
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР

Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

3. Ақпараттың қасиеттері

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

Басым бөлігі: Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

Кейбір оқушылар : Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани

Бағалау критерийі

1.Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін салыстыра алады. 2.Берілген кесте арқылы ақпаратты кодтап, сөздерді басқа тілге түрлендіред. 3.Әлемнің ақпараттық бейнесін түйіндейді. Ақпарат қасиетін сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар ақпараттың ережелерін және сөздердің мәнін ашып бере алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Compitor-есептеуіш машина

  • Принтер-баспа

Құндылықтарға баулу

Тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды, кіріктірілген оқу бағдарламасынан құндылықтарды және қарым – қатынас жасауды дамыту.

Пәнаралық байланыс

математика , ағылшын тілі , орыс тілі.

Алдыңғы білім

Әлемнің ақпараттық көрінісі ?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



5 мин

1. Ұйымдастыру

а) оқушылармен сәлемдесу;

ә) сыныпқа жағымды ахуал туғызу;

б) «Сөзімді аяқта» әдісі арқлы, оқушыларға «ақпарат» сөзін береді, оқушылар сол сөзге ой қосу арқылы оқиға құрастырады

Оқушыларды смайликтер арқылы 3 топқа бөліп отырғызамын.

Бағалау парақшаларын таратамын.

«Жаңгақ» әдісі арқылы үй тапсырмасы жеке сұраймын.

  • Ақпарат деген не?

  • Ақпараттың қандай түрлері бар?

  • Ақпараттың өлшем бірлігі қандай?

  • Бит деген не?

  • Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады?


Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары


Сабақтың ортасы







30мин







Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат былай бөлінеді

2. Жаңа тақырыпқа кіріспе

«Ой қозғау» әдісі

Жаңа сабаққа өту. «Тармақталу» әдісі бойынша жаңа сабақ бастаймын.

Шығу обылысына қарай ақпарат мынадай болады

4.Тапсырма таратылады.

1. Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды жасайды.

Ақпараттың қасиеттері

Ақпаратты түрлері

Ақпараттық үдерістер




Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

  1. Ақпарат дегеніміз не?

  2. Шығу облысына қарай ақпарат түрлері

  3. Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлері

  4. Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлері

  5. Ақпараттың сыртқы қасиеттерін ата.

  6. Ақпараттың ішкі қасиеттерін ата.

ІІ деңгей тапсырмалары

Төмендегі сөздерді пайдаланып, кестені толықтырыңыз:

адекваттық қасиеті, толықтық қасиеті, қатынау мүмкіндігі қасиеті, эргономдық қасиеті, өзектілік (дәл уақыттылық) қасиеті, объектілік және субъектілік қасиеті, ақиқаттық қасиеті


Ақпарат қасиеті

Анықтама


ақпараттың жеке көзқарастар м
н талқылаудан тәуелсіздігін анықтай
ын қасиеті


ақпараттың объектіні немесе үрдісті толық мінездеу қасиеті


ақпараттық ағымдық уақыт мезетіне сәйкестік дәрежесін анықтайтын қасиеті


ақпаратта жасырын қателіктердің болмауы қасиеті


пайдаланушының ақпар
тты алу мүмкіндігі дәрежесін анықта
тын қасиеті


ақпараттың өзі бейнелейтін объектіге немесе құбылысқа, үрдіске бірмәнді сәйкестігін анықтайтын қасиеті


белгілі қолданушы үшін ақпараттың пішімі мен көлемінің ыңғайлылық дәрежесін көрсететін қасиеті


Қалыптастырушы бағалау

«Ой қозғау» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін

Дискрептор

  • Шығу облысына қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

  • Беру және қабылдау әдістеріне қарай ақпарат түрлерін түсінеді.

  • Аналогтік және үзілісті ақпарат түрлерін айырып тани

Компьютер

Оқулық,

жұмыс дәптерлері

Оқу құралдары






Интерактивті тақта Компьютер

Оқулық,

Жұмыс дәптерлері






Сабақтың соңы

5мин

Сабақ соңында оқушылар «Табыс сатысы» әдісін пайдаланып, кері байланыс жасады.

  • Мен түсіндім;

  • Мен жақсы түсінбедім;

  • Мен мүлдем түсінбедім;

Үй тапсырмасы

Сабақ соныңда оқушылар рефлексия жүргізеді:

Информатика оқулығы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»

Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып,

Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

  • Ынталандыру, қолдау көрсету.

  • Оқушылар өзара бағалайды.

  • Топ басшы бағалайды.

  • «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын.

Сергіту сәттері. Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!