Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпараттық коммуникациялардың жоғары деңгейде даму жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақпараттық коммуникацияның даму жолдары
«ХХІ ғасыр – ақпараттандыру ғасыры» болғандықтан бүгінгі таңда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды құзыреттілігін арттырып, пайдаланудың маңызы зор. Қазіргі кезде оқушыны белгілі бір біліммен ғана қамтамасыз ету жеткіліксіз. Оқушының өз бетінше білім алуына, ізденуіне көп мән берілуі тиіс. Олардың кәсіптік білім алуымен қатар ізденімпаз, тапқыр, ой-өрісі жоғары, өз пікірін ашық білдіретін, жаңашыл ұрпақ етіп тәрбиелеу керек. Білімді ақпараттандыру күрделі де көп қырлы үдеріс болып табылады, оның сәтті жүзеге асуы білім мекемелерін компьютерлендіруге ғана емес, білім беруді ақпараттандыруды қамтамасыз ету әдістемесіне, ғылым мен тәжірибенің өзара байланысына да тәуелді. Бүгінгі заман талабы – қоғамның дамуымен бірге болашақ жастарды жаңашылдыққа, іздемпаздыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Осы аталғандарды іске асыру үшін сабақта ақпараттық-коммуникативтік технологияларды құзыреттілігін арттырып, пайдалану маңызды болмақ.
Жалпы
ақпараттық-коммуникативтік технологияға тоқталатын болсақ,
коммуникация – ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен
механизмдерін және оларды жазып жинақтап жеткізу құрылғыларын
қамтитын жалпы ұғым, ал оқытудың ақпараттық технологиясы – қазіргі
компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және
тасымалдау істерін қамтамасыз ету, білімді бүгінгі заман талабына
сай жаңаша, ұтымды және тиімді түрде оқырманның санасына жеткізе
білу, педагогикалық іс-әрекетке өзгеріс енгізу, білімді қабылдау,
білім сапасын бағалау, оқу-тәрбие үрдісінде оқушының жеке тұлға
ретінде жан-жақты қалыптасуы үшін жаңашылдық енгізу деп түсінуге
болады. Ақпараттық-коммуникативтік технология арқылы жалпы оқыту
үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық
болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен
анықталады.
Ақпараттық-коммуникативтік
технологияларды пайдалану арқылы мұғалім оқушының интелектуалдық,
рухани азаматтық және басқа да адами келбетінің қалыптастыруына игі
әсерін тигізеді.
II. Негізгі бөлім
«Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» деп Ж. Аймауытов айтқандай әр сабақты жаңаша түрде өтуге ұмтылу қажеттігі туындайды.
Менің проблемалық тақырыбым- Ақпараттық – коммуникациялық технологияның теориялық негіздері.
Негізгі көздейтін мақсатым:
-
Жаңа технологияны кеңінен қолдана отырып, оқушылардың өз бетімен жұмыстануын дағдыландыру
-
Теориялық білімді тәжірибе жүзінде пайдалана білуге үйрету
-
Оқушылардың компьютерлік іскерлігін дамыту
Міндеттері:
-
Oқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойлау дағдыларын қалыптастыру
-
Оқушылардың өз бетімен білім алуына көмектесу
Күтілетін нәтиже:
-
Қызығушылықты оятады
-
Сабақ беру әдісі өзгереді
-
Оқушылар ізденуге үйренеді
-
Уақыт тиімді пайдаланылады
-
Оқушылардың даму деңгейін үнемі бақылап отырамыз
-
Тыңдау, жазу, сөйлеу, оқу біліктіліктері артады.
1.1Олай
болса:
1. Ақпараттық – коммуникативтік технологиялар
дегеніміз не?
2. АКТ — ның мүмкіндіктері
қандай?
3. Білім беруді ақпараттандыру үрдісі қалай
жүзеге асуда? – деген сауалдар әрқайсысымызды, ұстаздар қауымын
толғандырмай қоймайды.
Ендеше бірінші сауалға: ақпараттық — ақпарат,
жаңалық, коммуникативтік – байланыс, қатынас деген ұғымды білдірсе,
технология – іскерлік, шеберлік ұғымдарын
береді.
Бір сөзбен «Ақпараттық – коммуникативтік
технологиялар (АКТ)– жеке тұлғаға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және
олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беретін маңызды
жүйе» деп айтуға болады. Осыған орай бүгінгі ұстаздардың алдында
оқушыға білім, білік, дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын,
ойлауын, ерік — жігерлерін, яғни өз бетімен жұмыс жасай білетін,
бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр. Ғалымдардың
пікірінше АКТ — ны екі бөлікте
сипаттайды:
1) Компьютерлік
бағдарламалар;
2) Желілік
қызмет.
Әр бөліктің атқаратын қызметтері төменде
көрсетілген.
Жалпы білім берудің
мақсаты –
терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай
білуге, өзін — өзі дамытудағы адамгершілік тұрғысынан жауапты
шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болса,
ақпараттандыру жолының басты мақсаты – оқыту үрдісін
ақпараттандыру,
— электрондық оқулықтардың құрылымын
жасақтау,
— педагогтардың ақпараттық құзіреттілік
біліктілігін арттыру,
— техникалық және бағдарламалық
қамсыздандыру,
— әлемдік білім беру кеңістігіне ену болып отыр.
Бірақ бұл мақсатқа жетудің ең басты міндеті
–
— білім беруді ақпараттандыруды дамыту
тенденцияларын зерттеу және оған сәйкес мазмұнын
анықтау;
— педагог мамандарды ақпараттық — коммуникациялық
технологияны өз қызметтеріне енгізуге байланысты ұйымдастыру
жүйесін жасау.
— ақпараттық — коммуникациялық технологияны білім
мекемелерінің оқыту үрдісіне енгізу бойынша педагог мамандардың іс
— тәжірибесін тарату.
Бұл тақырыптың бүгінгі таңдағы
өзектілігі: білім беру саласында инновациялық үрдісті
жүзеге асыруы, қазіргі заман талабына сай ақпараттандыру қоғамының
жаңа талаптарын орындауы, оқыту үрдісінде ақпараттық
технологиялардың қолданылу аясының кеңеюі, оқуға деген қызығушылық
қарқынының азаюынан туындап отыр.