Материалдар / Ар-ұждан ілімі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ар-ұждан ілімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалдан ар-ұждан түсінігінің мәніне жете отырып,адамгершілік құндылығының мәнін аша аласыздар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2021
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Өзін-өзі тану

Мектеп: Б.Момышұлы атындағы №35 мектеп-гимназия

Күні:11.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Абу Инабат

Сынып:. 4 «Ә»


Сабақ тақырыбы

Ар-ұждан ілімі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушыларға адам өміріндегі ар-ұжданның алатын орнын түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

Оқулықтағы даналық сөздердің мәнін ұғынып,ар ұғымының мәнін ұғынады

Оқушылардың көбі жасай алады:

Шығармашылық тапсырмалар орындау,сұрақтарға жауап беру, жағдаяттарды шешу,

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Оқу материалдарын оқу,зерттеу,қолдану жұмыстарымен айналысу.


Жетістік критерийлері

  • Диалогке қатысады;

  • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

  • Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді,ойын еркін жеткізуді үйренеді.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды шынайы және адал болуға тәрбиелеу.


АКТ қолдану дағдылары

интернеттен ақпаратты іздеу; Zoom платформасы

Ресурстар

Оқулық, топтық тапсырмалар, кері байланыс, слайд,караоке

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар



Басы















Ұйымдастыру кезеңі:

5«Т»ережесін сақтау

Тәртіп,Талап,Тыныш-тық,Тазалық,Татулық

«Тыныс алу» жаттығуы

Жағымды күйге келу

Дескриптор:

*Жаңа білімнің тақы-рыбын анықтайды, негізгі идеяны табады;

*Шығармашылық ізденісі артады;

*Тақырып бойынша ой қорыту жасай алады;

Белгілену,зейінін жаңа сабаққа шоғыр-ландырады, шығармашылық жұмысты орындау.


Өткен білімді еске түсіру тапсырмасы


Ортасы

Дәйексөз

Бүгінгі сабағымыздың дәйексөзі

«Пайда ойлама ар ойла»

Абай Құнанбаев

Ал, енді, дәйексөзімізді қаншалықты түсінгендігімізді білу үшін келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік!

-Пайда деген сөзді қалай түсінесің?

-Ар ұғымы деген не?

-Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Әңгімелеу (мұғалім сыйы) 

Ар,ұят,намыс

*Әңгімеде қандай қасиеттер туралы айтылады?

*Олардың құндылық ретіндегі мәнін қалай түсінесіңдер?

*Адамның өмірде ар-ұжданды басшылыққа алуы қандай игіліктерге жеткізеді?



Берілген сұрақтарға жауап беріп,қосымша ақпарат көздерімен танысады.



Бейнесабақ

















Соңы

Келесі кезекті шығармашылық жұмысқа берсек. Өздерің білетіндей, шығармашылық жұмыс барысында осы сабақтан алған білімдеріңді көрсетіп, жүзеге асырасыңдар.

1 – тапсырма:

Ұлағатты сөздерді оқып,ар-ұждан ұғымына өз анықтамаларыңды жазыңдар.

Адамзатқа өмірден ар қымбат, өлімнен ұят күшті. Б.Момышұлы

Арлы адам-ең күшті адам

Әбіш Кекілбаев

Ар-намысың, жан жүрегің қалай өмір етсе,солай істе.

В.Сухомлинский

2-тапсырма

Өлеңдіоқыңдар.Өлеңді негізге ала отырып, ар-ұжданмен өмір сүретін адамдарға сипаттама жазыңдар.Ар-ұжданмен өмір сүретін адамға сипаттама: намысын жоғары ұстайды, оймен де, сөзбен де, іспен де арамдық ойламайды, адал жүреді, шын сөйлейді

Т оппен ән «Рефлексия «СМС» әдісі.









Оқулықтағы қосымша тапсырмалар, онлайн-мектеп платформасындағы тапсырмаларды орындау





































Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс

«СМС» әдісі тапсырмалары

арқылы білдіре алады.

Оқулық;

Онлайн-мектеп платформасы











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!