Пән: Өзін-өзі
тану
|
Мектеп:
Б.Момышұлы атындағы №35
мектеп-гимназия
|
Күні:11.02.2021
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Абу
Инабат
|
Сынып:. 4
«Ә»
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
Ар-ұждан
ілімі
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
Оқушыларға адам
өміріндегі ар-ұжданның алатын орнын түсіндіру арқылы ақиқат
құндылығының мәнін ашу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар жасай
алады:
Оқулықтағы даналық сөздердің
мәнін ұғынып,ар ұғымының мәнін
ұғынады
Оқушылардың көбі жасай
алады:
Шығармашылық тапсырмалар
орындау,сұрақтарға жауап беру, жағдаяттарды
шешу,
Оқушылардың кейбірі жасай
алады:
Оқу материалдарын
оқу,зерттеу,қолдану жұмыстарымен
айналысу.
|
Жетістік
критерийлері
|
-
Диалогке
қатысады;
-
Берілген тақырып бойынша өз
көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай
алады.
-
Тақырыпты және
негізгі ойды анықтап үйренеді,ойын еркін жеткізуді
үйренеді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды шынайы
және адал
болуға
тәрбиелеу.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
интернеттен
ақпаратты іздеу; Zoom
платформасы
|
Ресурстар
|
Оқулық, топтық
тапсырмалар, кері байланыс,
слайд,караоке
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
5«Т»ережесін
сақтау
Тәртіп,Талап,Тыныш-тық,Тазалық,Татулық
«Тыныс алу»
жаттығуы
Жағымды күйге
келу
Дескриптор:
*Жаңа білімнің тақы-рыбын
анықтайды, негізгі идеяны
табады;
*Шығармашылық ізденісі
артады;
*Тақырып бойынша ой қорыту
жасай алады;
|
Белгілену,зейінін
жаңа сабаққа шоғыр-ландырады, шығармашылық жұмысты
орындау.
|
Өткен білімді еске түсіру
тапсырмасы
|
Ортасы
|
Дәйексөз
Бүгінгі сабағымыздың
дәйексөзі
«Пайда
ойлама ар ойла»
Абай
Құнанбаев
Ал, енді, дәйексөзімізді
қаншалықты түсінгендігімізді білу үшін келесі сұрақтарға жауап
беріп көрейік!
-Пайда деген сөзді қалай
түсінесің?
-Ар ұғымы деген
не?
-Дәйексөзден қандай ой
түйдіңдер?
Әңгімелеу (мұғалім
сыйы)
Ар,ұят,намыс
*Әңгімеде қандай қасиеттер
туралы айтылады?
*Олардың құндылық ретіндегі
мәнін қалай түсінесіңдер?
*Адамның өмірде ар-ұжданды
басшылыққа алуы қандай игіліктерге
жеткізеді?
|
Берілген сұрақтарға жауап
беріп,қосымша ақпарат көздерімен
танысады.
|
Бейнесабақ
|
Соңы
|
Келесі кезекті шығармашылық
жұмысқа берсек. Өздерің білетіндей, шығармашылық жұмыс барысында
осы сабақтан алған білімдеріңді көрсетіп, жүзеге
асырасыңдар.
1 –
тапсырма:
Ұлағатты сөздерді
оқып,ар-ұждан ұғымына өз анықтамаларыңды
жазыңдар.
Адамзатқа өмірден ар қымбат,
өлімнен ұят күшті.
Б.Момышұлы
Арлы адам-ең күшті
адам
Әбіш
Кекілбаев
Ар-намысың, жан жүрегің қалай
өмір етсе,солай істе.
В.Сухомлинский
2-тапсырма
Өлеңдіоқыңдар.Өлеңді негізге
ала отырып, ар-ұжданмен өмір сүретін адамдарға сипаттама
жазыңдар.Ар-ұжданмен өмір сүретін адамға сипаттама: намысын жоғары
ұстайды, оймен де, сөзбен де, іспен де арамдық ойламайды, адал
жүреді, шын сөйлейді
Т оппен ән «Рефлексия «СМС»
әдісі.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар, онлайн-мектеп платформасындағы тапсырмаларды
орындау
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланыс
«СМС» әдісі
тапсырмалары
арқылы білдіре
алады.
|
Оқулық;
Онлайн-мектеп платформасы
|