Математика
САБАҚ:
Аралас сандарды
қосу
|
Мектеп: «Рыков атындағы орта
мектебі»КММ
|
Күні:23.11.2017ж
|
Мұғалімнің
есімі:ИсакановА.Б
|
СЫНЫП:
5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
5.1.2.16жай бөлшектерді ортақ
бөлімдерге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды
салыстыру
5.1.2.17 бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосу, азайтуды
орындау
5.1.2.18 бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді қосу, алу
5.1.2.19 натурал саннан жай
бөлшекті азайтуды
орындау;
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және
азайтуды орындау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
-
Аралас сандарға қатысты
ережелерді пайдалана отырып, есептер шығарады, жай бөлшекке қатысты
ережелерді біледі, есептер шығаруда қолдана
алады
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
-
Топта жұмыс істеу арқылы
ізденеді, біледі, түсінеді, дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата
алады, бұрыс бөлшекті аралас санға, аралас санды бұрыс бөлшекке
айналдыра алады, ортақ бөлімге келтіреді, бөлшекті
қысқартады.
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, топқа бөлуге арналған
кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық
тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
қазақ тілі,
денешынықтыру
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы 3минут
|
«Миға шабуыл» ауызша
есептеу, сұрақтар экранда
Жаңғалақтың
есептері(қатесін тап) :
1) , мұндағы 1-үсті, 2-асты,
оқылуы: бірден екі,
2) + = ,
3) < ;
4) >
Топқа бөлу( бұрыс,
дұрыс бөлшектер және аралас сандар жазылған кеспе қағаздар арқылы
3топқа бөлу) минут
|
|
Ортасы 20
минут
|
Білу және
түсіну минут
Топтық
жұмыс: әр топ өзіне берілген топтың
атына сай тақырыбын постер жасап,
қорғайды.
Қолдану
6
минут
Жалпыға арналған
тапсырма:
-
Бұрыс бөлшекті
аралас санға айналдыр: ; ;
-
Аралас санды
бұрыс бөлшекке айналдыр: 7 ;
2 ;
-
Қосуды
орында: + =
+ =
2 +7 =
Оқулықпен жұмыс:
№470-119-бет
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар тақырып
аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына
жауап береді.
Топтық
жұмыс.9минут
1-топ
Тоңазытқыш,
2-топ
шаңсорғыш,
Дарынды
оқушыға «Дөңгелек» сөзінен сөздер
құрастыру
Үлгерімі төмен
оқушыға а...а, а...а,
а...а сөз
құрастыру
|
Мадақтау қол
шапалақ
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалау
Оқушылар кестемен
жұмыс жасайды
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
би
билеу
|
«Қыдырып қайтайық!»
биі
|
Аяқталуы 10
минут
Сабақтың
соңы
2минут
|
Талдау, Жинақтау
Ойын
«Сөздерді вагонға орналастыр»
Қайын,жауын,дөнгелек, әнгіме, кен,қаранғы,
жауынгер,менін,
жанғақ,қанбақ, егінші
Диалогті алғыс сөзбен
толықтыр.
-Ата,
мына орынға отырыңыз.
-...,
қарағым!
-Әже,
сөмкеңізді беріңіз, мен көтерейін.
-...,
айналайын!
Тақтамен жұмыс (жинақтап, қорытындылау
үшін)
Рефлексия
Алма
ағашы
Бағалау, топты
бағалау
|
Оқушылар тақтадағы
вагондарға сөз жапсырады
|
Үйге
тапсырма:7 -жаттығу,
69-бетте.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
|
|
|