Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
«Арман – адамға қанат» Сазды кеш. 1 - 6 сынып оқушыларымен
Материал туралы қысқаша түсінік
Сазды кеш мақсаты, оқушыларды сахна ойынына үйрету, болашағын бағдарлай білуге талпындыру.
білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Ақпан 2019
539
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
Қыздар:
Мейіржан:
Шынболат:
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
- Ой, қыздар, қандай әдемі, жайлы.
- Ия, оның үстіне қазақша нақышпен безендіріпті.
- Кімнің ашқан шұбатханасы екенін білесіңдер ме?
- Өнер мектебінде Жансая деген домбырашы қыз болды емес пе? Сол қыздың шұбатханасы.
- Ия, ия, ер балдармен керісіп отыратын пысық қыз емес па?
- Әне, Жансаяның өзі де келді.
- Қыздар, қош келдіңдер, қонақ деп осыны айту керек – деп қуанғанын білдіреді.
- Ой, Жансая, құтты болсын!
- Керемет шұбат ішетін орын ашыпсың, құттықтаймын!
- Рахмет, қыздар, төрлетіңдер! Ауылдың шұбатын сағынған боларсыңдар. Бүгін сіздерге өзім қызмет жасайын.
- Ия, ия, әңгімені отырып жалғастырайық.
- Ой, қыздар, өнер мектебін бітіргенімізге 10 жыл болғанда дәл осылай бас қосамыз деп ойламаппын.
- Расында да, 10 жылда оқу, жұмыс деп жүріп кездеспеппіз.
- Қыздар,осы кездесуге арнап ән орындап берсем қалай болады.
- Әрине,Гүлдерай, көрсет өнеріңді.
- Олай болса мен сіздерге корей әнін орындап берейін.Қабыл алыңыздар.
- Ал, мен музыка қосайын,- деп Карима орынынан тұрады.
- Ой, жарадың Гүлдерай,керемет орындадың.- деп қол шапалақтайды.
Қыздар:
- Қыздар, бұл келген қонақтардың жүздері таныс емес па,-деп қуақыланып айналасына қарайды.
- Ооо, жігіттер, өнер мектебін бірге оқыған, оркестрде бірге өнер көрсеткен қыздар отыр екен.
- Қош көрдік.
- Ал жігіттер мынау бір керемет кездесу болды. Төрлетіңдер! 10 жылдық кездесу ұйымдастырып жіберейік,- деп әзілдеп қонақтарына қарайды.Оның бұл сөзін бәрі қолпаштай жөнеледі
- Дұрыс, дұрыс,-деп екі жақтағы орындықтарға жайғасады.
- Қыздар, жігіттер, әрқайсысымыз әр салада жүрсек те, сол өнерімізді ұмытпаған боларсыздар.
- Жооқ, өнер ұмытылмас қазына емес пе.- дейді Иса.
- Қайсар, Жадыра, сіздер өнер мектепте жарыстарға жиі қатысушы едіңіздер. Естеріңде қалғаны бар ма?-дейді.
- Әрине, мысалы менің есімде «Көроглы» күйі ұмытылмастай болып қалыпты.
- Ал, мен «Бөгелек» күйін жиі ойнаушы едім.
- Ия, «Маңғыстау жұлдыздарында» орындаған «Жеңіс» күйі естеріңде ма?
- Маңғыстау күйі ғой, Түркештің «Көңілашар» керемет күй ғой.
- Олай болса күй айтыс ұйымдастырып жіберейік.
Мейіржан:
- Ал кәне, Жансая, аспаптарды шығар, айтысамыз,- дейді.
- Табылған ақыл.
- Гүлжәмилә, біз де өз аспабымызды қолымызға алсақ қайтеді. Мен өнер мектебінде жұмыс жасағандықтан қобызды күнде ойнаймын. Сені сынап көрсем деймін – деп жымия қыздарға қарайды.
- Әрине, еске алсақ болады.
- Қыздар, қыздар, одан да ансамбль ұйымдастырып жіберейік. Мәдина, біз де домбырамызды қолға алсақ қайтеді.
- Ал, қыздар өнерлеріңізді көрсетіңдер.
- Ой, жарадыңдар қыздар, Бірге оқыған достарымды көріп, шабытым оянып тұрғаны. Сіздерге арнап нағашым Сәрсен Қадырдың «Бозторғай менің жастығым» өлеңін оқып берейін.
- Жарадың, Дулат, әсерлі шықты.-дейді. Басқа балалар да қолдай жөнеледі.
- Айтпақшы, естеріңде ме, Индира апайдың «Алтыбақан» ұйымдастырғаны.Сол кезде Мейіржан сен сөзіңді ұмытып менен жеңіліп қалғансың.
- Кім жеңілді. Олай емес.
- Онда мен сені айтысуға шақырамын.
- Мен дайын.
- Ия, Мейіржан, намысты қолдан берме – деп қолдап тұрады.
- Иса, осы сен мектепте КВН командасында өнер көрсетуші едің, ол өнеріңді дамыттың ба?
- Ия, ол менің сүйікті хоббиім. Әлі де сол командамен республикалық деңгейде өнер көрсетіп жүрмін.
- Олай болса, Иса, өз өнеріңді көрсет, тамашалайық!
- Несі бар, кәне жігіттер, КВН нен үзінді көрсетейік.- деп Иса ер балдарға қарайды. Исаға көмекке бір – екі бала шығады. (КВН үзінді ойнайды)
- Ал, жарадыңдар балалар. Өнерлерің өрге жүзсін.
- Айтпақшы естеріңізде ме, 4 – сыныпта оркестрмен Ақтауға барғанымыз.Сол кезде бізге тіс пастасын жаққан кім еді?
- Мейіржан, сен емес пе?
- Ия, ия Мейіржан болатын.- деп ұлдар шулап қоя береді.
- Ия мен, бірақ маған да Әсем апай жақты емес пе?Солай ма апай?- деп көрермен арасында отырған Әсем апайға қарап сұрақ қояды.Аааа, одан кейін бітірер кезде «Маңғыстау жұлдыздарына» барғанымыз естеріңде ме? Айбат ағай, Қанат ағай, Әлібек ағай, Серік ағай бәріміз бірге Ақтауға барғанымыз ше?
- Қанат ағай есіме түспей отыр,қандай ағай еді?
Шынболат:
- И, ана ағай не. !? – деп жүгіріп барып Жансаяның очкиін сұрап алады да Қанат ағайдың жүрісін салады.
- Мен Айбат ағай боламын.- деп ол да ортаға шығып Қанат ағайдың роліндегі Шынболатпен амандасады.
- Олардың қасында әрдайым Әлібек ағай жүреді – деп ағайдың қылықтарын салады.
- Маған Жанар апай сабақ берді. Жаңадан шығарма береді де «Мә, мынаны ертең жаттап кел, оп – оңай ғо» дейтін.
- Маған берген Әйгерім апай естеріңде ма? – деп өз апайын салады.
- Ой, қыздар, жігіттер, бұл керемет кездесуімізді бимен жалғасақ қайтеді. Билейікші.!!!
- Әрине, билейік. – деп столдарды екі жаққа ысырып, флешмоб билейді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)