0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
Қыздар:
Мейіржан:
Шынболат:
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
- Ой, қыздар, қандай әдемі, жайлы.
- Ия, оның үстіне қазақша нақышпен безендіріпті.
- Кімнің ашқан шұбатханасы екенін білесіңдер ме?
- Өнер мектебінде Жансая деген домбырашы қыз болды емес пе? Сол қыздың шұбатханасы.
- Ия, ия, ер балдармен керісіп отыратын пысық қыз емес па?
- Әне, Жансаяның өзі де келді.
- Қыздар, қош келдіңдер, қонақ деп осыны айту керек – деп қуанғанын білдіреді.
- Ой, Жансая, құтты болсын!
- Керемет шұбат ішетін орын ашыпсың, құттықтаймын!
- Рахмет, қыздар, төрлетіңдер! Ауылдың шұбатын сағынған боларсыңдар. Бүгін сіздерге өзім қызмет жасайын.
- Ия, ия, әңгімені отырып жалғастырайық.
- Ой, қыздар, өнер мектебін бітіргенімізге 10 жыл болғанда дәл осылай бас қосамыз деп ойламаппын.
- Расында да, 10 жылда оқу, жұмыс деп жүріп кездеспеппіз.
- Қыздар,осы кездесуге арнап ән орындап берсем қалай болады.
- Әрине,Гүлдерай, көрсет өнеріңді.
- Олай болса мен сіздерге корей әнін орындап берейін.Қабыл алыңыздар.
- Ал, мен музыка қосайын,- деп Карима орынынан тұрады.
- Ой, жарадың Гүлдерай,керемет орындадың.- деп қол шапалақтайды.
Қыздар:
- Қыздар, бұл келген қонақтардың жүздері таныс емес па,-деп қуақыланып айналасына қарайды.
- Ооо, жігіттер, өнер мектебін бірге оқыған, оркестрде бірге өнер көрсеткен қыздар отыр екен.
- Қош көрдік.
- Ал жігіттер мынау бір керемет кездесу болды. Төрлетіңдер! 10 жылдық кездесу ұйымдастырып жіберейік,- деп әзілдеп қонақтарына қарайды.Оның бұл сөзін бәрі қолпаштай жөнеледі
- Дұрыс, дұрыс,-деп екі жақтағы орындықтарға жайғасады.
- Қыздар, жігіттер, әрқайсысымыз әр салада жүрсек те, сол өнерімізді ұмытпаған боларсыздар.
- Жооқ, өнер ұмытылмас қазына емес пе.- дейді Иса.
- Қайсар, Жадыра, сіздер өнер мектепте жарыстарға жиі қатысушы едіңіздер. Естеріңде қалғаны бар ма?-дейді.
- Әрине, мысалы менің есімде «Көроглы» күйі ұмытылмастай болып қалыпты.
- Ал, мен «Бөгелек» күйін жиі ойнаушы едім.
- Ия, «Маңғыстау жұлдыздарында» орындаған «Жеңіс» күйі естеріңде ма?
- Маңғыстау күйі ғой, Түркештің «Көңілашар» керемет күй ғой.
- Олай болса күй айтыс ұйымдастырып жіберейік.
Мейіржан:
- Ал кәне, Жансая, аспаптарды шығар, айтысамыз,- дейді.
- Табылған ақыл.
- Гүлжәмилә, біз де өз аспабымызды қолымызға алсақ қайтеді. Мен өнер мектебінде жұмыс жасағандықтан қобызды күнде ойнаймын. Сені сынап көрсем деймін – деп жымия қыздарға қарайды.
- Әрине, еске алсақ болады.
- Қыздар, қыздар, одан да ансамбль ұйымдастырып жіберейік. Мәдина, біз де домбырамызды қолға алсақ қайтеді.
- Ал, қыздар өнерлеріңізді көрсетіңдер.
- Ой, жарадыңдар қыздар, Бірге оқыған достарымды көріп, шабытым оянып тұрғаны. Сіздерге арнап нағашым Сәрсен Қадырдың «Бозторғай менің жастығым» өлеңін оқып берейін.
- Жарадың, Дулат, әсерлі шықты.-дейді. Басқа балалар да қолдай жөнеледі.
- Айтпақшы, естеріңде ме, Индира апайдың «Алтыбақан» ұйымдастырғаны.Сол кезде Мейіржан сен сөзіңді ұмытып менен жеңіліп қалғансың.
- Кім жеңілді. Олай емес.
- Онда мен сені айтысуға шақырамын.
- Мен дайын.
- Ия, Мейіржан, намысты қолдан берме – деп қолдап тұрады.
- Иса, осы сен мектепте КВН командасында өнер көрсетуші едің, ол өнеріңді дамыттың ба?
- Ия, ол менің сүйікті хоббиім. Әлі де сол командамен республикалық деңгейде өнер көрсетіп жүрмін.
- Олай болса, Иса, өз өнеріңді көрсет, тамашалайық!
- Несі бар, кәне жігіттер, КВН нен үзінді көрсетейік.- деп Иса ер балдарға қарайды. Исаға көмекке бір – екі бала шығады. (КВН үзінді ойнайды)
- Ал, жарадыңдар балалар. Өнерлерің өрге жүзсін.
- Айтпақшы естеріңізде ме, 4 – сыныпта оркестрмен Ақтауға барғанымыз.Сол кезде бізге тіс пастасын жаққан кім еді?
- Мейіржан, сен емес пе?
- Ия, ия Мейіржан болатын.- деп ұлдар шулап қоя береді.
- Ия мен, бірақ маған да Әсем апай жақты емес пе?Солай ма апай?- деп көрермен арасында отырған Әсем апайға қарап сұрақ қояды.Аааа, одан кейін бітірер кезде «Маңғыстау жұлдыздарына» барғанымыз естеріңде ме? Айбат ағай, Қанат ағай, Әлібек ағай, Серік ағай бәріміз бірге Ақтауға барғанымыз ше?
- Қанат ағай есіме түспей отыр,қандай ағай еді?
Шынболат:
- И, ана ағай не. !? – деп жүгіріп барып Жансаяның очкиін сұрап алады да Қанат ағайдың жүрісін салады.
- Мен Айбат ағай боламын.- деп ол да ортаға шығып Қанат ағайдың роліндегі Шынболатпен амандасады.
- Олардың қасында әрдайым Әлібек ағай жүреді – деп ағайдың қылықтарын салады.
- Маған Жанар апай сабақ берді. Жаңадан шығарма береді де «Мә, мынаны ертең жаттап кел, оп – оңай ғо» дейтін.
- Маған берген Әйгерім апай естеріңде ма? – деп өз апайын салады.
- Ой, қыздар, жігіттер, бұл керемет кездесуімізді бимен жалғасақ қайтеді. Билейікші.!!!
- Әрине, билейік. – деп столдарды екі жаққа ысырып, флешмоб билейді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Маденова Акерке ОрынбасаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Арман – адамға қанат» Сазды кеш. 1 - 6 сынып оқушыларымен
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Арман – адамға қанат» Сазды кеш. 1 - 6 сынып оқушыларымен
Материал туралы қысқаша түсінік
Сазды кеш мақсаты, оқушыларды сахна ойынына үйрету, болашағын бағдарлай білуге талпындыру.
білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
Қыздар:
Мейіржан:
Шынболат:
«Арман – адамға қанат»Сазды кеш бағдарламасыМақсаты: Екі дауыста ойнау дәстүрінің ерекшеліктерін, шертіп ойнау және перне басу әдістерін меңгеру жоғары дайындықты талап ететінін аспапта оқушыларға ойнатып отырып, ата – аналарға түсіндіру. а)білімділігі: Оқушылардың музыкаға деген қызығушылығын арттырып, өнер туралы білімдерін терең меңгерту.
ә)тәрбиелігі: «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген сөздің мағынасына терең бойлай білуге шақыру.
б)дамытушылығы: Оқушыларды сахнада ойнауға үйрету.Көрнекіліктер: Үнтаспа, сахнаны «шұбатхана» деген жазумен, столдар, оның үстінде шұбат құйылған зерен және кеселермен, ұлттық тағамдар тұрған сөремен безендіру, слайд.
Кештің барысы:Сынып жетекші: Құрметті ата-аналар,ұстаздар,оқушылар,бүгінгі сазды кешімізге қош келдіңіздер!Сазды кешіміз өнер мектебін бітірушілердің 10 жылдан кейінгі кездесуі желісінде өрбиді. Бұл кешті ұйымдастыру барысында екі ұстаныммен жүріп отырдым. Бірінші – «Ынта болса адамда, қиын іс жоқ ғаламда» деген нақыл сөзде айтылғандай оқушылар бар ынтасын сала дайындалды. Екінші – «Арман – адамға қанат» деген нақылды тақырып ретінде алып, балалар болашақтарына қиялмен барып келгендей. Қанша жыл өтсе де үйренген өнерлерін ұмытпайтындарына, әр мектепте оқыса да, бір – бірімен жақын болып кететіндеріне, тек қана аспапта ойнауды ғана емес, сахна мәдениетімен танысқандарын көрсетеді деген сенімдемін.Ендеше кешімізді бастаймыз. Жүргізуші болмайды. Оқушылар орындайтын шығармаларын өздері сөз арасында хабарлап отырады. Сахна кафе іші секілді безендірулі тұрады. Бірақ бұл ауылға оқу бітіріп келіп, шағын бизнес ашқан Жансаяның «Шұбатханасы» болатын. Қазақы ыдыс – аяқтар, ұлттық аспаптар көрініп тұр. Сахнаға екі стол қойылған. Стол ортасында қазақы оюлы кеселер жиналған.Жанға жайлы, әдемі әуен ойнап тұр.Шұбатханаға сыңғырлап күлген қыздар кіріп, айналаға қарап таңдана:
- Ой, қыздар, қандай әдемі, жайлы.
- Ия, оның үстіне қазақша нақышпен безендіріпті.
- Кімнің ашқан шұбатханасы екенін білесіңдер ме?
- Өнер мектебінде Жансая деген домбырашы қыз болды емес пе? Сол қыздың шұбатханасы.
- Ия, ия, ер балдармен керісіп отыратын пысық қыз емес па?
- Әне, Жансаяның өзі де келді.
- Қыздар, қош келдіңдер, қонақ деп осыны айту керек – деп қуанғанын білдіреді.
- Ой, Жансая, құтты болсын!
- Керемет шұбат ішетін орын ашыпсың, құттықтаймын!
- Рахмет, қыздар, төрлетіңдер! Ауылдың шұбатын сағынған боларсыңдар. Бүгін сіздерге өзім қызмет жасайын.
- Ия, ия, әңгімені отырып жалғастырайық.
- Ой, қыздар, өнер мектебін бітіргенімізге 10 жыл болғанда дәл осылай бас қосамыз деп ойламаппын.
- Расында да, 10 жылда оқу, жұмыс деп жүріп кездеспеппіз.
- Қыздар,осы кездесуге арнап ән орындап берсем қалай болады.
- Әрине,Гүлдерай, көрсет өнеріңді.
- Олай болса мен сіздерге корей әнін орындап берейін.Қабыл алыңыздар.
- Ал, мен музыка қосайын,- деп Карима орынынан тұрады.
- Ой, жарадың Гүлдерай,керемет орындадың.- деп қол шапалақтайды.
Қыздар:
- Қыздар, бұл келген қонақтардың жүздері таныс емес па,-деп қуақыланып айналасына қарайды.
- Ооо, жігіттер, өнер мектебін бірге оқыған, оркестрде бірге өнер көрсеткен қыздар отыр екен.
- Қош көрдік.
- Ал жігіттер мынау бір керемет кездесу болды. Төрлетіңдер! 10 жылдық кездесу ұйымдастырып жіберейік,- деп әзілдеп қонақтарына қарайды.Оның бұл сөзін бәрі қолпаштай жөнеледі
- Дұрыс, дұрыс,-деп екі жақтағы орындықтарға жайғасады.
- Қыздар, жігіттер, әрқайсысымыз әр салада жүрсек те, сол өнерімізді ұмытпаған боларсыздар.
- Жооқ, өнер ұмытылмас қазына емес пе.- дейді Иса.
- Қайсар, Жадыра, сіздер өнер мектепте жарыстарға жиі қатысушы едіңіздер. Естеріңде қалғаны бар ма?-дейді.
- Әрине, мысалы менің есімде «Көроглы» күйі ұмытылмастай болып қалыпты.
- Ал, мен «Бөгелек» күйін жиі ойнаушы едім.
- Ия, «Маңғыстау жұлдыздарында» орындаған «Жеңіс» күйі естеріңде ма?
- Маңғыстау күйі ғой, Түркештің «Көңілашар» керемет күй ғой.
- Олай болса күй айтыс ұйымдастырып жіберейік.
Мейіржан:
- Ал кәне, Жансая, аспаптарды шығар, айтысамыз,- дейді.
- Табылған ақыл.
- Гүлжәмилә, біз де өз аспабымызды қолымызға алсақ қайтеді. Мен өнер мектебінде жұмыс жасағандықтан қобызды күнде ойнаймын. Сені сынап көрсем деймін – деп жымия қыздарға қарайды.
- Әрине, еске алсақ болады.
- Қыздар, қыздар, одан да ансамбль ұйымдастырып жіберейік. Мәдина, біз де домбырамызды қолға алсақ қайтеді.
- Ал, қыздар өнерлеріңізді көрсетіңдер.
- Ой, жарадыңдар қыздар, Бірге оқыған достарымды көріп, шабытым оянып тұрғаны. Сіздерге арнап нағашым Сәрсен Қадырдың «Бозторғай менің жастығым» өлеңін оқып берейін.
- Жарадың, Дулат, әсерлі шықты.-дейді. Басқа балалар да қолдай жөнеледі.
- Айтпақшы, естеріңде ме, Индира апайдың «Алтыбақан» ұйымдастырғаны.Сол кезде Мейіржан сен сөзіңді ұмытып менен жеңіліп қалғансың.
- Кім жеңілді. Олай емес.
- Онда мен сені айтысуға шақырамын.
- Мен дайын.
- Ия, Мейіржан, намысты қолдан берме – деп қолдап тұрады.
- Иса, осы сен мектепте КВН командасында өнер көрсетуші едің, ол өнеріңді дамыттың ба?
- Ия, ол менің сүйікті хоббиім. Әлі де сол командамен республикалық деңгейде өнер көрсетіп жүрмін.
- Олай болса, Иса, өз өнеріңді көрсет, тамашалайық!
- Несі бар, кәне жігіттер, КВН нен үзінді көрсетейік.- деп Иса ер балдарға қарайды. Исаға көмекке бір – екі бала шығады. (КВН үзінді ойнайды)
- Ал, жарадыңдар балалар. Өнерлерің өрге жүзсін.
- Айтпақшы естеріңізде ме, 4 – сыныпта оркестрмен Ақтауға барғанымыз.Сол кезде бізге тіс пастасын жаққан кім еді?
- Мейіржан, сен емес пе?
- Ия, ия Мейіржан болатын.- деп ұлдар шулап қоя береді.
- Ия мен, бірақ маған да Әсем апай жақты емес пе?Солай ма апай?- деп көрермен арасында отырған Әсем апайға қарап сұрақ қояды.Аааа, одан кейін бітірер кезде «Маңғыстау жұлдыздарына» барғанымыз естеріңде ме? Айбат ағай, Қанат ағай, Әлібек ағай, Серік ағай бәріміз бірге Ақтауға барғанымыз ше?
- Қанат ағай есіме түспей отыр,қандай ағай еді?
Шынболат:
- И, ана ағай не. !? – деп жүгіріп барып Жансаяның очкиін сұрап алады да Қанат ағайдың жүрісін салады.
- Мен Айбат ағай боламын.- деп ол да ортаға шығып Қанат ағайдың роліндегі Шынболатпен амандасады.
- Олардың қасында әрдайым Әлібек ағай жүреді – деп ағайдың қылықтарын салады.
- Маған Жанар апай сабақ берді. Жаңадан шығарма береді де «Мә, мынаны ертең жаттап кел, оп – оңай ғо» дейтін.
- Маған берген Әйгерім апай естеріңде ма? – деп өз апайын салады.
- Ой, қыздар, жігіттер, бұл керемет кездесуімізді бимен жалғасақ қайтеді. Билейікші.!!!
- Әрине, билейік. – деп столдарды екі жаққа ысырып, флешмоб билейді.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
638
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













