«Бекітемін»
№ 10 колледж
директоры:
....................... Ахмедов Ш.Ш.
ШЫМКЕНт ҚАЛАСы білім
басқармасының
«№ 10 КОЛЛЕДЖІ»
МКҚК.
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 27 жылдығы
қарсаңында ұйымдастырылған «Автокөлікті жөндеу пайдалану және
қызмет көрсету» және
«Автоэлектрик»онкүндігі
Семинар
сабақ
Тақырыбы:
«Арнайы
пәндерді(модульдерді) CLIL әдістемесі және BOPPPS моделі негізінде
оқыту»
Әдіскер:
Д.
Хаджинезарова
Арнайы пән
оқытушысы: Х.
Альметов
Шымкент-2018
Семинар сабақтың
тақырыбы:
«Арнайы
пәндерді (модульдерді) CLIL әдістемесі және BOPPPS моделі негізінде
оқыту»
Сабақтың
мақсаты:
“Үштұғырлы білім беруді дамытудың 2015-2020 жылдарға
арналған жол картасы” Қазақстан Республикасы
техникалық және кәсіптік білім
беру ұйымдарында үш тұғырдлы оқытуды еңгізу кең масштабты
тенденциялары және білім берудің барлық денгейінде үштұғырлы оқыту
үрдісіне жетуге қажет белгілі шараларды
көздейді. Арнайы
пәндерді(модульдерді)
CLIL әдістемесі
және BOPPPS моделі негізінде оқыту педагогикалық қызметкерлерін кәсіптік құзыретін дамыту және
жетілдіру, оқыту үрдіс сапасын арттыруға
бағытталған.
Сабақтың түрі: Семинар сабақ
Сабақтың әдісі: Блингвал, көрсете түсіндіру.
Сабақтың
көрнекілігі: Компьютер, проектор, слайдтар.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқытушылардың семинар сабаққа қатысұына назар аудару,
оқытушыларды жұмыс орнына отырғызу.
ІІ. Семинар сабақты
түсіндіру
Семинар жоспары:
А) CLIL әдістемесі
және BOPPPS моделі ерекшеліктері
Б) BOPPPS моделін
арнайы пәндерді оқытуда қолдану.
(Салқындату жуйесі құрылымы және жұмысы. Көрсету
сабағы)
В) CLIL әдістемесі бойынша құрылған көрсету
сабағы
Психологиялық кезең (оқытушылардың назарларын жинақтау
)
«Аялдама» атты логикалық тапсырма.
Мұғалім: Бүгінгі таңда үш тілді
оқыту – жас ұрпақтың білім кеңістігінде еркін самғауына жол ашатын,
әлемдік ғылым құпияларына үңіліп, өз қабілетін танытуына мүмкіндік
беретін қажеттілік. Үш тілде оқыту – заман талабы десек, оны жүзеге
асыру – ұстаздардың міндеті. Сондықтан да заманауи ұстаздарға
тоқтаусыз ізденіс қажет.
А)
Видео
көрініс.
Үштілді оқыту – заман талабы.
Үштілділік – бәсекеге қабілетті елдер
қатарына апарар басты баспалдақтардың
бірі.
BOPPPS алты кезең бойынша сабақты жоспарлау
моделі
B-байланыс орнату
O-міндет пен нәтиже
P-алдын ала бағалау
P-белсенді оқыту
P-қорытынды бағалау
S-қорытынды шығару
CLIL пәндік-тілдік интеграцияланған
оқыту
Content
– пәндік
Language- тілдік
Integrated
- интеграцияланған
Learning
- оқыту
В) BOPPPS моделін арнайы пәндерді оқытуда қолдану.
(Салқындату жуйесі құрылымы және жұмысы. Көрсету
сабағы)
Пән:«Автомобильдердің құрылымы»
Тақырып:Салқындату жуйесі құрылымы және
жұмысы.
Сабақты өткізу
әдісі:
BOPPPS.
КІРІСПЕ БӨЛІМ.
I. BRING IN (БА ЙЛАНЫС
КӨПІРІ):
Жоғарыдағы суреттердің
қызметі қандай және автмобильдің қай жүйесінде
қолданылады?
II .OUT COMES (КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ):
-Салқындату жүйесіндегі кездесетін ақауларды
анықтау.
-Салқындату жүйесінің анықталған ақауларды
жөндеу.
- Жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі реттілігін
орындау.
III . PRE-ASSESMENT
(АЛДЫН-АЛА
БАҒАЛАУ):
Графит қабырға техникасын
қолданды.
Қабырғаларда ілінген постерлерге жаңа тақырып бойынша
студенттер сурет ретінде салады.
IV. PARTICIPATORY
LEARNING (БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ):
Джигсо
әдісінарқылы тақырыпты
меңгеру.
1-ТОП: Термостат
2-ТОП: Радиатор
3-ТОП: Антифриз
Видео көрініс
1-ТОП: Термостат
Салқындату жүйесін
жіктеу
2-ТОП: Радиатор
Қозғалтқышты сұйықпен
салқындату
3-ТОП: Антифриз
Сұйықпен салқындатылатын
жүйенің құрылысы
V.POST-ASSESMENT
(ҚОРЫТЫНДЫ
БАҒАЛАУ):
Мәселені шешу техникасын
қолдану.
1-ТОП: Термостат
Салқындату жүйесіндегі
кездесетін ақауларды анықтау.
2 -ТОП: Радиатор
Салқындату жүйесінің
анықталған ақауларды жөндеу.
3-ТОП: Антифриз
Жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі реттілігін
орындау.
VI.SUMMARY
(ҚОРЫТЫНДЫ):
Кері байланыс күнделігі.
В) CLIL әдістемесі бойынша құрылған көрсету
сабағы
«Тыйым салатын белгілер»
Prohibitory signs
-
B RIGЕ IN
-
OUT COMES
МАҚСАТЫ:Тыйым салынатын
жол белгілерінің мәнін ашу, жол сызықтарының түрін оқып үйрену,
оларға қойылатын талаптармен танысу.
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ:Жүргізушінің
әрекетін, ойлау қабілетін жетілдіру, қорытынды жасай білу,
проблемалық жағдайдан шығу жолдарын
анықтау.
-
PRE-ASSESMENT
Н еліктен
тыйым салатын белгі шеңбер және қызыл түстерде
жасалған?
-
PARTICIPATORY LEARNING
Видео көрініс
-
POST ASSESMENT
-
SUMMARY (ҚОРЫТЫНДЫ):
Кері байланыс
күнделігі.
ІІІ. Семинар қорытындылау:
Мұғалім: Бүгінгі білім беру жүйесі
модернизацияланған заманда көп тілді меңгертуге аса назар
аударылып, жан-жақты жол ашылған. «Келешекке кемел біліммен»,-деп
Елбасы Н.Ә.Назарбаев ұстаным еткендей, келшекке терең біліммен
қадам басып, әлемдік білім кеңістігінің құпияларына үңіліп, қоғамға
бейім, өз қабілетін таныта алатын, жан-жақты дамыған, бірнеше тілді
меңгерген құзіретті тұлғаны қалыптастыру басты мақсаттардың
бірегейі болып отыр.
Назар аударып
тыңдағаныңызға рахмет!
Арнайы пән
оқытушысы: Альметов
Х.