Материалдар / "Артемида ғибадатханасы"

"Артемида ғибадатханасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні ұстаздарына қажет. Тәжірибе алмасу ретінде көмегі тиеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
1691
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тіліМектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
Күні: 09.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Султанбаева А.К.
Сынып: 6 «А,Ә,Б,В»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Әл-Фарабидің «Қашықтасың, туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдерінің көркемдік сипаты
Оқу мақсаттарыА/И3. Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метаформа, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтайды
Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: шығармадағы көркем ауыстырулы ойларды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадан троптардың түрлерін іріктейді.Оқушылардың кейбірі орындай алады: анықталған бейнелеу құралдарын мағынасына талдайды.
Жетістік критерийі

  • Троптардың түрлерін өлеңнен тауып, анықтайды.
  • Өлеңдердің тілі мен көркемдік ерекшелігіне талдау жасайды.
  • Әл-Фараби өлеңдерінен нақыл сөздерге айналған жолдарды тауып, тұжырым жасайды.


  • Тілдік мақсат
    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ислам дәуірі, трактат, санскрит, мәдениет ренессанс.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас», «Туған жер – алтын бесік», «Атамекен анаң екен, Қысылғанда панаң екен», «Бақыр қазан қайнаса, бәріміздің бағымыз, Туған жердің әр тасы – біздің алтын тағымыз».Талқылауға арналған сұрақтар:1.Тағдыр дегенді қалай түсінесіңдер?2. «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңінің тақырыбы мен идеясы қандай?3.!л-Фараби өз өлеңінде өмір сүрудің мәнін қалай суреттейді?
    Құндылықтарға баулуҰлтжандылық, елжандылыққа тәрбиелеу, туған жерді дәріптеу, өмірдің мәнін ұғындыру
    Пән аралық байланысҚазақ тілі (мақал-мәтел)
    Алдыңғы оқу«Қашықтасың, туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері
    АКТ-ны қолдану дағдылары

    Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы10 минут



    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

    Сергіту сәті. «Мен қандаймын?» әдісіӘр оқушы бір бет параққа сол қолының сұлбасын сызып түсіреді де, бас бармағына өз есімін жазып, әр саусаққа өзінің мінезін жазады. Оқушылар өздерінің қандай екенін достарына оқып береді.



    Ақ парақ
    Сабақтың ортасы25 минут

    Ыстық орындықТалқылау сұрақтарын, үйге берілген тапсырмаларды қорытындылап, бекітеді.5-тапсырма.Өлеңдердегі тілдік көркемдегіш құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.Дескриптор:
  • Өлеңдегі троптың түрлерін анықтайды;
  • Өлеңнен дәлел келтіреді;
  • Өлең мағынасын анықтайды.


  • «ПОПС формуласы» арқылы пікірлерін білу:Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,.....»Екінші сөйлем: «Себебі мен оны былай түсіндіремін....»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.....» 


    ОӘК материалдары, ақ қағаз, жұлдызшалар















    Дәптерде орындау
    Сабақтың соңы5 минРефлексия. «Қоқыс жәшігі» әдісімен сабақты бағалайды.Үйге тапсырма. Өлеңді өлең құрылысына талдау«Екі жұлдыз, бір тілек» Стикерлер
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырма: «Тағдырыңды ешқашанда жазғырма?» дегенді қалай түсінесің?Үлгерімі төмен оқушыға тапсырма: «Тағдыр дегенді қалай түсінесің?»Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?«Бағдаршам» арқылыПәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланысСыныпта қауіпсіздікті сақтап отыру қажеттігін ескерту.
    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?













    Сабақ: Қазақ тіліМектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
    Күні: 10.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Султанбаева А.К.
    Сынып: 6 «А,Ә,Б,В»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы:Египет пирамидалары
    Оқу мақсаттары6.2.1.1 – мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;
    Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: мәтін мазмұнын түсінеді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі қосымша және детальді ақпаратты анықтайды.Оқушылардың кейбірі орындай алады: анықталған негізгі және қосымша детальді ақпаратты шығармашылық жұмыстарында қолдана алады.
    Жетістік критерийі

  • Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру.
  • Ашық сұрақтар құрастыру, сұрақтардың күрделілік деңгейін анықтау.
  • Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастыру.
  • Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.


  • Тілдік мақсат
    Негізгі сөздер мен тіркестер: саркофаг – мәйіт салынатын табыт, известняк тас – әктас.Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, ...салыстырғанда, өзгелердің пайымдауынша.
    Құндылықтарға баулуОқушыларды ұқыптылыққа, сауатты,  таза  жазуға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу
    Пән аралық байланысТарих (Мысыр елі)
    Алдыңғы оқуЕгипет пирамидаларын біледі
    АКТ-ны қолдану дағдыларыВидеожазба
    Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы10 минут



    Ұйымдастыру кезеңі. СәлемдесуҚызығушылықты ояту.Оқылымалды тапсырма1.Әңгімеден нені ұқтыңдар?2.Пирамидалардың салыну мақсаты туралы қандай ой түйдіңдер?3.Перғауындардың сәулет өнері таңғалдырды ма?4.Ақпарат туралы қандай тұжырым жасадыңдар?Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

    Қима қағаздар
    Сабақтың ортасы25 минут

    Жұптық жұмыс.Мәтінді оқып, негізгі, қосымша, детальді ақпараттарды табады. Ашық сұрақ құрастырады.Жеке жұмыс.Анықталған негізгі және детальді ақпарат бойынша «Мысыр пирамидалары» тақырыбында эссе жазады.Сөзжұмбақты шешу1.Египет пирамидасын салу саласында жетілген, жақсы дамыған ғылым саласы?2.Египеттің таңба жазулары қалай аталды?3.Египетте пайда болған әлемдегі жеті кереметтің бірі?4.Египетте қағаз орнына пайдаланылған материал?5.Египет билеушісінің титулы?6.Аспан әлемін зерттеу нәтижесінде дамыған ғылым саласы?



    ОӘК материалдары, «Түртіп оқу» әдісі
    Сабақтың соңы5 минРефлексия. Бұлттарға сабақ туралы пікір қалдырады. Үйге тапсырма. Эссе талаптарына сай оқылым және тыңдалым мәтіндері негізінде «Мысыр пирамидаларынң жұмбақ сыры» таөырыбында келіспеу-келісу эссесін жазады (сөз саны – 80) жазады.Таратпа қағаздар
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырма: Пирамидаға ұқсас ғимараттар бар ма?Үлгерімі төмен оқушыға тапсырма: Пирамиданың қанша бұрышы бар?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?«Бағдаршам» арқылыПәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланысСыныпта қауіпсіздікті сақтап отыру қажеттігін ескерту.
    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

























    Сабақ: Қазақ әдебиетіМектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
    Күні: 11.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Султанбаева А.К.
    Сынып: 6 «А,Ә,Б,В»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы:Доспамбет жыраудың «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық» толғаулары
    Оқу мақсаттарыТ/Ж1. Өлеңдердің жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау
    Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: өлеңдердің жанры мен сюжетін, тақырыбы мен идеясын анықтай аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңдердің жанры мен сюжетіне талдау жасайды, сыни ойлай аладыОқушылардың кейбірі орындай алады: өлеңдердің тақырыбы мен идеясына, сюжетіне талдау жасай отырып, жанрлық ерекшелігін ажырата алады
    Жетістік критерийі

  • Өлеңдердің жанрлық ерекшелігін ажыратады
  • Әдеби туындының фабуласы мен сюжетін анықтайды


  • Тілдік мақсат
    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: толғау, жырау, мақамДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Доспамбет жыраудың толғауларына сүйенер болсақ...Талқылауға арналған сұрақтар:1.Жырау деген кім?2. Қандай қазақ жырауларын білесіңдер?3.Жыраулар өз поэзиясына қандай тақырыптарды арқау еткен деп ойлайсыңдар?
    Құндылықтарға баулуҰлтжандылық, елжандылыққа тәрбиелеу, туған жерді дәріптеу
    Пән аралық байланысҚазақ тілі (мақал-мәтел), Тарих (хандық дәуір)
    Алдыңғы оқу«Қашықтасың, туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңінің авторына хат
    АКТ-ны қолдану дағдыларыЖыраулар туралы мәлімет
    Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы10 минут



    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

    Сергіту сәті. «Мен қандаймын?» әдісіӘр оқушы бір бет параққа сол қолының сұлбасын сызып түсіреді де, бас бармағына өз есімін жазып, әр саусаққа өзінің мінезін жазады. Оқушылар өздерінің қандай екенін достарына оқып береді.



    Ақ парақ
    Сабақтың ортасы25 минут

    Тапсырмалар«Ой шақыру» стратегиясы1.Жырау деген кім?А)ақынБ)....В).....2.Жырауларға қандай қасиеттер тән деп ойлайсыңдар?А).....Б).....В)......3.Жыраулара поэзиясына тән тақырыптар?А)......Б).....В)........Өлеңдерге сатылай кешенді талдау жасау
  • Тақырыбы
  • Идеясы
  • Жанры
  • Өлең құрылысы: шумақ, тармақ, бунақ, буын саны, ұйқас түрі
  • Сөздікпен жұмысҚБ: «Келісемін», «Келіспеймін»

    Дескриптор:
  • Тақырыбы,идеясы,жанрын анықтайды
  • Өлең құрылысына талдау жасайды
  • Сөздікпен жұмыс жасайды
  • Талдау жұмысы«Негізгі идеяны суреттеу» стратегиясыТолғаулардың мазмұнын тірек сызба немесе сурет, сөз арқылы көрсетіңдер және мазмұндаңдар


    ОӘК материалдары

















    Дәптерде орындау
    Сабақтың соңы5 минКері байланыс: «Кішкентай адам»Бас – қандай мағлұмат алдың?Жүрек – саған ұнады ма, ұнамады ма?Қол – бүгінгі сабақта не істей алдың?

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырма: «Тағдырыңды ешқашанда жазғырма?» дегенді қалай түсінесің?Үлгерімі төмен оқушыға тапсырма: «Тағдыр дегенді қалай түсінесің?»Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?«Кішкентай адам»Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланысСыныпта қауіпсіздікті сақтап отыру қажеттігін ескерту.
    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



















    Сабақ: Қазақ тіліМектеп: «Абдолла Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ
    Күні: 12.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Султанбаева А.К.
    Сынып: 6 «А,Ә,Б,В»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы:Семирамида бағы
    Оқу мақсаттары6.3.4.1 – эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп («келісу-келіспеу» эссесі) жазады.
    Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: мәтін мазмұнын түсінеді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «келісу-келіспеу» эссесін жаза аладыОқушылардың кейбірі орындай алады: абзац түрлерін жүйелі құрастыра алады
    Жетістік критерийі

  • Мәтін мазмұнын түсінеді
  • Эссе жазады
  • Абзац түрлерін жүйелі құрастырады


  • Тілдік мақсат
    Негізгі сөздер мен тіркестер: Бабыл бағы, керемет, аспалы бақ.Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, ...салыстырғанда, өзгелердің пайымдауынша.
    Құндылықтарға баулуОқушыларды ұқыптылыққа, сауатты,  таза  жазуға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу
    Пән аралық байланысТарих (Вавилон патшалығы)
    Алдыңғы оқуСемирамида бағы туралы біледі
    АКТ-ны қолдану дағдыларыВидеожазба
    Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар



    Сабақтың басы 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ