Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: Бейнеу ауданы

    Сәндік қолданбалы өнер

    Мұғалімнің есімі: Онайбаева К

    Күні:

    Пән: Көркем еңбек (қыз балалар)

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу (сулық, сөмке,ұялы

    телефонның қабы)


    Оқу мақсаты


    6.1.6.4-материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете к-рсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:тоқу өнерінің тарихы туралы біледі,қажет құрал-жабдықтарды

    анықтай алады,қауіпсіздік ережелерін сақтайды,ілмек бізбен тоқып үйренеді.

    Басым бөлігі:ілмек бізбен шалма тоқып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: шартты белгілерді оқып өз бетінше тоқи алады. Бұйымның

    материалдық шығынын анықтайды

    Бағалау критерийлері

    Біледі. Тоқу өнерінің тарихын біледі,ілмек бізбен тоқу кезінде қауіпсіздік ережелерін

    сақтайды.

    Түсінеді. Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқып үйренеді.

    Қолданады. Шартты

    белгілерді оқып, өз бетінше тоқи алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: қолөнершілердің, дизайнерлердің жұмыстарындағы идеялар мен

    тақырыптарды салыстыра әңгімелейді.

    Талқылау сұрақтары:

    Ілмек біздің қандай түрлері бар?

    Ілмек бізбен тоқыма біздің айырмашылығы неде?

    Тоқыма бұйымдардың ерекшелігі неде?

    Шартты белгілерге сүйеніп тоқып үйрену мүмкін бе?

    Диалог:

    Мен ... материалдар мен құралдарды қолданғанын білдім.

    Тоқыма бұйымдар ... ерекшеліктерден тұрады.

    Мен ілмек бізбен шалудың ... түрлерін үйрендім.

    Мен ... шартты белгілерді оқи аламын.

    Маған ілмек бізбен жұмыста ... қиындықтар кездесті.

    Мен ілмек бізбен тоқуда ... жаттықтыру керекпін.

    Терминология: тоқу-вязание-кnitting ; бастапқы шалма-воздушная петля; столбик,

    шалмасыз бағанша - столбик без накида, жартылай шалма-полустолбик ; бір шалмалы

    бағанша - столбик с накидом.


    Құндылықтарды дарыту

    - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті бойға сіңіру,

    - шығармашылыққа баули отырып, қолөнершілер, дизайнерлер жұмыстарындағы

    ұлттық идеяларды бойға сіңіруіне , достық қарым-қатынас орнатуына ықпал ету.

    - өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды, жоғары жетістіктерге қол жеткізуге

    ұмтылады;

    - қарым-қатынаста ашық және ықыласты

    - АКТ тиімді қолдана біледі;

    - Өмір бойы білім алуға және өзін-өзі жетілдіру.

    Пәнаралық

    байланыс

    Тарих ,информатика,математика,сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Видео сабақ қарайды.

    Бастапқы білім

    Көркем өнер идеяларын іске асыру.Дыбыстау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин



    Білу


    3 мин




    2 мин


    Ұйымдастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Сұрақ-жауап әдісі.

    1.Алдарыңдағы тоқыма бұйымдары қандай тәсілмен тоқылған деп ойлайсыңдар, атап өтіңдер?.

    2.Тоқылған киімдерің бар ма?

    Ілмек бізбен және тоқыма бізбен тоқылған бұйымдарда қандай ерекшелік бар?

    «Білетініңіздің барлығы» әдісі.

    1. Ілмекбізбен жұмыс кезіндегі қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    2.Ілмек бізбен және тоқыма бізбен тоқылған бұйымдарда қандай ерекшелік бар?

    ҚБ : Оюлар арқылы бағалау


    Тоқыма

    бұйымдар

    (ілмек бізбен

    және тоқыма бізбен) Shape1

    Shape2

    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Түсіну .

    Пәнаралық байланыс тарих

    Белсенді оқу


    АКТ қолдану


    Информа

    тика

    5 мин








    Қолдану.


    АКТ


    8 мин


    сызу


    Саралап оқыту.


    1. «Сурет сал»әдісі бойынша тоқу өнерінің тарихына шолу. Оқушылар мәтінді оқып түсінігін айтады.

    Дескриптор:

    Мәтіннен кілтті сөздерді табады,топта талқылайды;

    Тоқу өнеріне қажетті құралдарды анықтайды;

    Тоқу өнерінің тарихы туралы терең мағлұмат береді.

    2.Видеосабақты тамашалайды, топта талқылайды.

    Дескриптор:

    Тоқу түрін анықтайды;

    Тоқып жатқан кезде қол қимылы мен жіптің қалпына назар аударады.

    Ілмек бізбен тоқуда кездесетін терминдерді атай алады.

    Сарамандық жұмыс. Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқу.

    1.Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқу.

    2.Шартты белгілер арқылы «Гүл» тоқу.


    Жұмыстың орындалу реттілігі:

    1. Ілмек бізге жіпті шалуды орында.

    2. Шалулар арқылы тізбек тоқы.

    3. Алынған тізбектен шеңбер жасап,тізбекті бекіт.

    4. Шеңберден екінші қатарға шалма алуды орында.


    Дескриптор:

    1. Ілмекбізбен бастапқы шалма түрлерін тоқып үйренеді.

    2.Суретке қарап отырып түрлі шалулар түрлерін берілген реттілікпен орындайды.



    Мәтін.

    Флипчарт,

    түрлі-түсті

    қалам.

    АКТ.интербел

    сенді тақта.

    Видео

    сабақ

    Суреттер

    (оқулық

    тың 38-39 -беті)



    Shape3


    Жарайсың!

    Керемет!

    Талпын!



    Ілмек біз,

    түрлі-түсті

    жіптер,

    видео сабақ

    Сабақтың соңы

    Белсенді оқыту

    5 мин


    3 мин

    Бағалау

    2 мин

    Кері байланыс.

    Тоқу кезінде ілмекбізді қалай ұстау керек?

    Ілмекпен тоқу кестесін дайындау үшін қандай шартты белгілер мен атаулар қолданылады?

    Жіп қалың болса ілмек біздің қай түрін қолданамыз?


    Shape4

    Қосымша ақпарат.

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар- ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?







    Пәнаралық байланыс.

    Қауіпсіздік және

    еңбекті қорғау ережелері

    АКТ – мен байланыс.

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Бұл сабақта оқушылар екі деңгейлі дифференцациялық тапсырманы орындайды.

    Қабілеті жоғары оқушылар сарамандық жұмыста шартты белгілерді оқи алады,ал қабілеті орта оқушылар қарапайым шалу түрлерін үлестірме қағаздардағы суретке сүйеніп немесе мұғалімнің көмегімен орындайды.

    Бастапқы кері байланыс. «Сұрақ-жауап»


    Кейінгі кері байланыс



    Өзара бағалау түрі

    Комментарийлер арқылы


    Тарих пәні бойынша

    тоқу өнерінің тарихын

    біледі.АКТ видеосабақты

    тамашалау арқылы жүзеге асады.Математика пәні

    оқушылардың

    орындалатын жұмысқа

    кететін құралдарға

    кететін шығынды

    есептейді.

    Ілмек бізбен жұмыс

    кезінде бізді арнайы

    қорапта сақтау.Жіпті

    ауызға салмау.

    Топтық жұмыста

    жолдастық көмек беруді,

    тоқуды үйреніп ,өмірге

    керекті дағдыны меңгереді.



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы? ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін

    пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда

    берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы болды. Бүгін оқушылар тоқу

    өнерінің тарихымен танысты,ілмек бізбен тоқудың әдістерін

    білді. Сыныптағы ахуал жайлы болды. Мен жоспарлаған

    саралау шаралары тиімді болды. Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?


    1: Сұрақ –жауап.


    2: Мәтіннен тоқу қажетті мағлұматтарды алды


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    1:Видео сабақ көрсетілімі.



    2:Тоқу элементтері бейнеленген суреттер жинағы.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Онайбаева Кулаш
    22 Мамыр 2021
    1077
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: Бейнеу ауданы

    Сәндік қолданбалы өнер

    Мұғалімнің есімі: Онайбаева К

    Күні:

    Пән: Көркем еңбек (қыз балалар)

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Әртүрлі бұйымдарды ілмек бізбен тоқу (сулық, сөмке,ұялы

    телефонның қабы)


    Оқу мақсаты


    6.1.6.4-материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете к-рсете отырып техникалар,көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:тоқу өнерінің тарихы туралы біледі,қажет құрал-жабдықтарды

    анықтай алады,қауіпсіздік ережелерін сақтайды,ілмек бізбен тоқып үйренеді.

    Басым бөлігі:ілмек бізбен шалма тоқып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: шартты белгілерді оқып өз бетінше тоқи алады. Бұйымның

    материалдық шығынын анықтайды

    Бағалау критерийлері

    Біледі. Тоқу өнерінің тарихын біледі,ілмек бізбен тоқу кезінде қауіпсіздік ережелерін

    сақтайды.

    Түсінеді. Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқып үйренеді.

    Қолданады. Шартты

    белгілерді оқып, өз бетінше тоқи алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: қолөнершілердің, дизайнерлердің жұмыстарындағы идеялар мен

    тақырыптарды салыстыра әңгімелейді.

    Талқылау сұрақтары:

    Ілмек біздің қандай түрлері бар?

    Ілмек бізбен тоқыма біздің айырмашылығы неде?

    Тоқыма бұйымдардың ерекшелігі неде?

    Шартты белгілерге сүйеніп тоқып үйрену мүмкін бе?

    Диалог:

    Мен ... материалдар мен құралдарды қолданғанын білдім.

    Тоқыма бұйымдар ... ерекшеліктерден тұрады.

    Мен ілмек бізбен шалудың ... түрлерін үйрендім.

    Мен ... шартты белгілерді оқи аламын.

    Маған ілмек бізбен жұмыста ... қиындықтар кездесті.

    Мен ілмек бізбен тоқуда ... жаттықтыру керекпін.

    Терминология: тоқу-вязание-кnitting ; бастапқы шалма-воздушная петля; столбик,

    шалмасыз бағанша - столбик без накида, жартылай шалма-полустолбик ; бір шалмалы

    бағанша - столбик с накидом.


    Құндылықтарды дарыту

    - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті бойға сіңіру,

    - шығармашылыққа баули отырып, қолөнершілер, дизайнерлер жұмыстарындағы

    ұлттық идеяларды бойға сіңіруіне , достық қарым-қатынас орнатуына ықпал ету.

    - өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды, жоғары жетістіктерге қол жеткізуге

    ұмтылады;

    - қарым-қатынаста ашық және ықыласты

    - АКТ тиімді қолдана біледі;

    - Өмір бойы білім алуға және өзін-өзі жетілдіру.

    Пәнаралық

    байланыс

    Тарих ,информатика,математика,сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Видео сабақ қарайды.

    Бастапқы білім

    Көркем өнер идеяларын іске асыру.Дыбыстау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы


    2 мин



    Білу


    3 мин




    2 мин


    Ұйымдастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Сұрақ-жауап әдісі.

    1.Алдарыңдағы тоқыма бұйымдары қандай тәсілмен тоқылған деп ойлайсыңдар, атап өтіңдер?.

    2.Тоқылған киімдерің бар ма?

    Ілмек бізбен және тоқыма бізбен тоқылған бұйымдарда қандай ерекшелік бар?

    «Білетініңіздің барлығы» әдісі.

    1. Ілмекбізбен жұмыс кезіндегі қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?

    2.Ілмек бізбен және тоқыма бізбен тоқылған бұйымдарда қандай ерекшелік бар?

    ҚБ : Оюлар арқылы бағалау


    Тоқыма

    бұйымдар

    (ілмек бізбен

    және тоқыма бізбен) Shape1

    Shape2

    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Түсіну .

    Пәнаралық байланыс тарих

    Белсенді оқу


    АКТ қолдану


    Информа

    тика

    5 мин








    Қолдану.


    АКТ


    8 мин


    сызу


    Саралап оқыту.


    1. «Сурет сал»әдісі бойынша тоқу өнерінің тарихына шолу. Оқушылар мәтінді оқып түсінігін айтады.

    Дескриптор:

    Мәтіннен кілтті сөздерді табады,топта талқылайды;

    Тоқу өнеріне қажетті құралдарды анықтайды;

    Тоқу өнерінің тарихы туралы терең мағлұмат береді.

    2.Видеосабақты тамашалайды, топта талқылайды.

    Дескриптор:

    Тоқу түрін анықтайды;

    Тоқып жатқан кезде қол қимылы мен жіптің қалпына назар аударады.

    Ілмек бізбен тоқуда кездесетін терминдерді атай алады.

    Сарамандық жұмыс. Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқу.

    1.Ілмек бізбен шалма түрлерін тоқу.

    2.Шартты белгілер арқылы «Гүл» тоқу.


    Жұмыстың орындалу реттілігі:

    1. Ілмек бізге жіпті шалуды орында.

    2. Шалулар арқылы тізбек тоқы.

    3. Алынған тізбектен шеңбер жасап,тізбекті бекіт.

    4. Шеңберден екінші қатарға шалма алуды орында.


    Дескриптор:

    1. Ілмекбізбен бастапқы шалма түрлерін тоқып үйренеді.

    2.Суретке қарап отырып түрлі шалулар түрлерін берілген реттілікпен орындайды.



    Мәтін.

    Флипчарт,

    түрлі-түсті

    қалам.

    АКТ.интербел

    сенді тақта.

    Видео

    сабақ

    Суреттер

    (оқулық

    тың 38-39 -беті)



    Shape3


    Жарайсың!

    Керемет!

    Талпын!



    Ілмек біз,

    түрлі-түсті

    жіптер,

    видео сабақ

    Сабақтың соңы

    Белсенді оқыту

    5 мин


    3 мин

    Бағалау

    2 мин

    Кері байланыс.

    Тоқу кезінде ілмекбізді қалай ұстау керек?

    Ілмекпен тоқу кестесін дайындау үшін қандай шартты белгілер мен атаулар қолданылады?

    Жіп қалың болса ілмек біздің қай түрін қолданамыз?


    Shape4

    Қосымша ақпарат.

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар- ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?







    Пәнаралық байланыс.

    Қауіпсіздік және

    еңбекті қорғау ережелері

    АКТ – мен байланыс.

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Бұл сабақта оқушылар екі деңгейлі дифференцациялық тапсырманы орындайды.

    Қабілеті жоғары оқушылар сарамандық жұмыста шартты белгілерді оқи алады,ал қабілеті орта оқушылар қарапайым шалу түрлерін үлестірме қағаздардағы суретке сүйеніп немесе мұғалімнің көмегімен орындайды.

    Бастапқы кері байланыс. «Сұрақ-жауап»


    Кейінгі кері байланыс



    Өзара бағалау түрі

    Комментарийлер арқылы


    Тарих пәні бойынша

    тоқу өнерінің тарихын

    біледі.АКТ видеосабақты

    тамашалау арқылы жүзеге асады.Математика пәні

    оқушылардың

    орындалатын жұмысқа

    кететін құралдарға

    кететін шығынды

    есептейді.

    Ілмек бізбен жұмыс

    кезінде бізді арнайы

    қорапта сақтау.Жіпті

    ауызға салмау.

    Топтық жұмыста

    жолдастық көмек беруді,

    тоқуды үйреніп ,өмірге

    керекті дағдыны меңгереді.



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы? ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін

    пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда

    берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы болды. Бүгін оқушылар тоқу

    өнерінің тарихымен танысты,ілмек бізбен тоқудың әдістерін

    білді. Сыныптағы ахуал жайлы болды. Мен жоспарлаған

    саралау шаралары тиімді болды. Мен берілген уақыт ішінде

    үлгердім.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?


    1: Сұрақ –жауап.


    2: Мәтіннен тоқу қажетті мағлұматтарды алды


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?


    1:Видео сабақ көрсетілімі.



    2:Тоқу элементтері бейнеленген суреттер жинағы.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 6 сынып
    22.05.2021
    1077
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Онайбаева Кулаш
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации