Материалдар / Ас адамның арқауы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар3 сабақ.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ас адамның арқауы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар3 сабақ.

Материал туралы қысқаша түсінік
. Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дыбыстайды. 2. Сөздің буыннан тұратынын айтады және сөздегі буын санын анықтайды 3. Бірнеше буынан тұратын сөздерді құрастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы

Орал қаласы

Мектеп:Х.Доспанова атындағы №30 жалпы орта білім беретін мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Амантаева Данагул Сарсенбаевна


Пәні: Сауат ашуҰзақ мерзімді жоспар Күні:


Сабақтыңтақырыбы: Сынып: 1


Ас адамның арқауы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар3 сабақ.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.9.1Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынынтүсінеді және сөздегі буын санын анықтау

Сабақтың мақсаттары

1. Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дыбыстайды. 2. Сөздің буыннан тұратынын айтады және сөздегі буын санын анықтайды 3. Бірнеше буынан тұратын сөздерді құрастырады

Тілдік мақсаттар

Терминология: дыбыс әріп буын Диалог құруға арналған сұрақтар 1)Қанша дауысты дыбыс бар? 2)Дыбыс дегеніміз не? 3) Дыбыстың қандай түрлері бар? 4)Дауысты және дауыссыз дыбыс дегеніміз не? 5)Жуан және жіңішке дыбыстарды ойлайсың? 6)Не себепті.......деп ата 7)Әріптер бізге не үшін қажет? 8)-Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз?

Құндылықтарды дарыту

Ұйымшылдыққа- жұптық топтық жұмыста Ынтымақтастық- психологиялық дайындықта, Шығармашылық-қортындылау «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану шаттық шенберінде, Дене шынықтыру сергіту сәтінде

Бастапқы білім Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ширату «Сақина салмақ» ойыныБалалар біз сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?1)Қанша дауысты дыбыс бар? 2)Дыбыс дегеніміз не? 3) Дыбыстың қандай түрлері бар? 4)Дауысты және дауыссыз дыбыс дегеніміз не? 5)Жуан және жіңішке дыбыстарды қандай деп ойлайсың? 6)Не себепті.......деп ата 7)Әріптер бізге не үшін қажет? 8)Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз?ишара: мадақтау Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түсіне қарай 2 топқа бөлініп отырады.1-топ «Көк кәмпиттер»2-топ «Қызыл кәмпиттер»Сұрақтар Балалар менде қызыл және көк түсті конфет бар осы біз қызыл түспен қандай текшкені белгілейміз?Ал көк түспенші?МақсатыАл балалар біздің бүгінгі өттетін тақырыбымыз дауысты және дауыссыз дыбыстар









Сабақтың ортасы

15 минут














Жеке жұмыс. (Оқылым тыңдалым дағдысын қалыптастыру) 1) Мұғалімнің оқуы Тақырып бойынша сұрақ қою- Мәтін не туралы? - Қалай дұрыс тамақтану керек? Оқулықпен жұмыс«Кезбе тілші» әдісі 1-жаттығу«Дұрыс тамақтану тәртібі»мәтін Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып бір-біріне сұрақ қояды.ҚБ арқылыөзара бағалау:«Шынығу» әдісі

Жеке жұмыс Жазылым дағдысын қалыптыру.Қарқын бойынша саралау Дәптермен жұмыс 2-жаттығуСөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз. Нан-қасиетті тағам. Дастарханға алдымен нан қойылады. Нанды жерге тастауға болмайды. Тапсырма: 1 Бірінші сөйлемдегі сөздерді дауысты дауыссыз дыбыстарға ажырату.2. Тағам болмайды деген сөздерді буынға бөл.ҚБ арқылы өзара бағалау«Цукерман таяқшалары» арқылы дәптерлерін ауыстырып, көршісінің дәптерін тексереді саралау тәсілі бойыншатапсырма арқылы топтық жұмыс Бағалау критериилері 1.Сөздегі әріптерді дұрыс дыбыстайды 3-жаттығу (оқылым, жазылым дағдысын қалыптастыру) А-деңгейіБерілген сөздерде дауысты әріптертің астың қызылмен, дауыссыз әріптердін астын көкпен сыз В- деңгейіБерілген сөздерді буынға бөліп буын саның жаз? Ерте, қайық, ойын, ойыншық, қоңырау, жеңіс, ауыл.С-деңгейі- Берілген шатасқан буындардан сөз қүрастырады буынға бөледі. мек-ер , ты қан, шы –лім-мұ-ға, нап-ой, ді-жүр, да-ла-да дынан ал

Дескриптор 1.Дыбыстардың түрлерін ажыратады.2.Буын бойынша сөздер құрастырады.3.Берілген буындардан сөйлем құрауды біледі.ҚБ арқылы өзара бағалау «Бас бармақ» әдісімен бағалау

Жеке жұмыс (тындалым жазылым дағдысын қалыптастыру) 4 -жаттығуҚалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сарлау қарқын бойыншаБағалау критерийі Сөзді буынға бөледі

Заттардың атауларын буынға бөліп айт. Сөзде неше буын бар? Сызбамен көрсет. Shape1

Shape2

Дескриптор -заттыңатауынбуынғабөліпайтады; - буындысызбаменкөрсетеді; -сөздегібуынсанынанықтайды.ҚБ арқыл өзара бағалау«Бес саусақ әдісі» арқылы

Оқулықпен жұмыс









Жұмыс дәптерілері











Picture 2

Буындар дыбыстар топшамалар













http://massaget.kzОқулықдәптерлер







http://balapan.kaztrk.Kz,









Дыбыстық текшелер

Сергіту сәті 2 минут

(Ұ) «Аяқ-қолды әріптер» ойыныАл енді балалар шеңберде бір біріңнің арттарына тұрып, сап түзеңдер. Мен адамның арқасына әріптеп бір сөз жазам, ол адам алдынғы адамға салады. Солай ең бірінші тұрған адам қандай сөз жазғанымызды толық айту керек. –Қандай сөз шықты? Дыбыс Жарайсыңдар балалар дыбыс деген сөз жаздық.

Сергіту сәті қағаздармен қаламдар



Аяқталуы

16 минут


Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.Бағалау критерийі Дыбыстарды түрлеріне қарай (дауысты/дауыссыз) ажыратады.

Суреттегі заттарды ата. Сөзде неше дыбыс бар? Дауысты дыбыстарды қызыл, дауыссыз дыбыстарды көк түспен боя.

Дескриптор -суреттегі заттарды атайды; -сөздегі дыбыс санын анықтайды; - дауысты дыбыстарды анықтайды -дауыссыз дыбыстарды анықтайды.

Мұғалімнің бағалауы:«Жапон» әдісі бойынша





Әр оқушыға тапсырма жазылған топшама беріледі



Сабақтың соңы

2 минут





Рефлексия


«

Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалау

Алтын балық аквариум» әдісі Оқушылар өздері ұйымдастырады сұрақтарды Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

1. «Табыс сатысы».

http.//www.balalaralemi.kz



Суреттер сұрақтар





Табыс сатысына байланысты сөздер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?


Денсаулықжәне қауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


А деңгейі- Берілген сөздерде дауысты әріптертің астың қызылмен, дауыссыз әріптердін астын көкпен сыз

С деңгейі- Берілген сөздерді буынға бөл буындардан сөз құрастыр. Ермек , шықты, мұға-лім, ойнап, жүрді, далада , алдынан,

ҚБ «Шынығу» әдісі

ҚБ «Цукерман таяқшалары»

ҚБ «Бас бармақ» әдісімен

ҚБ «Бес саусақ әдісі»

ҚБ «Жапон» әдісі бойынша

ҚБ «Табыс сатысы»

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын еске түсіремін.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.«Кезбе тілші»әдісі оқылым тыңдалым және жазылым дағдысын қалыптастыру)

2. Ұжымдық жұмыста «Сақина салмақ» ойыны тыңдалым және айтылым дағдылары қалыптастыру

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1. Тапсырмалардан кейін қолданған қалыптастыру бағалауға арналған әдістер сабақ барысында тиімді қолданылды.

2.«Аяқ-қолды әріптер» ойыны сергіту сәтін тиімді пайдаландым

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесісабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінің білдім

2. Әлі де әдіс –тәсілдерді қарап сабақты түрлендіріп өткізуді, жеке оқушымен жұмыстың әдіс тәсілдерін жетілдіруім керек



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!