Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут 1минут |
1. Ширату жаттығуы. Шарты: Қағаз қиындыларына туған жер, атамекен туралы мақал-мәтелдердің бөлімдері жазылады, оқушылар соларды құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді. 2. «Болжау әдісі» - Берілген мақал-мәтелдерден қандай ой түйдіңдер? - Жерұйықты қалай елестетесіңдер? ҚБ Мұғалімнің мадақтау сөздері Жарайсыңдар! Өте жақсы! Керемет!
|
Қағаз қиындылары мақал-мәтелдер Туған жер – тұғырың, Туған ел – қыдырың. Атамекен — анаң екен, Қысылғанда панаң екен. Атамекен туған жер: кір-қоңыңды жуған жер, кіндігіңді кескен жер, кісі болып өскен жер. |
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 5 минут 7 минут
3 минут |
Ж/Т «Әдеби шеңбер» «Әдеби шеңбер» әдісі арқылы оқушылар рөлге бөлінеді, әрқайсысына тапсырма беріледі. Тапсырма. Таңдаған рөліңізге байланысты берілген тапсырманы орындаңыз. 1-тапсырма. 1-оқушы-талқылаушы.
2-оқушы-белгілеуші.
3-оқушы-байланыстырушы.
4-оқушы-қорытындылаушы.
5-оқушы-суреттеуші.
Дескриптор: - «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады; - Аңыздан тарихи құндылығын дәелдейтін 3-4 бөлігін анықтайды; - шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады; - мазмұнын қорытындылайды (басы, ортасы, соңы); - әңгіме бойынша сурет салады. Топтардың өзара бағалауы ҚБ «Басбармақ» әдісі (Саралау. Тапсырма әдісі бойынша тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай беріледі) Ж. 2-тапсырма. «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі.
Бағалау критерийі:
Топта үздік шыққан жұмысты «Автор орындығында» оқиды. ҚБ «Екі жұлдыз , бір тілек » әдісімен бір –бірін бағалайды
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Кері байланыс. Өзін - өзі бағалау «Мақсаттар кестесі» әдісі.
|
|
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы Туған жерің – Жерұйығың
«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы Туған жерің – Жерұйығың
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут 1минут |
1. Ширату жаттығуы. Шарты: Қағаз қиындыларына туған жер, атамекен туралы мақал-мәтелдердің бөлімдері жазылады, оқушылар соларды құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді. 2. «Болжау әдісі» - Берілген мақал-мәтелдерден қандай ой түйдіңдер? - Жерұйықты қалай елестетесіңдер? ҚБ Мұғалімнің мадақтау сөздері Жарайсыңдар! Өте жақсы! Керемет!
|
Қағаз қиындылары мақал-мәтелдер Туған жер – тұғырың, Туған ел – қыдырың. Атамекен — анаң екен, Қысылғанда панаң екен. Атамекен туған жер: кір-қоңыңды жуған жер, кіндігіңді кескен жер, кісі болып өскен жер. |
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 5 минут 7 минут
3 минут |
Ж/Т «Әдеби шеңбер» «Әдеби шеңбер» әдісі арқылы оқушылар рөлге бөлінеді, әрқайсысына тапсырма беріледі. Тапсырма. Таңдаған рөліңізге байланысты берілген тапсырманы орындаңыз. 1-тапсырма. 1-оқушы-талқылаушы.
2-оқушы-белгілеуші.
3-оқушы-байланыстырушы.
4-оқушы-қорытындылаушы.
5-оқушы-суреттеуші.
Дескриптор: - «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады; - Аңыздан тарихи құндылығын дәелдейтін 3-4 бөлігін анықтайды; - шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады; - мазмұнын қорытындылайды (басы, ортасы, соңы); - әңгіме бойынша сурет салады. Топтардың өзара бағалауы ҚБ «Басбармақ» әдісі (Саралау. Тапсырма әдісі бойынша тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай беріледі) Ж. 2-тапсырма. «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі.
Бағалау критерийі:
Топта үздік шыққан жұмысты «Автор орындығында» оқиды. ҚБ «Екі жұлдыз , бір тілек » әдісімен бір –бірін бағалайды
|
|
||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Кері байланыс. Өзін - өзі бағалау «Мақсаттар кестесі» әдісі.
|
|
![]()
шағым қалдыра аласыз

















