Сабақтың басы
5 минут
1минут
|
1. Ширату
жаттығуы. Шарты: Қағаз қиындыларына туған жер,
атамекен туралы мақал-мәтелдердің бөлімдері жазылады, оқушылар
соларды құрастыру арқылы үш топқа
бөлінеді.
2. «Болжау
әдісі»
-
Берілген мақал-мәтелдерден
қандай ой түйдіңдер?
-
Жерұйықты қалай
елестетесіңдер?
ҚБ
Мұғалімнің мадақтау
сөздері
Жарайсыңдар! Өте жақсы!
Керемет!
|
Қағаз
қиындылары
мақал-мәтелдер
Туған жер –
тұғырың,
Туған ел –
қыдырың.
Атамекен — анаң
екен,
Қысылғанда панаң
екен.
Атамекен
туған жер:
кір-қоңыңды жуған
жер,
кіндігіңді кескен
жер,
кісі болып өскен
жер.
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
5
минут
7
минут
3
минут
|
Ж/Т «Әдеби
шеңбер»
«Әдеби шеңбер» әдісі арқылы оқушылар рөлге
бөлінеді, әрқайсысына тапсырма
беріледі.
Тапсырма.
Таңдаған рөліңізге байланысты берілген
тапсырманы орындаңыз.
1-тапсырма.
1-оқушы-талқылаушы.
-
«Асан қайғының жерге айтқан
сыны» әңгімесі бойынша 3-4 сұрақ құрастыр.
-
Сыныппен бөлісе алатындай өз
тобыңмен бірлесе жауаптарыңды жазыңдар.
2-оқушы-белгілеуші.
-
Аңыздың тарихи құндылығын
дәелдейтін 3-4 бөлігін белгіле.
-
Бөліктерді өз тобыңа дауыстап
оқы және оның тарихи құндылығын талқылаңдар. Оқулық бойынша бетін,
кейбір маңызды тіркестерді жазып, сыныппен бөлісуге бір немесе
екеуін таңдаңдар.
-
3-оқушы-байланыстырушы.
-
«Асан қайғының жерге айтқан
сыны» мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды
тап.
-
Тобыңмен бөлісіп, бірлесе
талқыла.
4-оқушы-қорытындылаушы.
-
«Асан қайғының жерге айтқан
сынын» оқып, мазмұнын қорытындыла (басы, ортасы,
соңы).
-
Маңызды жерлерін атап
көрсетіп, қорытындылап жаз.
5-оқушы-суреттеуші.
-
«Асан қайғының жерге айтқан
сыны» әңгімесі бойынша сурет сал (таяқшаларды, мультфильм
бейнелерін, диаграмма, сызбаларды қолдан).
-
Салған суретіңе топпен бірлесе
сараптама жасап, мағынасын түсіндіруге
дайындалыңдар.
Дескриптор:
- «Асан қайғының жерге айтқан
сыны» әңгімесі бойынша 3-4 сұрақ
құрастырады;
-
Аңыздан тарихи құндылығын
дәелдейтін 3-4 бөлігін анықтайды;
- шынайы өмір арасындағы
байланыстарды табады;
- мазмұнын қорытындылайды
(басы, ортасы, соңы);
- әңгіме бойынша сурет
салады.
Топтардың өзара
бағалауы
ҚБ
«Басбармақ»
әдісі
(Саралау.
Тапсырма әдісі бойынша тапсырмалар жеңілден
күрделіге қарай
беріледі)
Ж. 2-тапсырма. «Екі түрлі түсініктеме
күнделігі» әдісі.
-
бірінші бағанға аңыз
сюжетіндегі өзіңізге әсер еткен үзіндіні
жазыңыз.
-
екінші бағанға үзіндіден алған
әсеріңізбен бөлісіп, Асан қайғыға хат немесе бір шумақ өлең
жазыңыз.
-
бағалау критерийіне сай үздік
жұмысты «Автор орындығына» ұсыныңдар
Аңыздан өздеріңізге әсер
еткен үзіндіні жазыңыз
|
Авторға арнап осы
үзінділерден алған
әсеріңізді сипаттайтын өлең
немесе хат жазыңыз
|
|
|
Бағалау
критерийі:
Топта үздік шыққан
жұмысты «Автор
орындығында» оқиды.
ҚБ
«Екі жұлдыз , бір тілек »
әдісімен бір –бірін бағалайды
|
|