Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні: 21.04.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 6

    Сабақ тақырыбы: А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.



    Сабақ мақсаттары:

    Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату.

    Мақсаты: сыныпта қолайлы орта қалыптастыру



    Қызығушылықты ояту.Жазушы Асқар Алтаймен сұхбат.

    https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs


    Үзінді тыңдалып, бейнероликке байланысты оқушылар өз ойларын айту

    Үй тапсырмасы: «Айналмалы бекет» әдісі https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

    1. Әңгіме неліктен «ПРОПИСКА» деп аталған?

    2) «Прописка» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?

    3) Шығармада суреттелген оқиға еліміздің қай өңірінде орын алған?

    4) Архат деген кім? Ол қайда бара жатыр?

    5) Қысқы Алтай табиғатты қалай бейнеленген? Оқып беріңдер.

    6) Желтоқсан оқиғасы туралы не білесіңдер? Ол туралы шығармада не айтылған?

    7) Қандай себеппен Архат ауылға келе жатыр?

    8) Неліктен Архат Алматыға, Алматы маңындағы ауылға «пропискаға» тұра алмады?

    9) Сергелдеңге түскен Архаттың жай-күйін автор қай жолдарда суреттейді? Мәтіннен тауып оқыңдар.

    Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру

    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    Оқушылар «Бір шаңырақтың астында» әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан- байсалды

    Оқушылар үзінді тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.







    Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді










    Үй жұмысына жауап береді.


    ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау.



    Слайд











    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап


    6-сынып

    Қазақ әдебиеті

    оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs







    https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Жеке жұмыс

    «Прописка» әңгімесін талдау
    Жанры: әңгіме
    Мекеншақ (оқиғаның өткен уақыты): шығармада баяндалатын оқиға 1987 жылды қамтиды.
    Дәлел: Бәрінен де төрт ай бойы сергелдеңге алынғанын айтсаңшы. Сол бір Желтоқсанның бұрқағы болмағанда құда да тыныш, құдағи да тыныш, Алматыға іргелес ауылға пропискаға отыра қояр еді.
    Биыл биік Алтайдың басындағы ұшпа бөркі тұрмақ, етегіндегі жел қағып, қар тоқтамайтын тастақ қыраттары да наурыздың ақша қарын жамылып, самарқау жатыр.

    Тақырыбы мен идеясын табу

    Тақырыбы: Ерлік, туған жерге деген шексіз махаббат.

    Идеясы: Шығарманың негізгі мұраты идеялық қуаты – желтоқсан оқиғасы үшін қудаланған қазақ жастары өмірінің кейбір тұстарын сипаттау. Сондай-ақ автор Кеңес үкіметінің желтоқсаншыларға көрсеткен озбырлығын әрі қоғамнан шеттетуге ұмтылған теріс әрекеттерін сынап отыр. Және ұсақ деталь арқылы қала мен ауылды байланыстыратын жолдардың жоқтығы шебер суреттелген. (Ұлан асуындағы автобустың аударылуы, Ертіс өзенінен өте алмай кейін қайтуы). Болашақ ұрпақты Архаттың адуынды сөздері мен қайтпас мінезі арқылы патриот , отансүйгіш болуға шақырады.

    2-тапсырма Топтық жұмыс

    «Оқиға тауы» әдісі

    «Прописка» әңгімесіндегі оқиғаның сюжетін еске түсіру

    «Прописка» әңгімесінің композициялық құрылымы:

    Оқиғаның басталуы: Архаттың жолға шығуы

    Оқиғаның байланысуы: Боранның басталуы

    Оқиғаның дамуы: Жаяу кеткен үш жолаушы

    Шарықтау шегі: Ертістен өте алмаған автобус

    Шешімі: Алтайға кері қайтқан Архат

    3-тапсырма Жұптық жұмыс «Тізбектеу» әдісі

    Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтау

    Деңгейлік тапсырма

    1-деңгей

    «Топтастыру» әдісі. Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.


    Дескриптор:

    • -кейіпкерге тән қасиеттерді анықтайды;

    • -оқиға желісі бойынша топтастырады;

    -нақты дәлелдер келтіреді

    2-деңгей

    «Тұлғаны таны» әдісі


    Кейіпкер

    Іс-әрекеті

    Архат


    Ауылсовет Қақатаев


    Подполковник


    Дескриптор:

    Кейіпкердің іс-әрекетін айтады

    3-деңгей

    «Төрт сөйлем» тәсілі

    Пікір. «Прописка» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер.

    Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

    Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.


    Дескриптор:

    • шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

    • Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

    • Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

    • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

    Мәтінді оқиды


    Әңгімені талдайды.











    Тақырыбы мен идеясын айтады.














    Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды


    Топ сюжетін жазады.


















    Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтайды.










    Оқушылар Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.














    Кейіпкердің іс-әрекетін айтады.






    Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

    Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

    Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

    Тақырыпбойыншақорытындышығарады.

































    Топтық бағалау
























    Жұптық бағалау

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    08 Сәуір 2024
    997
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Асқар Алтай "Прописка"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Асқар Алтай "Прописка"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні: 21.04.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 6

    Сабақ тақырыбы: А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.



    Сабақ мақсаттары:

    Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату.

    Мақсаты: сыныпта қолайлы орта қалыптастыру



    Қызығушылықты ояту.Жазушы Асқар Алтаймен сұхбат.

    https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs


    Үзінді тыңдалып, бейнероликке байланысты оқушылар өз ойларын айту

    Үй тапсырмасы: «Айналмалы бекет» әдісі https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

    1. Әңгіме неліктен «ПРОПИСКА» деп аталған?

    2) «Прописка» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?

    3) Шығармада суреттелген оқиға еліміздің қай өңірінде орын алған?

    4) Архат деген кім? Ол қайда бара жатыр?

    5) Қысқы Алтай табиғатты қалай бейнеленген? Оқып беріңдер.

    6) Желтоқсан оқиғасы туралы не білесіңдер? Ол туралы шығармада не айтылған?

    7) Қандай себеппен Архат ауылға келе жатыр?

    8) Неліктен Архат Алматыға, Алматы маңындағы ауылға «пропискаға» тұра алмады?

    9) Сергелдеңге түскен Архаттың жай-күйін автор қай жолдарда суреттейді? Мәтіннен тауып оқыңдар.

    Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру

    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    Оқушылар «Бір шаңырақтың астында» әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан- байсалды

    Оқушылар үзінді тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.







    Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді










    Үй жұмысына жауап береді.


    ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау.



    Слайд











    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап


    6-сынып

    Қазақ әдебиеті

    оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs







    https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Жеке жұмыс

    «Прописка» әңгімесін талдау
    Жанры: әңгіме
    Мекеншақ (оқиғаның өткен уақыты): шығармада баяндалатын оқиға 1987 жылды қамтиды.
    Дәлел: Бәрінен де төрт ай бойы сергелдеңге алынғанын айтсаңшы. Сол бір Желтоқсанның бұрқағы болмағанда құда да тыныш, құдағи да тыныш, Алматыға іргелес ауылға пропискаға отыра қояр еді.
    Биыл биік Алтайдың басындағы ұшпа бөркі тұрмақ, етегіндегі жел қағып, қар тоқтамайтын тастақ қыраттары да наурыздың ақша қарын жамылып, самарқау жатыр.

    Тақырыбы мен идеясын табу

    Тақырыбы: Ерлік, туған жерге деген шексіз махаббат.

    Идеясы: Шығарманың негізгі мұраты идеялық қуаты – желтоқсан оқиғасы үшін қудаланған қазақ жастары өмірінің кейбір тұстарын сипаттау. Сондай-ақ автор Кеңес үкіметінің желтоқсаншыларға көрсеткен озбырлығын әрі қоғамнан шеттетуге ұмтылған теріс әрекеттерін сынап отыр. Және ұсақ деталь арқылы қала мен ауылды байланыстыратын жолдардың жоқтығы шебер суреттелген. (Ұлан асуындағы автобустың аударылуы, Ертіс өзенінен өте алмай кейін қайтуы). Болашақ ұрпақты Архаттың адуынды сөздері мен қайтпас мінезі арқылы патриот , отансүйгіш болуға шақырады.

    2-тапсырма Топтық жұмыс

    «Оқиға тауы» әдісі

    «Прописка» әңгімесіндегі оқиғаның сюжетін еске түсіру

    «Прописка» әңгімесінің композициялық құрылымы:

    Оқиғаның басталуы: Архаттың жолға шығуы

    Оқиғаның байланысуы: Боранның басталуы

    Оқиғаның дамуы: Жаяу кеткен үш жолаушы

    Шарықтау шегі: Ертістен өте алмаған автобус

    Шешімі: Алтайға кері қайтқан Архат

    3-тапсырма Жұптық жұмыс «Тізбектеу» әдісі

    Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтау

    Деңгейлік тапсырма

    1-деңгей

    «Топтастыру» әдісі. Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.


    Дескриптор:

    • -кейіпкерге тән қасиеттерді анықтайды;

    • -оқиға желісі бойынша топтастырады;

    -нақты дәлелдер келтіреді

    2-деңгей

    «Тұлғаны таны» әдісі


    Кейіпкер

    Іс-әрекеті

    Архат


    Ауылсовет Қақатаев


    Подполковник


    Дескриптор:

    Кейіпкердің іс-әрекетін айтады

    3-деңгей

    «Төрт сөйлем» тәсілі

    Пікір. «Прописка» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер.

    Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

    Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.


    Дескриптор:

    • шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

    • Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

    • Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

    • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

    Мәтінді оқиды


    Әңгімені талдайды.











    Тақырыбы мен идеясын айтады.














    Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды


    Топ сюжетін жазады.


















    Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтайды.










    Оқушылар Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.














    Кейіпкердің іс-әрекетін айтады.






    Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

    Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

    Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

    Тақырыпбойыншақорытындышығарады.

































    Топтық бағалау
























    Жұптық бағалау

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    08.04.2024
    997
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации