Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Асқар Алтай "Прописка"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектебі: |
|||||||||||||
Күні: 21.04.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
Сыныбы: 6 |
Сабақ тақырыбы: А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі |
|||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. |
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды. |
|||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Басы. |
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату. Мақсаты: сыныпта қолайлы орта қалыптастыру
Қызығушылықты ояту.Жазушы Асқар Алтаймен сұхбат. https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs Үзінді тыңдалып, бейнероликке байланысты оқушылар өз ойларын айту Үй тапсырмасы: «Айналмалы бекет» әдісі https://wheelofnames.com/kk/75m-7js
2) «Прописка» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер? 3) Шығармада суреттелген оқиға еліміздің қай өңірінде орын алған? 4) Архат деген кім? Ол қайда бара жатыр? 5) Қысқы Алтай табиғатты қалай бейнеленген? Оқып беріңдер. 6) Желтоқсан оқиғасы туралы не білесіңдер? Ол туралы шығармада не айтылған? 7) Қандай себеппен Архат ауылға келе жатыр? 8) Неліктен Архат Алматыға, Алматы маңындағы ауылға «пропискаға» тұра алмады? 9) Сергелдеңге түскен Архаттың жай-күйін автор қай жолдарда суреттейді? Мәтіннен тауып оқыңдар. Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру |
Оқушылардың назарын сабаққа аударады. Оқушылар «Бір шаңырақтың астында» әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан- байсалды Оқушылар үзінді тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді Үй жұмысына жауап береді. |
ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау. Слайд ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап; Оййййй! – төмен жауап
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs https://wheelofnames.com/kk/75m-7js |
||||||||||
Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ: |
1-тапсырма Жеке жұмыс «Прописка» әңгімесін
талдау Тақырыбы мен идеясын табу Тақырыбы: Ерлік, туған жерге деген шексіз махаббат. Идеясы: Шығарманың негізгі мұраты идеялық қуаты – желтоқсан оқиғасы үшін қудаланған қазақ жастары өмірінің кейбір тұстарын сипаттау. Сондай-ақ автор Кеңес үкіметінің желтоқсаншыларға көрсеткен озбырлығын әрі қоғамнан шеттетуге ұмтылған теріс әрекеттерін сынап отыр. Және ұсақ деталь арқылы қала мен ауылды байланыстыратын жолдардың жоқтығы шебер суреттелген. (Ұлан асуындағы автобустың аударылуы, Ертіс өзенінен өте алмай кейін қайтуы). Болашақ ұрпақты Архаттың адуынды сөздері мен қайтпас мінезі арқылы патриот , отансүйгіш болуға шақырады. 2-тапсырма Топтық жұмыс «Оқиға тауы» әдісі «Прописка» әңгімесіндегі оқиғаның сюжетін еске түсіру «Прописка» әңгімесінің композициялық құрылымы: Оқиғаның басталуы: Архаттың жолға шығуы Оқиғаның байланысуы: Боранның басталуы Оқиғаның дамуы: Жаяу кеткен үш жолаушы Шарықтау шегі: Ертістен өте алмаған автобус Шешімі: Алтайға кері қайтқан Архат 3-тапсырма Жұптық жұмыс «Тізбектеу» әдісі Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтау Деңгейлік тапсырма 1-деңгей «Топтастыру» әдісі. Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.
Дескриптор:
-нақты дәлелдер келтіреді 2-деңгей «Тұлғаны таны» әдісі
Дескриптор: Кейіпкердің іс-әрекетін айтады 3-деңгей «Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Прописка» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.
Дескриптор:
|
Мәтінді оқиды
Әңгімені талдайды.
Тақырыбы мен идеясын айтады.
Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды
Топ сюжетін жазады.
Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтайды.
Оқушылар Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.
Кейіпкердің іс-әрекетін айтады.
Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді; Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді; Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді; Тақырыпбойыншақорытындышығарады.
|
Топтық бағалау
Жұптық бағалау |
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |