Материалдар / Асқар Алтай "Прописка"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Асқар Алтай "Прописка"

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
231
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Мектебі:


Күні: 21.04.2023

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 6

Сабақ тақырыбы: А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.



Сабақ мақсаттары:

Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басы.


Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату.

Мақсаты: сыныпта қолайлы орта қалыптастыру



Қызығушылықты ояту.Жазушы Асқар Алтаймен сұхбат.

https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs


Үзінді тыңдалып, бейнероликке байланысты оқушылар өз ойларын айту

Үй тапсырмасы: «Айналмалы бекет» әдісі https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

  1. Әңгіме неліктен «ПРОПИСКА» деп аталған?

2) «Прописка» әңгімесінің кейіпкерлері кімдер?

3) Шығармада суреттелген оқиға еліміздің қай өңірінде орын алған?

4) Архат деген кім? Ол қайда бара жатыр?

5) Қысқы Алтай табиғатты қалай бейнеленген? Оқып беріңдер.

6) Желтоқсан оқиғасы туралы не білесіңдер? Ол туралы шығармада не айтылған?

7) Қандай себеппен Архат ауылға келе жатыр?

8) Неліктен Архат Алматыға, Алматы маңындағы ауылға «пропискаға» тұра алмады?

9) Сергелдеңге түскен Архаттың жай-күйін автор қай жолдарда суреттейді? Мәтіннен тауып оқыңдар.

Оқу мақсатымен оқушыларды таныстыру

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушылар «Бір шаңырақтың астында» әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан- байсалды

Оқушылар үзінді тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.







Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді










Үй жұмысына жауап береді.


ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау.



Слайд











ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап


6-сынып

Қазақ әдебиеті

оқулығы

https://www.youtube.com/watch?v=asQjhtNWwQs







https://wheelofnames.com/kk/75m-7js

Сабақтың ортасы.

Жаңа сабақ:


1-тапсырма Жеке жұмыс

«Прописка» әңгімесін талдау
Жанры: әңгіме
Мекеншақ (оқиғаның өткен уақыты): шығармада баяндалатын оқиға 1987 жылды қамтиды.
Дәлел: Бәрінен де төрт ай бойы сергелдеңге алынғанын айтсаңшы. Сол бір Желтоқсанның бұрқағы болмағанда құда да тыныш, құдағи да тыныш, Алматыға іргелес ауылға пропискаға отыра қояр еді.
Биыл биік Алтайдың басындағы ұшпа бөркі тұрмақ, етегіндегі жел қағып, қар тоқтамайтын тастақ қыраттары да наурыздың ақша қарын жамылып, самарқау жатыр.

Тақырыбы мен идеясын табу

Тақырыбы: Ерлік, туған жерге деген шексіз махаббат.

Идеясы: Шығарманың негізгі мұраты идеялық қуаты – желтоқсан оқиғасы үшін қудаланған қазақ жастары өмірінің кейбір тұстарын сипаттау. Сондай-ақ автор Кеңес үкіметінің желтоқсаншыларға көрсеткен озбырлығын әрі қоғамнан шеттетуге ұмтылған теріс әрекеттерін сынап отыр. Және ұсақ деталь арқылы қала мен ауылды байланыстыратын жолдардың жоқтығы шебер суреттелген. (Ұлан асуындағы автобустың аударылуы, Ертіс өзенінен өте алмай кейін қайтуы). Болашақ ұрпақты Архаттың адуынды сөздері мен қайтпас мінезі арқылы патриот , отансүйгіш болуға шақырады.

2-тапсырма Топтық жұмыс

«Оқиға тауы» әдісі

«Прописка» әңгімесіндегі оқиғаның сюжетін еске түсіру

«Прописка» әңгімесінің композициялық құрылымы:

Оқиғаның басталуы: Архаттың жолға шығуы

Оқиғаның байланысуы: Боранның басталуы

Оқиғаның дамуы: Жаяу кеткен үш жолаушы

Шарықтау шегі: Ертістен өте алмаған автобус

Шешімі: Алтайға кері қайтқан Архат

3-тапсырма Жұптық жұмыс «Тізбектеу» әдісі

Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтау

Деңгейлік тапсырма

1-деңгей

«Топтастыру» әдісі. Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.


Дескриптор:

  • -кейіпкерге тән қасиеттерді анықтайды;

  • -оқиға желісі бойынша топтастырады;

-нақты дәлелдер келтіреді

2-деңгей

«Тұлғаны таны» әдісі


Кейіпкер

Іс-әрекеті

Архат


Ауылсовет Қақатаев


Подполковник


Дескриптор:

Кейіпкердің іс-әрекетін айтады

3-деңгей

«Төрт сөйлем» тәсілі

Пікір. «Прописка» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер.

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер.

Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.


Дескриптор:

  • шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

  • Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

  • Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

  • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Мәтінді оқиды


Әңгімені талдайды.











Тақырыбы мен идеясын айтады.














Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды


Топ сюжетін жазады.


















Шығарманың сюжетін ескере отырып, «Тізбектеу» әдісі арқылы Арқатты шалғайдағы Күршімге жолға шығуға итермелеген жағдайларды анықтайды.










Оқушылар Архатқа тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.














Кейіпкердің іс-әрекетін айтады.






Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді;

Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

Тақырыпбойыншақорытындышығарады.

































Топтық бағалау
























Жұптық бағалау

<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!