Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
10
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге
асырылады.
Топқа
бөлу
Топ басшысын
сайлау
Бөлім тәуелсіздік туралы
болуына байланысты flippity әдісімен 3 топқа
бөлінеді.
1-топ
«Желтоқсан»
2-топ
«Тәуелсіздік»
3-топ
«Қазақстан»
Үй тапсырмасын сұрау.
«Бинго» әдісі арқылы
жасалады.
1. Шығармада суреттелетін
жер-су атауларын атаңыз.
2.Шығарма кейіпкерлерін
атаңыз
3.Шығарма қандай тарихи
оқиғаға байланысты жазылған?
4. Архаттың Күршімге барудағы
мақсаты не?
|
Шырылдады
қоңырау, Біз сабақты
бастаймыз. Партамызға
отырып, Өзара көз
тастаймыз. Жаңа білім
алуға, Алға қадам
жасаймыз.
Оқушылар ДК экраннан Flippity
әдісімен 3 топқа бөлінеді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, Үлестірмелі
қағаздар, ДК
экраны
|
|
«Бинго» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз
ойымен бөліседі.
|
1. Тәуелсіздік ұғымын қалай
түсіндіресің?
2. Қазақстан тәуелсіздігін
қашан алды?
3. Ұлы Отан соғысы мен
Желтоқсан оқиғасының айырмашылығы қандай?
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
6-сынып, оқулығы жұмыс
дәптері
ДК
экраны
|
Сабақтың ортасы
25
мин.
|
Мұғалім оқушыларға жаңа
сабақпен және сабақтың мақсатымен
таныстырады.
Мұғалім оқушыларға сабақ
мақсатын түсіндіріп болған соң, сабақты пысықтау үшін бейнебаян
ұсынады.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
1-топ.
Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің бірінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың тақырыбы
мен негізгі идеясын, жанрын анықтаңдар.
2-топ. Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің екінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың фабуласын
анықтаңдар.
3-топ. Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің үшінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың сюжетін
анықтаңдар.
|
Оқушылар мұқият
тыңдайды.
1-топ.
Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің бірінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың тақырыбы
мен негізгі идеясын, жанрын анықтайды. .
2-топ. Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің екінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың фабуласын
анықтайды.
3-топ.
Оқулықта берілген «Прописка»
әңгімесінің үшінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың сюжетін
анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл.
-
әдеби шығарманың жанрын
анықтайды.
-
әдеби шығарманың фабуласын
анықтайды.
-
әдеби шығарманың сюжетін
анықтайды.
|
6-сынып, оқулығы, жұмыс
дәптері
ДК
экраны
|
|
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Кино
лента» әдісі арқылы әр жұп әдеби
шығармаға компазициялық талдау жасаңыздар. Және оны талдау қағазына
түсіріңіздер.
|
«Кино
лента» әдісі арқылы әр жұп әдеби
шығармаға компазициялық талдау жасайды. Және оны талдау қағазына
түсіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл.
-шығармаға компазициялық
талдау жасайды.
-«Кино лента» әдісін
қолданады.
-Компазицияның құрылымын
сақтайды.
|
6-сынып оқулығы жұмыс дәптері
|
|
3-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Әр оқушы жеке «Прописка»
әңгімесінде көрсетілген өлкелерді, яғни оқиға орнын өз жұмыс
дәптерлеріңізге сипаттап жазыңыздар.
|
Әр оқушы жеке «Прописка»
әңгімесінде көрсетілген өлкелерді, яғни оқиға орнын өз жұмыс
дәптерлеріне сипаттап жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы –4балл.
- «Прописка» әңгімесін негізге
алады.
- Тақырыптан
ауытқымайды.
- оқиға орнын сипаттап
жазады.
- шығармада көтерілген нақты
дәлелдерді келтіреді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
10
мин.
|
«Сиқырлы
қалам» әдісі
арқылы бүгінгі тақырыпты
қорытындылайды.
«Айфон»
әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
Үй
тапсырмасын
беру:
Шығармадағы кейіпкерлер
бейнесіне мінездеме беру.
|
Жеке
жұмыс:
Бәрі
түсінікті
Маған
ұнады
Қыйналдым
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір
оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу
материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қаблеттерін ескере
отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі бойынша
бағаланады.
«Бағалау қағазымен» оқушы
өзін-өзі бағалайды.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс
түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|