Материалдар / Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Асқар Алтайдың " Прописка" әңгімесі Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
90
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

99 мектеп- гимназиясы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Тексерілді__________________

Сабақтың тақырыбы: Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі

Бөлім:

Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Педагогтің аты-жөні:

Базарбай Майра Таубайқызы

Күні:

17.04.2024

Сыныбы:

Қатысушылар саны:    24               Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.


Топқа бөлу

Топ басшысын сайлау

Бөлім тәуелсіздік туралы болуына байланысты flippity әдісімен 3 топқа бөлінеді.

1-топ «Желтоқсан»

2-топ «Тәуелсіздік»

3-топ «Қазақстан»

Үй тапсырмасын сұрау. «Бинго» әдісі арқылы жасалады.

1. Шығармада суреттелетін жер-су атауларын атаңыз.

2.Шығарма кейіпкерлерін атаңыз

3.Шығарма қандай тарихи оқиғаға байланысты жазылған?

4. Архаттың Күршімге барудағы мақсаты не?

Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.



Оқушылар ДК экраннан Flippity әдісімен 3 топқа бөлінеді.







Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, Үлестірмелі қағаздар, ДК экраны


«Бинго» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


1. Тәуелсіздік ұғымын қалай түсіндіресің?


2. Қазақстан тәуелсіздігін қашан алды?


3. Ұлы Отан соғысы мен Желтоқсан оқиғасының айырмашылығы қандай?

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

6-сынып, оқулығы жұмыс дәптері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

25 мин.

Мұғалім оқушыларға жаңа сабақпен және сабақтың мақсатымен таныстырады.

Мұғалім оқушыларға сабақ мақсатын түсіндіріп болған соң, сабақты пысықтау үшін бейнебаян ұсынады.



1-тапсырма. Топтық жұмыс.


1-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің бірінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясын, жанрын анықтаңдар.


2-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің екінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың фабуласын анықтаңдар.


3-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің үшінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың сюжетін анықтаңдар.



Оқушылар мұқият тыңдайды.








1-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің бірінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың тақырыбы мен негізгі идеясын, жанрын анықтайды. .


2-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің екінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың фабуласын анықтайды.


3-топ. Оқулықта берілген «Прописка» әңгімесінің үшінші бөлімін оқи отырып, әдеби шығарманың сюжетін анықтайды.











Дескриптор:              Жалпы – 3  балл.

- әдеби шығарманың жанрын анықтайды.

- әдеби шығарманың фабуласын анықтайды.

- әдеби шығарманың сюжетін анықтайды.

6-сынып, оқулығы, жұмыс дәптері

ДК экраны















2-тапсырма. Жұптық жұмыс

«Кино лента» әдісі арқылы әр жұп әдеби шығармаға компазициялық талдау жасаңыздар. Және оны талдау қағазына түсіріңіздер.

«Кино лента» әдісі арқылы әр жұп әдеби шығармаға компазициялық талдау жасайды. Және оны талдау қағазына түсіреді.

Дескриптор:              Жалпы – 3 балл.

-шығармаға компазициялық талдау жасайды.

-«Кино лента» әдісін қолданады.

-Компазицияның құрылымын сақтайды.


6-сынып оқулығы жұмыс дәптері


3-тапсырма. Жеке жұмыс

Әр оқушы жеке «Прописка» әңгімесінде көрсетілген өлкелерді, яғни оқиға орнын өз жұмыс дәптерлеріңізге сипаттап жазыңыздар.

Әр оқушы жеке «Прописка» әңгімесінде көрсетілген өлкелерді, яғни оқиға орнын өз жұмыс дәптерлеріне сипаттап жазады.

Дескриптор:              Жалпы –4балл.

- «Прописка» әңгімесін негізге алады.

- Тақырыптан ауытқымайды.

- оқиға орнын сипаттап жазады.

- шығармада көтерілген нақты дәлелдерді келтіреді.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

10 мин.


«Сиқырлы қалам» әдісі

арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

«Айфон» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


Үй тапсырмасын беру:


Шығармадағы кейіпкерлер бейнесіне мінездеме беру.


Жеке жұмыс:

Бәрі түсінікті

Маған ұнады

Қыйналдым


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қаблеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.





«Мадақтау сөз» әдісі бойынша бағаланады.

«Бағалау қағазымен» оқушы өзін-өзі бағалайды.

Денсаулық сақтау технологиялары Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

  2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!