Бөлім:
|
Мен балаң жарық
күнде сәуле қуған...
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
6
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Асқар Алтай. «Прописка». Автор
бейнесі. Көркемдегіш
құралдар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтау;
6.2.3.1 шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
- эпикалық,поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтайды;
- шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтайды;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Өткен тақырыпты
пысықтау
|
«Мен сенің ерекше
қасиеттерінді бағалаймын,себебі
сен...» (қатысушылар бір-бірімен
жұптасып тұрып,қасындағы көршісіне оны ерекше бағалайтын
қасиетін,оның себебін айтады.Мысалы, «Мен сенің ерекше
қасиеттерінді бағалаймын,себебі сен сондай
мейірбансың»).
Оқушыларды «Түрлі-түсті
стикерлер әдісі» бойынша 3 топқа
топтастыру.
І топ –
«Алғырлар»
ІІ топ –
«Білгірлер»
ІІІ топ –
«Ғалымдар»
Оқушылар wordwall.net/ru/
ресурсын қолдану арқылы
викториналық сұрақтарға жауап
береді
https://wordwall.net/ru/resource/55464868
н
емесе
|
Тиімділігі:оқушыны бір-бірінің жақсы
қасиетін айту жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
1-тапсырма Қызығушылықты ояту
Сынып
Жорға сұрақтарға жауап
алу:
|
1.Асу дегеніміз не? (таудың табаны жалпақ, жаяу адам немесе
көлікпен арғы бетке өтуге қолайлы жері)
2.Желтоқсаншы, декабрист дегеніміз кім? (1986 жылы Алматы
қаласында желтоқсан айында болған бейбіт шеруге қатысқан
адам)
3.Өткел деп нені айтамыз? (өзеннің арғы бетіне өтуге қолайлы,
түбі саяз жері)
4. «Штраф» сөзінің қазақ тіліндегі мағынасын ата
(айыппұл)
5.Автор «Сергелдең Cері» деп нені меңзеп тұр? (мекен-жайға
тіркелу сергелдеңге түсірген соң, астарлы мағынада айтылған
тіркес)
6.Коммунистік партия
деген не? (Кеңес Одағы кезінде билік жүргізген саяси
партия)
7.Совет азаматы тіркесінің қазақша білдіретін мағынасы
қандай? (Кеңес азаматы)
8. «Адрес» сөзінің қазақша аудармасы қандай?
(мекен-жай)
9. «Паспорт» сөзін қазақ тіліне аударғанда қандай мағына
береді? (жеке басты куәландыратын құжат)
10. «Инструкция» сөзінің қазақша аудармасы қандай?
(нұсқау)
11. «Паника» сөзінің қазақ тіліндегі мағынасын ата
(дүрбелең)
|
Дескриптор:
-әңгіме мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
|
Сергіту
сәті
|
«Атомдар мен молекулалар»
әдісі
|
Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар
жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар,
үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады.
Кім топқа қосыла алмай қалса, айып төлейді: өз өнерін көрсетеді
немесе көпшіліктің тілегін орындайды. Ең соңында қалған екі оқушы
жеңімпаз
атанады.
|
«Теңгелер» әдісі арқылы
бағалау..
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
2-
тапсырма
Кестемен
жұмыс
Жұптық
жұмыс
|
Кестені толтыр
Оқиғалар
тізбегі
|
Автор бейнесі қалай
көрінді? Оқиғалар тізбегіне автордың көзқарасы
қандай?
|
Архаттың ағасы
Дәурен
|
|
Капитан
Базиев
|
|
Шофер
жігіт
|
|
Жетісу ауылының ауылсоветі
Қақатаев
|
|
Подполковник
|
|
Басты кейіпкер
Архат
|
|
|
ҚБ: Смайликтер арқылы
бағалау
Дескриптор:
-шығармадағы автор
бейнесін анықтайды;
|
Қима қағаз,
кесте
|
|
Сараланған тапсырма.
Бұл тапсырма жұппен/топпен/сыныппен
орындалады.
Қабілеті жоғары оқушыға
арналған:
|
Ойды толықтыр. Автор бейнесі осы
әңгімеде:
Жұмбақ жан, себебі
____________________________________________________________________________________
Көзқарасы нақты, пікірі әңгімеде айқын көрінеді,
мысалы___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ойын еркін айта алмайтын жасқаншақ,
дәлелі_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
3-тапсырма.
Топтық
жұмыс
|
Берілген мысал бойынша
көркемдегіш әдіс түрі мен шығармадағы қолданылу орнын
анықтайды.
1-топ:
Мысал
|
Көркемде-гіш
әдіс
|
Шығармадағы қолданылу
ерекшелігі
|
Көзі
ілінбеу
|
|
|
Ойға
бату
|
|
|
Тақтайдай тас
жол
|
|
|
2-топ:
Мысал
|
Көркемде-гіш
әдіс
|
Шығармадағы қолданылу
ерекшелігі
|
Екі туып, бір
қалған
|
|
|
Соры
қайнау
|
|
|
Кәрі
қыздай
|
|
|
3-топ:
Мысал
|
Көркемде-гіш
әдіс
|
Шығармадағы қолданылу
ерекшелігі
|
Көзге шыққан
сүйелдей
|
|
|
Ақша
қар
|
|
|
Қара
жұмыс
|
|
|
4-топ:
Мысал
|
Көркемде-гіш
әдіс
|
Шығармадағы қолданылу
ерекшелігі
|
Тепсе темір
үзетін
|
|
|
Қағынған
бурадай
|
|
|
Бел
байлау
|
|
|
|
Дескриптор:
|
|
|
Бағалау
|
Сабақ соңында оқушы
өз-өзін бағалайды
|
|
|
|
Үй
тапсырмасы
|
Әңгіме мазмұны
негізінде «Блум түймедағы» бойынша жоғары деңгейлі сұрақтар
құрастырып келу.
|
|
|
Рефлексия
|
Рефлексия. «Таңдау»
|
«Таңдау»
әдісімен 4 пікір жазылған парақта кері байланыс
жасайды. (біреуін
таңдайды)
1.Мен
сабақ қызықты,
қызықсыз болды деп
ойлаймын.
2. Мен сабақта көп
нәрсені, үйрендім, үйренгенім
аз болды.
3. Мен
басқаларды мұқият,
зейінсіз тыңдадым.
4.Мен сабақтағы өз
жетістіктеріме ризамын, риза
емеспін.
|
|
|