Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Астана – бейбітшілік қаласы 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4-бөлім. Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Лексика Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы мектеп-гимназиясы базасындағы тірек мектебі (РО) Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Базылова Алтынай Еркінқызы Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
6-сабақ. Астана – бейбітшілік қаласы |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: мәтіндерді оқиды, жанрлық ерекшеліктеріне қарай ажыратады, емле ережелеріне сәйкес мәтінді түзетеді, редакциялайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: -ТМД, этнос, жаһандық, әлемдік және дәстүрлі діндер өкілдері құрылтайы; Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Алған ақпаратты топ ортасында еркін талқылайды.
|
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана - Астана- тәуелсіздіктің алғашқы сәтті жетістіктерінің бірі, барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы; -қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім; - шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау; - қарым-қатынас жасау қабілеті; |
|||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
ТМД аймағын анықтап айту, көрсету арқылы география пәнімен, этнос өкілдеріне тоқталу арқылы тарих пәнімен, мәтіндерді талдау арқылы әдебиет пәнімен байланыс орнатылады. |
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
"Бәйтерек" монументінің архитектуралық құрылысы туралы біледі. Астана Қазақстан Мемлекетінің астанасы екенін түсінеді. Астананың қай жерде орналасқандығын біледі. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10мин. |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу. Қ.Сариннің «Астанам!» өлең жолдары арқылы 4 топқа бөлінеді. 1-топ «Жалын»
Астанам! Ару қалам, асқақ
ордам,
Ту ұстап, тұлпар мінген
бабаларым,
Баянды бақытымның
бастауындай, "Бес қадам" әдісі: Мақсаты: оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуал орнату. Орындалуы: әр топтан бір оқушы шығып, бес қадам әдісін жүзеге асырады. Мен.... Менің мақсатым.... Менің ұстанымым... Мен... Мен болашақта.... Ширату жаттығулары: «Өрмекші торы» әдісі. Мақсаты: алдыңғы білімді еске түсіру, кері байланыс жасау арқылы жаңа біліммен ұштастыру.
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Сабағымыздың тақырыбы: «Астана – бейбітшілік қаласы». Мақсаты: «Астана– ынтымақтастық және келісім ордасы» және «Аңыз қала» мәтіндерін оқып, негізгі ойды тірек сөздер арқылы анықтаймыз; мәтіндерді құрылымдық және жанрлық ерекшеліктеріне қарай ажыратамыз. Оқылым алды тапсырмасы СЖ. 1-тапсырма Мәтіндерде кездестіремін деп ойлайтын бес сөзді жаз. «Болжау» әдісі Мақсаты: мәтіндерде кездеседі деп болжанған сөздер алынады. Орындалуы: мәтін тақырыбына сай келетін сөздерді болжап айтады. Болжау сұрақтары: 1.Осы мәтіндерде қандай бес сөзді кездестіремін деп ойлайсыңдар? Мысалы, Қазақстан, Астана, халық, бейбітшілік, ынтымақтастық; 2.Тақырыпты оқығанда не туралы ойладыңдар? ҚБ. Ауызша мадақтау «Керемет! Тамаша! Жарайсың!» |
Ресурстар
"Бес қадам" әдісі
«Өрмекші торы» әдісі |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
Оқылым кезі тапсырмасы ТЖ.2-тапсырма Бөліктерге бөлінген мәтін үзінділерін мұқият оқыңдар. «Жигсо-2» әдісі Мақсаты: мәтінді топта, кейін сыныпта талқылау, үйрену мен үйрету. Орындалуы: Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін оқып, өз топтарында талқылайды. Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады. Мәтінмен толық танысады. «Жалын» тобына: Астана- әлемдегі ең жас елорда. Ол- ТМД аймағындағы ең қауіпсіз қалалардың бірі. Астанада қазір 120 этнос өкілдері ортақ мақсат идеясында еңбек етуде. Қалада 30-ға жуық ұлттық-мәдени орталық жұмыс істейді. Әлемдік және дәстүрлі діндер өкілдері құрылтайын өткізетін «Бейбітшілік және келісім сарайы» да осы Астанада орналасқан. (1-бөлік. «Астана- ынтымақтастық және келісім ордасы») «Жігер» тобына: Қазақстанның жаһандық брэндіне айналған бас қаламыз- шығыс пен батыс өркениетін жалғайтын алтын көпір. Астананың халықаралық дәрежедегі зор беделі мен саяси салмағына қаламызда тұрақты түрде өтіп келе жатқан жаһандық басқосулар дәлел бола алады.( 2-бөлік «Астана- ынтымақтастық және келісім ордасы») «Жебе» тобына: Керегесі күмістей, Саябағы пүліштей. Жолы сымдай тартылған, Шаңырағы алтыннан. Керуен- керуен кебеже, Астанама тоқташы. (2-мәтін, 1-бөлік. «Аңыз қала») «Жарқын» тобына: Еуропаға терезе, Азияның қақпасы. Үкі таққан қала бұл Күннің алтын нұрынан. Жаратылған қала бұл Айдың асыл жырынан... (2- мәтін, 2-бөлік «Аңыз қала») ТЖ. 3-тапсырма «Сөздіктің көмегімен сөздік қорды байыту» әдісі. Мәтіндердегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді графикалық органайзерге түсіріңдер. Мақсаты: «Сөздіктің көмегімен сөздік қорды байыту» әдісі бойынша графикалық органайзермен жұмыс жасау.
Бағалау критерийі:
Дескриптор: - мәтіндерді бөлік бойынша оқиды; - мәтіндердегі негізгі ойды анықтайды; - мәтіндегі тірек сөздерді графикалық органайзерге түсіреді; ҚБ. «Бағдаршам түстері» арқылы бағалау ЖЖ. 4- тапсырма «Астана - ынтымақтастық және келісім ордасы» және «Аңыз қала» мәтіндерін құрылымдық және жанрлық ерекшеліктеріне қарай ажыратыңдар. Бұл тапсырма «Т- кестесі» әдісі арқылы орындалады. Мақсаты: мәтіннің құрылымдық, жанрлық ерекшеліктерін ажыратып, салыстырады. Орындалуы: 1.Оқушы қалауы бойынша тапсырмаға ие болады. 2. Тапсырма негізінде мәтіндердің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажыратады. «Т- кестесі» әдісімен жұмыс:
Құрылымдық ерекшелігі Құрылымдық ерекшелігі Жанрлық ерекшелігі Жанрлық ерекшелігі Стилі Стилі 1 . А тапсырмасы: мәтіндерді ой бөліктеріне, мәтін түріне қарай ажырат. 2. Б тапсырмасы: мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін, стилін анықта. 3. С тапсырмасы: мәтіндегі көркемдегіш тәсілдерді (метафора, метонимия, эпитет) тауып, мәтіндердің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажыратып, кестені толтыр. Диалог және қолдау: А деңгейіндегі оқушыларға нұсқау, кеңестер беріліп, мәтінге тиімді кері байланыс орнатады, құрылымдық- жанрлық ерекшеліктеріне қарай ажыратуда қолдау көрсетіледі. В деңгейіндегі оқушыға ақпарат ұсынылмайды, керісінше тапсырма бойынша талқылауға қажет ақпарат түсіндіріледі. С деңгейіндегі оқушылар ешбір қолдаусыз тапсырманы орындайды. Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ. «Стикердегі хат» әдісі бойынша жазбаша кері байланыс ұсынылады. Жұп құрған серіктестер талқыланған жұмысқа, өз көзқарасын білдіріп, хат жазады. Ж. 5-тапсырма «Астана» мәтінін емле ережелерін ескере отырып, көшіріп жазыңдар. Мақсаты: түзету- мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді тексеру, редакциялау. Орындалу реті: оқушы орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып, түзетеді, көшіріп жазады. "Астана" Астана
ұл...тық байл...қ.
Ол жалпым...зға ортақ табыс. Елорда халықты
тұтас...ыруға бірікті...уге қызмет е...уі
ти...с. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |