Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Бектанова
З
|
Тоқсан:
ІІ
|
Күні:
|
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Астана – мәдениет пен өнер
ордасы. Лексика
|
Сабақтың
тақырыбы: №1
|
Астана қаласына
саяхат
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
6.1.6.1.коммуникативтік
жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен
терминдерді орынды қолданып, диалогке
қатысу
6.4.3.1 неологизм, термин,
диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата
білу;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Ресми сөздер мен тіркестерді
және дайын тіркестерді пайдаланып диалог құрастырады.
Неологизмдердің жасалу жолын анықтайды
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Мәтіндегі ресми сөздер мен
тіркестерді анықтайды
-
Диалог
құрастырады
-
Неологизмнің жасалу жолын
анықтайды
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Атамұра» 2018ж.
Б.Ә.Әрінова, Г.М.Раева, Г.С.Кәрімова,
Л.К.Жұмекенова
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Оқушылармен сабақ мақсаты мен
бағалау критерийін талдайды. Сабақ тақырыбын ашып, түсінік
береді
|
Мұғалімді
тыңдайды
Оқушылар мұғалім берген
сұраұтарға сәйкес пікірін білдіріп, сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
«Санамақ», «Кәмпиттер»,
«Мозайка»,
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма
61-бет 5-тапсыпмадағы тақырыпқа
сай ресми сөздер мен, тақырып мазмұнын ашатын тірек сөздер мен
тіркестерді теріп жазыңыз
Ресми
сөздер
|
Тірек сөздер мен
тіркестер
|
|
|
2-тапсырма
Дайын сөздер мен тіркестерді
пайдаланып Нұр-Сұлтан қаласын саяхаттаушымен диалог
құрастырыңыз
3-тапсырма
62-беттегі 7-тапсырмадан
неологизмді теріп жазып, жасалуын, мағынасын
түсіндіріңіз
Неологизм
|
Жасалуы
|
Мағынасы
|
|
|
|
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Диалог
құрастырады
|
Ресми сөздерді теріп
жазады
|
1
|
Тірек сөздер мен тіркестерді
теріп жазады
|
1
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Мәтіндегі ресми сөздер мен
тіркестерді анықтайды
|
Диалог
құрастырады
|
2
|
Ресми сөздерді
пайдаланады
|
1
|
Тірек сөздер мен тіркестерді
пайдаланады
|
1
|
Құрылымын
сақтайды
|
1
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Диалог
құрастырады
|
Неологизмді
табады
|
1
|
Жасалуын
түсіндіреді
|
1
|
|
Мағынасын
ашады
|
1
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
64-беттегі 10-тапсырманы
орындаңыз
Орта
деңгей:
64-беттегі 11- тапсырманы
орындаңыз
Жоғары
деңгей:
Қаланың экологиясын қорғау
мақсатында пайдаланылатын неологизм сөз тауп
жазыңыз
|
Дескриптор
Ұяшықтарды толтырады-2
балл
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді-3
балл
Дескриптор
Неологизм сөз тауып жазады-3
балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
Үйге
тапсырма. Нұр-Сұлтан қаласының бүгіні
туралы мәтін құрастырыңыз, неологизмді
пайдаланыңыз
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді
Адасқан әріптерден сөз
құрастырып, сөйлем құраңдар.
Атақнетреп,
гарңез,тезранах,құтлөатж,лекэротныд іткл
Пернатақта, заңгер, зертхана,
төлқұжат, электронды кілт
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық
орындық»,
|
|