Тақырыбы: «Артық», «кем», «тең»
ұғымдары
Мақсаты:
Білімділік: «Артық», «кем», «тең»
ұғымдарын түсіндіру. Салыстыра, талдай білуге, өз ойларын толық
жеткізе білуге үйрету.
Дамытушылық: Математикалық тілдерін,
ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, бір-біріне
деген достық қарым қатынасқа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: цифрлар,
геометриялық фигуралар, стикерлер, заттық суреттер, үлестірмелі
құралдар, оқулық, дәптер.
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру,
көрсету, сұрақ-жауап, салыстыру, ойын, қызығушылығын
ояту.
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру: Амандасу. Оқу құралдарын
түгелдеу. Зейіндерін сабаққа аудару.
2.Психологиялық
дайындық:
-
Қазір қандай
сабақ?
-
Сабаққа дайынбыз
ба?
-
Көңіл – күйлеріңіз қандай?
Көрсетіңіздерші. (Смайликтер алу, қолдарымен
көрсету)
-
Ендеше, мен де сіздерге
жағымды көңіл-күй, сәттілік тілеймін.
3.Мақсат
қою: Сабақтың мақсатын,
тақырыбын хабарлау.
4.Қызығушылығын
ояту:
- Бүгін күн сәулесі жарқырап
тұр. Айнала тыныш. Аулада бір тауық балапандарын ертіп, жайылып
жүр.
- Қараңдаршы, тауық нешеу,
балапандары нешеу.
- Қайсысы
көп?
- Қалай
білдіңдер?
(Тауықтың, балапандардың
даусы, түлкінің даусы)
-
Ой, балалар, қу түлкі аңдып
жүріп балапандарды алып кетті. Тауыққа көмектесу керек.
Балапандарды құтқарайық. Ол үшін түлкінің тапсырмаларын орындап,
балапандарды сұрап аламыз.
-
«Балапандарды құтқарайық»
ойыны.
Дидактикалық
мақсаты: Өткен тақырыптарды
пысықтау, жаттығулар орындай отырып, жарыса
есептеу.
Керекті
құралдар: тауықтың және
балапандардың суреттері, карточкалар, түлкінің
суреті.
-
Өткен тақырыпты
қайталау:
(Бір оқушы тақтада,
қалғандары орындарында орындайды)
-
Ауызша санау: 10-ға дейін,
керісінше санау.
-
«Көршісін тап»
ойыны:
Мақсаты: Сандар қатарын
пысықтау.
1, ---, 3, ----, 4; ----,
2, ----; ------4 ------ ------
2--------
( Бір балапанды
құтқардық)
-
Қосу, азайту амалдарының
компоненттері:
А) Екі қызыл алма, бір сары
алма алыңыз. Барлығы нешеу болды. Осыны цифрмен жазайық: 2+1=3
Қалай оқылады?
-
Бірінші қосылғышты
ата.
-
Екінші қосылғышты
ата.
-
Қосындының мәні
қайсы?
ә) Төрт көк алма алыңыз, одан
үш алма алып тастаңыз. Нешеуі қалды? Осыны цифрмен жазайық: 4-3=1
Қалай оқылады?
- 4 дегеніміз
не?
-3 дегеніміз
не?
- Айырманың мәні
қайсы?
( Екі балапанды
құтқардық)
2. Өздік жұмыс:
(Сандықшадан тапсырманы алу)
3, 4 сандарының құрамы:
(карточка)
2+2 = 4-1= 2+1 =
3-1=
( Үш балапанды
құтқардық)
-
Жаңа сабақ: (Сандықшадан
тапсырманы алу)
А) Екі тіктөртбұрышты
салыстыру:
- Фигуралар қалай
аталады?
- Қандай ұқсастықтары
бар?
- Қандай айырмашылықтары
бар?
ә) Үлестірмелі құралдармен
жұмыс:
-Өрікті алыңдар, алмұртты
алыңдар? Не байқадыңдар?
- Қайсысы артық, қайсысы кем?
Қалай білдіңдер?
- Әр жеміске сәйкес келетін
цифрды алыңдар.
- Сандардың «Артық», «кем»
белгілейтін таңбалар бар. (Таңбаларды
көрсету).
-Таңбаларды
қояйық.
- Үш сары қонжық алайық,
осыған тең көк қонжық алыңдар. Неше қонжық
алдыңдар?
Осыған сәйкес цифрларды
алыңдар. Арасына қандай таңба қоямыз?
( Төрт балапанды
құтқардық)
СЕРГІТУ
СӘТІ
Қоян шықты
далаға
Жан -жағына
қарады
Жүгірді,
секірді
Орнына
отырды
-
Оқулықпен
жұмыс:
№1.
Не артық кружка ма, тарелка
ма?
НЕ кем қасықтар ма, тәрелкалар
ма?
Шанышқылар ма пышақтар
ма?
№2
Салыстыр.
3*4 3*2 3*3 2*3 2*2 1*2 2*1
1*3
№3 Фигураларды ата.
Кесінділерді өлше.
№4
Артық фигураны тап. Өз
таңдауыңды түсіндір.
( Бес балапанды
құтқардық)
-
Дәптермен
жұмыс:
А) Көркем жазу
минуты:
> < =
1 2 3
4
№2
3*4 3*2 3*3 2*3 2*2 1*2 2*1
1*3
№3
Суретін сал және
салыстыр
№4
Саны бойынша тең
фигураларды боя.
( Алты балапанды
құтқардық)
СЕРГІТУ
СӘТІ:
-
Сабақты
қорытындылау:
Рефлексия:
-
Саған сабақ ұнады
ма?
-
Сабақ қызықты болды
ма?
-
Қай тапсырма оңай
болды?
-
Қай тапсырма қиын
болды?
Рейтинг
материала: