Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық "Ақиқат пен жалған" 2 "ә" сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен жаңартылған бағдаралама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Сәуір 2018
1923
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: математика | Мектеп: Еңбек ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №22 орта мектеп КММ | |
Күні: 14.12.2017 | Мұғалімнің аты-жөні:Тұмарбекова Д.Ж | |
СЫНЫП: 2 «Ә» | Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |
Сабақтың тақырыбы: | 57-сабақАқиқат және жалған пікірМенің өлкемдегі жануарлар әлемі | |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.2.1 Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру. | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақиқат немесе жалған тұжырымдар деген не екенін түсінуОқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Тұжырымдардың ақиқат немесе жалған екенін анықтау.Оқушылардың кейбіреуі м ынаны орындай алады: ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру | |
Бағалау критерийі | Ақиқат және жалған пікірлерді ажыратуды үйренеді | |
Тілдік мақсат | Пəндік лексика жəне терминология: тұжырым , пікір, ақиқат, жалған.Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.Талқылау.Саған тұжырымдардың ақиқат екенін бағалауға жиі тура келе ме? (мысалдар келтір). Пікірдің ақиқат екенін қалай анықтауға болады? | |
АКТ қолдану | Слаид | |
Құндылықтарды дарыту | Қоршаған ортаны таза ұстауға, жануарларды қорғауға дарыту | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, жаратылыстану | |
Алдыңғы білім | Жиындардың қиылысуы | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутҚуанамын мен де ,Қуанасың сен де.Қуанайық, достарым,Арайлап атқан күнге.Міне, менің қолым бос, Жылуыма жылу қос!Қызығушылығын оятуБалалар біз қандай ортақ тақырыппен таныстық?-«Менің туған өлкем»-туған өлкеміз жайлы не білеміз.Оқушылар ойларын айтады.Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Рухани жаңғыру-болашаққа бағдар» мақаласында : «Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматты намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып көркеюіне жан теріңді сығып еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екеніңді ұмытпа!» - демекші, туған жеріміздің көркеюіне ат салысайық. Сендер «Шындық пен өтірік» ойынын білесіңдер ме? Мен сөйлемдерді оқимын, ал сендер оның дұрыстығын анықтайсыңдар. Шындық болса - жасылӨтірік болса - қызыл карточкаларды көтересіңдер.Түйе – Қазақстанда кездесетін жануар. Жираф – Қазақстанда кездеспейтін жануар. Мысық – үй жануары.«Адасқан сөздер» ойыны.Көшеде түтін тұр, Мұржасынан үй шығып. Шатырға шықты қасық, Үстелден құлады мысық. Бұл тақпақ шындыққа жанаса ма? Неліктен? Оларды дұрыс пікірге (тұжырымдарға) айналдырыңдар. Жауап: Көшеде үй тұр, Мұржасынан түтін шығып. Шатырға шықты мысық,Үстелден құлады қасық. | Оқушылар билейді Рухани жаңғыруаясында слаид Слаид Қызыл, жасыл карточкалар |
Ортасы20 минут | Білу Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Сендер біздің сабағымыз неге арналатынын түсінген боларсыңдар?Оның тақырыбы қандай? Бүгінгі сабақта біз шындық, математикада оны «ақиқат» дейді, жəне өтірік – «жалған» деп аталатын түсініктермен танысамыз жəне «пікір» деген не екенін білеміз. | |
Түсіну(Т.Ж) 1 тапсырма. Суретте бейнленген жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? Ақиқат па?І топ Суретте тек үй жануарлары бейнеленгенІІ топ Суретте тек жабайы жануарлар бейнеленгенІІІ топ Суретте жабайы және үй жануарлары бейнеленген | Оқулық дәптерлер | |
(Т.Ж) 2 слайд. «Ойлан, тап!» ойыны. Бір жануарды таңдап алып, топ мүшелеріне жасыр. Қандай жануар екенін анықтау үшін, басқа топтың балалары 5 сұрақтан қоя алады. Сұрақтарға тек «Иә» немесе «Жоқ» деген жауап беріледі. Содан соң әр топ қарсыластарының қандай жануарды жасырғанын анықтайды.Ереже:«Пікір» - дегеніміз-өмірдегі заттар мен құбылыстар туралы көзқарас, пайымдау. Ол ақиқат (шындық) немесе жалған (шындыққа жанаспайтын) болады. | ||
«Ойлан – жұптас - бөліс» стратегиясы.(Ж.Ж)Әр жұп пікірді оқып, ақиқат немесе жалған екенін анықтайды Аю – жабайы жануарСілеусін-үй жануарыҚазақстанда кірпі тіршілік етпейдіСиыр сүт бередіИт үйретуге көнбейді.Жылқыдан қымыз аламыз.Мысық-төрт түліктің біріДарынды төрт оқушы өздері ақиқат немесе жалған пікір құрастырады. | Жұптық тапсырма С деңгейі | |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті «Бет-әлпет» ойыны | Қағаз,қарындаш |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | ҚолдануДәптермен жұмысТапсырма. Ақиқат пікірлерді суретімен қос.Бұлан орманда тіршілік етеді.Қар басында – шөл даланың жануары.Түлкі – жабайы жануар.Ит – адамның досы.Аю – жабайы аң.Мысық тышқан ұстайды. | Дәптер |
Қалыптастырушы бағалау. Ақиқат пікірдің тұсындағы торкөзді ғана боя.Барлық құстар жыл құстары Кейбір құстар ұшпайды100 және 58 сандарының айырмасы 22 теңБарлық жануар жабайы емес.65 және 14 сандарының қосындысы 7910-нан артық барлық сандар екі таңбалыБағалау критерийіАқиқат және пікір дегеннің не екенін білемінАқиқат және жалған пікірді таба аламын. | тапсырма | |
Кері байланыс3 минут | Рефлексия. Не білдік?Нені үйрендіңдер?«Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады | Тақтада ілінген баспалдаққа стикерді іледі |
Үйге тапсырма: аяқтау | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)